ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.07.2013
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 30.07.13
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2013
DURATA: 3 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
TIMP CITIRE: 7 MIN

Complex Dunarea *** Eforie Nord - Insalubru

TIPĂREȘTE

Totul a început în modul clasic: oferta de specializare primită pe email, evaluarea necesităţii specializării şi a posibilităţilor financiare, decizia: mergem. Imbinăm utilul cu plăcutul, deoarece cursul dorit se desfăşura la Eforie Nord (nu am văzut Marea anul acesta deci e de bine) în Complexul Dunărea *** cu ofertă de cazare (all inclusive de fapt) la acelaşi complex. Verificat pe booking.com imaginile, comentariile. Câţiva comentatori, nu de foarte rău. Ok. Insă pozele arătau că merită, ofereau şi piscine şi transfer la plaja privată, deşi tehnic nu am fi avut prea mult timp de plimbat pe plajă, era tentant. Nemulţumiţi sunt peste tot.

Am sosit seara târziu, după ora pe care o afişau pe booking.com ca fiind ora de check-in (18:30). Am identificat clădirea recepţiei, impresionaţi fiind de aleile frumos trasate si pavate cu o gresie lucioasă şi străjuite de mini pini şi multă iarbă. Am respirat uşuraţi toţi trei (noi, doi cursanţi, şi copilul adolescent) că nu ne vom topi sub soarele arzător de iulie.

Recepţionera era o duduie blondă destul de afectată de faptul că ne trântisem genţile de voiaj (de mână) pe una din canapelele din hol – nu puteam altfel deoarece podeaua gresată era plină de nişte urme cam dubioase. I-am comunicat că suntem din grupul pentru curs şi că avem două camere, ne-a fabricat nişte carduri – am înţeles ulterior, după ce m-am întors să întreb ce fac cu ele, că erau destinate accesului la masa în regim de all inclusive a cărei contravaloare se reţinea de pe acel card - ne-au plantat nişte brăţări pe încheietura mâinii – am încercat să protestăm dar ne-a tăiat avântul din zbor cu un rânjet din care am prins ideea: erau pentru identificare la micul dejun. Ne-a înmânat cheile de la camere, ne-a explicat că sunt în corpul de vizavi dar accesul îl facem dând ocol clădirii. Uraa, facem duş! Am localizat accesul în camere, am întors cheile în uşi şi... am leşinat. Ne-a lovit un miros de canal, amestecat cu fum de ţigară şi de apă statută. Zic: calm, că nu au fost aerisite, d’aia. Inainte să aprindem lumina am deschis cu viteză uşile de la terasă tot în acelaşi timp. Suntem o familie deci gândim şi acţionăm cam la fel. Fericiţi că am dat de aer, ne-am întâlnit pe terasă să tragem în piept aer să avem de rezervă, pentru ca apoi să putem aprinde lumina după identificarea întrerupătorului. Zis şi făcut, dar mai bine ne abţineam. Părea mai ok pe întuneric. Deci după duhoarea pestilenţială care emanase din cameră la deschiderea „porţii raiului” în care urma să petrecem trei nopţi, au urmat pe rând:

- Cerşafuri apretate coală, pătate ici şi colo de diverse chestii, spre liniştea noastră am presupus că e scrum de ţigără, deşi petele aveau culori diferite.

- Dulap profund mirositor, totalmente inutilizabil, dacă nu doreai să dai foc hainelor după plecare, deci ne-am postat toţi genţile pe tabureţii jegoşi, 2 la număr, găsiţi în cameră.

- Zidurile de o culoare incertă, pline de acarieni. N-am îndraznit să îi derănjăm că era seară...

- Perdeaua şi draperia pline de praf, mult praf, şi gâze zdrobite şi uscate, am decis să le atingem doar cât să le dăm într-un colţ, să nu ne mai încurcăm cu ele. Puţeau oricum şi astea.

- Podeaua cu strat suficient de praf, jeg pe sub praf, deci nu ne descălţăm sub nici o formă;

- A... şi aerul condiţionat, evident prima şi cea mai convenabilă soluţie pentru aerisirea rapidă a camerei. Numai că odată deschis, nu mică ne-a fost mirarea să vedem că emana un miros cel puţin la fel de dubios ca cel din dulap. Mmm... n-a fost folosit de multă vreme. Mai bine nu.

- Si pentru că tot suntem la capitolul mirosuri... cred că ar fi de menţionat şi frigiderul. Evident nefuncţional. Am atras atenţia personalului a doua zi, promisiunile au fost făcute, numai că... au rămas până în ultima zi, doar promisiuni.

- Şi marea surpriză: baia!!! In afara faptului că duhnea, sub hârtiuţele mici pe care statea tipărit „dezinfectat”, era cel mai mare jeg întâlnit vreodată în călătoriile mele. Aici m-am panicat. Am cerut copilului să nu se atingă de nimic, şi pe tatăl copilului l-am expediat după sticla cu spirt extrem de necesară. Cabina de duş nu fusese spălată de la montare, bateria chivetei plină de pete neidentificabile, ca şi chiveta, iar closetul, mirificul closet, ne-a făcut să credem că nu a văzut o spălare tot de la montaj. Am vrut să plec. Să fac scandal... Cui? Ambele camere arătau identic şi la fel. Oricum pe tavanul băii se lăţea deasupra closetului o ditamai pata de umezeală, semn clar al igrasiei netratate, iar deasupra geamului deja sărea varul. Tot în ambele camere. Deci ăia de sus erau mai rău ca noi (şi erau, că dimineaţă i-am auzit vorbind pe terasă că au pus apă în closet cu coşul de gunoi). ***? Cine i-a dat ***? Pe ce? A venit spirtul, am sacrificat un prosop din cele 4 mizerabile cârpe pătate (ceva rugină, poate îngălbenite de vreme... sau cel puţin asta am vrut să credem) puse la dispoziţie de minunatul complex de *** şi am frecat băile şi punctele de atingere din cele două camere. Imi vedea să torn spirt şi să aprind bricheta. Poate o va face cineva. Am cumpărat prosoape şi ne-am putut spăla şi sterge. Glumiţi? ***???

Am servit un mic dejun şi o masă de prânz din acel all inclusive şi ne-a fost de ajuns. Am fost pregătită şi am avut furazolidon la mine. Deci am trecut cu bine peste aceste două mese, pentru că am intervenit la timp, şi evident nu am mai mâncat acolo. Oricum, impresionat de micul dejun servit şi alergând spre toaletă, că reacţia mâncării a fost instantanee, soţul meu a binevoit să nu ia în calcul podeaua lucioasă a terasei şi nici faptul că scările şi rampa sunt extrem de alunecoase şi a încasat o trântă zdravănă care i-a mai temperat nevoia utilizării closetului... era prea buimac şi uimit că nu şi-a despicat craniul la contactul cu gresia. Si noi eram la fel... Oricum după faza asta am fost mult mai atenţi la cum şi pe unde păşim.

Piscina plină şi mirosind ciudat, nu doar a clor, era înconjurată de nişte aparate ruginite care s-au dovedit a fi destinate fitness-ului celor mici. Părinţi curajoşi... Barul piscinei era necurăţat de la construire, toată faianţa-gresia îmbâcsite. Pe barman l-am rugat expres să-şi spele blenderul pentru că în restul de ciocolată şi lapte din el pluteau două gâze. I-am explicat ce înseamnă salmonela şi care sunt riscurile la care îi expune pe eventualii doritori de cafea. Si apoi am plecat şi de acolo. Ne-am dus pe terasa minunatelor noastre camere de 3x3, terasă de 1.5x1 dar aflată la aer, şi am asistaţi uimiţi şi terifiaţi la cum se desfăşoară o curăţenie: găleată cu 5 litri de apă, mop negru, doamna venea cu ele aşa de la prima cameră, noi cred că eram a 6-a şi a 7-a. A reîntins mizeria pe jos în cameră, prea târziu să o mai putem opri!!! Am asistat neputincioşi şi la spectacolul adunării pânzelor de pâianjen cu aceeaşi mătură cu care măturase pe jos până atunci... tot venind înspre noi. Ce mai contează!? Spirt oricum avem, deci...

Am părăsit minunatul complex de *** cu indigestie, aftă bucală şi herpes simplex (HSV-1). Si cu promisiunea ca prima noastră vizită în Eforie Nord să fie şi ultima. Acum sperăm să nu fi căpătat şi vreo boală dermatologică, cine ştie ce eczemă. Spirtul a fost lângă noi, dar... Poate avem noroc şi sistem imunitar.

Cineva, O. P. C., departamentul de autorizări de la Ministerul Turismului, Sanepid, cineva, le poate explica acestor manageri de hotel de ***, că degeaba îi transferă gratuit la plajă pe clienţii cu dezinterie, că degeaba le organizează spectacole copiilor plini de eczeme căpătate de pe prosoape şi de la piscină şi de la ruginiturile de aparate, că degeaba le tunde iarba frumos dacă îi ţine în mizerie şi îi îmbolnaveşte?


[fb]
---
Trimis de marytrb in 30.07.13 14:34:00
Validat / Publicat: 30.07.13 15:38:06
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în EFORIE NORD.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3731 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

12 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (marytrb); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3150 PMA (din 4 voturi)

ECOURI la acest review

12 ecouri scrise, până acum

webmaster
[30.07.13 14:49:41]
»

@marytrb: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

Conform politicii saitului, seturile de impresii cu evaluări "zero peste tot" sunt publicate FĂRĂ NOTE, fiind considerate scrise (prea) la supărare, lipsite probabil de minima obiectivitate aşteptată.

Daca doreşti, poți reveni asupra evaluărilor, fie prin intermediul linkului EDIT IMPRESII (dacă articolul nu este încă publicat), fie scriind un ecou în care specifici noile evaluări (dacă timpul alocat editării a expirat).

danamandache
[30.07.13 16:55:01]
»

O citi vre -un admistrator de hotel articolele acestea cu nemultumirile turistilor? Eu cred ca ar avea mult de castigat daca ar citi, ar sti ce trebuie schimbat, ce trebuie imbunatatit, ce lipseste, ar fi un castig pt litoralul romanesc. Numai ca nu cred ca exista interes decat pt a obtine cat mai multi bani fara sa ofere nimic, sau foarte putin. Pacat!!!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Remicade
[30.07.13 18:27:15]
»

Sigur ca citesc, numarul turistilor care merg in concediu fara sa se informeze e imens asa ca aceste locatii sint pline tot timpul. Clientul nemultumit nu mai vine la tine veci pururi dar in locul lui rasar alti 10 nestiutori.

Pe de alta parte eu nu pot pricepe cum aceeasi locatie are numai note de 1-2 sau 9-10, eu stiu din scoala ca un copil de 5 la matematica ramanea cam de 5 pana la bac iar unul de 10 intra la facultate fara probleme, cu notele astea date aiurea chiar nu stiu ce sa zic, mai jos este un turist cu cica "Cea mai buna destinatie pentru familiile cu copii de pe litoral " ????

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
violeta25
[30.07.13 18:48:36]
»

Va pot garanta ca patronul/administratorul le citeste.

Eu sunt persona care a postat articolul precedent, intitulat "Infiorator! Fugiti de acest hotel! " si, totodata, sunt lectorul cursului pentru care a venit si autoarea prezentului articol.

Patronul a telefonat la firma organizatoare a cursului si, din cele care mi-au fot comunicate, am inteles ca a dorit sa ia legatura cu mine, nestiind sigur daca eu, ca lector, postasem acest articol sau nu. Am crezut ca persoana in cauza doreste sa isi imbunatateasca serviciile si am considerat ca merita sa ii acord cateva minute din timpul meu pentru a discuta direct despre cele intamplate.

Am avut o discutie de 15 minute, care nu stiu cat de productiva a fost. Practic, era suparat sa i-am dat nota 2 si sustinea sus si tare ca nu este asa, ca el stie ca la hotelul domniei sale este foarte bine, ca isi cere scuze daca eu am fost nemultumita, dar ramane la parerea sa, mai ales in privinta mesei. Mi-am adus aminte de ceea ce mi-a spus colegul meu in ultima zi. Facand - din nou - reclamatie la hotel pentru conditiile de cazare si masa, receptionerul i-a comunicat ca suntem noi prea sensibili.

Revenind la conducatorul hotelului, acesta mi-a comunicat - nu am de unde sa stiu daca chiar asa este sau nu - ca si domina sa mananca "de pe linie", ca si turistii, si ca este perfect. Mai mult, m-a intrebat pe mine de ce nu a fost informat dumnealui despre neregulile existente. I-am explicat faptul ca problema este de management si ca doar domnia sa poate sa rapsunda la aceasta intrebare, intrucat eu am anuntat in fiecare zi. Inseamna, prin urmare, ca informatia nu a ajuns unde trebuie.

Din discutia avuta, concluzia mea este ca dumnealui mai mult dorea sa ma traga pe mine la raspundere pentru nota acordata decat sa afle cu adevarat care sunt problemele, intrucat, repet, chiar a incheiat spunand ca el stie care sunt conditiile si ca sunt foarte bune.

In privinta bratelei - sa stiti ca eu am refuzat sa o port. Este dreptul meu, de OM, sa nu accept o astfel de "marcare", mai ales ca nici nu ma informasera in prealabil si nici nu imi cerusera acordul - nici macar la fata locului, m-au informat pur si simplu ca sunt obligata sa o port. Nici nu conteaza daca am vreo alergie sau nu, pur si simplu am dreptul sa vreau sa ma misc liber, fara acel plastic la mana. Da, chiar este vorba despre drepturile omului. Domnisoara de la receptie mi-a comunicat initial ca trebuie sa o port, altfel nu intru in hotel. Am refuzat categoric, mai ales ca eu nu venisem ca turist, la distractie, ci la munca, am predat un curs timp de 3 zile - si chiar s-a tinut acest curs, "pe bune", cum se spune, chiar daca era la mare. A fost chemata o a doua persoana, care "s-a infipt in mine", intrebandu-ma de unde stie ea ca nu aduc pe altcineva la micul dejun, daca nu port bratara la mana, ca, daca pune bratara la cheie, eu pot da cheia oricui.

Prin urmare, aceste persoane pornesc de la prezumtia ca ai lor clienti sunt niste hoti, care vor sa ii insele. Nici nu mai are rost sa vorbesc de prezumtia de nevinovatie... Esti la Complex Dunarea, ai facut gresela sa alegi sa te cazezi la ei, este vinovat si hot. Pana la urma, au pus bratara pe inelul de la cheie, dupa ce i-am amenintat ca le fac reclamatie. Deci se poate...

In privinta cardului pentru masa as dori sa adaug ceva. Clientul pierde banii daca nu consuma toata suma de pe card.

Pe mine, aceste probleme ma afecteaza nu doar personal, ca om, ci si profesional, ca lector, intrucat si cursantii mei s-au lovit de ele. Intr-un fel va fi atent la curs si cooperant un cursat multumit de conditiile de cazare si masa, in cu totul alt mod, un om scarbit de aceste aspecte, a carui grija principala este sa nu se imbolnaveasca de ceva in timpul zilelor de curs. Din fericire, am avut parte de persoane mature, si le multumesc, care au stiut sa faca diferenta intre hotel si cursul ca atare si au reusit sa se mobilizeze in continuare la orele predate.

Ca sa concluzionez - de citit, patronul/administratorul citeste, dar tare imi este teama ca nu vrea (sau chiar nu poate?) sa faca nimic, intrucat isi crede proprii angajati, iar nu clientii nemultumiti. Ca doar clientii sunt vinovati, nu?

danamandache
[30.07.13 19:50:39]
»

Din pacate aveti dreptate, scopul lor este numai banul desi serviciile mai bune ar face din multi turisti fideli, iar castigul ar fi mult mai mare. Au atatea exemple de urmat dar din pacate aroganta e mult prea mare si prostia de asemenea. Daca cei de pe litoral s-ar uita putin la cei ce administreaza pensiuni si hoteluri la munte ar avea ceva de invatat, dar parerea mea este ca sant necunoscatori in ale turismului si nici macar nu au bunavointa sa invete. Cu ajutorul acestui site noi turistii ii putem promova pe cei mai buni si ii putem lasa in anonimat pe cei ce nu stiu sa faca turism.

marytrbAUTOR REVIEW
[31.07.13 12:51:04]
»

Revin cu cateva precizari. Daca nu ar fi fost cursul de formare foarte important pentru noi si lectorul cel mai bun intalnit pana acum - si ca formator ~ profesor ~ si ca pregatire profesionala ~ FELICITARI! - as fi facut stanga-mprejur in secunda in care am aprins lumina. Si nu suntem fitosi.

In nenumaratele noastre deplasari am invatat sa ne adaptam mediului in care trebuie sa rezistam o anumita perioada si sa depasim cu zambetul pe buze eventualele "mici inadvertente" intre oferta si realitatea gasita la locul ofertei, sa depasim frustrarile create de raportul negativ dintre pret si realitate. Constatam si trecem mai departe.

Note as putea sa dau respectivului Complex de *** doar pentru arhitectura spatiilor verzi care dupa cum am spus este reusita si pentru faptul ca inspirandu-se de la expertii in turism all-inclusive din alte tari, au reusit sa organizeze o arie de servicii suplimentare, in beneficiul clientilor, precizate si acestea mai sus: transfer plaja private, gradinita pentru copii, spectacole.

Insa din experienta predecesorilor lor in ale turismului all-inclusive au uitat / omis ceea ce era mai important: IGIENA SI CURATENIA SPATIILOR DE CAZARE.

Deci doamna/domnule manager, chiar daca mancati de pe linia dvs., asta nu garanteaza clientilor dvs. tacamuri dezinfectate. Sper sa intelegeti ca baza turismului o reprezinta respectul fata de clientul platitor si prima data I-l aratati cand deschide usa camerei, cand foloseste baia si cand se prezinta la micul dejun. Simplu.

Si daca nu eram niste oameni cu bun simt, a caror prezenta acolo la dvs. avea un scop, a doua zi chemam Sanepidul sa ia probe din bai, de pe asternuturi, din piscine, de la bar, din bucatarie, chemam O. P. C. -ul sa fie si ei de fata si cu putin noroc si un reprezentant al Ministerului Turismului care sa constate ca *** sunt de fapt maxim ** si sa inmaneze un plan de masuri pentru mentinerea licentei.

danamandache
[31.07.13 13:29:33]
»

Tocmai, pt ca santeti niste oameni cu bun simt trebuia sa luati masuri si sa chemati OPC ul, obligati fiind poate luau masurile necesare daca din respect si profesionalism nu se poate.

Daca si aceste institutii isi faceau treaba si initiau controale nu numai in urma sesizarilor, altul ar fi fost litoralul romanesc, altele conditiile de cazare si raportul calitate -pret.

De asemenea noi turistii nu ar trebui sa acceptam orice si oricum, trebuie sa cerem pt a putea primi respect si conditii cel putin decente de cazare si masa.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Angelinne
[01.08.13 00:39:59]
»

O sa-mi fac timp (ca sunt in urma rau cu review-urile pe amfostacolo.ro) si voi scrie si eu unul pt. acest hotel minunat... momentan nu am apucat decat sa le dau note cat mai mici pe booking poate nu mai rezerva lumea aici!

Pe scurt va spun pt. ca nu ma pot abtine... este ca dupa ce am facut scandal efectiv la receptie ca nu ne funtioneaza frigiderul si nu se face curatenie in camere... mi s-a raspuns ca sunt un hotel de DOAR 3 stele si ca am nimerit noi prost intre ciclurile lor de cazare (ei au clienti cu 5 sau 7 nopti) nu distrusi din astia ca noi cu 2 nopti de pe booking

In fiecare an merg asa in week-enduri pe litoralul nostru drag sperand ca poate poate se mai misca ceva!!!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
marian.zaharia
[04.08.13 10:53:19]
»

@danamandache: cu parere de rau in calitate de administrator al acestui hotel nu pot raspunde la acest ecou voi lasa cititorii acestui site sa faca o analiza a tuturor impresiilor deoarece consider ca sunt diferente mari in punctarea complexululi pe care-l conduc si raman la ideea ca nu poti accepta sa faci concediul intr-o locatie careia i-ai dat nota 2 (mai degraba soliciti schimbarea locatiei) in timp alti turisti au notat cu note peste 9. Consider ca i-am raspuns domnului care a participat la acest curs prin raspunsul adresat Doamnei Lector.

In calitate de administrator al acestui complex voi face tot ce-mi sta in putinta sa indrept /corectez problemele reclamate de turisti si de aceea incurajez postarile care puncteaza atat serviciile pozitive cat si cele negative.


NB marian.zaharia este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
danamandache
[04.08.13 11:55:00]
»

@marian. zaharia: Bravo! Faptul ca cititi aceste impresii arata interesul dvs bunul mers al administrarii complexului, prin intermediul acestor impresii aveti posibilitatea sa va informati asupra nemultumirilor clientilor dvs si sa imbunatatiti serviciile oferite turistilor. De la mine aveti o bila alba si mi -as dori ca acesta sa fie un prim pas in imbunatatirea serviciilor oferite de hotelierii romani de pe litoral.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
michirec
[22.08.14 13:44:51]
»

Incep sa ma sperii citind impresiile... eu am rezervare din 09 septembrie la ei... mea culpa ca nu am citit pe AFA despre acest complex...

michirec
[22.09.14 16:07:35]
»

@violeta25: am avut ,,sansa " sa nu stau la hotel dvs, pentru ca a-ti binevoit sa faceti overbooking, in data de 11.09.2014, va venea un grup mare de turisti si ne-ati matrasit in alte directii; vad ca neseriozitatea caracterizeaza acest hotel si managementul lui;

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
7 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Angelinne, danamandache, marian.zaharia, marytrb, michirec, Remicade, violeta25
Alte impresii din această RUBRICĂClub / Complex Dunărea:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.050295829772949 sec
    ecranul dvs: 1 x 1