GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Îngrozitor
Camera mica, baie extrem de mica cu un plastic de protectie la vana de toata jena, patul matrimonial de 1.4 m latime motiv pt. care ne-au mai bagat un pat de o pers. in camera ca sa putem dormi lejer, un televizor " sport" de pe vremuri (minuscul), pahare de plastic, lipsa halate de baie si papuci.
Și curățenia lasă de dorit, prosoapele si lenjerie au fost schimbate după 4 zile de sedere
Masa "foarte variara" (aceleași feluri de mâncare în fiecare zi) plus ca la după ora 20.00 la cina rămâneai cu farfuria în brate deoarece nu aveai loc la masa, dar erau și mese goale fără fete de mese care puteau fi aranjate.
Bautură nu este absolut deloc nici măcar suc sau apa.
Hotelul cred ca s. ar încadra perfect la 2 *
Trimis de Alex1255 in 19.06.17 21:09:16
- A fost prima sa vizită/vacanță în GRECIA
10 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Alex1255); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 40.05069500 N, 23.46757400 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
10 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Alex1255: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
===
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 85&ridAnt=78386
@Alex1255: un prim vot de la mine, cu o obiectie: halat si papuci gasesti de la patru stele in sus.
In rest, imi pare rau ca asteptarile v_au fost inselate.
In pretul afisat a fost inclus si transportul sau nu?
Mult noroc data viitoare
@adrianaglogo: și acest hotel pretinde ca are 4 stele.
Și transportul nu a fost inclus.
@Alex1255: Nu am vazut ca are patru stele, am citit de pe telefon...
Atunci chiar ca e de rau, palide stele!
Pacat ca nu isi respecta statutul si pacat de turistii care pleaca acolo cu asteptari potrivite numarului de stele.
Sper ca ati trecut peste neplaceri si v-ati bucurat de vacanta.
Buna ziua,
Am citit rewiew-ul si crede-ma ca sunt consternat. Eu, sotia si fetita noastra mergem la Alexander a cincea oara anul acesta. Am avut cazare cu vedere spre gradina, spre mare si anul acesta am rezervat in cladirile renovate. Costul pentru 10 zile a fost de 1275 €, cu rezervare direct la hotel facuta inca din Ianuarie. Noi consideram ca merita pana la ultimul banut. Si nu suntem castigatori la loterie ca sa aruncam inconstient cu banii.
In fiecare an am gasit imbunatatiri, mai mult confort, mai multa curatenie, mancare mai buna si mai diversificata, acces internet pe plaja, in fiecare an ceva bun in plus, ceea ce denota interes din partea managementului complexului. Nu cred ca sunt inconstient sa arunc cu banii cinci ani la rand in aceasta locatie de nota 1,25... Da-mi voie sa cred ca nu este un ecou obiectiv.
Dupa vacanta din acest an o sa revin cu impresiile noastre, argumentate si insotite de fotografii. Noi am fost foarte multumiti (vezi impresii) si placut surprinsi de la an la an. Din nefericire un ecou poate avea un efect deosebit de negativ asupra celor interesati, am avut si noi parte de asa ceva acum sase ani. Dar dupa ce vezi pe propria piele, la locul faptei, faci ca noi, revii de cinci ori. Oare de ce?
Multumesc pentru intelegere. O zi buna!
@Basy: ma bucur ca a fost pe placul dumneavoastră. Dar o singura întrebare am. Vi se pare normal sa nu primiți apa la masă?
@Alex1255: Ok, hai să vedem ce se întâmplă dimineața la Alexander. Este cafea la discreție, de o bună calitate, sunt sucuri naturale la discreție, reci și calitative, nu se plătește nimic. Faptul că nu se oferă apă gratuit pe mine nu m-a deranjat. Când am comandat o sticlă de vin am cerut și o sticlă de apă. Hai să vedem dacă în orice restaurant, indiferent de clasificare, ne este permis să venim cu băuturile de acasă. Nu suntem la nuntă, unde obiceiul românesc este ca ginerică să aducă țuică, vin, șampanie și sucuri. Ideea este simplă și este apărută din motive nu neapărat economice, nu este un profit semnificativ apărut în urma vânzării de apă la masă. Nu este permis accesul în restaurant cu băuturile noastre pentru a elimina din orice discuție o posibilă toxiinfecție alimentară. Dintr-o sticla cu apă din care au băut direct mai multe persoane din familie, sticlă care a fost în soare câteva ore, mulți dintre noi am rămâne uimiți de ce mișună prin apă și ce poate genera după consum la masă. Și atunci vina pică pe restaurant, că nu a fost mâncarea bună. Pe de altă parte hai să vedem ce ar însemna pentru un restaurant să ofere o sticlă de apă gratuit, indiferent de cantitatea de ambalare. Fiecare turist ar solicita apă, evident că nu s-ar consuma 100%, turistul va pleca din restaurant cu sticla lui de apă, că doar este a lui, este gratuit. Hai să vedem risipa și nu în ultimul rând costul cumulat pentru sute dacă nu mii de turiști. În continuare eu consider că este normal ce se oferă, consider că este normal ce se plătește. Nu este regim hotelier all inclusive și știm cu toții cam ce risipă și de prea multe ori cam ce înseamnă comportamentul consumatorului față de abundență de produse oferite gratuit. Și nu mă refer numai la conaționalii noștri care gustă regimul all inclusive. Este punctul meu de vedere și sper că am reușit să mă fac înțeles, nefăcând apologia apei de consum. Rămân în continuare la părerea mea, Alexander The Great Beach Hotel oferă servicii de calitate turiștilor, la un nivel de cost incomparabil față de ce găsim prin multe alte locuri. Ca sfat de achiziție, costul solicitat de o agenție de turism din Romania este cu cel puțin 60% mai mare decât cel solicitat de hotel prin intermediul site-ului propriu. Un site de profil îmi oferea la cost dublu față de rezervarea directă, jaf pe față. O zi bună.
Îmi cer scuze față de Am fost acolo, în postarea anterioara nu am menționat faptul că oferta solicitată pe site, pentru această locație a fost excelentă, am primit un răspuns rapid și diferența dintre prețul oferit și oferta direct de la hotel a fost de numai 5€. Am preferat achiziția directă având în vedere discounturile pe care le vom primi la prezentarea la hotel. Anul trecut am primit un discount de 50€ pentru a patra vacanță în acest complex, având posibilitatea de a achita contravaloarea vacanței direct la hotel, cu cardul, fără avans, fără alte eșalonări de plăți anterioare începerii sejurului.
Încă odată scuze sincere pentru omisiunea mea.
Sincere felicitări pentru tot ceea ce faceți pentru noi, turiștii cu sau fără experiență.
@Alex1255: Am mentionat si eu in review-ul meu ca acest hotel se pretinde de 4 stele (asa statea scris pe lista de inventar din dulapul de acolo), dar cred ca nu in toate cladirile e aceasta categorie si de aceea ar trebui ca preturile sa fie diferentiate.
@Basy: Ati fost multumit de conditii deoarece ati fost cazat in cladirea centrala. Eu am fost in cladirea Amphipolis si din pozele atasate de mine puteti vedea ca nu se poate compara camera cu cea a dvs.
Probabil cei care am scris impresii neplacute despre aceasta locatie am stat in alte corpuri decat cel central si atunci ne-am expus punctul de vedere total diferit de al dvs.
Mâine vom fi acolo pentru a cincea oară, voi reveni cu detalii după întoarcerea în țară. Într-adevăr întotdeauna am avut cazarea în corpul principal, anul acesta am rezervat în camerele renovate, dar noi am fost întotdeauna mulțumiți. O zi bună.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2023 O vacanta frumoasa — scris în 30.08.23 de ux130580 din PLOIESTI - RECOMANDĂ
- Jul.2021 O mare dezamagire — scris în 14.07.21 de Viodak din BUZăU
- Jul.2018 O alta mizerie — scris în 14.07.18 de Kekelino din BUCHAREST - nu recomandă
- Sep.2017 Hotel 2*+ — scris în 14.09.17 de neluencea73 din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Jul.2017 Un hotel de 4* supraevaluat — scris în 15.07.17 de andrei.rafoiu din ROMâNEşTI [PH] - RECOMANDĂ
- Jun.2017 Nu recomand!!! — scris în 04.07.17 de Ioana Ina din BAIA MARE - nu recomandă
- Jun.2015 Locatie splendida, hotel de maxim 3 stele — scris în 28.07.15 de elora1* din CARANSEBES - nu recomandă