ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 21.03.2010
DE geni
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: onesti
ÎNSCRIS: 30.04.08
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
MAR-2010
DURATA: 3 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
67.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 3 MIN

Hotelul de gheata

TIPĂREȘTE

N-am sa va povestesc despre hotelul de gheata de la Balea Lac ci de hotel Central din Medias, care din pacate poate candida cu succes la aceasta categorie.

Prin natura serviciului am fost invitati la Medias si am fost cazati de catre organizatori la Hotel Central.

Pe afara vopsit gardul, inauntru…leopardul!

Situat in centrul municipiului chiar langa primarie, hotelul a cunoscut si vremuri mai bune (garantat inainte de 1989 era unicul loc de cazare). Am scris “vremuri bune” pt ca pe timpurile de trista amintire s-a nascut cu doua stele si tot asa a ramas.

Hotelel dispune de parcare proprie (cred ca a Primariei pt ca erau numai masini inmatriculate in jud. SB) si cu plata (nici nu am apucat sa oprim masina ca a si aparut un domn care ne-a solicitat sa achitam parcarea). Despre paza- D-zeu cu mila!

Atmosfera glaciara ne-a intampinat inca din momentul in care am intrat in hotel: era mai cald afara decat inauntru.

Receptia arata ca o casa de bilete: inchisa cu sticla si cu o mica fereastra prin care te poti intelege cu receptionerul. In interiorul ei surpriza: un radiator electric in functiune. (or fi mai frigurosi mi-am zis)

Spre norocul nostru am fost cazati la etajul 2 deci nu am avut prea mult de urcat: pana la etajul 4 te vad sfintii daca ai bagaj, mai ales ca liftul nu mai functioneaza cred ca de la revolutie.

Holuri lungi, intunecate, cu scaune scorojite din 1975, pereti varuiti parca in bataie de joc... in schimb frig.

Camera este mare, luminoasa si... atat.

Paturile si dulapul din hol par a fi recent schimbate dar dupa cum sunt lucrate iti este teama sa nu se rupa sau sa ramai cu ceva in mana! Restul mobilierului pare recuperat de la casare. Prosoapele au fost bonus la casarea de care va spuneam: ingalbenite si rupte.

Tv color, perdele de “Pascani” insirate pe o draperie confectionata din cel mai pur otel beton de 8 mm.

SI... FRIG (nu cred ca erau mai mult de 17*C)

O baie mica, inghesuita, din care lipseste cu desavarsire orice sursa de caldura. Deci... FRIG!

Apa calduta venea dupa ce o lasai sa curga cam un sfert de ora iar de apa calda am avut parte sambata seara (ne cazasem joi). Ca sa putem face dus lasam apa calda sa curga pentru a incalzi in baie.

De toate astea ne-am bucurat pentru 110, 00 RON/ zi.

Restaurantul se pare ca a beneficiat de o renovare recenta dar inutila asi zice: avand probleme cu tevile de canalizare in camerele situate deasupra, tavanul restaurantului “radia” de igrasie.

Meniu sarac, personal invechit, preturi… restaurant de 4 stele! Dupa ce comandam, ospatarii dadeau fuga la BILLA din apropiere pt aprovizionare.

In schimb restaurantul este singurul loc mai calduros din hotel (cu exceptia receptiei etanse si incalzite).

Abia atunci am inteles de ce receptia era inchisa cu sticla- banuiesc securizata!

Daca afara erau 4-5*C ziua si in camere nu mai mult de 16-17*C, oare cum este in camera la -15*C in exterior?

Ca la Bilea Lac!

Nu vreau sa supar pe nimeni: 2 stele platesti, atat primesti! Vrei mai multe? Iti aduci de acasa!


[fb]
---
Trimis de geni in 21.03.10 17:15:10
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2553 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

8 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (geni); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4600 PMA (din 8 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

8 ecouri scrise, până acum

piti
[21.03.10 17:56:37]
»

@geni

In timp ce-ti citeam povestea, am stranutat de cateva ori. Daca postai ceva mai mult mergeam la farmacie dupa nurofen.

Lasand gluma la o parte, bine de stiut si ocolit. Hotelul e din ciclul "Cum nu se face turism". Oare cine e raspunzator pentru asa o stare de lucruri, autoritati locale, patronul unui astfel de "frigider invechit" sau blonda de la ministerul turismului.

geniAUTOR REVIEW
[21.03.10 18:11:58]
»

Din pacate nu stiu cine-i vinovat!

Nu-ti mai spun ca dimineata femeile de servici adunau cu lopata noroiul din holul de la intrare (in hotel erau cazati niste tipi care lucrau la o firma de prospectiuni).

Oricum nu am scapat de raceala.

Din respect pentru organizatori nu ne-am mutat la alt hotel!

Sanziana
[21.03.10 18:56:14]
»

macar ati beneficiat de mancare proaspata ca doar cumparau pe loc materiile prime ptr ea.

Mare pacat ca in multe orase din tara hotelurile care pe vremuri erau top of the top acum sunt in paragina si mentinerea stelelor se face doar pe baza de spaga

georgiana
[21.03.10 19:20:32]
»

110 roni nu e chiar ...putin,zic eu!

Imi pare rau ca ai racit pe banii !Si ,ca a trebuit sa treci prin asa ceva.

A fost o idee buna sa ne informezi despre cum stau lucrurile acolo,ca sa putem evita sa picam victime,ca si tine!

Deci -un review cam trist,dar foarte util!

Costi
[21.03.10 19:20:40]
»

"2 stele platesti, atat primesti!"

Eu cred că ai plătit mai mult. Cel puţin după ce ai povestit.

În oraş mai sunt şi alte hoteluri?

geniAUTOR REVIEW
[21.03.10 19:45:45]
»

Am uitat sa precizez: pretul a inclus si micul dejun in valoare de 10,00 lei/pers. Tariful: camera+mic dejun a fost negociat de organizatori. In mod normal camera este 110,00 si micul dejun 15,00 lei/pers. La ce conditii sunt, este cam mult.

De exemplu: 2 omlete + 2 cuburi unt + 2 cutiute de gem + 2 cafele = 27,00 lei. (am platit diferenta).

Mai sunt hoteluri si pensiuni in Medias si unele arata chiar bine, dar cum am mai spus, din respect pentru organizatori nu am putut schimba locatia!

Sanziana, mancarea era partial proaspata! (untul de la micul dejun era ranced... probabil din cauza numarului "mare"de turisti)

petru
[22.03.10 19:27:26]
»

aşa este turismul în mai toate locaţiile care nu au fost privatizate corect. Din păcate cele mai multe spaţii de cazare ce au fost construite înainte de 1989 arată la fel sau chiar mai groaznic .VEZI STAREA STAŢIUNI HERCULANE

raly
[31.08.10 13:35:19]
»

Bine de tinut minte!Desi sunt Mediesanca recunosc totusi ca de pe vremea lui Ceasca nu cred ca s-au mai facut modificari!Arata destul de oribil si din afara dar nici nu imi inchipuiam sa fie asa de groaznic pe dinauntru!Rusine!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Costi, geni, georgiana, petru, piti, raly

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.055308103561401 sec
    ecranul dvs: 1 x 1