GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
1) camerele sunt curate dar cam mici
2) personalul restaurantului este plictisit, fara chef de munca si lipsit de politete
3) referitor la meniu, este foarte sarac, bucatarul lipsit de imaginatie. Ca sa puna capac la toate am gasit si un fir de par saten, de aproximativ 20 cm in omleta servita in dimineata de 30.03. In seara de 29.03 friptura a avut un gust de ranced ceea ce a pus un semn de intrebare referitor la prospetime.
4) spre surprinderea mea, la plecare am fost scos dator cu doua prosoape care au fost evaluate la 60 lei. Greseala mea ca nu am facut inventarul la sosire, dar ma consolez cu faptul ca nu sunt singurul inselat. Din alte recenzii am aflat ca este o practica obisnuita la hotel Carpati. Asa ca aveti grija cand va cazati!!!
CONCLUZIE: NU VOI MAI CALCA IN ACEST HOTEL NICIODATA!!!
Trimis de popescuidan in 31.03.14 19:08:05
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în PREDEAL. A mai fost în/la: toata tara (aproape)
10 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (popescuidan); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- Coordonate GPS: 45.50811390 N, 25.57783360 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
10 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@popescuidan: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
@popescuidan: Va salut. Am inteles ca sa modernizat, chiar tot rau a ramas? Cateva poze?
@banal: Buna ziua. Problema este cu personalul care a ramas cu mentalitati comuniste, chiar daca are media de varsta de 23-25 ani. Cred ca trebuie umblat la mentalitatea sefilor. Localul arata bine. Se vede ca s-a investit in amenajare. Dar numai in amenajare. Trebuie ca angajatii sa urmeze niste cursuri prelungite de formare profesionala. Asta numai dupa ce se da delete la vechile obiceiuri!
Credeti-ma ca nu sunt un carcotas, dar trebuie muncit mult la capitolul atitudine.
@popescuidan: da acuma sincer... de unde ti-ai dat tu seama ca personalul nu are chef de munca, si de ce faci afirmatia ca este lipsit de politete cand eu stiu ca nu se intampla treaba asta?
este lipsit de politete ca te-a pus sa achiti prosoapele pe buna dreptate?
adevarul doare uneori...
@himx13: Buna ziua.
Din comentariul dumneavoastra se vede ca sunteti angajat al hotelului.
Si cu "pe buna dreptate " sa stiti ca au mai patit-o si altii, deci nu sunt singurul care a beneficiat de excesul de politete din partea angajatilor.
Adevarul intradevar v-a durut domnule/doamna angajat.
Pacat de peisaj, ca in rest nu aveti ce pierde stimati turisti daca nu folositi serviciile oferite de HOTEL CARPATI.
@popescuidan: spuneti-mi mie cine s-a purtat urat, si cine nu avea chef de munca?
@himx13:
”spuneti-mi mie cine s-a purtat urat, si cine nu avea chef de munca?
hai ca asta e buna!!! si daca spune ce ? bataie , bobirnace, sanctiuni ?!
Eu nu inteleg insa interventia dumneavoastra!! Ati fost acolo? sau LUCRATI acolo si va simtiti cu musca pe ''basca''?
nu sant angajat la ei, dar intamplarea face ca ii cunosc pe cei de acolo in proportie de 90% si chiar sant foarte curios sa aflu cine s-a purtat urat si nepoliticos. sper sa ne poata zica un nume daca a retinut.
Buna ziua.
Din amenintarile la adresa angajatilor (scrise printre randuri) am tras concluzia ca sunteti in conducerea hotelului.
Atitudinea dumneavoastra denota ca intradevar s-au pastrat mentalitati comuniste in anumite societati comerciale. A mai ramas sa ascultati telefoanele angajatilor si sa ai puneti sa semneze cate un angajament de colaborator.
Spor la lucru. Poate in viitorul apropiat al prestarilor de servicii din Romanaia va aparea si luminita mult asteptata a profesionalismului si politetii.
Si va mai mirati de ce oare ne pleaca in strinatate tot mai multi turisti.
Sper sa nu ne cunoastem.
@himx13: Buna ziua, am si eu o intrebare: Chiar credeti ca noi turistii venim in hoteluri sa va furam prosoapele? Asa mi s-a intamplat si mie la un hotel din Eforie Nord. Un hotel care se respecta si conducerea lui nu cred ca se gandesc ca un turist a venit cu gandul de a-i fura prosoapele. Chiar vreau un raspuns de la dvs in privinta furtului de catre turisti.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2019 Un sejur plăcut la Hotelul Carpați din Predeal — scris în 27.11.19 de Floryn81 din RâMNICU SăRAT - RECOMANDĂ
- Jan.2019 Hotel Carpati 3 stele — scris în 31.01.19 de charisteas din GIURGIU - RECOMANDĂ
- Feb.2018 Părere cazare — scris în 10.02.18 de Vasilic din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jan.2018 A doua oară la Hotel Carpaţi. Minunat — scris în 06.01.18 de Razvan T.* din BERTEA [PH] - RECOMANDĂ
- Dec.2017 Gust amar — scris în 27.12.17 de Marin dela din CONSTANţA - nu recomandă
- Aug.2017 Dezamagire totala — scris în 04.08.17 de BMR din ALEXANDRIA - nu recomandă
- Oct.2016 Culorile toamnei la Predeal — scris în 16.10.16 de Raluca S. din PLOIEşTI - RECOMANDĂ