Fiind o atat de urata zi de toamna, m-am gandit sa filozofam impreuna.
Pe la sfarsitul lunii august, reflectam ca pentru mine luna septembrie este de foc. Dupa ce am repetat ce am de facut, GATA le-am considerat rezolvate. Meritam o rasplata pentru efortul depus!
Citesc un articol din Daily Telegraph: top 10 destinatii de toamna. Pe primul loc Cipru. Caut ceva oferte pe net si gasesc" Program seniori 55+ Cipru si Spania", un singur hotel Constantinos the Great beach 5* in Larnaca-Protaras, restul de 3* si 4*, pretul imi convenea de minune. Pun mana pe telefon si sun la agentia noastra, imi spun dorinta iar ei sa-mi trimita oferta. Totul a durat maxim 30 min.
Am discutat cu sotul, le-am spus si prietenilor care au vrut sa mearga si ei.
In aceeasi dupa amiaza am primit oferta pentru data de 13 octombrie. Am anuntat ca merg inca doua persoane, am dat datele necesare iar pe 6 sept am rugat baiatul sa plateasca tot.
Am primit numai factura, restul actelor in aeroport. Am fost nedumerita, ca intotdeauna le-am primit inainte. Am uitat si am inceput sa ma documentez ce si cum sa facem sa avem o saptamana de VIS.
Pe 8 oct, vineri pe la ora 14, primesc un email prin care eram anuntati ca vom sta la hotel TSOKKS GARDEN 4*+ pentru ca celalalt nu mai este in program. Email-ul mai cuprindea si cel trimis de agentia care contractase intreg programul Cipru, (pretul acelasi dar conditiile inferioare) si ni s-a spus ca vedem biserica... si colinele.
Nu am acceptat. Luni pe 11 oct am mai primit un telefon prin care ni se mai ofereau doua excursii (alte doua erau in pachet) numai sa acceptam. Nu am putut fi de acord. Marti cand s-a dus baiatul sa ia banii, cei de la agentia noastra si-au cerut scuze, au avut discutii cu CEI MARI care i-a mai incurcat si cu o luna de miere.
Cred ca cei MARI si PROSTI au vazut ca suntem din provincie, ca suntem de la o agentie mai mica din Bucuresti si astfel si-au permis sa bage pe altii, sositi pe ultima suta.
Programul a inceput pe 1 oct, eu rezervarile le-am facut de la sfarsitul lunii august, am platit integral pe 6 sept si totusi de ce am patit asta?
Nici acum nu-mi revin. Sunt revoltata si nu stiu pe cine. I-am incurcat si pe prietenii nostri.
Sunt suparata ca o zi de toamna, cu ploaia asta mocaneasca si rece.
Trimis de balasa violeta in 16.10.10 18:38:29
14 ecouri scrise, până acum, la acest articol
ECOURI la acest articol
14 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Buna seara @balasa violeta
E frustrant sa-ti faci sperante si program, sa astepti cu nerabdare o vacanta de vis si cineva, undeva, cu o linie cu pixul in cateva secunde sa darame tot. Fara sa se gandeasca la ce anume provoaca.
Din pacate, daca am inteles bine, nu ai primit si semnat vreun contract cu agentia mica.
O intrebare, banii i-ai primit inapoi integral?
Daca este asa, nici nu cred ca se mai poate face ceva, legal vorbind.
Poate doar sa ne spui tuturor pe forum sau pe privat despre cei MARI si PROSTI. Sa stim sa ne ferim.
Si ma mai gandesc ca poate si agentia cea mica din Bucuresti trebuie schimbata. In definitiv, nu e treaba ta ca turist cu ce fel de -MARI si Prosti - lucreaza.
O sa se opreasca si ploaia asta. Poti sa incepi sa cauti undeva, poate mai aproape de tine, oferte in Cipru. Nu s-au terminat aici!
Bafta si cand gasesti, da-ne de veste.
Imi pare rau ca nu ati mai plecat, cred ca este foarte neplacut.
Dar asa au patit si niste prieteni de-ai mei, care au cumparat bilete pt Palma de Mallorca cu programul pt seniori. Cu trei zile inainte de plecare i-au anuntat de la agentie ca nu mai pleaca pt ca spaniolii nu mai primesc pe nimeni. Si-au primit banii inapoi, dar sunt foarte dezamagiti.
Da, balasavioleta, ai tot dreptul sa te simti frustrata, iar explicatia, din punctul meu de vedere, ar fi una singura si cat se poate de seaca: suntem in Romania! . Si parca, uneori, oricat ai iubi tara asta, oamenii din jur vor sa te faca sa nu uiti de fapt cam in ce tara traiesti si cam cum e vazut "clientul" aici. Pacat. Mult gust amar lasa asa zisele noastre servicii in turism. Iar faptul ca multi sunt in asentimentul tau, oricum nu face mai frumoasa o zi de toamna mohorata!
Si pe mine ma bate gandul de vreo catva timp sa accesez un program pentru seniori, dar pentru Costa Brava Spania, in scopul de a vedea Barcelona pe bani putini. Dat fiind ca ai tras acest semnal de alarma, voi fi foarte atenta la clauzele contractului si la anexa acestuia.
Iti doresc sa nu mai ai parte de astfel de "intamplari" care te dezarmeaza si te lasa fara cuvinte.
iti inteleg revolta ta, este tare neplacut sa-ti faci planuri de vacanta sa platesti si apoi sa nu mai poti sa pleci si nu din vina ta! nu stiu, dar la OPC, Ministerul Turismului nu ai vrea (daca mai ai chef) sa faci o sesizare? Daca poti scrie-mi si mie pe privat numele agentiei din Bucuresti! Eu cam banui care este!
Are dreptate sandu53. Poate ar fi bine sa mai gasim resursele necesare pentru a ne "bate" cu astfel de agentii pentru a descuraja pe viitor practici asemanatoare cu alti clienti. Doar ca trebuie sa ai nervii tari, sa vrei cu tot dinadinsul sa mergi pana la capat si, implicit, sa aloci timp unor asemenea actiuni. Altfel e pierdere de timp si nervi in zadar. Daca te decizi, iti urez multa rabdare si noroc sa dai peste niste oameni care chiar vor sa faca dreptate!! Mai sunt oare?
Deci ai renunţat numai pentru că au schimbat hotelul de cinci stele cu unul de patru? Eu unul nu aş fi renunţat, mai ales că spui că vi se ofereau, în schimb, două excursii.
Greşeli, sau probleme de genul acesta se întâmplă şi apar şi la case mai mari, nu aş fi atât de categoric cu aprecierile negative precum cele din ecouri. Ce aţi fi zis dacă, pur şi simplu, excursia s-ar fi anulat complet?
Oricum, repet, eu nu aş fi renunţat, că doar nu mă duceam să stau în hotel. Dar, asta e chestie de gusturi.
Îmi pare rău că ţi-ai stricat toate planurile, este într-adevăr foarte neplăcut, după ce ţi-ai făcut planuri şi speranţe, să se năruie totul.
”Daca poti scrie-mi si mie pe privat numele agentiei din Bucuresti!
Cum pe sait sunt interzise doar referirile pozitive la agentii, poti sa dai numele aici, nu de alta, dar sa afle toata tara ce agentie ne trateaza astfel.
Imi pare rau pentru voi. Si eu poate ca acceptam cazarea la hotelul de 4 stele, dupa cum spunea si Costi.
Eu, de obicei, imi cumpar biletele de la agentii mai mari, mai cunoscute.
Buna seara!
TEOANCA multumesc!
Banii i-am primit de marti 12 oct.
Costi, suntem oameni de bun simt, nu fitosi. Ne-am gandit mult daca sa mergem sau nu. Nu toate vacantele le-am facut la hotel 5*, dar porneam cu un handicap, daca era ceva sa nu ne placa, daca in drumul nostru la plaja treceam pe langa celalalt hotel care se afla direct pe plaja, daca in avion vorbeam cu ceilalti turisti care mi-ar fi spus ca au platit in oct iar eu din 6 sept si mergeam la celalalt iar ei la primul, mai aveam noi concediu cu atati de DACA? Una e sa stii ca ai platit 4* si ai parte decat ai platit! Dar am fost jigniti, au spus ca pretul este acelasi si la 4* si la 5*. Nu uita ca i-am mai incurcat si pe prietenii nostri care au fost categorici. In iulie au fost la hotel Adam si Eva cu o agentie din Campina care au cumparat de la Christian Tour. Actele trebuia sa le primeasca la aeroport, avand nr. de telefon a persoanei de contact. Acea persoana nu a mai venit in schimbul ei venind altcineva, dar ei nu aveau nr. telefon al celeilalte si mai aveau 10 min. pana la plecare. Au fost cu nervii la pamant!
Noi mergem de ani de zile cu Family Travel (de aceea socul a fost atat de mare) iar ei au cumparat de la Christian Tour.
Imi pare rau ca nu am acceptat, daca era o greseala treceam peste ea, dar au fost MINCIUNI si astea nu le pot ierta.
Family travel nu cred ca putea face asa ceva sau ca nu au incercat dar nu au avut cu cine.
E corect să se spună agenţiile care dau ,,ţeapă" cu nesimţire. Eu te înţeleg foarte bine şi te susţin. Am suportat şi noi de două ori mizerii de la agenţiile de turism. Într-unul din cazuri, agenţia ne-a anunţat cu două săptămâni înainte că excursia de 10 zile, plătită de noi integral cu mult timp înainte, s-a anulat. Noi aveam concediul stabilit şi nu îl mai puteam modifica. Excursii nu se mai pot cumpăra cu mai puţin de 30 de zile înainte. Ce se mai poate face în cazul ăsta? Nimic. Sa dus concediul... E bine că există astfel de situri de profil că astfel poate se mai sperie operatorii de turism şi nu mai fac aşa de multe măgării. Tratează clienţii fără nici un pic de consideraţie. Sfidarea şi dispreţul sunt lucruri obişnuite la noi. Am prieten care a plătit biletele pentru Tunisia şi a pierdut banii acum câteva luni când agenţia a dat faliment. Şi nu e singurul. Falimentul nu se întâmplă peste noapte. E un proces care durează. De ce au mai vândut bilete dacă aveau probleme aşa grave. Dar au vrut să mai recupereze din pierderi prostind oamenii. Şi statul român nu face nimic. E părtaş la mizeriile astea prin reprezentanţii legali. Nu vă mai spun că Protecţia Consumatorui e o poveste... o vrăjală... nu răspund la telefon şi nu fac nimic dacă nu vine televiziunea. Am dat zeci de telefoane la ei şi nu au răspuns niciodată.
Deci mare atenţie la agenţiile de turism! Că nu ne apără nimeni de impostori.
bose
Sunt de acord cu tine 100%, iar in cazul expus de balasa violeta, este mai mult vorba despre a renunta la propunerile compensatoare ale agentiei nu pentru ca ar fi fost mare diferenta intre cele doua hoteluri, caci nu pleci in vacanta ca sa stai in hotel (parerea mea) ci de faptul in sine ca principiu, ca te-ai saturat sa fi manipulat de smecherii care cred ca pot prosti pe toata lumea si ca vrei neaparat ca promisiunile ce ti s-au facut sa nu mai fie incalcate (asa cum tu ti-ai tinut promisiunea de a plati pentru oferta initiala, la fel sa procedeze si cealalta parte si sa-ti ofere exact ce ti-a promis, nu?). Este vorba, cred, mai mult despre un principiu si inteleg alegerea violetei. Parolismul asta, e greu de gasit azi!
Seriozitatea e pasăre rară în România. Foarte greu găseşti oameni serioşi cu care poţi face treabă. Am învăţat în timp că nu trebuie să ai încredere de la început în nimeni. La noi asta pleacă din educaţie şi din cultură. Şi tara asta se agravează pe zi ce trece. Afacerile se bazează pe ,,tunuri" şi nu vom ajunge nicăieri cu atitudinea asta adânc împământenită a ,,ţepelor". E o politică actuală şi în turism. Şi va mai merge mult timp de acum înainte. Poate forumurile de acest gen să mai domolească lăcomia unora şi lipsa lor de educaţie economică şi nu numai.
Sau poate un faliment economic general, atunci când nu se mai poate cădea mai jos de atât, să schimbe mentalitatea afaceriştilor mioritici. Bulgarii ne-au depăşit de mult şi nici măcar nu se mai compară cu noi, chiar refuză să o facă şi caută etaloane mai înalte.
Suntem tributarii unei educaţii defectuoase care ne-a tras mult în jos şi uite unde am ajuns... Şi din păcate mai e loc de mai rău...
buna ziua... desi cam tirziu, zic ca totusi e bine sa stie si altii si sa nu pateasca cum am patit si eu si alte citeva familii care am apelat la serviciile agentiei Mgta Travel... ne-au lasat cu ochii in soare cu 2 zile inainte de plecare... telefoane inchise si o tacere totala, bineinteles un concediu ratat.
Mare atentie cu ce agentie plecati... noi am avut recomandari bune pt aceasta agentie, care, de fapt. era singura care avea acel program pt. Turcia.
Nu te baza prea mult pe agentiile din Romania. Când au fost făcute legile la noi în ţară au fost făcute doar pentru ei, pentru firme, pentru societăţi şi nimic real pentru consumatori.
Societatea are putere financiară, are forţă şi rădăcini înfipte adânc... Face bani!!! Si de multe ori cu eforturi puţine dar cu ajutorul celor de la conducere. La noi nu e ca afară să dai nesimţitul în judecată şi să câştigi. La noi nu ai nici o şansă. Credeţi că interesează pe cineva că oamenii sunt înşelaţi???
Aşa că mare atenţie. După ce iei plasă... banii se recuperează foarte greu - sau nu! Uitaţi-vă atent în jur şi mai întrebaţi şi pe alţii.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jan.2025 Revelion în Viena 1992/93 — scris în 06.01.25 de AZE din SIBIU
- Mar.2024 Al 800-lea review, retrospectivă — scris în 03.03.24 de Michi din BUCURESTI
- Nov.2023 'Bostaniada', turismul si viitorul — scris în 19.11.23 de dorgo din TâRGU MUREș
- Sep.2023 Departe de casă — scris în 28.09.23 de AZE din SIBIU
- Jul.2023 [Nume-Agenție], tepari de profesie!!! — scris în 04.08.23 de ux130143 din PITEşTI
- Jun.2023 1. File din istoria României oglindite în excursii — scris în 23.06.23 de Michi din BUCURESTI
- Jun.2023 Info utile despre zborurile charter — ar trebui să figureze în cultura turistică minimală, dar nu sunt, în (prea) multe cazuri — scris în 15.06.23 de tm67bru din TIMIșOARA