? [sol. fără titlu]
Nu stiu daca aici ar trebui postata rugamintea mea.....asa ca incerc.....
M-ar interesa raspunsul oficial al H. Madara primit de unul din turistii ce a fost acolo in perioada 06-13.09.2010. L-am vazut, nu am reusit sa i-l inteleg integral (nu stapinesc limba engleza) si acum nu-l mai gasesc.
Singura urma care ar mai fi, este redata mai jos ( dar se pare ca mesajul a fost sters )
"Mi-au raspuns prin mesaj personal. Redau comunicatul lor copy-paste. "Dear Mr. Sava, Unfortunately incidents like this can happen everywhere. T [. ..."
Am fost acolo in acea perioada, am asistat la citeva discutii intre pagubiti si personalul hotelului, pe unele le-am mediatizat (in limba germana). Lamuririle pe care le dadea personalul hotelului privitor la parcare si siguranta autovehicolelor erau contradictorii in cadrul aceleasi discutii.....si total diferite de la o zi la alta.
Jignitor si umilitor !!!!! Pacat !!!! Si nu a fost singurul incident de genul asta. Au mai fost pagubiti de portofel, in barul receptiei, o familie de finlandezi.
Răspunsuri la întrebare
Imi cer scuze dar nu stiu raspunsul oficial al H Madara. Ceea ce stiu este din discutii ulterioare cu turisti romani.
Dar avand in vedere ca hotelul are oficial 10 locuri de parcare de restul locurilor in care au fost parcate masini nu poate fi facut raspunzator. Ei stiu asta si probabil nu este prima data cand se fura. Legal, o eventuala chemare in judecata a hotelului nu cred ca rezolva ceva. Nu pot fi trasi la raspundere pentru ceva ce nu este al lor.
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
In traducere ar fi : Draga Domnule Sava,Din nefericire incidente ca acesta se pot intampka oriunde....Deci e un fel de scuza dar care nu implica raspunderea hotelului cu nimic..
Corect. Atat timp cat masina nu a disparut din parcarea oficiala a hotelului ei nu au nici o grija, nici macar legala. Restul terenului pe care au mai fost parcate masini nu intra in responzabilitatea hotelului. Fiecare a parcat-o pe riscul lui.
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
Textul redat de mine este doar un fragment.
Cine mi-a raspus sub peseudonimul "turista" a tradus doar ce se mai gaseste la ora asta pe site.
Sper in continuare ca cineva sa aiba textul integral.
Cele 10 locuri de parcare sunt mult prea putine pt un hotel de 4 *.
Locurile din afara parcarii au fost folosite la indicatiile angajatiilor hotelului, dupa "cinstirea" baitului cu o "mica atentie".
Cei ce ati fost in Nisipuri sigur ca ati mai facut cite o plimbare. Ati sesizat cum a rezolvat H. Excelsior parcarea? Toata strada era ocupata, pe partea dreapta, cu masini in mare parte cu nr. de RO, care aveau in geam precizarea ca sunt turisti ai hotelului respectiv. Banuiesc ca pt acest lucru hotelul a facut niste demersuri la organele locale si sigur ca platesc pt asta niste taxe locale.
SE PARE INSA CA SITUATIA CU FURTUL MASINILOR NU ESTE SINGULARA SI ESTE GENERALIZATA PE LITORALUL BULGARESC.
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
Eu am pus mesajul, dar nu eu am fost pagubitul. Eu i-am intrebat pe facebook care este punctul lor de vedere vis a vis de acest incident (cel cu furtul masinii). Le-am spus ca voi posta comunicatul lor pe un blog de turism.
Administratorul "amfostacolo.ro" a mutat mesajul (pe buna dreptate) ca ecou la review-ul meu despre Madara.
eu am fost la ei. Stiu parcarea cu pricina. de aceea i-am contactat. madara a fost prima mea destinatie turistica in Bulgaria. Mi-am fost teama de aceasta tara, iar acum ... parca imi este mai teama ca la inceput.
Intentionam sa revinc cu baietelul vara viitoare ... acum nu stiu. Nu am o super masina, dar Logan-ul ne este foarte util familiei ... deci ...
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
SCRIE UN RĂSPUNS
- Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
- Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec