ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 29.08.2011
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 29.08.11
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2011
DURATA: 2 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
50.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 32 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Nu recomand; zona superba dar servicii neprofesionale

TIPĂREȘTE

Pentru a fi foarte detaliat am sa postez aici reclamatia pe care am facut-o pe mail catre aceasta pensiune dupa ce am fost acolo:

Am fost cazati la dv in weekend-ul trecut la Cabanele Cascada pentru doua nopti si tin neaparat sa stiti ca suntem dezamagiti de felul in care tratati clientii dv din urmatoarele motive:

Inexistenta la restaurant a unui meniu pentru consultarea produselor oferite spre consum dar si a preturilor la care sunt vandute. In acest sens, am avut surpriza sa platim acelasi produs la preturi diferite de la o zi la alta (exemplu: Havana Club Rom vineri a costat 7.5 lei 50ml iar sambata 6 lei)

Lipsa apei curente (calda si rece) pentru 2 din 3 zile petrecute la pensiune. Cum puteti cataloga la 3 Margarete un asemena loc? Astfel de conditii se regasesc si la cort acolo unde, in comparatie cu pensiunea dv, nu se plateste cazarea

Pozitionarea defectuoasa a capacului de WC (la cabanele cascada) care creeaza un disconfort serios utilizatorilor. Mergeti va rog si incercati acest lucru si o sa va convingeti cu siguranta.

Disctutii nepoliticoase intre membrii personalului dv in fata clientilor

Am avut ocazia sa fim uitati de catre ospatar cu o comanda in sensul ca dupa ce am comandat doar 2 ciorbe de burta in conditiile in care nu erau alte comenzi in asteptare acesta sa revina dupa 40 de minute si sa ne spuna f dezinvolt ca a uitat de noi

Mancare servita rece (mamaliga)

Lipsa eliberarii bonului fiscal din diverse motive

Pentru informarea dv, si singurul lucru in beneficiul nostru, a fost ca am fost uitati cu plata unui produs din cauza neatentiei si neprofesionalismului angajatilor dv. Am preferat sa nu ii atragem atentia dar va putem oricand plati acel produs daca puteti dovedi ca am consumat

Dispuneti de o locatie mirifica si ar fi bine sa profitati de aceasta aducand la un standard rezonabil ceea ce am reclamat catre dv mai sus.

Fara sa fiu ironic, puteti reduce pretul si atunci pretentiile clientilor nu vor mai fi atat de “exigente”.

Va marturisesc ca ne-a fost jena de jena doamnei (care parea sa fie cea care se ocupa de relatia cu clientii) sa ii relatam toate cele de mai sus in afara faptului ca nu avem apa curenta.


[fb]
---
Trimis de danimesh in 29.08.11 13:59:51
Validat / Publicat: 29.08.11 15:00:25
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VOINEASA / VALEA LOTRULUI.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2047 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

10 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (danimesh); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3150 PMA (din 5 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 32.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    10 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [29.08.11 15:38:03]
    »

    @danimesh: bine ai venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

    Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

    danimeshAUTOR REVIEW
    [29.08.11 15:40:19]
    »

    Salut si mersi pentru abordare!

    Doar ca imi pare rau ca am debutat cu un review asa de dur dar va spun sincer ca sunt f dezamagit de cele petrecute la pensiunea Valahia.

    Dani

    lizuk
    [15.09.11 15:05:29]
    »

    Si eu tocmai ce-am sunat sa rezerv o Cabana Cascada pentru weekendul acesta...

    danimeshAUTOR REVIEW
    [15.09.11 15:24:47]
    »

    Nu iti recomand sa iei la cabana cascada in niciun caz. Eventual sa iei la pensiunea principala Valahia dar acolo este mai scump iar serviciile iti vor fi asigurate de aceiasi oameni. Vreau sa spun ca am primit raspuns la reclamatie de la ei si mi-au spus ca se vor stradui sa remedieze cele semnalate.

    lizuk
    [15.09.11 22:55:19]
    »

    Merci mult, dar cred ca nu voi face incercari... Ma reorientez.

    danimeshAUTOR REVIEW
    [16.09.11 10:33:52]
    »

    Cu placere si as vrea sa te asigur ca nu sunt subiectiv deloc. In afara conditiilor de cazare din cabane, oamenii aceia chiar nu se pricep sa te faca sa te simti bine.

    Valahia
    [03.10.11 18:11:38]
    »

    DREPTUL LA REPLICĂ AL PROPRIETARULUI

    Începem prin a mulţumi administratorului site-ului pentru posibilitatea de a ne exercita dreptul la replică. Mărturisim că am ezitat dacă să răspundem sau nu la acuzaţiile aduse, deoarece fiecare are dreptul să-şi spună părerea despre experienţele trăite (deşi obiectivitatea acestora nu poate fi garantata).

    Cu mult respect pentru cei care ne-au trecut sau ne vor trece pragul, ne vedem însă obligaţi să răspundem la acuzaţiile aduse pentru a lămuri o serie de aspecte.

    În primul rând, cel care a postat impresiile a "uitat" să specifice faptul că iniţial rezervarea a fost făcută în Pensiunea Valahia, rezervare pentru care a efectuat plata unui avans în sumă de 300 lei şi la care a renunţat în ultimul moment pe motiv că i s-a ”stricat maşina”. Deşi politica pensiunii interzice restituirea avansului în caz de anulare a rezervării cu mai puţin de 48 h înainte de data începerii sejurului, ne-am arătat înţelegerea faţă de situaţia dânşilor şi, la rugămintea acestora, am acceptat să revină cu o altă ocazie, atunci când s-ar fi putut, în contul sumei deja achitate. Dar…pe cine nu laşi să moară, nu te lasă să trăieşti.

    Au revenit ulterior, pentru un sejur de 2 nopţi, la Cabanele Cascada, sejur de care, din impresiile postate, se pare că au fost total „nemulţumiţi” dar pe care nu numai că nu l-au scurtat dar nici măcar nu şi-au exprimat dorinţa în acest sens (chiar au mulţumit la plecare). Oare pentru că, pe lângă micile probleme ivite independent de voinţa noastră şi inerente atunci când se lucrează cu oamenii, s-au simţit bine?

    Cu privire la acuzaţiile aduse, considerăm că este foarte uşor să arunci cu noroi atunci când, din motive obiective nu ţi-au fost satisfăcute exigenţele, şi când nu se cunoaşte efortul depus de noi pentru a mulţumi pe toţi cei care ne vizitează. Întrebarea noastră este de ce nu s-au comunicat toate neregulile constatate proprietarului sau persoanei responsabile de relaţia cu clienţii chiar în timpul sejurului? Ne îndoim că jena a fost cea care i-a reţinut în a-şi exprima nemulţumirile. Dar, dacă ar fi făcut-o, în mod sigur, ar fi beneficiat de toată bunavoinţa noastă pentru remedierea promptă a aspectelor sesizate.

    Este adevărat că din cauza unor regretabile probleme tehnice fortuite a fost întreruptă furnizarea apei pentru o perioadă de timp, deficienţă pentru care ne-am cerut scuze şi pe care ne-am străduit s-o remediem cu promptitudine. Dar aşa cum au găsit înţelegere la noi atunci când au solicitat-o, ne intrebăm de ce nu ne-au acordat clemenţă la rândul dumnealor? Vă lasăm pe dvs să apreciaţi buna-credinţă a acestora. Cu privire la celelalte reclamaţii, în mare parte sunt neadevăruri care din fericire pot fi probate de cei care ne trec pragul. Oricum, cele mai multe din aspectele sesizate s-ar fi putut remedia pe loc dacă şi-ar fi exprimat nemulţumirea (de ex. mamaliga pe care totuşi au mâncat-o deşi era „rece”, discuţiile nepoliticoase dintre membrii personalului etc.).

    Nu pretindem că totul este desăvârşit la noi, dar cunoaştem străduinţa şi interesul pe care pe care le depunem pentru perfecţionarea serviciilor prestate la pensiunea noastră. Ar fi păcat ca, din cauza unor comentarii maliţioase, cu accente ironice şi doar parţial adevărate, să pierdeţi ocazia de a vizita un loc unic în ţară, atât în ceea ce priveşte locaţia, serviciile oferite cât şi, mai ales, ospitalitatea personalului nostru.

    Însă indiferent de ce am spune, nu credem că putem schimba opiniile unora care citesc aceste review-uri, astfel încât, nu avem altă soluţie decât să vă invităm să vă convingeţi cu ochii dvs. de realitatea spuselor noastre, să vă formaţi o părere proprie şi să vă postaţi impresiile obiectiv pe site.

    Cu deosebită stimă şi consideraţie,

    Proprietarul (tel.editat webmaster )

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    webmaster
    [03.10.11 18:26:37]
    »

    Dreptul la replica, sacru pe saitul nostru nu inseamna publicitate

    De aceea am sters numarul de telefon, cine doreste sa va contacteze o poate face prin intermediul mesajelor personale (PM).

    Multumesc!

    danimeshAUTOR REVIEW
    [04.10.11 11:02:30]
    »

    Domnule Proprietar,

    Imi pare bine ca ati raspuns la acest demers al meu facut catre comunitatea online care se intereseaza inainte de a merge intr-o anumita directie intr-un concediu sau cateva zile de relaxare pentru a se asigura ca face o alegere potrivita. Marturisesc ca nu ma ocup cu asa ceva, dar dupa experienta traita la pensiunea dv am tinut neaparat sa avertizez pe cei doritori sa ajunga la dv despre ce ii asteapta acolo si consider ca am fost obiectiv in cea mai mare parte a comentariilor mele.

    Pe aceasta cale confirm cele spuse de dv referitor la rezervarea online de catre mine pentru Pensiunea Valahia, si nu la Cabanele Cascada, la care am fost impiedicati de soarta (ruperea curelei de distrubutie la masina) sa nu putem onora rezervarea initiala. Pentru a nu lasa loc de indoiala va pot dovedi cele petrecute prin factura de la sevice-ul unde am reparat masina la doar 2 zile distanta. Tot pe aceasta cale va multumesc si pentru intelegerea dv fata de noi si ca ati acceptat sa ne primiti la dv in contul banilor platiti in avans.

    Cu toate acestea, felul in care am fost tratati si cele ce am mentionat mai sus raman la fel de adevarate! Inteleg ca este necesar sa va aparati de acuze si sa va intrebati de ce nu vi s-au spus cele ce am scris aici la fata locului.

    Pai domnule proprietar, pentru cunostiinta dv va marturisesc ca am reclamat de doua ori ca nu avem apa curenta la doamna care se ocupa de clienti si totusi nu s-a rezolvat acest lucru in decurs de 2 zile. Plus ca, nu stiu daca am mentionat de prima oara pentru ca nu vreau sa mai stau sa recitesc cele scrise, dar chiar in momentul cand ne-am prezentat la receptie in vederea cazarii erau alti domni care tocmai paraseau pensiunea dv si care va reclamau tocmai acest lucru, lipsa apei curente. Am crezut ca este o intamplare, si am ignorat discutia care a avut loc. V-as intreba si eu acum: nu puteati sa ne avertizati de acest lucru in momentul acela si sa ne dati de ales sa ramanem la pensiunea dv, in conditiile in care stiati de aceasta problema, sau sa ne vedem de drum si sa cautam altceva mai convenabil??? V-ati gandit, bazat pe bunavointa pe care o clamati in acest reply, sa reduceti cumva factura platita de clienti atata timp cat nu exista apa curenta??? Ati fost vreodata cazat la o pensiune sau hotel pentru 2 nopti unde sa nu beneficiati de apa curenta???

    In ceea ce priveste pretentiile noastre, eu zic ca la un prêt de 140 lei (pentru Cabanele Cascada) putem gasi destinatii mult mai curate unde si unde calitatea serviciilor NU lasa de dorit asa de mult.

    De asemenea as zice ca nu puteti motiva in niciun fel inexistenta MENIULUI care este obligatoriu intr-o pensiune de 4 margarete asa cum pretindeti ca aveti. Aveti acum acest meniu disponibil pentru clienti? Ati mers in camerele de la cabanele cascada sa incercati sa va asezati pe WC si sa vedeti cat de inconfortabil este??? Ati rezolvat intre timp acest lucru asa cum ati promis??? Ce ati raspunde daca un client ar veni la dv sa va zica: domnule eu nu pot sa ma sterg la c…r pentru ca imi cade capacul peste mine in momentul cand ma ridic de pe scaunul WC-ului???

    As mai putea adauga intr-un final ca am avut inspiratia sa vorbim si cu unii din ospatarii dv, in speta niste copii nevinovati, care s-au plans ca dorm 4-5 ore pe noapte din cauza faptului ca ii munciti prea mult si atunci am ales sa ii intelegem pentru efortul pe care il fac acolo la dv. si sa nu reclamam neatentia lor fata de client.

    Orice-ar fi, va promit ca o sa revenim la dv la pensiune pentru ca, asa cum am spus, este o destinatie foarte pitoreasca la care as reveni cu cea mai mare placere daca a-ti imbunatati considerabil serviciile prestate.

    O zi buna!

    P. S. Nu am multumit nimanui pentru sejurul petrecut la dv pentru ca, dupa cum vedeti, nu aveam motive

    nickname77
    [24.03.12 16:50:59]
    »

    @danimesh: sunt total de acord cu d-tra

    in aceeasi perioda, august 2011, am intalnit alte trei persoane care se plangeau de aceleasi lucruri: lipsa unui meniu, anumite lipsuri la cazare, si nu in ultimul rand taxarea unor servicii care in mod normal ar fi incluse in tarif. domnilor proprietari (sau patroni sau persoana responsabila de clienti) aveti cea mai buna locatie din aceasta zona (20-30 de kilometri in jur) dar asta nu inseamna ca trebuie sa recuperati investitia maine.

    sunt convins ca stiti: o investitie de acest gen in turism un investitor strain spera sa o recupreze in 10 ani. asta inseamna ca dupa 10 ani trece pe profit!

    avand in vedere ca nu suntem investitori straini (stim ce inseamna vfm) asteptati-va sa recuperati investitia dupa 2020, si pana atunci oferiti ceva in schimbul banilor.

    o persoana calificata pentru intretinere, unul sau doi ospatari cand e nevoie si nu in ultimul rand o fata zambitoare pentru toti angajatii d-tra.

    un zambet tine loc de scuze, cateodata.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    commandorsteel*, danimesh, lizuk, nickname77, Valahia
    Alte impresii din această RUBRICĂComplex Turistic Valahia [Păscoaia]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.049625873565674 sec
    ecranul dvs: 1 x 1