GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Cuvantul "igiena" lipseste din vocabularul acestor persoane, la fel si bunul simt.
Camera a fost deplorabila.
Am fost intampinata de nisip pe pat, paianjeni in camera, inclusiv in baie, o chiuveta si un dus - inclusiv bateriile - slinoase, ma lipeam de ele, suportul de sapun era ruginit, apa la toaleta nu functiona si nici telecomanda televizorului.
Draperiile au cazut in momentul in care le-am tras.
Minibar nu exista, ci doar un frigider mic si gol.
Nu poti spune ca ai minibar, daca in frigiderul respectiv nu exista nimic. Ai un minifrigider gol, dar nu un minibar!
In cazul mancarii, este o ruleta ruseasca. Recomand gratarul, acolo nu prea are ce se gresi.
Salata de rosii cu branza mirosea cumplit. Catraveti murati sau varza, altceva nu recomand la salate.
Paharele sunt murdare in ultimul hal, au incluisv grasime pe ele. Recomand numai chestiuni imbuteliate si, daca nu doriti sa beti direct din sticla, folositi un pai, dar NU PAHAR!
Trimis de violeta25 in 29.07.13 09:53:13
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în EFORIE NORD. A mai fost în/la: mare, munte, alte localitati
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (violeta25); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.05905800 N, 28.62806700 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@violeta25: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare
Drept la replică
Ca sa nu se inteleaga gresit ca nu luam act de impresiile turistilor m-am decis sa raspund acestor acuzatii in mare masura nefondate.
Am sa incep cu momentul cazarii prin refuzul de a purta bratara de identificare fapt ce a dus la dorinta de razbunare prin postarea unor cuvinte jignitoare. Mentionez ca purtarea bratarii de identificare este obligatorie pentru a beneficia de toate facilitatile complexului totodata fiind si o masura de securitate pentru a restrictiona accesul persoanelor starine in complex. Nu obligam persoanele care au alergie sau alte probleme si o poarte montata pe mana putand fi montata la cheia de camera cum vi s-a sugerat si dumneavoastra in caz contrar aveti posibilitatea refuzarii cazarii.
Va pot spune ca am luat masuri prin avertisment persoanei care raspunde de curatenia corpului respectiv deoarece nu au mai existat in acest an sesizari de acest fel la adresa ei. Nu cred ca a existat nisip pe pat deoarece lenjeria am verificat personal si doar ce sosise de la spalatorie. Legat de panza de păianjen este posibil deoarece daca usa de balcon a fost lasata pentru aerisire un păianjen putea sa faca aceea panza semnalata in maxim 1 ora dar acest lucru a se poate remedia urgent. Nu comentez problema draperiilor care s-au desprins de pe sina si o consider problema tehnica pentru care mi-am cerut scuze cand am vorbit la telefon.
Sunt de acord cu faptul ca, camerele si baile nu sunt foarte mari deoarece este un complex construit in 1996 si reabilitat in totalitate in 2009 de accea daca accesati pagina noastra de web puteati sa vizualizati inclusiv planurile camerelor.
Legat de minibar este specificat in facilitatile si serviciile complexului ca este pus la dispozitia turistilor gol si se va incarca cu produse doar la cerere deoarece majoritateea turistilor depoziteaza alimente si bauturi personale.
Legat de mancare exact cum am vorbit si la telefon nu sunt de acord si sper sa reactioneze si turistii care am fost cazati la noi deoarece eu si familia mea mancam de pe linie ce mananca si turistii si garantez personal pentru calitatea si prospetimea mancarurilor comercializate.
Pentru incidentul cu paharele murdare intradevar a fost o problema deoarece masina de spalat s-a defectat si lasa urme de calcar insa acest lucru nu ne absolva de vina deoarece trebuiau foarte bine verificate si sterse si manual.
Raman la ideea ca nota pe care ne-ati acordat-o nu este reala, dar ca si noi mai avem multe de pus la punct si va primit ca voi face tot ce-mi sta in putinta sa indreptam / corectam problemele reclamate de turisti.
NB marian.zaharia este (sau a fost) reprezentant al unității
@marian. zaharia: Buna ziua, domnule Zaharia!
Ma bucur ca luati atitudine. Consider insa ca mult mai productiv, in primul rand pentru dumneavoastra, ar fi sa rezolvati problemele existente in cadrul hotelului pe care il administrati.
Daca preferati sa va mintiti singur si sa credeti ca am eu ceva cu hotelul sau chiar cu dvs personal, nu am cum sa va impiedic, dar va atrag atentia ca este complet eronat si neproductiv.
Sper ca elementul care v-a umbrit obiectivitatea sa nu fie faptul ca firma organizatoare a cursului a decis sa nu mai colaboreze cu dvs (ca urmare a plangerilor cursantilor).
Imi mentin absolut toate afirmatiile facute in cadrul postarii mele, cat si a ecoului la postarea „Complex Dunarea *** Eforie Nord – Insalubru”. Limbajul utilizat a fost cat se poate de civilizat si decent, cum este, de altfel, si acum. Complet necivilizate au fost doar conditiile pe care le-a oferit hotelul dvs, la fel si comportamentul unora (multora) dintre angajatii dvs.
Repet ceea ce v-am spus la telefon si am scris pe site referitor la bratara: eu nu am refuzat sa o am asupra mea, ci am refuzat – si voi refuza mereu – sa o port LA MANA. In plus, modalitatea de adordare pe care au avut-o receptionerele dvs cu greu poate fi catalogata (in vreun fel), asa ca ma voi abtine de la comentarii suplimentare. Va reamintesc doar ca prestati un serviciu, iar eu – si multe alte persoane care va trec pragul – va sunt (din pacate, cel putin pentru mine si pentru cursantii mei) clienti.
In ceea ce priveste minibarul, pentru 3 stele, reprezinta o conditie obligatorie. Si ma refer aici la minibar cu produse, nu minifrigider gol.
Remarc faptul ca, in realitate, acceptati toate mentiunile pe care le-am facut si imi dati dreptate!
M-as bucura ca „replica” dvs sa fie punerea la punct a serviciilor oferite si eliminarea problemelor majore pe care le aveti in acest moment ca si unitate hoteliera.
Eu va doresc succes si le doresc si clientilor dumneavoastra!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2022 Marire si Decadere!!! — scris în 31.08.22 de iustin_79 din PIATRA NEAMț - RECOMANDĂ
- Jul.2022 Super naspa vacanta...la 1000 euro. O alta romaneasca — scris în 30.07.22 de ux126324 din BRAşOV - nu recomandă
- Jun.2022 Vacanta de 2 lei pentru 1200 eur — scris în 02.07.22 de Lupalb13 din BUCURESTI - nu recomandă
- Jun.2022 Un hotel care incearca sa isi merite stelele afisate — scris în 24.06.22 de cristisch2003 din BUZăU - RECOMANDĂ
- Aug.2021 Dezamagitor — scris în 21.08.21 de adimao01 din ARGES - nu recomandă
- Aug.2021 Dunarea in continua scadere — scris în 07.08.21 de Dezso din SIMLEU SILVANIEI - nu recomandă
- Sep.2020 NU as mai merge — scris în 18.09.20 de mami_sv din SUCEAVA - nu recomandă