ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.07.2016
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Sibiu
ÎNSCRIS: 03.07.16
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUN-2016
DURATA: 2 nopți
prieteni
18 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
56.88%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 3 MIN

Servicii deficitare

TIPĂREȘTE

Pentru că a venit vara am rezervat în perioada sărbătorilor de Rusalii 2 nopți cazare cu mic dejun inclus la hotel Căciulata, în ideea că ne vom relaxa și vom beneficia de bazinele cu apă termală de care dispune complexul.

Surpriza a fost foarte neplăcută în momentul în care nu am putut intra în restaurant pentru a servi masa pe motiv că de scurtă vreme s-a decis de către conducere ca toți clienții să aibă ținută decentă??? , inclusiv la micul dejun. Pe site-ul hotelului respectiv a restaurantului nu exista nici o informație în acest sens (a fost adăugată după plecarea noastră la reclamația zecilor de turiști nemulțumiți), nici la reconfirmarea telefonică a locurilor de cazare nu s-a comunicat nimic, exista doar un mic afiș pe ușa restaurantului... Am cerut explicații la ceea ce înseamnă pentru conducerea hotelului cuvântul decent. Răspunsurile au fost halucinante. Bărbații nu au voie să intre cu pantaloni (nu vorbesc de șort) până la genunchi, dar pot intra cu un trening jerpelit și papuci de gumă, femeile trebuie să aibă fusta până la genunchi etc. Cred că personalul trebuie instruit cu privire la acestă regulă, iar noțiunea de decent trebuie explicitat, pentru că fiecare spune ce-l taie capul.

Stimată conducere, asemenea reguli nu se impun cu trei zile înainte de un sfârșit de săptămână prelungit când lumea vine la baie.

Cu masa am fost direcționați la hotel Oltul deși am plătit pentru hotel Căciulata, jignirea fiind și mai mare mai ales că personalul de la hotel Oltul habar nu avea de acest lucru. Fiind multă lume, meniurile erau aproape toate ciupite nu știu dacă intenționat sau nu făcea față bucătăria.

Dacă doriți să ridicați ștacheta hotelului rezolvați întâi problemele administrative: plouă la et 12, nu este apă caldă la baie tot timpul (et, 12), nu este aer condiționat în camere, yalele sunt stricate (am rămas blocați în camere). De curățenie nu mă pot plânge, a fost ok.

Schimbarea politicii unui hotel (ținuta la restaurant) trebuie introdusă pe site-ul acestuia cel puțin cu 2 săptămâni înainte pentru că lumea citește d-lor și dacă știe, se conformează, chiar dacă turiștilor care au mai ieșit în lumea largă li s-a părut total aiurea ca să servești micul dejun în ținută și apoi să ieși la baie. Poate ar trebui să reflectați puțin asupra unor excese care nu vă aduc decât reclamații.

De bazine și apă nu pot decât să afirm că sunt super, aici serviciile au fost ok, chiar dacă a fost multă lume, personalul s-a străduit să găsească șezlonguri și umbrele pentru toți doritorii.

Ca și distracție nu pot spune multe, stațiunea mai are multe de făcut să ajungă în top, în afară de o alee și un mic parc nu prea ai unde să te plimbi, în schimb sunt tarabe la marginea drumului, lucru ce-i dă un aspect de talcioc.

Nemulțumirile prezentate mai sus nu sunt doar ale mele, ele au fost trăite de majoritatea celor care s-au cazat în aceea perioadă la hotel Căciulata.

Locația poate fi recomandată dar cu condiția să se rezolve problemele prezentate mai sus.


[fb]
---
Trimis de bobiko in 03.07.16 03:05:12
Validat / Publicat: 03.07.16 05:18:49
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1084 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (bobiko); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3150 PMA (din 6 voturi)

ECOURI la acest review

1 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[03.07.16 05:18:01]
»

@bobiko: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

---

Am retras nota acordată pentru bucătărie & masă pentru că nu ați mâncat la restaurantul hotelului.

---

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 80&ridAnt=69769

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂCăciulata Hotel / Complex Cozia [Căciulata]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043489933013916 sec
    ecranul dvs: 1 x 1