ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.08.2016
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 07.09.14
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
JUL-2016
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 7

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
25.00%
Foarte nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
65.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 6 MIN

Eterna Romanie

TIPĂREȘTE

Am luat hotararea impreuna cu sotia sa ramanem in tara vara asta, tinand cont de situatia nu tocmai ok in care se afla Europa in acest moment. Asa ca ne-am pus pe cautat un hotel ok intr-o statiune linistita de pe litoralul romanesc.

Cum in Olimp am tot fost, am zis sa ne cazam la Neptun, deoarece ma cam saturasem de drumul Olimp-Neptun in fiecare zi/seara. Asadar, am luat biletele din timp si in Iulie ne-am prezentat la mare.

In luna Iulie 2016 am ajuns la Neptun la Hotel 2D. Un hotel proaspat renovat format din 3 hoteluri vechi, Sulina, Dobrogea si Delta. Primele 2 am inteles ca au fost renovate in 2010 iar Delta a fost si el introdus in circuit in 2013. Acum sunt impartite in corpuri (1-2-3). Acest complex a fost renovat prin programul Regio, deoarece pe dulapurile din camere si pe unele usi de la intrare au acest anunt.

Am fost cazat 6 nopti, 7 zile, impreuna cu sotia si cu juniorul de 7 ani si cu inca o familie.

Cazarea nu m-a costat foarte mult, 1300 lei, am cumparat biletele in luna Martie 2016 printr-o agentie si am primit un discount substantial.

Am ales camera standard si bine am facut. Am sa va explic si de ce. Cum ziceam, am mai fost cu o familie de prieteni formata din 2 adulti si 2 copii mici, ei cumparand bilete in aceeasi perioada cu noi, dar alegand o camera standard superior.

Am ajuns la hotel la ora 11:00, putin cu inima stransa deoarece cazarea se face la ora 18:00. Ne-am prezentat la receptie, am facut formularele de cazare si ne-au dat camerele. Am fost cazati in corpul 3 la etajul 3.

Va ziceam ce inspirat am fost ca am luat camera standard. Am ajuns in camera, o camera curata, foarte luminata, cu o baie rezonabila ca dimensiune. In camera foarte cald, am inchis geamul (este clima, nu este AC, iar daca geamul se deschide, clima se inchide automat) si am dat drumul la climatizare. Pe panou era minunata temperatura de 30,6*C, l-am setat pe cea mai mica temperatura (10*C) ca sa se faca racoare repede. Mi-au batut la usa prietenii ca sa vada camera, cand au intrat stupoare. Era aceeasi camera doar ca ei in loc de 2 fotolii, aveau o canapea de 2 persoane extensibila, deci o camera foarte inghesuita.

Va ziceam ca cealalta familie a luat o camera standard superior, ei platind fata de noi 1000 lei in plus. Au luat superior cu gandul ca e camera mai mare, insa au fost foarte dezamagiti deoarece acesti bani i-au dat doar pentru acea canapea extensibila.

Era la fel de cald si in camera lor. Am mers la masina si am luat bagajele, cand am revenit in camera am simtit iar caldura naucitoare, in camera era mai cald ca afara. Desi trecuse 30 min de cand ne cazasem temperatura in camera nu scazuse nici cu 0.1*C. Am mers la receptie si am sesizat problema climatizarii, acestia ne-au spus ca dureaza putin pana incepe sa se racoreasca, ca este clima si ca aceasta clima raspunde mai greu temperaturilor ridicate de afara, insa seara la ora 19 era la fel de cald. 30,2*C. PE hol, era mai racoare decat in camere, era insuportabil. Am mers din nou la receptie si am cerut sa ne fie schimbate camerele, lucru care ne-a fost refuzat in prima instanta, insa cand le-am spus ca le fac plangere la ANPC si ca voi cere declasificatea hotelului de la 3 la 2 stele din cauza lipsei aerului conditionat ne-au mutat. Pe noi la etajul 1, iar pe prietenii nostri la etajul 2. Concluzie, daca nu suportati caldura si sunteti obisnuiti cu AC-ul si totusi mergeti la 2D, refuzati etajul 3, deoarece e mai racoare pe hol decat in camera;).

La etajul 1 alta era situatia, acelasi sistem de climatizare, insa erau 27*C, dupa o ora deja scazuse la 25,6*C, o temperatura rezonabila. Totusi pe tot parcursul sejurului desi nu a fost oprit deloc, iar temeparatura setata a fost de 10*C, aceasta nu a scazut sub 25,2*C niciodata.

In plus, etajul 1 este ca un fel de parter, deoarece corpul 3 fiind in vale, de la receptie intri direct la primul etaj, ca sa ajungi la parter trebuie sa cobori un etaj :).

Buuun, am terminat cu cazarea si decazarea din cauza climatizarii, asa ca hai sa va mai spun despre hotel.

In corpul 3 sunt 2 lifturi, desi nu ma asteptam sa aibe lift, deoarece are 4 etaje, acest corp are 2 lifturi moderne si rapide.

Si camera asta era la fel ca cea de la etajul 3 insa avea alta culoare si alt motiv, la fel de luminata insa baia era ceva mai mica, incomod cand vroiai sa inchizi usa dupa tine.

Pe jos gresie, peste tot. Fara probleme la tv, frigider sau la instalatiile sanitare. Safe in dulap. Saltelele ok, nu foarte uzate, insa cu perne foarte moi, mici si de poliester in loc de pene sau puf. Am transpirat pe ele de m-am rupt. Frigider mini nou cu minibar (apa, bere, vin, tarie), tv lcd.

Ca plus este curatenia, am gasit o camera curata, aerisita si igienizata.

Am vazut ca acest hotel are si varianta all inclusive, insa nu recomand. Pretul pentru masa all inclusive este de 120 lei/pers/zi.

Noi am avut mic dejun inclus, mic dejun cu bufet suedez, insa acest mic dejun nu a suferit schimbari pe tot parcursul sejurului, in ultimile 2 zile nu stiam ce sa mai mancam, ne saturasem de aceeasi omleta cu resturi de la muschiul file de cu o zi in urma, de cremwursti, carnati si bacon prajit. Restaurantul este mare, are si etaj, iar terasa este destul de spatioasa, deci se poate manca si afara.

Ce m-a deranjat a fost ca in aceeasi zona cu noi au mancat si cei de la all inclusive, acestia avand fata de noi in plus aparate de cafea (nescafe) si dozatoare de suc (gen TEC) pe care scria All Inclusive si nu aveai voie sa iei de acolo daca nu aveai bratara. Ca sa va reamintiti de perioada prescolara, mergeti la micul dejun la 2D, acolo tot timpul este un angajat cu ochii pe acele aparate :). M-a deranjat aceasta diferentiere deoarece copii nestiind care e treaba cu all inclusive-ul vroiau nesquick de la aparat si nu puteai sa le dai nici macar contracost.

Asadar, daca iti place sa mananci diversificat, evita.

Minus la Wi-fi, acesta este in tot hotelul insa merge destul de prost. Eu am stat mai tot timpul pe 4G din cauza semnalului prost.

Un alt minus este plaja, foarte departe, pe jos am facut 30 min, ocolesti foarte mult, din a doua zi am mers cu masina. Au contract cu plaja Daytona si ai reducere de 50% la sezlonguri de la 20 lei la 10 lei.

Un alt minus este prcarea, insuficienta pentru un hotel atat de mare. Cu greu gaseai un loc de parcare, de cateva ori am lasat masina pe bulevard.

Un plus mare este zona de piscine, au 2, una exterioara si una interioara. Mari, destul de adanci (80-180cm), cu piscina pentru copii si jacuzzi. Au si un bar la piscina, destul de piperat la preturi.

Deci, daca vrei un hotel decent si nu ai mari pretentii, poti merge. Per ansambu ok.

Ca un rezumat, iti place piscina si nu ai pretentii la mancare, mergi linistit.

Vrei racoare, mancare diversificata, plaja aproape si o parcare in care sa nu te uite aghiuta in masina, cauta in alta parte.

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de bartaiomu in 09.08.16 11:52:58
Validat / Publicat: 09.08.16 13:02:37
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în NEPTUN / OLIMP.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2200 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (bartaiomu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6300 PMA (din 9 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmaster26
    [09.08.16 12:20:02]
    »

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 12&ridAnt=71717

    bartaiomuAUTOR REVIEW
    [09.08.16 12:32:46]
    »

    @webmaster26 - Din pacate nu m-am gandit sa fac poze la camera sau la hotel.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    bartaiomu
    Alte impresii din această RUBRICĂ2D Hotel [Neptun] (ex Dobrogea & Sulina):

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.042893171310425 sec
    ecranul dvs: 1 x 1