ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.09.2013
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • --- F ---
    GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: sibiu
    ÎNSCRIS: 05.09.13
    STATUS: UCENIC
    DATE SEJUR
    JUN-2013
    DURATA: 10 nopți
    familie cu copii
    3 AD. + 1 COPII -- v: 20 ani

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    100.00%
    Încântat, fără reproș
    CAZARE [camere etc]:
    100.00%
    Încântat, fără reproș
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    100.00%
    Încântat, fără reproș
    PLAJA şi MAREA:
    100.00%
    Încântat, fără reproș
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    100.00%
    Încântat, fără reproș

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    100.00%

    AUTORUL ar RECOMANDA
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    TIMP CITIRE: 1 MIN

    Un concediu frumos in Grecia

    TIPĂREȘTE

    Am fost in concediu in GRECIA, si anul acesta, am stat tot la acelas hotel din Paralia KATERINI, hotel AKTI MUSSON.

    Pot spune ca este unul dintre cele mai frumoase si curate hoteluri din Paralia, are personal foarte amabil, camerele sunt curate si marii, fata de alte hoteluri sau vile din Paralia.

    Are de asemenea si piscina care este foarte curata si poti sta pe sezlonguri.

    Am avut si demi pensiune la acest hotel, mancarea a fost foarte buna.

    Felicitarile mele pentru personalul hotelelui si pentru administratorii lui. Pe o sacra de la 1la 10, eu ii dau nota 10,

    va sfatuiesc sa mergeti, este foarte frumos.

    ## end review sc

    [fb]
    ---
    Trimis de CRADGE* in 05.09.13 21:23:08
    Validat / Publicat: 06.09.13 05:33:20
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în GRECIA. A mai fost în/la: Leptokaria

    VIZUALIZĂRI: 2115 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    10 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (CRADGE*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS -1 PMA (din 1 vot)

    ECOURI la acest review

    10 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [06.09.13 19:43:15]
    »

    @CRADGE: Te-am ruga să (re)verifici coordonatele GPS, mai precis localizarea acestei unități pe harta interactivă AFA. Ne poți spune dacă-i ok? (mărește zoom-ul cât e necesar, până la afișarea la nivel de stradă - dacă-i posibil)

    Mulțumesc.

    ionescunic CONS. ONORIFIC AFA / GRECIA
    [06.09.13 22:08:10]
    »

    @CRADGE: imi dai voie sa cred totusi ca daca exista un hotel de nota 10 in paralia, desi ma indoiesc profund si pana la pamant, acesta nu este asa ceva sub nici o forma, ceva nu imi miroase bine si sper ca cititorii de dupa mine sa citeasca si printre randuri.

    edbica2000
    [07.09.13 15:47:05]
    »

    @ionescunic: Nimic nou pe plaiurile "paralitice" . Inca o reclama [a agenției]. Nu e contrar regulilor numele agentiei doar se stie ca hotelul mentionat este proprietatea lor. Nu trebuie sa citeasca nimeni printre randuri, trebuie sa stie clar si limpede ca nu exista grad de satisfactie 100% never ever, in special la acest asa zis hotel.

    CRADGE*AUTOR REVIEW
    [12.09.13 22:17:24]
    »

    @CRADGE: Imi pare rau daca s-a interpretat acest comentariu ca o reclama pentru hotel. Cat despre agentia [...], ei au sediul la parterul hotelului si nu fac obiectul acestui review. Pe de alta parte, nu inteleg inversunarea ta impotriva hotelului sau a agentiei respective. Ai fost client al hotelului sau al agentiei respective? Dupa coordonatele tale, vad ca locuiesti in Grecia. Este posibil ca tu sa lucrezi la o agentie concurenta si sa faci ceea ce se numeste "marketing viral" importiva hotelurilor pe care le promoveaza alte agentii. Sunt multe agentii care au acesta politica de denigrare a concurentei in Paralia Katerini.

    Pentru cei care spun ca nu exista grad de satisfactie 100% la un hotel sau statiune, pot spune ca eu sunt o persoana care merge in vacanta sa se simta bine, sa se bucure de frumusetea locurilor, nu sa caute defecte sau nod in papura si sa imi vars frustrarile pe forumuri. Eu iubesc Grecia si tot ce inseamna ea si ma bucur de fiecare vacanta in Grecia (revin de cate ori am ocazia). Imi pare rau pentru cei care nu stiu sa faca acest lucru...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmaster
    [12.09.13 22:29:18]
    »

    @CRADGE, ebdica2000: ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE

    Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat).

    ionescunic CONS. ONORIFIC AFA / GRECIA
    [16.09.13 09:31:05]
    »

    @CRADGE: In ultima vreme se observa o ploaie de review-uri extrem de laudative la adresa acestui hotel, in Grecia exista sute de mii de hotelase, exact ca acesta, daca pe acest site se scriu mai multe review-uri , in scurt timp , la foc automat despre un hotel, ceva miroase, si inca rau.

    Asta inseamna ca o persoana sau o entitate, cum ar fi firma care patroneaza hotelul si agentia respectiva, s-a gandit sa isi faca reclama puternica aici si apeleaza la turisti pentru a scrie memorii pozitive.

    Din pacate acest lucru, neingradit de regulament, atrage dupa sine si review-uri negative, pentru ca oamenii chiar citesc si cei care au fost acolo, si au trait concedii nu foarte reusite incep sa scrie si ei revoltati de notele mult prea pozitive vazute de exemplu in review-ul tau.

    Cu totii iubim Grecia, dar asta nu inseamna sa laudam pana la cer orice hotel, si eu am luat tepe sau am avut conditii nasoale in unele locuri, am scris si voi scrie obiectiv din punctul meu de vedere.

    Bun , acum ca exercitiu, cautati la userii care au scris pozitiv si ultra pozitiv despre acest hotel, daca mai au si alt review... sau mergeti doar la acest hotel oameni buni?

    Altul sa nu existe in toata Grecia sau in lume? Sau aici e paradisul pe acest pamant? Sau aici la acest hotel e interesul de a scrie , unicul interes...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    TrampTravel
    [17.09.13 14:20:09]
    »

    @ edbica2000 & Ionescunic

    Stimati domni,

    Doresc sa clarific pentru cititorii forum-ului câteva aspecte importante pentru a avea o imagine completa a contextului in care sunt scrise aceste review-uri despre Hotelul Akti Musson.

    Domnul E. B. (edbica2000) acuza mai sus ca review-ul pozitiv in discuție este o strategie a agenției de turism care are sediul la parterul hotelului. Domnul B. are dreptate asupra unui aspect: hotelul Akti Musson si agenția de turism greceasca in discuție aparțin aceluiasi grup de firme, Ath Dimitriou SA. Ceea ce a uitat sa mentioneze domnul B. este ca dumnealui este angajat al agenției de turism concurente Paralia Tours. Pe "plaiurile paralitice", ca sa îl citam pe domnul B., este cunoscuta rivalitatea dintre cele doua agenții si faptul ca domnul B. duce încă din anul 2007 o intensa activitate de denigrare a acestui hotel si a agenției respective. "Mărul Discordiei" îl reprezintă politica de pricing a agenției de turism aflată la parterul hotelului pentru excursiile optionale desfășurate pe Riviera Olimpica. In acest context si tinand cont de faptul ca domnul B. NU A FOST NICIODATĂ OASPETE AL HOTELULUI in discuție, rugam administratorii acestui forum sa se autosesizeze cu privire la review-urile dumnealui despre hotelul Akti Musson.

    In ceea ce îl privește pe domnul I., dorim sa îl invitam sa cunoască hotelul, pentru a vorbi apoi in cunoștință de cauza.

    Hotelul Akti Musson primește anual aproximativ 2000 de turisti. Pe acest forum sunt scrise din 2007 pana in prezent (adică in 6 ani) 30 de review- uri. Din cei aproximativ 12 000 de turisti care au fost oaspeti ai hotelului in perioada respectiva, procentul celor care posteaza impresii este infim. Din păcate de cele mai multe ori Internetul funcționează ca un mediu viral, pe forumuri postand impresii doar cei nemulțumiți si creandu-se astfel o imagine deformata a realitatii. Deseori ni se întâmpla sa vina turiștii sa ne multumeasca la finalul sejurului si sa ne spună ca au venit cu teama la hotel, citind comentariile de pe forumul Dvs si ca cele citite pe forum sunt in mare măsura exagerari si neadevaruri. In acest context noi încurajam turiștii sa scrie si pe forumul Dvs si pe alte forumuri impresiile lor OBIECTIVE, sa acceseze pagina de Facebook a hotelului etc. Date fiind cele de mai sus, nu ar trebui sa va uimeasca faptul ca vor apărea din ce in ce mai multe review-uri la acest hotel.

    Întrucât in alt review domnul B. făcea un comentariu legat de regimul de masa All Inclusive la hotelul Akti Musson, spunând ca nici măcar hotelul Mediteranean Village 5* nu este AI in Paralia Katerini, ar trebui sa specificat faptul ca regimul All Inclusive nu are nici o legătura cu categoria hotelului (numărul de stele). All Inclusive face referire la tipul si numărul de mese incluse, precum si la regimul de băuturi incluse. Hotelul Akti Musson este primul hotel care a introdus acest regim All Inclusive in Paralia Katerini ca urmare a cererii pieței turistice. Un hotel nu trebuie sa aibă 5 stele pentru a fi All Inclusive, insa trebuie sa aibă o infrastructura specifica (restaurant si bar propriu, piscina, terasa, cafenea). Cu alte cuvinte, nu orice hotel poate implementa acest regim All Inclusive.

    Doresc sa închei acest comentariu prin invitatia de a veni sa ne cunoașteti hotelul (pe domnul B. il invitam la o cafea la barul hotelului - dumnealui trece in fiecare zi prin fata hotelului, dar nu ne-a onorat cu prezenta încă), iar pe domnul I. sa petreacă un sejur la Akti Musson. După ce veți fi fost turistul nostru, acceptam orice comentariu din partea Dvs.

    Va multumesc si toate cele bune,

    L. D. - Hotel Akti Musson

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    edbica2000
    [17.09.13 16:16:32]
    »

    @TrampTravel: intr-un mesaj privat catre initiatorul review-ului am mentionat cine sunt. Nu face obiectul postarii persoana mea. De altfel, pe acest forum, am precizat de cele mai multe ori, ca lucrez in bransa. Iar in raspunsul la review de mai sus nu am facut nici o referire negativa la hotelul Dvs. Alte comentarii daca mai doriti sa faceti cu privire la persoana mea va rog sa o faceti in privat.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    webmaster22
    [19.09.13 10:41:00]
    »

    @TrampTravel: Am verificat si nu exista nici un review scris de dl Edbica aici pe site despre hotelul dvs , poate confundati, sunt ecouri, iar ecouri poate scrie oricine, nu exista ingradire, cu parerea isi poate da oricine, sunt reactii normale la ceea ce apare, sunt comentarii.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    TrampTravel
    [21.09.13 12:02:03]
    »

    @webmaster22 & @edbica2000

    Stimati domni,

    Intentia mea nu este nicidecum de a intra intr-o polemica pe teme lingvistice, de genul care este diferenta intre un "review" si un "ecou". Cert este faptul ca domnul "edbica2000" (angajat al unei agentii turistice concurente cu cea care promoveaza hotelul Akti Musson) a facut afirmatii tendentioase si cu tenta denigratoare la adresa hotelului in discutie. Citez din cele scrise de domnul "edbica2000" pe acest forum:

    "Tu vorbesti serios? All inclusive la Akti Muson???!!!

    Nici macar Medit Village de 5* nu are all inclusive!! Esti sigura ca stii ce ai cumparat?

    All inclusive... Dumnezeule... la Akti Muson... mi-e rau"

    "acest asa zis hotel"

    Este adevarat ca traim intr-o societate in care oricine are dreptul de a-si exprima liber parerea, in masura in care isi asuma responsabilitatea pentru cele afirmate. Atat in Romania, cat si in Grecia exista o legislatie privind combaterea concurentei neloiale. In acest sens, va atasez mai jos un paragraf din respectiva lege:

    Legea nr 11/1991, Art. 4. - Constituie contravenţii următoarele fapte, dacă nu sunt săvârşite în astfel de condiţii încât să fie considerate, potrivit legii penale, infracţiuni:

    ...

    e) comunicarea, chiar făcută confidenţial, sau răspândirea de către un comerciant de afirmaţii mincinoase asupra unui concurent sau asupra mărfurilor/serviciilor sale, afirmaţii de natură să dăuneze bunului mers al întreprinderii concurente "

    Dorim prin aceasta interventie sa tragem un semnal de alarma asupra acestui gen de comentarii anticoncurentiale cu care speram sa nu ne mai confruntam pe viitor.

    Acestea fiind spuse, consideram subiectul inchis.

    Va multumesc,

    L. D. - Hotel Akti Musson

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    CRADGE*, edbica2000, TrampTravel
    Alte impresii din această RUBRICĂAkti Musson Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.0470290184021 sec
    ecranul dvs: 1 x 1