ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.06.2025
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Iaşi
ÎNSCRIS: 30.06.25
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUN-2025
DURATA: 9 nopți
Familie
2 ADULȚI -- v: -
PREȚ SEJUR 1286 lei
FĂRĂ transport
CAZARE ÎN DblStd
REGIM MASĂ faraMasa
Raport PREȚ/CALITATE:
REZONABIL

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
76.67%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 4 MIN

O cazare medie spre multumitoare

TIPĂREȘTE

Cazare Hotel Callatis , Neptun:

Venite cu trenul din Iași, eu și mama mea (81 ani) am stat zece zile la Hotel Callatis in luna iunie 2025. Cunoșteam condițiile decente ale hotelului din anii anteriori. Am venit cu plăcere ani la rând și datorită personalului. Anul acesta, cu personal complet nou, se pare că ne-am înșelat. De ce?

Deși se citea pe fetele noastre oboseala acumulata după o noapte de groaza pe tren, niciun angajat nu s-a grabit sa facă posibilă cazarea noastră mai curand. Chiar au ales să ne ignore deși se vedea că picam de extenuare și nu prea mai puteam sa stăm pe picioare. Prea puțin le-a pasat managerului sau recepționerei, ambii foarte prefăcuți de la o posta!

In al doilea rând , noile recepționere și noul manager sunt ' antrenati' să dea pe sub mana camerele considerate bune și foarte bune in schimbul unor 'atenții'/ cadouri in obiecte și bani din partea anumitor turiști cu care stabilesc in prealabil o legătură de afaceri prin telefon.

Un aspect neașteptat și destul de neplăcut: mi-a dispărut fără urmă un obiect de uz personal la una dintre curățeniile din camera in timp ce eram înafara hotelului. Nimeni din cadrul personalului Callatis nu și-a recunoscut fapta deși am atenționat recepționerele că m-a deranjat gestul urat. Până în ziua plecării, nu am recuperat obiectul și m-am resemnat cu înlocuirea lui la revenirea acasă și cu ideea că unii angajați Horeca sunt restanțieri la capitolul " cinste și demnitate".

Răceala și expectativa permanenta a 'atențiilor' și 'cadourilor' m-a dezamăgit pe partea personalului. Cu o singura excepție (o recepționeră din Argeș, încă necorupta, încă capabila de un minimum de omenie și înțelegere).

Camerele sunt în prezent îmbunătățite cu gresie de calitate, dar cu mobilier ' studențesc' , perdele și draperii vechi. Dotările sunt acolo, exact ca și eu site: televizor, AC, frigider( minibar), apa calda oricand.Paturile sunt dotate cu saltele destul de calitative. Per total, o curățenie mulțumitoare cu doua excepții: prosoape mizerabile și mirosuri dezgustătoare ( de fecale) venite uneori prin instalația sanitara din pardoseala între bai .Credeai că schimbi prosop folosit cu unul curat și când colo ele semanau. Igienizarea prosoapelor: relativă.Daca se dorește evitarea mirosurilor amintite, acoperiți sifonul pe sub ușița metalica din pardoseala.

Despre vizitarea stațiunii Neptun:

Înafara hotelului, proximitatea arborilor (Rezervația Stejarilor Brumării), zona verde partiala chiar și pe seceta, prezenta lacurilor răcoroase cu nuferi și lebede de-acum legendare in apropiere, cu alei și bănci neatinse de renovări recente, cu coșuri de gunoi ( mobilier stradal) destul de patetice cu fundul lor ruginit și spart, cu vegetație crescuta in voie și în dezordine pe maluri, crează totuși condiții de recreere și plimbare benefice pt captarea aerosolilor. Ca și promontoriile lungi, curate, cu roci uriașe strategic plasate de o parte și de alta acestui culoar spre larg.

Rar cate o terasa de pe malul marii detună decibeli lăutărești intr-o frenezie greu de digerat pt cei doritori de liniște. Totusi, să recunoaștem, in ciuda criticilor turiștilor mai pretențioși, distanta considerabila dintre terase (cu specific local sau etnic cosmopolit) și zona șezlongurilor crează o binecuvântată liniște. Nu mai ai ' la cap' boxele la maxim ale teraselor fiecare cu playlistul ei mai mult sau mai puțin în ton cu vibe-ul plajelor.Adică poți asculta și marea și pescărușii, daca vrei. Și la distanta buna de orice vecin de prosop sau umbrela. Tocmai potrivit pt spațiul privat al fiecărui turist. Acum , după aceste masive schimbari peisagistice pe întreg litoralul, chiar se poate ' gusta' natura in Neptun.

Și am vrut și am putut.

As mai fi dorit și să fie adus din timp în zona din proximitatea șezlongurilor prea scumpe (50 Ron/ zi) mai mult nisip. Terenul, nivelat după extinderea plajelor, e încă tare. Predomina scoicile. E bine sa veniți cu scaune și saltele pneumatice pt un comfort sporit pe plaja.

Recunosc , stațiunea Neptun este mai neîngrijită in acest an, iar preturile in magazinele de pe bulevardul principal, cam exagerate. Nu am fost in restaurante, deci nu mă pot exprima in această privință.

In concluzie, fost un concediu reușit chiar daca nu am avut parte de cel mai profesionist personal și nici nu am mai găsit curățenia de alta data a stațiunii Neptun.


[fb]
---
Trimis de Alina Acajou in 30.06.25 17:13:10
Validat / Publicat: 30.06.25 18:55:00
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în NEPTUN / OLIMP. A mai fost în/la: Hotel Dacia, Hotel 2D, Hotel Rio, Hotel Meteor
  • Alte destinații turistice prin care a fost: Jupiter, Venus

VIZUALIZĂRI: 86 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj
Adn. FAVORIT

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Alina Acajou); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P09 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 16800 PMA (din 14 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmaster26
[30.06.25 18:54:35]
»

@Alina Acajou: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

===

@Alina Acajou, pe viitor n-ar fi rău să desparţi recomandările despre cazare de cele referitoare la zona vizitată - în două articole distincte, unul de tip "de cazare" şi unul de tip "de călătorie".

S-ar obţine astfel o structurare mai bună a informaţiei utile - despre cazare, respectiv despre zonă sau împrejurimi (vezi mai jos) şi, deloc în ultimul rând, notele acordate ar reflecta mai bine gradul de recomandare al celor două "obiective" distincte (se întâmplă câteodată să stai într-un hotel pe care nu doreşti să-l recomanzi, dar zona sau localitatea ar merita cu totul altă medie - sau viceversa).

În plus, cine încearcă să aleagă o cazare în zonă - o gaseşte mai uşor, parcurgând doar lista rubricilor de cazare (fără a mai fi nevoit să citească - în acel moment - informaţii despre zonă); cine se documentează despre zonă - va găsi toate informaţiile căutate într-o singură rubrică (cea dedicată impresiilor "de călătorie"), fără a mai fi nevoit să "baleieze" toate rubricile de cazare (unele poate nu-l interesează, sau poate nu doreşte deloc cazare în zonă).

webmaster
[30.06.25 23:22:34]
»

Review-ul a primit „Punctaj Adițional Actualizare RUBRICĂ

— (1) la momentul publicării, în rubrica curentă nu existau impresii din anul curent (2025) sau anul trecut (2024) ;
— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.

Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂCallatis Hotel [Neptun]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2025 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • LOGAT? = DA (IntC=1)
  • pagină generată în 0.042809963226318 sec
    ecranul dvs: 1 x 1