ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 12.09.2018
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 12.09.18
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
SEP-2018
DURATA: 4 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 9

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
37.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Hotel Capitol

TIPĂREȘTE

Receptie:

A fost aglomerat si am asteptat mult pana sa vorbesc cu receptionera. Multi turisti “s-au bagat in fata” si au fost si serviti, pe motiv ca s-au cazat deja mai devreme. Desi era ora 15.30, nu am primit camera pt ca trebuia intai facut curat si camera se da in folosinta de la ora 18.00. Dupa ora 18.00 am revenit si am primit imediat cheia.

Eu am avut o camera dubla superioara care a fost prevazuta cu o canapea extensibila. Camera a fost spatioasa, suficient pt o familie cu un copil (scolar). Vederea este spre statiune, lucru mentionat si in descrierea de pe net.

Entuziasmul meu si al familiei mele a scazut considerabil cand am intrat in baie…. Acolo nu s-a facut deloc curat. Cu toate ca era mentionat pe capacul de WC “dezinfectat”, inauntru erau inca urme de c*** de la turistii precedenti…. Obiectele sanitare nu au fost nici ele bagate in seama de femeia de serviciu. Pe jos a fost tot timpul sederii apa de la o defectie tehnica (lucru care nu mai tine de femeia de serviciu).

Seara am anuntat la receptie starea camerei iar a doua zi s-a facut pentru prima si ultima oara curat. Pe toata durata sejurului nu s-au facut paturile, nu am primit prosoape noi, nu s-a dat cu aspiratorul, nu s-a sters nimic la baie. Singurul lucru remarcabil a fost un sul nou de hartie igienica.

In restaurant am fost doar la micul dejul. In prima zi a fost placut. S-a putut servi masa inauntru sau pe terasa restaurantului. Diversitatea alimentelor a fost suficienta si fiecare a gasit ceva pe gustul lui. In ce priveste bauturile, se servesc numai bauturi acidulate de la automat, lapte si cafea. Cine vrea sa bea apa (minerala sau plata) trebuie sa-si aduca din camera sau sa cumpere de la chiosc.

In a doua zi au fost turisti mai putini si o parte din restaurant a fost inchis. Micul dejun s-a servit la 6-7 mese din restaurant, pe holul hotelului si pe terasa de langa receptie. Cine a ales sa manance pe terasa, trebuia sa se gandeasca bine ce pune in farfurie si sa aiba grija sa nu uite nimic… caci pana la bufet trebuiau sa treaca prin hol, sa urce cateva scari si sa treaca prin restaurat pana la peretele cu bufetul.

Simultan lucrau de zor 4-5 femei de serviciu care lustuiau holul cu cat mai multe solutii care mai de care mai mirositoare. Intr-un final mirosul cafelei a cedat in favoarea solutiilor pt facut curat…. Pacat ca aceste doamne bine intentionate n-au trecut si prin camerele turistilor.

In final, eu nu as recomanda hotelul mai departe. Indiferent de cat costa eu astept sa fie curat pe cat posibil chiar daca nu e de lux.


[fb]
---
Trimis de H. Ang in 12.09.18 22:32:58
Validat / Publicat: 12.09.18 23:04:09
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în JUPITER / AURORA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2266 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (H. Ang); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3150 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmaster45
    [12.09.18 22:55:20]
    »

    @H. Ang: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    ===

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 16&ridAnt=89787

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂCapitol Hotel [Jupiter]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.040017127990723 sec
    ecranul dvs: 1 x 1