GRAD SATISFACȚIE
Desi Regulametul AFA prevede impresii daca "amfostacolo" ei, bine, nu am avut sansa sa fim acolo. In situatia de pagubiti suntem si noi... platit cu mult timp in avans rezervare, primit mail cum ca nu se mai poate (tot felul de povesti aberante). Nu dorim sa povestim prea mult ca nu are sens.
Nimeni nu raspunde la nimic... email-uri, telefoane... Avem posibilitatea sa identificam compania unde am platit serviciile. Consideram ca este cazul sa facem ceva...in primul rand trebuie sa ne recuperam banii. Pentru cei interesati, mesaj privat...
Trimis de pre_bog in 03.08.13 17:31:08
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în SINAIA.
38 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (pre_bog); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.34624850 N, 25.54715760 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
38 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazat(ă) efectiv la această unitate.
Se mai intampla si-n zilele de azi, 2013, sa iei tepe cu agentiile?
Scrie-mi, te rog, pe mesaj privat cum s-a intamplat si cu agentie?
INCREDIBIL!!!
@pre_bog: Salut sunt Stefan din Alexandria si asa am patit si eu cu rezervarea la acest hotel prin firma [... ]. Dumnavoastra cre sunteti din Bucuresti ati cautat aceasta firma ce raspuns vau dat? . Cum recuperam bani de la acestia?
Aveti alte numere de telefoane decit cele publicate pe saitul acestora sa ne unit toti si sa mergem peste ei. Pe mine m-au pus sa deschid un cont la o banca si sa astept ca vireaza ei bani in 48 ore dar dupa aceea nu au mai raspuns la nici un telefon.
@pre_bog: este dosar deschis, deja sunt reclamatii pentru inselatorie, nu suntem primii. va rog adresati va Parchetului de pe langa Judecatoria Sinaia, serviciul investigatii fraude, va adresati dlui Prim Procuror. Va treceti datele de identificare si numarul de telefon pentru a fi usor de contactat. Trimiteti totul prin posta numai cu confirmare de primire. Explicati in detaliu tot ce s-a intamplat, de la aparitia voucherului, modalitate de plata si... inselatoria. Eu nu am primit nici un telefon/mail cu anularea sejurului, m-am dus direct la hotel. Eu deja am parcurs drumul pe care va rog sa-l faceti (sa va adresati in scris unde am specificat) si am mare incredere. Va rog sa va mobilizati, trimiteti reclamatii.
@carmen_22_09: este dosar deschis, deja sunt reclamatii pentru inselatorie, nu suntem primii. va rog adresati va Parchetului de pe langa Judecatoria Sinaia, serviciul investigatii fraude, va adresati dlui Prim Procuror. Va treceti datele de identificare si numarul de telefon pentru a fi usor de contactat. Trimiteti totul prin posta numai cu confirmare de primire. Explicati in detaliu tot ce s-a intamplat, de la aparitia voucherului, modalitate de plata si... inselatoria. Eu nu am primit nici un telefon/mail cu anularea sejurului, m-am dus direct la hotel. Eu deja am parcurs drumul pe care va rog sa-l faceti (sa va adresati in scris unde am specificat) si am mare incredere. Va rog sa va mobilizati, trimiteti reclamatii.
@Camelia Ionescu: pai am pregatit totul unde trimit scrisoarea, poate aveti adresa concreta, multumesc
@bondarel: Adresa reclamatiei: Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Ploieşti. Judecătoria Sinaia, Serviciul de investigatii fraude
Adresa: Aleea Dreptăţii nr. 1, Sinaia, jud. Prahova
si va adresati dlui Prim Procuror
@Camelia Ionescu: multumesc, am trimis ieri prin posta un plic cu declaratia mea precum si discutia din email-uri
Care este pozitia agentiilor de turism prin care s-au achizitionat sejururile? Acestea nu au nici o responsabilitate?
@hlli: tacere, indolenta... agentia "s-a spalat pe maini" prin adaugarea "verificati disponibilitatea hotelului" si astfel ne-au pasat escrocilor
@Camelia Ionescu: poate este doar o impresie insa cred ca voi ati luat sejurul la acest hotel de pe vreun site de reduceri, cupoane etc care nu are nici o legatura cu o agentie de turism clasica, licentiata de Ministerul Turismului.
Este adevarat?
@Andox: oricum ar fi luat, siteul de cupoane este doar un intermediar. Vanzatorul este tot o agentie de turism sau insusi hotelul.
@Camelia Ionescu, parerea mea este ca ar fi trebuit sa va indreptati cu plangerea impotriva agentiei de turism. Cu agentia de turism ati avut incheiat un contract a carui clauze nu au fost respectate. Ce mai prevede acel contract in caz de neonorare?
Ce disponibilitate sa verificati la hotel?!!! Nu a fost un sejur cu data certa?
Succes!!!
@all
Sunt inca in Sinaia, am depus plagere la Judecatorie. Daca mai este cineva pagubit in zona dati mesaj pe privata sa ne intalnim.
@mardinu: imi pare rau ca ati ingrosat randurile dar va multumesc ca ati facut demersuri.
@ Camelia Ionescu
Situatia a fost oarecum de neevitat noi avand experiente anterioare placute cu acest hotel. Ciudat este ca firma care a operat aceste vouchere este aceeasi care opereaza site-ul hotelului si un sistem de carduri de reduceri. Noi am platit catre SC [...] si ei ar fi trebuit sa ne ofere ceva la schimb dar nici macar un mail de anulare nu am primit... La telefon ieri nu au remediat situatia astfel am sesizarea azi la judecatorie. De luni cand venim in Buc incepem procedurile de reclamatii si catre R M care a incasat banii. Avem avocat, daca mai vrea cineva sa il reprezinte sa dea mesaj pe privat.
@mardinu: ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE
Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat).
@mardinu: Ati loat legatura cu cei de la RM cu departamentul contabilitate ce v-au spus
@stefanita2011
Am vorbit la RM cu 2 persoane care ne-au pasat catre o a treia ce urma sa ne sune. Ghici: nu ne-a sunat nimeni. Azi am depus plangere la parchet. Tu ai primit ceva sau nu esti in cauza? .
@mardinu: Am avut rezervare in ultima saptamina din iulie. La fel am loat legatura cu AM care m-ia dat un nr de tele de la o alta persoana cu care am discutat si a-m inteles ca vor avea o sedinta la firma si vor contracta un inprumut si vor despagubi toiti clienri aflati in situatia noastra. Sper sa fie adevarat daca nu inseamna TEAPA.
@stefanita2011: faceti reclamatie/sesizare scrisa unde am indicat. Este deja dosar deschis. Haideti sa fim mai prompti, nu lasati sa treaca timp, nu e in favoarea noastra. Sunt banii nostrii, munca noastra, de ce sa-si bata joc de noi? eu sunt revoltata si pe firma care a facut reclama hotelului
@pre_bog: @Nana Motoc: Buna Ziua, vreau sa iau si eu legatura cu dvs va rog mult fiinca si noi am platit deja o suma destul de mare pentru revelion, si abea acum am citit aceste pareri, dupa ce deja am fost la hotel fiinca noi suntem la munte acum si am zis sa trecem pe la hotel si am vazut ac hotelul este inchis. Vroiam sa iau si eu legatura cu dvs sa vedem ce ati mai facut si ce putem face. Va las adresa mea de mail si poate acolo imi lasati un numar de telefon sa va sun.
@ralucutza27: Buna ziua, va rog sa-mi spuneti in ce stadiu sunteti dumneavoastra. Si eu am patit la fel am achitat intreg sejurul de Revelion si astept sa-mi primesc banii... pana acum nimic, am facut reclamatie la OPC Prahova, care au trimis mai departe catre OPC Bucuresti, deoarece firma care a emis factura este din Bucuresti.
@FloriB: super tare. Ma îngrijorează faptul ca la acest hotel încă mai sunt oferte pe net, când exista dosar penal împotriva lor, și cică toată politia este pe urmele lor. Sa înțeleg ca sunt mana în mana. Eu pot doar sa va spun ca mi-am recuperat banii cu ajutorul bănci de la care dețin cardul cu care am plătit serviciile nefolosite de la acest hotel/ mafioți
@bondarel: te rog da-mi detalii... cum sa fac si eu cu banca... ca totusi am platit un sejur de revelion pt 2 persoane... si e o suma destul de mare. Lasa-mi mesaj pe privat cu adresa ta de e-mail sau numar telefon. Mersi mult
@FloriB: suna la banca și fa refuz de plata, dar problema este ca sejurul a fost de revelion iar tu faci refuz după el. Nu știu. Suna la banca și te îndruma ei
@bondarel: e cam nasol, ca plata a fost facuta in octombrie jumatate si in decembrie cealalta parte... banii au intrat in contul lor... ei zic ca ni vor restitui, dar cine stie... cand...
@FloriB: durează 3 luni pana cei de la banca îți vor da bani, dute la banca
@bondarel:
” suna la banca și fa refuz de plata, dar problema este ca sejurul a fost de revelion iar tu faci refuz după el.
Nici o banca nu o sa anuleze o tranzactie la o asa o perioada mare de timp!!
Mai ales ca a fost facuta de buna voie!
”durează 3 luni pana cei de la banca îți vor da bani, dute la banca
si care ar fi motivul pentru care ar retura acei bani ?
O singura data am anulat o plata , fiind o suma gresita (30.000 in loc de 3.000 ) insa am facut-o la cca 1 ora dupa traznaie si banii i-am avut in cont a doua zi !
Am platit insa ''traznaia'' prin comisioane , cca 20 lei !!
Eu am primit bani înapoi de la banca, dar am făcut refuz înainte de efectuarea sejurului. Oricum e demențial cum de Pe același hotel se mai pot face oferte de sejururi, când ăștia sunt căutați de politie.
@bondarel: e strigator la cer... ar trebui facuta reclama negativa nu numai pe acest site si catre toti agentii economici, eu le-am spus intr-un e-mail catre ei, ca lucrez si eu in turism si am o baza de date cu agentii de turism, si o sa detaliez intr-un e-mail tot ce am patimit, firma care s-a ocupat de tranzactie... tot
@FloriB: Salut vreau sa stiu si eu cu a-ti loat bani inapoi de la banca? . Eu am facut plata in luna mai 2013 la posta romina pentru sejur in luna august. Vreau sa mentionez ca din totalul sumei 900 lei (firma) prin persoana domnului Razvan mi-au returnat doar 200lei in luna octombrie. In acest moment nu mai raspunde nimeni la nici un telefon pe care il aveam. Daca aveti alte surse de a loa legatura cu ei sau numere de telefoane noi comunicatimile si mie. Si mai vreau sa stiu daca pot suna la banca la care (firma) avea cont si in care s-au virat bani si anume ING sucursala din Ploesti.
Eu am plătit cu cardul de credit, numai asa banca poate bloca banii și în urma unei investigații de 3 luni, este posibil sa primești bani înapoi, eu asa am făcut și i-am primit înapoi, dar repet am făcut refuzul de plata înainte de efectuarea sejurului.
@bondarel: Deci la noi e greu de crezut ca posta sau ing sa ne returneze bani dupa atita timp. Dar nu aveti nici un telefon de legatura cu (firma) la care sa respunda cineva
Nu am niciun nr de telefon, eu am făcut rezervare la ticăloși direct la hotel, mi-au dat un link de plata pe net, și am plătit cu cardul. Când am văzut ca am luat tacă am anunțat toată politia, am trimis prin posta toate actele, facturi, după care am fost chemat la comarnic sa dau interviu la politie, unde sa deschis dosar de frauda din vara asupra hotelului. Cu toate ca sunt cercetați de politie, cei de la hotel sau nu știu ce agenție, au promovat în continuare aceste servicii pe care nu au cum sa le onoreze ptr ca firma/ hotelul sunt în insolventa. De aceea am apelat la banca, unde am făcut o cerere de refuz plata. Banca sa mișcat mult mai bine decât politia. De aceea cred ca e mult mai bine ca de acum înainte când mai plătiți sejururi de genul asta sa le plătiți cu cardul de credit. va doresc bafta la recuperat banii cu ajutorul politiei
@stefanita2011: Nu am recuperat nici un ban... tot sper, eu am trimis e-mail cand am facut rezervarea pe adresa de e-mail a hotelului, mi-au trimis factura dar la furnizor nu era trecut hotel rowa dany... ci o firma din Bucuresti, nu stiu daca admin imi da voie sa dau numele acestei firme.
Nu au numere de telefon sa ii poti contacta... am gasit pe net doua numere la care nu raspunde nimeni, doar prin e-mail... mi-au zis ca ei s-au ocupat de marketing si promovare, banii incasati au fost dati hotelului pt salarii angajati si deschidere, dupa care hotelul a intrat in insolventa... ei zic ca e vor achita de datorii, chiar au vrut sa semnez un contract cu ei prin care se angajau sa restituie suma de bani, dar le-am zis ca factura, ordinul de plata tine loc ca si contract si sunt dovezi cu care ii pot ataca in instanta.
daca as fi semnat un contract cu ei, cand le vine opc in control, ar fi scos contractul cum ca am ajuns la o intelegere amiabila si ies basma curata ei...
@FloriB:
”daca as fi semnat un contract cu ei, cand le vine opc in control, ar fi scos contractul cum ca am ajuns la o intelegere amiabila si ies basma curata ei...
si ai impresia ca OPC -ul o sa iti dea banii? ))))
Opc-ul poate sa le dea o sanctiune o amenda!!! Da NICIODATA opc-ul nu o sa iti dea BANII!!!
Aaa... daca semnai acel contract binenteles dupa ce il citeai cu atentie mai aveai o sansa in JUSTITIE!!! Asa cu OPC-ul o sa te uti mult si bine dupa bani!!!
OPC -ul da amenzi, sanctioneaza NU RESTITUIE BANI!!!
”dar le-am zis ca factura, ordinul de plata tine loc ca si contract
de unde si pina unde? si ma rog unde ai citit asta? Fac pariu ca factura nu e semnata si stampilata (macar in copie, daca nu electronic) si a venit de pe o adresa de yahoo )
@Nasshu: N-am zis niciodata ca OPC imi da banii, ii va controla in urma reclamatiei mele, factura e semnata si stampilata de ei, nu este doar o copie... oricum OPC mi-au zis ca reclamatia mea va merge mai departe la Politie, unde li se va deschide dosar pentru inselaciune...
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Nov.2023 Minivacanta de relaxare — scris în 27.11.23 de Eusicumine din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Aug.2023 Sunt variate mult mai bune de cazare in apropierea acestui hotel... — scris în 27.08.23 de ux130003 din ROMâNIA - nu recomandă
- Aug.2023 Dezamagitor — scris în 09.08.23 de ux130215 din ROMANIA - nu recomandă
- Jun.2023 Un hotel excepțional — scris în 10.12.23 de robert din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jul.2022 Carpathia, o surpriza extrem de placuta — scris în 21.07.22 de ilinois57 din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Mar.2022 Execrabil, de evitat, foarte scump — scris în 14.03.22 de ux123964 din BUCUREșTI
- Jul.2020 Dezastru — scris în 08.07.20 de ux115957 din IAşI - nu recomandă