ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.06.2017
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 19.06.17
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUN-2017
DURATA: 6 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
12.50%
Extrem de nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
12.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 1 MIN

Îngrozitor

TIPĂREȘTE

Camera mica, baie extrem de mica cu un plastic de protectie la vana de toata jena, patul matrimonial de 1.4 m latime motiv pt. care ne-au mai bagat un pat de o pers. in camera ca sa putem dormi lejer, un televizor " sport" de pe vremuri (minuscul), pahare de plastic, lipsa halate de baie si papuci.

Și curățenia lasă de dorit, prosoapele si lenjerie au fost schimbate după 4 zile de sedere

Masa "foarte variara" (aceleași feluri de mâncare în fiecare zi) plus ca la după ora 20.00 la cina rămâneai cu farfuria în brate deoarece nu aveai loc la masa, dar erau și mese goale fără fete de mese care puteau fi aranjate.

Bautură nu este absolut deloc nici măcar suc sau apa.

Hotelul cred ca s. ar încadra perfect la 2 *

## end review sc

[fb]
---
Trimis de Alex1255 in 19.06.17 21:09:16
Validat / Publicat: 20.06.17 06:41:24
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în GRECIA

VIZUALIZĂRI: 1523 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

10 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Alex1255); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 899 PMA (din 2 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    10 ecouri scrise, până acum

    webmaster45
    [20.06.17 06:40:11]
    »

    @Alex1255: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    ===

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 85&ridAnt=78386

    adrianaglogo
    [21.06.17 16:34:28]
    »

    @Alex1255: un prim vot de la mine, cu o obiectie: halat si papuci gasesti de la patru stele in sus.

    In rest, imi pare rau ca asteptarile v_au fost inselate.

    In pretul afisat a fost inclus si transportul sau nu?

    Mult noroc data viitoare

    Alex1255AUTOR REVIEW
    [21.06.17 17:25:57]
    »

    @adrianaglogo: și acest hotel pretinde ca are 4 stele.

    Și transportul nu a fost inclus.

    adrianaglogo
    [21.06.17 19:15:34]
    »

    @Alex1255: Nu am vazut ca are patru stele, am citit de pe telefon...

    Atunci chiar ca e de rau, palide stele!

    Pacat ca nu isi respecta statutul si pacat de turistii care pleaca acolo cu asteptari potrivite numarului de stele.

    Sper ca ati trecut peste neplaceri si v-ati bucurat de vacanta.

    Basy
    [27.06.17 14:41:43]
    »

    Buna ziua,

    Am citit rewiew-ul si crede-ma ca sunt consternat. Eu, sotia si fetita noastra mergem la Alexander a cincea oara anul acesta. Am avut cazare cu vedere spre gradina, spre mare si anul acesta am rezervat in cladirile renovate. Costul pentru 10 zile a fost de 1275 €, cu rezervare direct la hotel facuta inca din Ianuarie. Noi consideram ca merita pana la ultimul banut. Si nu suntem castigatori la loterie ca sa aruncam inconstient cu banii.

    In fiecare an am gasit imbunatatiri, mai mult confort, mai multa curatenie, mancare mai buna si mai diversificata, acces internet pe plaja, in fiecare an ceva bun in plus, ceea ce denota interes din partea managementului complexului. Nu cred ca sunt inconstient sa arunc cu banii cinci ani la rand in aceasta locatie de nota 1,25... Da-mi voie sa cred ca nu este un ecou obiectiv.

    Dupa vacanta din acest an o sa revin cu impresiile noastre, argumentate si insotite de fotografii. Noi am fost foarte multumiti (vezi impresii) si placut surprinsi de la an la an. Din nefericire un ecou poate avea un efect deosebit de negativ asupra celor interesati, am avut si noi parte de asa ceva acum sase ani. Dar dupa ce vezi pe propria piele, la locul faptei, faci ca noi, revii de cinci ori. Oare de ce?

    Multumesc pentru intelegere. O zi buna!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Alex1255AUTOR REVIEW
    [01.07.17 09:56:12]
    »

    @Basy: ma bucur ca a fost pe placul dumneavoastră. Dar o singura întrebare am. Vi se pare normal sa nu primiți apa la masă?

    Basy
    [01.07.17 11:07:15]
    »

    @Alex1255: Ok, hai să vedem ce se întâmplă dimineața la Alexander. Este cafea la discreție, de o bună calitate, sunt sucuri naturale la discreție, reci și calitative, nu se plătește nimic. Faptul că nu se oferă apă gratuit pe mine nu m-a deranjat. Când am comandat o sticlă de vin am cerut și o sticlă de apă. Hai să vedem dacă în orice restaurant, indiferent de clasificare, ne este permis să venim cu băuturile de acasă. Nu suntem la nuntă, unde obiceiul românesc este ca ginerică să aducă țuică, vin, șampanie și sucuri. Ideea este simplă și este apărută din motive nu neapărat economice, nu este un profit semnificativ apărut în urma vânzării de apă la masă. Nu este permis accesul în restaurant cu băuturile noastre pentru a elimina din orice discuție o posibilă toxiinfecție alimentară. Dintr-o sticla cu apă din care au băut direct mai multe persoane din familie, sticlă care a fost în soare câteva ore, mulți dintre noi am rămâne uimiți de ce mișună prin apă și ce poate genera după consum la masă. Și atunci vina pică pe restaurant, că nu a fost mâncarea bună. Pe de altă parte hai să vedem ce ar însemna pentru un restaurant să ofere o sticlă de apă gratuit, indiferent de cantitatea de ambalare. Fiecare turist ar solicita apă, evident că nu s-ar consuma 100%, turistul va pleca din restaurant cu sticla lui de apă, că doar este a lui, este gratuit. Hai să vedem risipa și nu în ultimul rând costul cumulat pentru sute dacă nu mii de turiști. În continuare eu consider că este normal ce se oferă, consider că este normal ce se plătește. Nu este regim hotelier all inclusive și știm cu toții cam ce risipă și de prea multe ori cam ce înseamnă comportamentul consumatorului față de abundență de produse oferite gratuit. Și nu mă refer numai la conaționalii noștri care gustă regimul all inclusive. Este punctul meu de vedere și sper că am reușit să mă fac înțeles, nefăcând apologia apei de consum. Rămân în continuare la părerea mea, Alexander The Great Beach Hotel oferă servicii de calitate turiștilor, la un nivel de cost incomparabil față de ce găsim prin multe alte locuri. Ca sfat de achiziție, costul solicitat de o agenție de turism din Romania este cu cel puțin 60% mai mare decât cel solicitat de hotel prin intermediul site-ului propriu. Un site de profil îmi oferea la cost dublu față de rezervarea directă, jaf pe față. O zi bună.

    Basy
    [02.07.17 13:14:00]
    »

    Îmi cer scuze față de Am fost acolo, în postarea anterioara nu am menționat faptul că oferta solicitată pe site, pentru această locație a fost excelentă, am primit un răspuns rapid și diferența dintre prețul oferit și oferta direct de la hotel a fost de numai 5€. Am preferat achiziția directă având în vedere discounturile pe care le vom primi la prezentarea la hotel. Anul trecut am primit un discount de 50€ pentru a patra vacanță în acest complex, având posibilitatea de a achita contravaloarea vacanței direct la hotel, cu cardul, fără avans, fără alte eșalonări de plăți anterioare începerii sejurului.

    Încă odată scuze sincere pentru omisiunea mea.

    Sincere felicitări pentru tot ceea ce faceți pentru noi, turiștii cu sau fără experiență.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    april12
    [24.07.17 09:11:10]
    »

    @Alex1255: Am mentionat si eu in review-ul meu ca acest hotel se pretinde de 4 stele (asa statea scris pe lista de inventar din dulapul de acolo), dar cred ca nu in toate cladirile e aceasta categorie si de aceea ar trebui ca preturile sa fie diferentiate.

    @Basy: Ati fost multumit de conditii deoarece ati fost cazat in cladirea centrala. Eu am fost in cladirea Amphipolis si din pozele atasate de mine puteti vedea ca nu se poate compara camera cu cea a dvs.

    Probabil cei care am scris impresii neplacute despre aceasta locatie am stat in alte corpuri decat cel central si atunci ne-am expus punctul de vedere total diferit de al dvs.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Basy
    [24.07.17 10:05:20]
    »

    Mâine vom fi acolo pentru a cincea oară, voi reveni cu detalii după întoarcerea în țară. Într-adevăr întotdeauna am avut cazarea în corpul principal, anul acesta am rezervat în camerele renovate, dar noi am fost întotdeauna mulțumiți. O zi bună.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    adrianaglogo, Alex1255, april12, Basy
    Alte impresii din această RUBRICĂAlexander The Great [Kriopigi]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.053117990493774 sec
    ecranul dvs: 1 x 1