GRAD SATISFACȚIE
Un hotel neserios de evitat cu rezervare online
Impreuna cu sotia, in vacanta noastra prin Italia, am zis sa mergem macar 2 zile la Venetia.
Eu o mai vizitasem prin vara lui 2011 si nu mai aveam chef sa o vad in ca o data, dar sotia... na! ca ar fi romantic pt. noi, aniversam si 1 an de la casatorie etc.
Pentru cei care nu au fost, va fac eu un tur virtual succint.
Ajungeti in gara la St. Lucia. Iesiti afara exact in fata Canalului Principal de unde se iau si vapoarele. Va uimeste prima data privelistea! Insa, ingramadeala imensa care e acolo o sa va ia din entuziasm.
Daca vreti perpedes, porniti in stanga pe jos pana la Rialto si Piata San Marco (este impresionanta), mai vizitati cateva obiective si cam asta e toata Venetia.
Canale mici murdare, gondole foarte scumpe iar daca gasiti mai ieftin o sa va plimbe numai pe canalele secundare, iar daca vreti pe alea mai mari o sa va ceara bani in plus dar doar cand sunteti in barca.
Pe strazi, full de magazine. Majoritatea vand chinezisme, inclusiv sticla de murano sub falsa eticheta "made in Italia" sau venezian murano (exact! combina engleza cu italiana, si fara a se vedea marca articolului vestimentar). Baieti, e nasol daca va duceti cu sotia/iubita ca o sa va faceti sange rau de la atatea opriri.
Am ajuns cu trenul la Venetia. La 11 si un pic eram acolo. Am dat o tura lunga.
Nu mancasem nimic. Ne era o foame. Am zis sa revenim la hotel. In Mestre.
12 minute cu trenul. 1,25 euro/persoana. Tren cam din 10 in 10 minute.
Am facut rezervare la Hotel Ambasciadori cu ceva timp inainte. Nu vroiam sa risc si am gasit si un discount online. 4 stele.
NU am vazut un loc de mancat langa hotel, insa era un supermaket. Am cumparat o sticla de vin, niste rosii cherry, prosciuto, gorgonzola si ceva dulce.
Ajunsi la hotel, am pregatit voucherul. De cum l-a vazut, o receptionera urata cu dioptrii imi spune, fara a verifica, cum ca in camera in care trebuia sa fim cazati i/a venit rau persoanei ce statea inainte si a trebuit sa/si prelungeasca sederea.
"Bun! ” zic, „dati/ne alta camera”. Imi spune ca nu se poate. Toate camerele sunt ocupate sau rezervate. „Da/ti/ne rezervarea altora! ”. Raspunde: „Nu putem. Va duceti la Hotel Lungano. V/am rezervat o camera acolo. Conditii similare”.
Am plecat acolo. Eram cam la 2 km departare. Ne dau o camera. Cand intram in camera. Surpriza! Am avut impresia ca ne dadusera debaraua. Camera supermica, miros inchis si cu tendinta de imputit. Posibil sa fi fost o familie ce au avut 1 copil, poate cu probleme la stomac sau poate o persoana foarte batrana, iar menajerele si/au facut superficial treaba. Nu avea pat matrimonial cu 2 paturi mai mici.
Mergem la receptie si spunem ca noi platisem la Hotel Ambasciadori camera dubla standard cu pat matrimonial. Ne raspund ca aceea este camera repartizata si daca vream acceptam daca nu, sa nu acceptam.
Stam un pic la receptie sa ne gandim. Ce se intampla? Vad ca are wifi si vad parola scrisa pe un carton la receptie. Intru pe booking.com, verific si vad ca Hotel Ambasciadori au camere disponibile chiar in ziua aceea. Intru pe site. ul lor oficial si observ acelasi lucru. Ma uit la alte hoteluri, aveau si ele camere libere.
Ne/am intors iara la Hotel Ambasciadori. Perpedes cu bagaje. Transpiratie.
Explicam situatia. Acelasi raspuns. NU pot face nimic. Nu au alte camere. Cerem sa ne trimita la alt hotel. Refuz a pe motiv ca statiunea e ocupata la maximum. Ii spun ca am gasit eu camere libereatat la ei cat si la alte hoteluri. Se blocheaza. Repeta intr/una ca nu se poate. Cer sa vorbesc cu managerul. Imi spune ca nu se poate. Cer sa vorbesc cu alta persoana, suna pe cineva.
Vine dupa 5 minute un tip direct la mine si ma intreaba de ce sunt suparat. Eram super enervat. Ii spun problema. Raspunde ca booking.com are o problema in sistem si ca apare din greseala ca sunt locuri libere dar ei sunt ocupati full. Ii spun ca receptioneza mi/a spus altceva. Se blocheaza un moment apoi imi spune ca el nu e la receptie si nu stie exact toate amanuntele. Ii spun ca si pe site. ul lor apare ca sunt camere libere si imi raspunde ca si site. ul lor are o problema „de sistem”.
Eu: „Trimiteti/ne la alt hotel”
El: „Statiunea e ocupata”
Eu: „Gasesc eu hotel. ”
El: „Nu se poate”
Ii cer sa/mi dea banii inapoi. Raspunde ca nu se poate. Deja ar fi platit la Lungano Hotel. Ii spun ca receptionera mi/a zis ca facuse rezervare mai devreme. Imi spune ca el nu stie amanuntele.
Ultima intrebare: „De ce nu m/ati anuntat prin email sau telefon? ”
Raspuns: „ Suntem ocupati. Ne cerem scuze”.
Cer sa vorbesc cu managerul. Imi spune ca are telefonul inchis si sa astept ca poate reuseste sa ia legatura cu el.
Mai incerc o intrebare: „Care este numarul de la Protectia Consumatorului? ”. Se uita la mine si zice: „Nu exista o asemenea institutie in Italia”.
Astept cateva ore sa vb cu managerul. Nimic. Acelasi raspuns. Nu poate fi contactat. Innebuneam!
Cer sa imi spune si mie parola de la internet /wifi ca sa pot gasi alt hotel la care sa ma duc. Imi spune ca nu se poate si ca reteaua are o problema. Aveau 2 retele wifi. Una free si una premium. NU am putut folosi niciuna.
Am iesit pe strada cu laptopul, pt. ca are antena wifi mai mare decat telefonul. Am prins o retea free si am cautat un hotel in apropiere. Am gasit Hotel The Plaza. Am platit inca 130 de euro pentru camera dubla standard cu pat matrimonial.
Cand am intrat in camera era in jur de 6 sau 7 seara, eram foarte enervati, obositi, frustrati si nemancati. Nu am mai avut chef sa iesim si de nici o Venetie.
Am stat si m/am gandit de ce ne/au facut o astfel de faza. Singura concluzie a fost aceea ca suntem romani si vroiau sa vanda camere pentru alt hotel sub brandul lor. Probabil, o parte dintre clienti ii pasau la hotelul asta. Am citit pe booking.com si am vazut ca au mai facut asa si cu altii.
Concluzia: Atentie la rezervarile online! Cu noi au fost neseriosi si mincinosi!
Trimis de Tudorache in 07.09.14 09:45:03
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în ITALIA.
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Tudorache); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.48396692 N, 12.24097216 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Mulțumim pentru impresiile postate. Totuși, articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazați efectiv la această unitate.
...
Ai comunicat cele petrecute și celor de la booking.com? Ar fi fost interesant să aflăm și părerea lor, pentru că acest caz, relatat de tine, este destul de grav.
Poți să ne trimiți documentul de rezervare?
Dacă cele relatate de tine pot fi susținute de documente, hotelul ar putea fi inclus pe lista neagră.
Pentru lămuriri suplimentare, citește și Regulamentul Listei Negre.
”Am gasit Hotel The Plaza.
ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.
Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul "ADAUGĂ IMPRESII NOI"
...
În altă ordine de idei, conform Regulamentului, cap. 1 secțiunea A, paragraful 2,
”Este recomandat sa nu amestecați in cadrul aceluiași review recomandări "de cazare" cu cele "de călătorie".
Ca atare, dacă ai timp, recomandarea noastră ar fi aceea de a scrie un review separat despre călătoria la Veneția. Mulțumim.
Rog trimiteţi dovezi ale rezervării (copie după doc. de plată avans, schimbul de mailuri referitor la rezervare etc) prin email, pe adresa webmaster[@]amfostacolo[.]ro.
După verificarea acestor documente, unitatea va fi inclusă pe Lista Neagră AmFostAcolo - unităţi care nu respectă rezervările
@webmaster:
1. Am trimis mail catre dvs. Sa/mi spuneti daca au ajuns la dvs si daca mai trebuie sa trimit altceva.
2. Eu nu am rezervat prin booking.com. Ei au zis asta fara ca eu sa le zic. Eu doar am verificat oe booking.com daca au camere in ziua aia.
3. Am rezervat prin lastminutetravel.com
Va pot trimite conversatia cu ei si cu hotelul. Acum ma ignora. Dar deja am contactat un avocat.
Am sa mai povestesc aici ce am patit cu inchirierea unei masini si cum sa fii jefuit de bani in Italia.
Cu dovezi.
Unitatea a fost inclusă pe Lista Neagră AmFostAcolo - unităţi de cazre care nu respectă rezervările - va fi afişată acolo timp de 1 an (până în septembrie 2016)
pt conformitate: răspunsul primit de la hotel confirmă "incidentul":
”Dear Sirs,
our booking department has already take care about this problem with our supplier Tourico Holidays.
Kind regards
Jindi
Reception
@Tudorache - Asta cu==== Am sa mai povestesc aici ce am patit cu inchirierea unei masini si cum sa fii jefuit de bani in Italia. ====== ma intereseaza si pe mine. Sau poate si pe altii. Daca se poate sa postati aici.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Feb.2014 Hotel Ambasciatori: civilizat + opţiuni convenabile de transport — scris în 31.05.14 de Klaudyia din BUCURESTI - RECOMANDĂ