GRAD SATISFACȚIE
Incredibill cat de escroci pot fi!
Si eu, ca si ceilalti dinainte, am platit ptr 4 camere in perioada 9-14 iulie, bani achitati din iunie, ptr ca era vb de pachet promotional, in total am platit 2.580 Roni, pot demonstra cu chitantele si facturile proforme emise de [firmă comercială], firma cu adresa fictiva, intrucat am angajat avocat si acesta a mers la adresa unde are firma inregistrat sediul social.
Cu 3 zile inainte de inceperea sejurului am primit acelasi mail ca s-a defectat centrala, am tot vb la tel cu dnul Alexandru Chivaran, care m-a asigurat ca imi vor fi returnati banii.
Astazi este 30 iulie, banii evident nicaieri si nici acest presupus domn Chivaran nu mai raspunde la acele nr de tel. Am toate emailurile primite in care ma asigura ca vor fi returnati banii.
Sunt client Rowa Dany din 2005 de cand s-a deschis hotelul si nu m-am gandit nici o clipa la asa ceva, mai ales ca la tel am fost intrebata daca nr de tel de contact ramane acelasi, deci avea acces la baza de date a hotelului.
Suntem mai mult decat indignati ca s-a ajuns aici, asa incat suntem in stare sa mergem pana in panzele albe.
Trimis de Nana Motoc in 30.07.13 22:09:10
22 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Nana Motoc); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.34624850 N, 25.54715760 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
22 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazat(ă) efectiv la această unitate.
Ba am fost cazata in fiecare an la acest hotel, din2005 cand s- a deschis, mai putin in acest an, din cauza acestor escroci. Am uitat samentionez si ca RowaDany Predeal a fost vandut insa in continuare la ei pe site apare si cel din Predeal.
@Nana Motoc: Cred ca si eu sunt in aceeasi situatie. In 28 iunie 2013 am achitat integral sejurul pentru perioada 4-8 august 2013 pentru 4 persoane (plata efectuata prin banca de compania la care sunt angajata) si am primit un apel de la Regionalis TRavel luni - 29 iulie - in care ma intrebau daca am primit e-mailul lor cu situatia cazarii noastre (spun ei - trimis de vineri, 26 iulie 2013). I-am raspuns d-rei ca nu am niciun mail de la ei si am rugat-o sa retransmita. Mesajul lor este urmatorul: Am raspuns acestui e-mail optind pentru varianta 2) cu mutarea sejurului in aceeasi perioada la un alt hotel din Sinaia in aceleasi conditii, dar nu am primit nici pana astazi o propunere concreta de la ei. Toate numerele de telefon ale celor de la Regionalis Travel, al D-lui Alexandru Chivaran si inclusiv numarul de mobil afisat pe siteul hotelului sunt. I-am amenintat in scris ca ma voi adresa Oficiului pentru Protectia Consumatorului, dar imi este teama ca nu am cu cine discuta pe tema asta decat in instanta. Ma gandesc deja sa imi fac rezervari in alta parte pentru a nu pierde zilele de concediu. Inca nu am depasit perioada cazarii, dar daca realmente nu vor remedia situatia si nu vor comunica, ne vom uni cu alti pagubiti, sau vom contracta un avocat pentru despagubiri.
@Catalina B: Ceau. S-a rezolvat cumva situatia deoarece sunt in aceeasi situatie si dupa emailul trimis cu optiunile nu am mai primit nici un mesaj de la dansii si binenteles ca nu raspund nici la numerele de telefon.
@cris_tm05: Ce nu s-a publicat din postarea mea anterioara este faptul ca prin [...] mi s-au propus prin e-mail doua variante: fie sa mi se mute sejurul dupa 20 august cand, spun ei, se va redeschide hotelul, fie sa se pastreze datele sejurului si sa fim cazati in aceeasi perioada la un hotel cu conditii similare din Sinaia.
Iar toate telefoanele pe pagina web a hotelului si de la [,,,] fie sunt redirectionate catre o destinatie invalida, fie suna si nu raspunde nimeni.
Pentru ca sejurul meu nu a inceput inca si mai sunt inca 4 zile in care au sansa sa remedieze cumva situatia, angajatorul meu, care a achitat toate costurile in avans pentru acest sejur, va trimite somatie de plata si ulterior ii va actiona in instanta.
Va tin la curent cu evolutia situatiei.
@Catalina B: ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE
Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat).
-
Ce naiba, doar ştie toată lumea despre cine e vorba. Regulamentul trebue însă respectat!
@Catalina B: Acceasi situatie o am si eu, sejurul ar fi trebui sa inceapa saptamana viitoare, si astazi dupa ce am inaintat o reclamatie la OPC si am dat vreo 2-3 emailuri catre departamentul lor de rezervari am primit raspuns ca prea putini clienti au optat pentru mutarea la alt hotel si ca se vor inapoi banii in 30 zile... ceea ce cred ca este un bla bla. Dar dupa concediu ma voi duce si la politie sa le fac o reclamatie pentru inselaciune.
@cris_tm05: and @all, reclamatie la Garda Financiara ati facut? Astia ii baga in belea rau!!!
Pai pe cine sa bage in belea daca hotelul este inchis iar firma care a emis factura proforma nu este gasit la sediul social, am trimis avocatul si nu exista nici o firma la acea adresa. Pe cine de unde sa luam? Nu mai spun ca telefoanele sunt schimbate periodic si deconectate sau nu raspunde nimeni la ele.
@Nana Motoc: tocmai ca baietii aia de care vorbesc eu, se pricep si se mai si descurca sa-i gaseasca pe administratorii firmei - adica cei resposabili efectiv de aceste probleme. Pentru ce fac ei e caz penal.
este dosar deschis, deja sunt reclamatii pentru inselatorie, nu suntem primii. va rog adresati va Parchetului de pe langa judecatoria Sinaia, serviciul investigatii fraude, va adresati dlui Prim Procuror. Va treceti datele de identificare si numarul de telefon pentru a fi usor de contactat. Trimiteti totul prin posta numai cu confirmare de primire. Explicati in detaliu tot ce s-a intamplat, de la aparitia voucherului, modalitate de plata si... inselatoria. Eu nu am primit nici un telefon/mail cu anularea sejurului, m-am dus direct la hotel. Eu deja am parcurs drumul pe care va rog sa-l faceti (sa va adresati in scris unde am specificat) si am mare incredere. Va rog sa va mobilizati chiar astazi, trimiteti reclamatii.
buna seara! eu nu am primit niciun voucher am doar conditiile si cat trebuie sa platesc pentru ele, restul am primit un link pentru plata, am platit si mi s-a confirmat plata, nici nu mi-a trecut prin cap ca o sa se intample asta. Pe extrasul de plata al cardului am gasit plata, incecam sa o refuzam... acum astept de la banca un raspuns dupa care am sa fac o reclamatie la IPJ prahova
La banca zic ca se poate refuza tranzactia numai daca plata a fost facuta cu credit cardul, nu din internet banking sau cu card de debit. Mi se pare o mare aberatie.
Noi am platit din internet banking contul fiind de debit, nu credit si directoarea filialei ne- a zis ca nu se poate face nimic.
@Nana Motoc: Eu am vorbit astazi la telefon cu Ana Marin de la rezervari la numarul de telefon din e-mailul prin care imi propunea schimbarea hotelului si am solicitat returnarea banilor. Am transmis detaliile pentru efectuarea transferului. Voi suna maine iar.
Am primit chiar in prima zi a sejurului, 4 august, un e-mail de la departamentul juridic al agentiei de la dl. avocat Vladimir Naciu care imi reia aceeasi poveste lacrimogena privind neintelegerile cu hotelul si imposibilitatea de a onora sejurul nostru, impreuna cu o promisiune de rambursare a costului sejurului pana la data de 20 august 2013. Mi-au cerut si mie din nou datele sejurului, banca si contul si le-am raspuns to pe mail, pentru ca - fara a ma surprinde catusi de putin - dl avocat are doar nume si prenume, fara numar de telefon, fax sau adresa de corespondenta.
@Catalina B: @Catalina B: salut, numele meu este L. A., sunt jurnalist, as dori sa vorbesc cu tine despre asta. imi poti da un mesaj privat ?
@liviualexa: Pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor cu caracter personal (nume, numere de telefon, adrese de mail, etc). Asemenea date se pot trimite/primi însă prin mesaje private, destinatarul primind aceste mesaje în aceeaşi căsuţă de mail în care primeşte şi înştinţările despre ecouri.
Pentru a transmite un mesaj personal: click pe numele utilizatorului, apoi - în fereastra nou-deschisă - pe linkul "trimite mesaj pers".
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.
@Catalina B: Pana la urma ai reusit sa ii mai contactezi? A recuperat cineva banii?
@cris_tm05: Telefonic am fost contactata de avocatul agentiei de turism in ultima zi de sejur (petrecut in alta locatie si achitat tot de mine cu alti bani scosi din buzunar), care m-a asigurat ca nu vor sa insele pe nimeni, ca este o situatie exceptionala si ca urmare, ma roaga sa astept pana pe 20 august (adica maine) pentru rambursarea integrala a costului sejurului anulat. Este ultima sansa de solutionare pe cale amiabila la care sunt dispusa sa cooperez. I-am explicat d-lui avocat ca daca pana pe 21 august 2013 banii nu se vad pe cont, avocatul companiei mele va prelua controlul situatiei considerate din acel moment litigioase.
@Catalina B:
Buna, spune-ne ca ai recuperat banii! Ne tii in suspans, desi eu cred ca nu ai primit nimic...
@Nana Motoc: Buna Ziua, vreau sa iau si eu legatura cu dvs va rog mult fiinca si noi am platit deja o suma destul de mare pentru revelion, si abea acum am citit aceste pareri, dupa ce deja am fost la hotel fiinca noi suntem la munte acum si am zis sa trecem pe la hotel si am vazut ac hotelul este inchis. Vroiam sa iau si eu legatura cu dvs sa vedem ce ati mai facut si ce putem face. Va las adresa mea de mail si poate acolo imi lasati un numar de telefon sa va sun.
@ralucutza27: Pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor cu caracter personal (nume, numere de telefon, adrese de mail, etc). Asemenea date se pot trimite/primi însă prin mesaje private, destinatarul primind aceste mesaje în aceeaşi căsuţă de mail în care primeşte şi înştinţările despre ecouri.
Pentru a transmite un mesaj personal: click pe numele utilizatorului, apoi - în fereastra nou-deschisă - pe linkul "trimite mesaj pers".
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Nov.2023 Minivacanta de relaxare — scris în 27.11.23 de Eusicumine din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Aug.2023 Sunt variate mult mai bune de cazare in apropierea acestui hotel... — scris în 27.08.23 de ux130003 din ROMâNIA - nu recomandă
- Aug.2023 Dezamagitor — scris în 09.08.23 de ux130215 din ROMANIA - nu recomandă
- Jun.2023 Un hotel excepțional — scris în 10.12.23 de robert din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jul.2022 Carpathia, o surpriza extrem de placuta — scris în 21.07.22 de ilinois57 din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Mar.2022 Execrabil, de evitat, foarte scump — scris în 14.03.22 de ux123964 din BUCUREșTI
- Jul.2020 Dezastru — scris în 08.07.20 de ux115957 din IAşI - nu recomandă