ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 27.10.2009
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: CLUJ-NAPOCA
ÎNSCRIS: 27.10.09
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2009
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
6 AD. + 2 copii de 6 ani si 10 ani. COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
TIMP CITIRE: 3 MIN

Dezamagire

TIPĂREȘTE

Am ajuns, am primit camera si CULMEA:

1-nu se facuse curatenie dupa cei care plecasera (lenjerie neschimbata, praf, baie mizerabila, etc). Am fost informati ca se va face pana spre seara, cand ne-am intors de la plaja inca nu se terminase.

2. pe la ora 11, 30 cand am vrut sa dormim... eu nu aveam cu ce sa ma acopar (cearcaf). Am mers la receptie si au zis ca se rezolva. Am stat pana la ora 1 noaptea si nu a mai venit nimeni. Am mers din nou si CULMEA: nu se poate rezolva deoarece nu au, pana maine. Nici macar nu au catadicsit sa vina sa ne spuna ca nu ne mai aduc. Am luat un sac de dormit (gros) din dulap, care am constatat ulterior ca era patat cu sange, mi s-a facut o scarba... nu m-am mai acoperit si fiindca mergea aerul conditionat... am intepenit...

3. a doua zi am luat-o de la capat cu cerceaful, dupa 3-4 insistente am primit.

4. curatenia in camera se facea intre 14-16-exact cand duceam fetita in camera sa doarma si am fi dorit si noi sa ne odihnim. Nici macar nu au batut la usa, au deschis pur si simplu cu cheia. Te puteau prinde dezbracat sau oricum...

5. mancarea de dimineata-ordinara, cafea transparenta, lapte rau la gust si acelasi, dar de fiecare data ACELASI meniu. Cina era foarte buna, a fost singurul lucru bun la acest hotel. Nu erau tacamuri si farfurii de fiecare data si se intampla sa se termine ceva fel si asteptai 30 min sa mai aduca.

6. a treia noapte ne-am trezit ca ne ploua in camera (pe patul fetitei). Era inundatie. Am plecat in excursie si au spus ca rezolva. Cand ne-am intors, era o gaura imensa in tavan, patul si salteaua ude, ridicate si un praf imens (peste lucrurile noastre), cum sparsese-ra tavanul. Ne-au mutat provizoriu intr-o camera (mult mai frumoasa), dar fara bagaje, cica revenim inapoi. A doua zi mi-am mutat bagajele, cu toate ca ei au zis ca maine ne muta inapoi. Adica in concediu aduni bagaje, impachtezi-despachetezi, dupa bunul lor plac. Ce sa mai zic de seif... cu toate ca in prima camera am platit seiful, u au mai vrut sa ni-l schimbe, adica sa ne dea cheia de la seiful din a doua camera, pana am facut scandal, deoarece usa primei camere era tot deschisa si muncitorii peste tot. Erau multumiti ca am dat banii pe seif, dar siguranta =0, din moment ce era acolo un dute-vino. Dupa lungi insistente, in ultima zi am reusit sa fim cazati in camera a doua, sa avem si cearceaf de acoperit si seiful pe care-l platisem initial, dar ce folos ca a doua zi plecam.

7. Piscina-nu intra nimeni in ea, apa murdara si foarte rece, la umbra.

8. Toate acestea erau deoarece au remarcat: Lipsa de personal-2 femei faceau curatenie peste tot, receptionista mergea si ea la bucatarie, fiecare facea de toate si nimic. Adica NU LE PASA, II DOARE EXACT UNDEVA. Patronul am inteles ca nu-i plateste si nu era interesat de calitate. De aici si lipsa prosoapelor si a lenjeriei.

NU RECOMAND NIMANUI!


[fb]
---
Trimis de corinaoprean in 27.10.09 14:04:13
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în GRECIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2638 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (corinaoprean); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 50 PMA (din 1 vot)

ECOURI la acest review

1 ecouri scrise, până acum

Admin
[27.10.09 22:18:46]
»

Conform politicii saitului, seturile de impresii cu evaluări "zero peste tot" sunt publicate FĂRĂ NOTE, fiind considerate scrise (prea) la supărare, lipsite probabil de minima obiectivitate aşteptată.

Daca doreşte, autorul poate reveni asupra evaluărilor, fie prin intermediul linkului EDIT IMPRESII (dacă articolul nu este încă publicat), fie scriind un ecou în care specifică noile evaluări (dacă timpul alocat editării a expirat)

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂAkti Musson Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.026532173156738 sec
    ecranul dvs: 1 x 1