GRAD SATISFACȚIE
@cryvest: HOTELUL ESTE INCHIS.
in 16.07.2013 eram in fata hotelului Rowa Dany, politia locala cunoaste dar nu se implica, m-au trimis la IPJ Prahova... sa depun o plangere. Halal!
Am depus sesizari la OPC Bucuresti, Prahova, inspector.stirileprotv, la reclamatii. prahova/bucuresti, la IPJ -serviciul de investigatii a fraudelor. Prahova
Imi pare rau, sunt si acum revoltata pentru ESCROCHERIE. Haideti sa ne unim, trebuie sa-i oprim, sa-i facem sa ne restituie banii, nu se poate sa-i lasam sa profite de banii nostri.
Trimis de Camelia Ionescu in 26.07.13 10:02:57
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în SINAIA.
25 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Camelia Ionescu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.34624850 N, 25.54715760 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
25 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Camelia Ionescu: Articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazat(ă) efectiv la această unitate.
Ar fi util să trimiteți către Admin copii de pe actele ce dovedesc o rezervare valabilă și acesta va include hotelul pe Lista neagră AFA. Ar fi și ăsta un pas pe calea cea bună.
@webmaster: un pas foarte mare dupa parerea mea. Asa ceva nu se poate, acesti oameni trebuie ajutati de cineva.
@Camelia Ionescu: Buna ziua. Am si eu o rezervare la acest "hotel" din 01.08.2013. Va rog sa-mi transmiteti si mie mai multe informatii de genul ce se poate face...
Mutumesc. Neacsu Aurelia
Am luat si eu teapa de la aceasta firma.
Hai sa ne strangem toti si sa ne obtinem banii inapoi.
Ma puteti contacta la adresa (mesaj personal!)
Alex
@alexbeopen: Pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor cu caracter personal (nume, numere de telefon, adrese de mail, etc). Asemenea date se pot trimite/primi însă prin mesaje private, destinatarul primind aceste mesaje în aceeaşi căsuţă de mail în care primeşte şi înştinţările despre ecouri.
Pentru a transmite un mesaj personal: click pe numele utilizatorului, apoi - în fereastra nou-deschisă - pe linkul "trimite mesaj pers".
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.
@Aurelia1: Politia din Campina se ocupa de caz. Eu ma duc maine pentru declaratie. Haideti cu totii
Ceau. S-a rezolvat cumva situatia deoarece sunt in aceeasi situatie si dupa emailul trimis cu optiunile nu am mai primit nici un mesaj de la dansii si binenteles ca nu raspund nici la numerele de telefon.
@cris_tm05: si noua ne-au promis schimbarea sejurului la un alt hotel, respectiv hotel Mara, insa a fost doar doar o amageala, doar au texte nu sunt amatori!
dnul Dragos, cred ca toti am platit catre [...], mie ei mi-au emis factura proforma. La ei nu raspunde nimeni si sediul social trecut in antet este fictiv, la adresa aia nu este nimeni. Ce pot face in sensul asta? Da-ti-ne si noua un sfat!
si inca ceva, cei care inca vorbiti cu dnul Chivaran, la ce numar de telefon il sunati? Mie nu imi mai merge nici un nr de mobil, intra robotul si spune ca nr a fost deviat catre un nr inexistent!
este dosar deschis, deja sunt reclamatii pentru inselatorie, nu suntem primii. va rog adresati va Parchetului de pe langa judecatoria Sinaia, serviciul investigatii fraude, va adresati dlui Prim Procuror. Va treceti datele de identificare si numarul de telefon pentru a fi usor de contactat. Trimiteti totul prin posta numai cu confirmare de primire. Explicati in detaliu tot ce s-a intamplat, de la aparitia voucherului, modalitate de plata si... inselatoria. Eu nu am primit nici un telefon/mail cu anularea sejurului, m-am dus direct la hotel. Eu deja am parcurs drumul pe care va rog sa-l faceti (sa va adresati in scris unde am specificat) si am mare incredere. Va rog sa va mobilizati, trimiteti reclamatii.
@Camelia Ionescu: Adresa reclamatiei: Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Ploieşti. Judecătoria Sinaia, Serviciul de investigatii fraude
Adresa: Aleea Dreptăţii nr. 1, Sinaia, jud. Prahova
si va adresati dlui Prim Procuror
@Camelia Ionescu: Buna ziua,
In aceasi situatie suntem si noi. Am facut rezervare, cu plata integrala in luna aprilie 2013, direct la hotel, pentru 19-24 august 2013 pentru 3 familii. Ne-au trimis voucher-ele. Acum am incercat sa-i contactez ca sa ne asiguram ca totul este in regula, dar nu raspund la telefoane (nr. nealocat) si nici la mailuri. Se pare ca am luat TEAPA. Spuneti-mi ce demersuri ati facut ca sa procedam la fel daca mai exista o sansa sa ne recuperam banii.
Multumesc.
Ma numesc D.P., sunt din Resita.
@dana pirvuletu: Ne pare rau pentru ce ati patit, insa pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor cu caracter personal (nume, numere de telefon, adrese de mail, etc). Asemenea date se pot trimite/primi însă prin mesaje private, destinatarul primind aceste mesaje în aceeaşi căsuţă de mail în care primeşte şi înştinţările despre ecouri.
Pentru a transmite un mesaj personal: click pe numele utilizatorului, apoi - în fereastra nou-deschisă - pe linkul "trimite mesaj pers".
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.
@dana pirvuletu: va rog, am scris: este dosar deschis, deja sunt reclamatii pentru inselatorie, nu suntem primii. va rog adresati va Parchetului de pe langa judecatoria Sinaia, serviciul investigatii fraude, va adresati dlui Prim Procuror. Va treceti datele de identificare si numarul de telefon pentru a fi usor de contactat. Trimiteti totul prin posta numai cu confirmare de primire. Explicati in detaliu tot ce s-a intamplat, de la aparitia voucherului, modalitate de plata si... inselatoria. Eu nu am primit nici un telefon/mail cu anularea sejurului, m-am dus direct la hotel. Eu deja am parcurs drumul pe care va rog sa-l faceti (sa va adresati in scris unde am specificat) si am mare incredere. Va rog sa va mobilizati, trimiteti reclamatii.
Adresa reclamatiei: Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Ploieşti. Judecătoria Sinaia, Serviciul de investigatii fraude
Aleea Dreptăţii nr. 1, Sinaia, jud. Prahova si va adresati dlui Prim Procuror
Am facut si refuz de plata la banca, acum astept raspunsul lor.
Va rog, nu mai intarziati cu reclamatiile, nu lasati sa treaca timp!
@Camelia Ionescu: Buna ziua,
Si noi am achizitionat un sejur de 3 nopti la acest hotel, sejur achitat de la inceputul anului. Din cate inteleg va trebui sa n recuperam si noi banii, deci ne vom alatura dvs in aceasta campanie.
M.F.
Doamneee, sunt de-a dreptul uluita de ce-am citit, ce tupeu au sa vina acum cu o oferta de revelion destul de tentanta. Probabil ca au nevoie disperata de bani si iau de la unii sa despagubeasca pe altii. Trebuiesc opriti neaparat sa nu mai pacaleasca oamenii de buna credinta, bine ca am intrat pe site-ul dumneavoastra ca ma numaram si eu printre tepuiti. Au o vrajeala...
@miriamysa: unde ati gasit oferta de revelion?
@Camelia Ionescu: Am gasit pe site-ul lor cautand oferte de revelion in Valea Prahovei, au si un nr de tel acolo.
Dintre cei care ati făcut reclamaţie către Parchetul Sinaia, ati primit careva banii sau măcar vreun răspuns?
@Camelia Ionesc Buna Ziua, vreau sa iau si eu legatura cu dvs va rog mult fiinca si noi am platit deja o suma destul de mare pentru revelion, si abea acum am citit aceste pareri, dupa ce deja am fost la hotel fiinca noi suntem la munte acum si am zis sa trecem pe la hotel si am vazut ac hotelul este inchis. Vroiam sa iau si eu legatura cu dvs sa vedem ce ati mai facut si ce putem face. Va las adresa mea de mail si poate acolo imi lasati un numar de telefon sa va sun.
Eu am trimis in continuare emailuri la hotel in care cer explicatii, si am primit acest raspuns:
”Buna ziua,
Majoritatea problemelor sunt generate de fostii patroni care nu au reusit sa mai deschida hotelul. De aceea el a fost bagat in faliment si cumparat de un alt patron care il va deschide in luna octombrie. Momentan noi nu putem despagubi turistii, de aceea va sfatuim sa apelati la Regionalis Marketing. Ei au despagubit clientii care au fost si sunt in situatia dumneavoastra, urmand ca noi sa ne compensam cu dumnealor dupa ce se deschide hotelul.
Daca nu ati luat legatura cu Regionalis, o puteti face prin e-mail pe adresa office@regionalis.ro
Ne pare rau pentru situatia in care va aflati insa nu sta in puterea noastra sa va ajutam.
Va multumim pentru alegerea facuta!
Hotel Rowa Dany****
Confort, Calitate, Eleganță
Pe urma am scris la Regionalis, si am primit acest raspuns, curios ca mi- au raspuns, este ptr prima data, desi le- am trimis nenumarate emailuri pana acum.
”Buna ziua,
Nu am dat niciun semn deoarece inca nu avem solutie. Asteptam sa intre niste bani dintr-un imprumut personal.
Imediat ce intra acesti bani, vi-i vom plati si va vom notifica prin e-mail.
Hotelul ne-a pus sa platim noi banii catre client deoarece noi am incasat, desi am platit mai departe. Efectiv suntem in situatie de insolventa, deoarece nu avem de unde sa platim.
Va multumim
Ce este de facut! Am trimis mai departe avocatei, sa se ocupe ea. Arunca pisica de la unii la altii iar banii nu- s.
@georgybara: Da, am fost contactata astazi de un agent de politie care incearca sa contacteze toate persoanele care au depus reclamarie. Eu am trimis plangerea la Parchet in data de 13 august.
@Camelia Ionescu: buna ziua,
din pacate si eu ma numar printre pagubiti. puteti sa-mi trimiteti va rog pe [mesaj privat] adresa la care trebuie trimisa reclamatia scrisa catre judecatoria Sinaia?
multumesc
Cristi
@dana pirvuletu: Mulţumesc pentru informare. Pe mine încă nu m-a contactat nimeni. Aştept şi iar aştept...
@cristido: Pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor cu caracter personal (nume, numere de telefon, adrese de mail, etc). Asemenea date se pot trimite/primi însă prin mesaje private, destinatarul primind aceste mesaje în aceeaşi căsuţă de mail în care primeşte şi înştinţările despre ecouri.
Pentru a transmite un mesaj personal: click pe numele utilizatorului, apoi - în fereastra nou-deschisă - pe linkul "trimite mesaj pers".
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.
@ Camelia Ionescu:
Buna ziua,
As vrea sa stiu daca Dvs ati reusit sa va recuperati banii pana in acest moment. Eu sunt in legatura cu BIF Campina pentru ca acolo a ajuns sesizarea mea, insa nu am niciun raspuns concret deocamdata. Stiti cumva daca s-a rezolvat cazul in favoarea vreunui pagubit pana acum? Oare ce putem face sa acceleram acest proces?
Cu multumiri,
Georgiana Bara
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Nov.2023 Minivacanta de relaxare — scris în 27.11.23 de Eusicumine din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Aug.2023 Sunt variate mult mai bune de cazare in apropierea acestui hotel... — scris în 27.08.23 de ux130003 din ROMâNIA - nu recomandă
- Aug.2023 Dezamagitor — scris în 09.08.23 de ux130215 din ROMANIA - nu recomandă
- Jun.2023 Un hotel excepțional — scris în 10.12.23 de robert din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jul.2022 Carpathia, o surpriza extrem de placuta — scris în 21.07.22 de ilinois57 din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Mar.2022 Execrabil, de evitat, foarte scump — scris în 14.03.22 de ux123964 din BUCUREșTI
- Jul.2020 Dezastru — scris în 08.07.20 de ux115957 din IAşI - nu recomandă