GRAD SATISFACȚIE
Tratament inexplicabil inainte de inceperea sejurului.

In cateva cuvinte, situatia este foarte simpla:
Reprezint o agentie de turism din Bucuresti si am facut o rezervare pentru un client, la Hotel Aurelius din Poiana Brasov. Dupa ce au trecut 2 zile pana cand am primit o confirmare in scris (pentru ca „ doar DL DIRECTOR da confirmarile si momentan nu este in hotel”), astazi, cu o zi inaintea inceperii sejurului, cand am sunat la receptia hotelului pentru a solicita factura proforma, am fost anuntata ca in hotel „s-a spart o conducta si jumatate din hotel nu mai poate fi folosit”. „Ne pare rau dar trebuie sa anulam o partea din rezervari, printre care si rezervarea dumneavoastra”. Binenteles ca de fapt era vorba doar de un simplu over booking (confirmat ulterior de receptionera) si cei de la hotel au considerat ca noi nu suntem suficient de importanti, prin urmare ne pot anula camerele solicitate. Directorul hotelului, dl Ciprian Agarbiceanu a refuzat orice explicatie sau dialog cu noi, mai mult decat atat, ne-a trantit telefonul in nas, spunand ca nu ne poate ajuta. In calitate de reprezentant al unei agentii de turism, in primul rand am fost consternata de acest tip de abordare fata de client in general, de comportamentul unui director de hotel si de atitudinea acestuia. Este regretabil ca, desi se trambiteaza incurajarea turismului in Romania, se intampla astfel de lucruri care descurajeaza atat consumatorul final cat si agentiile de turism.
Prima reactie a fost sa contactez OPC Brasov, OPC fiind singura institutie care ar trebui sa ne protejeze pe noi, consumatorii. Domnul Decebal Nan mi-a raspuns foarte sec „ agentii sunt toti pe teren, faceti o cerere, trimiteti-o pe fax si daca maine se elibereaza cineva o sa mergem. Cand i-am spus ca daca nu se face constatarea cel tarziu maine se vor deplasa degeaba, a ramas la fel de indiferent.
Comentariile sunt de prisos... dar ma intreb: de fapt cine suntem, ce facem si incotro ne indreptam?
Trimis de AlinutzaM* in 04.02.10 11:12:23
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (AlinutzaM*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.59298500 N, 25.55026200 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Datorita faptului ca AlinutzaM nu a fost cazata la acest hotel, reviewul nu poate participa la concurs, iar nota acordata nu va fi luata in considerare la media hotelului.
In concluzie, reviewul va fi invalidat, nu va participa la concurs si la notarea hotelului, insa va ramane vizibil pentru ca toata lumea sa poata trage concluziile ce se impun.
Reviewuri de acest gen, chiar daca nu aduc puncte autorilor, mi se par foarte utile. Niciodata nu poti stii daca nu vei fi tu urmatorul "dat afara" si-atunci mai bine ii eviti, cand vezi ca pentru ei practica asta nu e o problema...
Speram ca din ce in ce sa ne fie mai bine. Sa fim respectati cand ajungem intr-o unitate de turism, sa nu fim la cheremul patronilor, bataia lor de joc. Li s-a urat de atata bine, in Poiana oricum au turisti, deci isi pot bate joc, iar OPC-urile in majoritatea cazurilor sunt mana in mana cu patronii.
Deocamdata n-avem cum sa luptam impotriva lor decat prin ignorare si publicitate negativa. Putin, insa... Daca timp de un an acel patron n-ar mai avea nici un client, sigur si-ar schimba mentalitatea si obiceiurile proaste. Asta este tara noastra, de bine de rau, suntem OBLIGATI sa luptam impotriva lor. Daca Alinutza tipa, daca lizuk tipa, daca eu si altii ca noi tipa, maine poate se va schimba ceva. In bine.
Am incercat sa deschid un subiect nou pe forum despre cat de bine si mai ales cat de rau am fost primiti in unitatile de turism din tara noastra. N-am putut, poate unul din WBM nostrii deschid acest subiect. Consider ca ar fi foarte util pentru noi toti si nu numai. Poate si pentru ei ( patronii ) daca se regasesc cu un vot negativ aici. Poate incercam sa schimbam ceva. Sa ne pastram speranta. Ea moare ultima. Depinde numai de noi!
Pepsi, am deschis eu topic nou pe forum.
Puteti discuta despre unitatile de cazare de la noi AICI
Iti multumesc Pepsi pentru sustinere.
Cred ca noul topic de pe forum va ajuta foarte mult.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Nov.2023 Experiență dezamăgitoare - Cea mai groaznica vacanta — scris în 01.11.23 de ux131360 din ROMANIA
- Jul.2023 Un hotel uzat moral cu personal de calitate — scris în 06.07.23 de Lucianluci din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Feb.2023 Relaxare — scris în 15.02.23 de ux128451 din ALEXANDRIA - RECOMANDĂ
- Feb.2022 Jalnic! Jalnic! Jalnic! Nu mergeti niciodată in acest hotel! — scris în 20.02.22 de Simonasimo din TâRGOVIşTE - nu recomandă
- Oct.2021 Aurelius imparatul frigului — scris în 22.10.21 de cornelstan din PLOIEșTI - nu recomandă
- Aug.2021 Hotel fabulos, dar usor bolnav — scris în 06.09.21 de ilinois57 din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Feb.2021 Dezamagitor — scris în 26.02.21 de ux118836 din BUCURESTI - nu recomandă