ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.08.2012
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 01.08.12
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2011
DURATA: 7 nopți
prieteni

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
PLAJA şi MAREA:
60.00%
Către satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
34.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Evitati!!!

TIPĂREȘTE

Din pacate am ales si eu aceasta destinatie, insa am ajuns sa regret pret de cateva luni,

in primul rand hotelul are 2* jumatate, conform hartiei care o veti gasi pe usa fiecarei camere, in al doilea rand, peretii sunt plini de sange de tantari striviti probabil cu pernele de pe pat, deoarece doar asa pot gasi o explicatie pentru acestea, lenjeria f murdara, desi se presupunea spalata era plina de pete, e o infectie in acele camere; in al treilea rand, angajatii sunt foarte neprietenosi si nu sunt prea dornici sa va ajute,

si nu in ultimul rand ATENTIE f mare, ne-am intors cu PLOSNITE de acolo, ne-au aparut niste muscaturi din primele zile in care am ajuns acolo, am consultat un medic de acolo insa nu a stiut sa-mi spuna ce aveam si eu si prietenul meu, muscaturile au continuat si ajungeam sa ne odihnim f greu noptile, nu stiam ce ni se intamplase.

Din pacate deoarece venisem cu lenjerie, m-am intors cu tot cu supriza acasa, am umblat zi de zi prin doctori pret de cateva saptamani si cu costuri f mari, ajungand sa iau f multe pastile de alergie, dupa ce am aflat, am scapat f greu de ele, cu multe insecticide si a trebuit sa izolez camera timp de jumatate de an, asta fiindca am avut norocul sa pot sta in alta.

Daca as fi stiut ce avea sa mi se intample, as fi renuntat la calatorie intr-o clipita, fara sa ma mai gandesc la costul ei.

Aveti grija daca doriti sa alegeti acest hotel, si cand ajungeti acasa macar sa luati masuri impotriva acestor paraziti ca sa nu se raspandeasca prin casa.

PS: puteti sa faceti o plangere si sa va cereti banii inapoi in max o saptamana de la venire, in cazul in care sejurul nu v-a multumit!


[fb]
---
Trimis de Simonique88 in 01.08.12 09:30:14
Validat / Publicat: 01.08.12 10:42:22
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în GRECIA. A mai fost în/la: Skyatos
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2155 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Simonique88); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)

ECOURI la acest review

4 ecouri scrise, până acum

webmaster
[01.08.12 10:41:59]
»

@Simonique88: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

TrampTravel
[10.08.12 10:36:11]
»

Stimata Doamna,

Raspundem comentariului Dvs in numele agentiei de turism Tramp Travel, agentie touroperatoare ce promoveaza in exclusivitate hotelul Akti Musson din Paralia Katerini's pe piata turistica din Romania. Am incercat sa reperam o eventuala plangere cu cele reclamate de Dvs, insa nu am reusit, cu atat mai mult cu cat acest review a fost scris sub acoperirea unui pseudonim. Review-ul Dvs a fost postat la data de 1 august 2012, la un an dupa ce sustineti ca ati petrecut sejurul la Hotel Akti Musson din Paralia Katerini's.

Am rugat reprezentantii hotelului, precum si agentia partenera din Grecia sa verifice in arhiva daca exista o reclamatie cu cele mentionate de Dvs si ni s-a transmis ca nu s-a facut niciodata o reclamatie pe aceasta tema din partea nici unui turist.

In mod curent, receptia hotelului este deschisa non stop si turistii pot prezenta pe loc eventualele solicitari sau reclamatii, astfel incat acestea sa fie solutionate in timp util. In plus, agentia locala partenera Tramp Travel are sediul la parterul hotelului si turistii beneficiaza de asistenta in limba romana (programul agentiei este de luni pana duminica, intre orele 9:00-13:00 si 18:30-23:00). De multe ori, receptia hotelului primeste solicitari diverse, de ex. cu privire la schimbarea camerei (multi turisti doresc o camera cu vedere stradala, alti turisti doresc poate o camera mai mare, dimensiunile camerelor nefiind standard). Managementul hotelului ne-a transmis ca receptia incearca sa onoreze toate solicitarile turistilor, in masura in care acestea sunt pertinente si exista camere disponibile. Cele reclamate de Dvs sunt afirmatii foarte grave si daca aceste lucruri sunt adevarate, ar fi fost reclamate receptiei hotelului si s-ar fi luat masuri imediate.

De asemenea, daca ar fi fost cazul unui "focar de infectie" cauzat de prezenta unor insecte in camere, dupa cum sustineti, acest lucru ar fi fost sesizat pe loc de catre cameristele hotelului, in camere facandu-se curatenie zilnic.

In ceea ce priveste prezenta tantarilor, din pacate acestia sunt prezenti pretutindeni, nu numai in Grecia. Turistii care achizitioneaza de la receptia hotelului aerul conditionat nu intampina neplaceri create de prezenta tantarilor. Pentru cei care nu doresc aer conditionat, recomandam folosirea unui aparat electric cu pastile impotriva tantarilor (se poate achizitiona de la orice minimarket in Grecia) sau folosirea unor unguente/ spray-uri de gen Autan.

In lunile iulie si august in Grecia temperaturile sunt foarte ridicate si multi turisti fac greseala de a merge la plaja la orele pranzului, ceea ce cauzeaza arsuri sau alergii foarte grave. O alta problema o reprezinta faptul ca multi turisti din statiune consuma alimente de la vanzatori ambulanti, ceea ce de asemenea poate reprezenta un pericol grav de intoxicatie / alergie in conditiile temperaturilor extreme mai sus mentionate.

Regretam problemele de sanatate pe care le-ati avut pe parcursul sejurului Dvs in Grecia, insa acestea pot avea cauze multiple si reprezentantii hotelului ne-au transmis ca in nici un caz acestea nu pot fi asociate cu conditiile de igiena din hotel, politica hotelului fiind aceea de a se face curatenie zilnic in camere.

Va multumim pentru acest drept la replica,

Cu consideratie,

Echipa Tramp Travel

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Simonique88AUTOR REVIEW
[16.08.12 19:35:43]
»

Va multumesc pentru raspunsul dumneavoastra deoarece acesta ma lasa sa pot clarifica lucrurile.

Puteti cauta in arhivele dumneavoastra numele Popa Simona si Georgescu Claudiu, in al doilea rand doresc sa precizez ca nu am facut reclamatie deoarece am aflat foarte tarziu de prezenta acestor paraziti, desi eu prezentam semnele inca de la intrarea in hotel (precum si prietenul meu), cum am spus mai sus am ajuns sa ma intoxic cu medicamente deoarece nu aflasem cauza, dupa cateva luni cand am gasit insecta cu pricina am schimbat imediat camera si intepaturile au disparut imediat, cu atat mai mult cu cat prietenul meu scapase anterior de intepaturi imediat ce s-a mutat.

Doamna de la agentia locala Tramp Travel era mai tot timpul plecata in orele de program si nu prezenta incredere, cred ca pot confirma multi dintre turististii care au mers cel putin o data acolo.

Tantarii de care mentionati intradevar sunt prezenti oriunde, insa nu striviti pretutindeni pe peretii camerei sau textilul care imbraca paturile si pernele decorative, acestea ar trebui curatate si credeti-ma ca nu pareau a fi prezenti acolo de putin timp, camerele nu erau nicidecum curatate zilnic, ci doar ni se ridica gunoiul la 2 zile, lenjeria de pat am primit-o a doua zi, iar proasoapele erau patate de cafea (probabil).

Ce ar trebui sa mai mentionez e faptul ca am avut grave probleme cu plecarea inapoi spre Romania, reprezentanta firmei de turism a informat toti turistii ca avem autocarul al ora 18, de asemenea au existat si afise cu aceasta informatie, am asteptat in sediul agentiei cu ghida noastra de la 13 pana la ora 18, cand am observat ca turistii erau impartiti pe autocare si majoritatea plecasera. In momentul in care am remarcat ca pe lista ultimului autocar spre Romania nu existau numele noastre am alertat ghida si aceasta tocmai isi amintise ca noi am fost programati cu un autocar de la alta agentie sa plecam la 11 30, desi era chiar rolul acesteia sa o faca, ironic ne-a intrebat din acel moment ce vom face. Deoarece in ultimul autocar nu mai existau locuri acesta a plecat fara noi, dupa cateva ore un autocar mai mare a venit si ne-a luat pana la granita cu Bulgaria, unde i-a mutat si pe ceilalti pasageri din autocarul precedent. Toti calatorii am avut de suferit cu aceasta ocazie, si ca lucrurile sa fie complete noul autocar prezenta probleme grave, drumul spre Romania a durat 17 ore in loc de 13 ore, deoarece la fiecare 30 minute soferul trebuia sa raceasca cu apa o piesa avariata.

Dupa ce am venit acasa am incercat timp de o saptamana in mod repetat sa sunam la agentia de unde am cumparat biletele insa nimeni nu ne-a raspuns. Am postat acest comentariu deoarece abia acum am gasit energia necesara si consider ca dupa atata timp nu am mai ramas cu nici un resentiment ca sa influenteze sau sa ma faca sa exagerez cu ceea ce am scris, din pacate totul este real din tot ceea ce am povestit.

Va multumesc!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
TrampTravel
[23.08.12 10:32:36]
»

@Simonique88:

Stimata doamna Popa,

Va multumim si noi pentru raspunsul detaliat. Intrucat ne dorim ca aceasta conversatie virtuala sa fie una constructiva pentru ambele parti, dar si pentru cititorii acestui forum, dorim sa clarificam cateva aspecte:

Am transmis deja in raspunsul anterior punctul de vedere al hotelului cu privire la asocierea problemei dermatologice pe care ati avut-o pe parcursul sejurului in Grecia cu gradul de curatenie din hotel. Directiunea hotelului ne-a transmis ca regreta neplacerile pe care le-ati intampinat pe parcursul sejurului, dar ca sub nici o forma ele nu pot fi asociate cu igiena hotelului.

In ceea ce priveste neintelegerea cu privire la transportul cu autocarul Grecia- Romania, precum si intarzierea autocarului la care faceti referire, este tardiv sa investigam situatia respectiva, intrucat evenimentele s-au intamplat cu un an in urma.

Ce este insa important de mentionat este ca orice reclamatie trebuie facuta in timp util, pentru a se lua masuri imediate si pentru a remedia problema. In primul rand trebuie sesizata receptia hotelului, iar in cazul in care problema nu se rezolva, reprezentantul local al agentiei sau chiar agentia de turism din Romania de la care ati achizitionat pachetul de servicii turistice. Intr-adevar, reprezentantul local al agentiei de turism, vorbitor de limba romana, este in anumite zile plecat in excursii ca ghid turistic, insa agentia este deschisa zilnic (are un orar de functionare si in cazul in care reprezentantul roman nu este in agentie, exista personal vorbitor de limba engleza). De asemenea, in cazul in care reprezentantul roman este plecat ca ghid in excursie, poate fi contactat telefonic pe telefonul mobil. Ati mentionat mai devreme ca agentia de turism de la care ati achizitionat pachetul de servicii turistice (probabil o agentie colaboratoare din Bucuresti) nu a putut fi contactata telefonic timp de o saptamana dupa ce v-ati intors din concediu. Orice agentie de turism care are licenta de functionare de la Ministerul Turismului are un sediu si un program de lucru cu publicul.

Intrucat ne dorim un grad de satisfactie cat mai ridicat al turistilor ei si o fidelizare a clientelei, incercam sa solutionam toate reclamatiile / solicitarile turistilor nostri in timp util; pentru aceasta, este insa important sa existe o comunicare in timp real a problemelor aparute pe parcursul unui sejur.

Va multumim,

Echipa Tramp Travel

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Simonique88, TrampTravel
Alte impresii din această RUBRICĂAkti Musson Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.046849966049194 sec
    ecranul dvs: 1 x 1