GRAD SATISFACȚIE
Am achitat un sejur de 4 nopti, in valoare de 800 lei, pentru perioada 19.08-24.08.2013, iar cand am ajuns la hotel am constatat ca acesta era pus sub sechestru. Toate usile aveau sigiliu, iar cladirea era pazita de o firma de paza.
Astfel, "ne-am trezit" in Sinaia, la 180 km departare de casa, cu un bebelus in varsta de 11 luni dupa noi, fara cazare si masa, cu putini bani in buzunar. Cu alte cuvinte, un concediu ratat si o gaura mare in buzunar.
Am facut plangere la Parchetul Sinaia si sunt tare curioasa daca ne vom recupera vreodata banii.
Intre timp, am vazut ca hotelul continua sa faca oferte online.
Deci, feriti-va de acesti impostori!
Trimis de georgybara in 04.09.13 22:24:58
20 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (georgybara); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.34624850 N, 25.54715760 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
20 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@georgybara: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare
Articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazați efectiv la această unitate.
@georgybara:
”Intre timp, am vazut ca hotelul continua sa faca oferte online.
Din informațiile culese până acum, ofertele sunt încărcate pe net de către o firma "de cupoane" și nu de către hotel.
Dvs cui ați achitat sejurul, hotelului?
Sau ați cumpărat un cupon de genul celui amintite mai sus, de la o altă firmă?
@Admin: noi nu am colaborat cu intermediari, ci direct cu hotelul. Către ei am făcut plata.
@tm67bru: nu cred ca e relevant. Ideea este ca am ajuns într-un oraş străin, cu bebele după noi, şi ne-am trezit fără cazare şi mancare asigurată. În condiţiile în care platisem 800 lei pentru acest sejur!
@georgybara: relevant dpdv al acestei „țepe”, într-adevăr, nu este. Dar dacă ai scrie și despre acel loc (hotel/vilă/pensiune/whatever) ar putea fi util altor turiști ce doresc să afle despre o cazare bună în Sinaia. Ce spui, încerci? Mulțumim,
@webmaster: am găsit cazare convenabilă tot pe strada principala la pensiunea Irish House. Am plătit 160 lei/noapte, cameră dublă cu mic dejun inclus. Personalul e foarte serviabil şi drăguţ, iar patroana o doamna de nota 10. În sensul ca, a empatizat cu noi şi cu situaţia noastră astfel încât ne-a făcut un discount frumuşel ca sa ne putem petrece sejurul la Sinaia.
@georgybara: ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.
Poţi folosi linkul "ADAUGĂ IMPRESII NOI".
Cam asta vroiam să spun mai sus; mulțumim!@georgybara: când a fost rezervat sejurul, recent, în ultimul timp?
În cazul în care ne poți trimite documente doveditoare ale plății rezervării - vom include hotelul pe Lista Neagră AmFostAcolo
Rog trimite aceste documente prin email pe adresa webmaster@amfostacolo.ro
Buna Ziua, vreau sa iau si eu legatura cu dvs va rog mult fiinca si noi am platit deja o suma destul de mare pentru revelion, si abea acum am citit aceste pareri, dupa ce deja am fost la hotel fiinca noi suntem la munte acum si am zis sa trecem pe la hotel si am vazut ac hotelul este inchis. Vroiam sa iau si eu legatura cu dvs sa vedem ce ati mai facut si ce putem face. Va las adresa mea de mail si poate acolo imi lasati un numar de telefon sa va sun.
@ralucutza27: eu am făcut plângere la parchetul sinaia şi reclamaţie la opc. Deocamdată, niciun răspuns şi nici urmă de bani
@georgybara: noi nici nu stim ce sa mai credem. cel cu care vorbim care cica e angajatul hotelului sau cine o fi imi raspunde inca la mailuri si imi zice ca imi trimite bonurile de masa pentru cazare, mia cerut numele fiecaruia si ca a zis sa ne faca acele bonuri. Sunt curioasa daca mi le trimite. inca nu iam spus nimic ca am fost la hotel si am vazut ca e inchis. ca vreau sa vad cat mai continua asa prin mailuri. si apoi cand om reusi sa dam de el la telefon, daca om da sai spun ca am fost la hotel si ca este inchis si sa vedem ce zice. am platit jumate din suma pentru sejurul de revelion. dar sunt curioasa cu cine vorbim de fapt. cine o fi acest individ care raspunde de pe mailu hotelui ca numai inteleg nimic. si din ce am mai citit aici am vazut ca este sunt vechi proprietari ai hitelului si noi proprietari. mie mia spus asta cu acre vorbesc ca hotelul este in renovare. pe naiba. nu stim ce sa facem cum sa procedam si ce sa mai credem
Oferta revelion:
Am cumparat un pachet de revelion la acest hotel in luna august. Desi pe sait scria ca se v-a deschide in octombrie cand am fost noi acolo, saptamana trecuta era inca inchis, la hotel erau doar paznicii si cei care se ocupa de administrarea lui cu niste muncitori.
I-am intrebat cand se va deschide si au evitat sa -mi dea un raspuns clar doar ca se va deschide dupa 1 noiembrie. Ne-au lasat sa intram in hotel si nu avea nici curent nici incalzire dar arata bine, ne-au aratat si o camera. Am vorbit cu un domn Andrei, care mia explicat ca asteapta un act care iese pe 24 octombrie, pana atunci nu pot face nimic.
Eu am cumparat acest sejur la un pret aproape de doua ori mai mic decat oferta de acum, deci inca nu imi voi cere banii inapoi, mai ales ca sotul meu este in domeniu si a facut o verificare si se pare ca au dreptate cei de la hotel. Voi reveni cu detalii.
@georgybara: suntem si noi pagubiti, am platit pt. revelion si nu avem nici un raspuns. poate reusim sa luam legatura. Am fost pe 1 12.2013 la hotel dar era inchis.
noi, din luna august, nu am reuşit să obţinem nici un ban înapoi (
Buna ziua,
Aveti ceva vesti? v-ati recuperat banii. Si eu fac parte dintre cei pagubiti cu sejurul de Revelion 2014, am achitat intreaga suma si nimic pana acum... ma duc cu vorba prin e-mailuri ca imi vor inapoia banii ba chiar ca imi vor da si 25% in plus pentru deranjul generat.
@FloriB: Mie nu mi-au răspuns la mailuri. Dosarul se află la Sinaia şi încă nu e soluţionat. Deci, nici urmă de bani! Nici măcar să dau declaraţie nu m-au chemat!
@Camelia Ionescu: Bună ziua! Dvs aţi reuşit să vă recuperaţi paguba? Mă puteţi sfătui ce aş putea face în plus pt a grăbi demersurile?
@georgybara: Cand am trimis plangerea la OPC, am trimis-o catre Prahova, acestia au dat-o mai departe la colegfii lor din Bucuresti, deoarece firma care a facturat e din Bucuresti. Urma sa se duca in control la sediul firmei, in caz ca nu ii vor gasi plangerea va fi trimisa de opc catre politie...
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Nov.2023 Minivacanta de relaxare — scris în 27.11.23 de Eusicumine din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Aug.2023 Sunt variate mult mai bune de cazare in apropierea acestui hotel... — scris în 27.08.23 de ux130003 din ROMâNIA - nu recomandă
- Aug.2023 Dezamagitor — scris în 09.08.23 de ux130215 din ROMANIA - nu recomandă
- Jun.2023 Un hotel excepțional — scris în 10.12.23 de robert din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jul.2022 Carpathia, o surpriza extrem de placuta — scris în 21.07.22 de ilinois57 din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Mar.2022 Execrabil, de evitat, foarte scump — scris în 14.03.22 de ux123964 din BUCUREșTI
- Jul.2020 Dezastru — scris în 08.07.20 de ux115957 din IAşI - nu recomandă