ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.08.2010
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Braşov
ÎNSCRIS: 24.07.10
STATUS: SENATOR
DATE SEJUR
JUL-2010
DURATA: 6 nopți
cuplu fara copii
2 AD. + - COPII -- v: -

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
97.50%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Surprinzator de... multumiti

TIPĂREȘTE

Anul acesta ne-am hotarat sa ne petrecem concediul la malul marii si, tinand cont de diversele pareri si sugestii referitoare la statiunile si hotelurile de pe litoralul ramanesc, am ales hotelul Capitol din Jupiter.

Rezervarea am facut-o prin telefon, direct la receptia hotelului, specificand si faptul ca dorim camera cu vedere directa spre mare.

Am stat timp de o saptamana si am ramas placut impresionati. Ca o parere generala, pot spune ca hotelul este curat, cu servicii de calitate, personal amabil iar ca si amplasare, ofera o priveliste extraordinara.

Pentru a detalia:

-CAMERA -Am fost cazati la 3 stele, etajul 6, pe latura cu marea. Camera a fost curata, cu mobilier nou, dotata cu televizor, minibar si aer conditionat. Baia, de asemenea, curata, dotata si complet functionala. Balconul, cu doua scaune de plastic, pe care, dimineata, era o placere sa te asezi si sa "savurezi" rasaritul, valurile si vapoarele in larg;

-RESTAURANTUL -Era curat, primitor, cu o terasa de unde se putea admira in voie marea si cu o gradina de vara unde, seara, aveau loc spectacole karaoke. Mancarea, foarte buna dar, adevarat, putin mai scumpa decat in multe alte restaurante din statiune, cu exceptia pizzei, pe care o gaseai mai ieftina si mai buna decat in alte locatii;

-PISCINA -Cuprinde 3 bazine, unul mare si doua pentru copii, sezlonguri si umbrele iar accesul, numai pentru clientii hotelului, este gratuit, pe baza unui bon care se primeste in momentul cazarii, de la receptie;

-TERENUL DE TENIS -Se poate inchiria, pe timp de zi, cu 20 lei/ora, noaptea tariful fiind dublu (se aprinde nocturna) ;

-SERVICII/PERSONAL -Inca de la receptie am fost intampinati cu amabilitate, de acest "tratament" avand parte pe toata perioada sejurului, din partea intregului personal, de altfel, foarte receptiv si promt la dorintele clientului.

Zilnic se facea curatenie in camera si se lua gunoiul, fara a fi nevoie de vreo "atentie", asa cum am tot auzit ca se practica prin alte locuri.

Prosoapele (4 mici si 2 mari, de plaja) s-au schimbat o data dar, daca solicitai, se puteau schimba mai des (din afirmatiile fetei care se ocupa de curatenie).

Lenjeria nu a fost schimbata in intervalul de 7 zile si nici nu am crezut de cuviinta ca e cazul sa solicit acest lucru.

Mai mentionez faptul ca hotelul dispune, in interior, de sala de calculatoare (contra cost) si loc de joaca pentru copii. Si, ca o completare (am mai citit si in alte pareri despre acest subiect), cele trei lifturi nu ne-au creat probleme, accesul facandu-se in conditii decente.

-PLAJA -am tinut sa aduc in vedere si acest aspect si doresc sa subliniez faptul ca, nu cred ca e normal ca atata timp cat un/o hotel/pensiune nu administreaza o plaja, sa se poata "atasa" parerile despre aceasta, pozitive sau negative, acestora. am vazut ca foarte des se face acest lucru care, repet, nu cred ca e just. Aspectul plajei ar trebui sa intre la impresia despre statiune, nu despre hotel (nu ma criticati, este o parere strict personala).

-PARCAREA -este partial acoperita, pazita non-stop si contra cost (3 lei/zi).

In concluzie, am fost foarte multumiti de acet hotel si, datorita faptului ca sejurul ne-a costat mai putin decat am anticipat, speram sa mai avem posibilitatea de a reveni, pe la sfarsitul sezonului, de aceasta data la 2 stele, pentru a putea face o comparatie. Speram sa fim primiti si tratati cum am fost de aceasta data. Si ne bucuram ca, intr-o astfe de tara, exista si locuri parca rupte din "cotidianul" romanesc.

P. S. Daca va intereseaza si alte detalii, nu ezitati sa intrebati. Daca voi cunoaste raspunsul, il voi oferi cu cea mai mare placere.


[fb]
---
Trimis de urjanclaudiu in 05.08.10 13:58:18
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3487 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

10 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (urjanclaudiu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P08 Fotografie facuta dimineata, chiar la rasaritul soarelui (de aceea exista acea nuanta rosiatica)
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5500 PMA (din 11 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    10 ecouri scrise, până acum

    TORA INGRID
    [05.08.10 14:07:13]
    »

    @claudiu, cazarea a fost cu MD inclus sau fara, sau cu pensiune? ca faci vorbire de masa din restaurantul hotelului.

    Ai perfecta dreptate in referirea la punctarea/nepunctarea plajelor care nu tin de administrarea hotelului.

    Pe de alta parte, daca vorbesti despre hotel, trebuie sa faci referire la plaja, ca sa stie omul unde se duce la plaja si ce gaseste acolo. Dar normal ar fi, asa cum spui si tu, ca acest aspect sa nu influenteze nota generala a hotelului.

    Un review complet, demn de apreciat!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    urjanclaudiuAUTOR REVIEW
    [05.08.10 15:35:46]
    »

    Cazarea a fost fara nici o masa inclusa. Am preferat sa mancam in mai multe locatii insa o parte din mese le-am servit la restaurantul hotelului.

    O lista cu localurile din statiune, unde noua (nu) ne-a placut mancarea, precum si alte impresii, or sa fie intr-o noua postare, despre statiune.

    aida.alecu*
    [05.08.10 20:22:53]
    »

    Un rew bun! ai un vot de la mine! (care nu prea votez decat ceea ce imi place). Multa informatie, detalii care fac diferenta! Bravo! Asteptam noi postari! Detaliile despre plaja (e adevarat ca nu tin de hotel daca nu e plaja privata a hotelului) trebuie totusi mentionate!

    urjanclaudiuAUTOR REVIEW
    [08.08.10 13:47:02]
    »

    Da, aveti dreptate, detaliile despre plaja trebuiesc mentionate, fara insa a da nota. Insa de aceasta data le-am omis deoarece intentionez sa scriu un review despre statiune si se vor regasi acolo.

    aida.alecu*
    [08.08.10 21:19:36]
    »

    asteptam cu nerabdare!

    Syddy
    [28.08.10 17:15:28]
    »

    Vrem si noi sa mergem la mare in sept. si inca nu m-am decis intre hotelul Delta si Capitol.

    Avem o fetita de 3 ani si imi place babylandul si celelalte facilitati pt. copii de la Delta, dar hotelul CAPITOL imi place mai mult dupa ce am vazut si am citit aici. As vrea sa ma interesez daca poti sa-mi spui -sau sa-mi spuna cineva-ca pentru clientii hotelului Capitol este libera intrarea la baby land (care apartine hotelului Delta si este exact langa terenul de tenis al Hotelului capitol) si la plaja apecial amenajata pt. copii sau este contra cost??

    Ca in fine mergem acolo unde fetita se va simti mai bine; las eu privelistea sa primeasca ea babyland daca de la Capitol nu se poate intra decat contra cost.

    (Am sunat la receptie la Capitol, si dna n-a putut sa-mi spuna. Daca ea nu stie oare de unde sa ma interesez... ???)

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    urjanclaudiuAUTOR REVIEW
    [31.08.10 13:25:54]
    »

    Din cate stiu eu, intr-adevar acel loc de joaca este al grupului CoHotels, care detine hotelurile Delta -Jupiter si California -Cap Aurora (defapt aceste doua hoteluri sunt foarte apropiate, cu mentiunea ca cel de-al doilea este pe partea cu plaja si are vedere la mare). Cred ca cel mai indicat loc de unde s-ar putea afla detaliile ce va intereseaza ar fi receptiile celor doua (ambele au site, de unde puteti lua numerele de telefon).

    Cat despre plaja amenajata special pentru copii, nu va asteptati la cine stie ce. Sunt doua bazine mici puse pe plaja si cateva casute din plastic.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    fonfonica
    [01.07.11 04:29:19]
    »

    am si eu o intrebare. am o problema cu etajele superioare dar as vrea si eu sa stau la un hotel de unde se vede marea. la etajul 1 se vedea marea de pe balcon?

    urjanclaudiuAUTOR REVIEW
    [06.07.11 16:21:46]
    »

    Imi cer scuze pentru raspunsul intarziat insa am fost plecat in concediu si nu am mai intrat pe AFA de ceva timp.

    La Capitol marea se vede de pe trei laturi, indiferent de etaj. E drept, cu cat esti mai sus, cu atat privelistea este mai frumoasa. Partea estica are vedere frontala iar nordul (spre Neptun-Olimp) si sudul (Spre Cap-Aurora, Venus, Saturn, Mangalia) vedere din lateral.

    In primul rand depinde la cate stele vreti sa stati. Daca doriti la trei stele, va recomand o camera cu vedere frontala la mare, chiar si la etajul intai. Si spre nord sunt tot camere de trei stele dar asa cum spuneam, veti vedea marea din lateral, de aceea este indicata prima varianta. Daca doriti camera de doua stele, v-as recomanda cel putin etajul doi-trei. Problema acestei laturi este faptul ca in fata ei este restaurantul iar peisajul cu acoperisul acestuia nu este unul tocmai frumos.

    Va doresc un concediu cat mai placut si sper ca v-am fost de ajutor.

    urjanclaudiuAUTOR REVIEW
    [17.07.11 09:19:19]
    »

    Completare - iunie 2011

    Asa cum ne-am obisnuit, si de aceasta data, o parte a concediului ne-am petrecut-o pe litoralul romanesc.

    Desi in ultimul timp au aparut in discutie mai multe nemultumiri privitoare la hotel si incepusem sa ne facem griji, din fericire noi consideram ca am avut parte din nou de un sejur la fel de reusit, petrecut la acelasi hotel Capitol. Acelasi... si totusi diferit!

    Se pare ca de la an la an, imaginea acestui hotel se schimba. Cu ajutorul fondurilor europene (partial) aceasta unitate trece printr-un amplu proces de reabilitare si incepe sa capete o cu totul alta fata.

    Astfel, si in acest an am avut parte de noutati: s-au efectuat lucrari de reparatii plus zugravirea exteriorului si s-au reamenajat scara interioara si parterul. Despre scara nu o sa spun nimic. Se poate vedea cum arata in fotografii (o parte din acestea au fost postate si la celalalt review scris de mine). Restaurantul a fost doar renovat, mobilierul ramanand acelasi. La terasa inca nu s-a modificat nimic. Tot holul (de la restaurant pana la lifturi) s-a ales cu o noua imagine. Barul a ramas la locul lui, in schimb s-a pricopsit cu o mica terasa (langa cea a restaurantului, la iesirea dinspre mare). S-a amenajat “sala de asteptare” sau “zona de trandaveala”, unde mai tot timpul era cineva, fie ca astepta sa-i vina randul la cazare, fie cu laptop-ul in brate, fie la calculatoarele hotelului sau doar sa urmareasca vreo stire la televizor. Tot aici s-au pus si doua fotolii de vibro-masaj (contra cost). Receptia este aceeasi, s-au schimbat doar spoturile pentru lumina.

    Cele mai mari schimbari sunt in zona lifturilor. Cel mai important detaliu este acela ca primele doua lifturi, care erau mai vechi, au fost inlocuite cu altele noi, moderne, silentioase.

    Cam acestea sunt deocamdata modificarile la nivel de constructie. Spun deocamdata, deoarece acest proces de modernizare va continua si anul sau anii urmatori iar planurile se pare ca sunt marete (am aflat ca urmeaza ca toate camerele sa fie puse la punct).

    La nivel de personal, au aparut cativa tineri noi, fara experienta, care se vede ca desi cam stiu ce au de facut, se descurca mai greu. E vorba de una din fetele de la receptie si cativa ospatari. Chiar daca risc sa primesc acuzatii, nu-i critic pe acestia ci, din contra, ii apreciez. Ii apreciez pentru faptul ca fac parte din acea categorie de tineri care vor sa invete o meserie, vor sa aiba o slujba, fie ea bine sau mai degraba prost platita. Si cum ei sunt inca la inceput de drum, nu sunt absurd incat sa uit ca “Nimeni nu s-a nascut invatat” si sa nu le ofer o sansa. Daca data viitoare nu se vor ridica la anumite standarde, atunci, da, vor veni si criticile.

    Pe langa cele mentionate deja, in acest an se mai pot mentiona si alte noutati:

    1 (bun). Copii beneficiaza de acces gratuit la BabyLand-ul de langa hotel;

    2 (bun). Pentru cei ai caror parinti achita un sejur de minim 5 zile cu mic dejun inclus se asigura o ora gratuita, in fiecare zi, la sala de jocuri, aflata in incinta hotelului:

    3 (rau). In pretul camerei, afisat la receptie, a fost inclus si micul dejun, in valoare de 40 de lei pe zi. Suma totala figureaza pe un card primit de la receptie si care se poate folosi la restaurantul si terasa hotelului, nu si la gradina de vara. Cu acest card se poate achita orice nota de plata, in tot cursul zilei si nu exista limita privind o anumita suma zilnica alocata, cardul folosindu-se pana cand valoarea din cont este zero (dupa care se returneaza);

    4 (rau). Parcarea a devenit o problema, deoarece nu mai face fata fluxului mare de masini, cei cazati aici fiind obligati sa isi parcheze masinile pe spatiul verde de langa hotel (in perioada cand noi am stat gradul de ocupare al hotelului era de 100 %). Nu stiu daca pentru acea zona se si plateste.

    Cam acestea ar fi schimbarile pe care noi le-am constatat si pe care am vrut sa le aduc la cunostinta. Acum, fiecare are dreptul la o parere. Noi deocamdata ramanem la aceeasi parere buna si vom continua (cel putin, atata timp cat ne vom simti la fel de bine si cat raportul calitate/pret va fi favorabil) sa fim clientii acestui hotel.

    P. S. – pentru administratori (se poate sterge): Am postat acest ecou pentru a evita scrierea unui alt review. Eventual, daca veti considera util, cele scrise mai sus se pot atasa textului initial. Va multumesc

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    aida.alecu*, fonfonica, Syddy, TORA INGRID, urjanclaudiu
    Alte impresii din această RUBRICĂCapitol Hotel [Jupiter]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.060703992843628 sec
    ecranul dvs: 1 x 1