[15588] Fotografii din sejur ori vacanță — BANAT [pg. 98 / 642]
[P20] Păzea! Vine trenul!
## @Muzeul locomotivelor cu abur / REȘIȚA
foto by Floryn81 [înc. în 03.10.20]
[P19] La pas printre locomotive, încercând să reținem cât mai multe detalii despre exponatele de acolo.
## @Muzeul locomotivelor cu abur / REȘIȚA
foto by Floryn81 [înc. în 03.10.20]
[P18] CFU 14, o altă locomotivă expusă în perimetrul muzeului de la Reșița.
## @Muzeul locomotivelor cu abur / REȘIȚA
foto by Floryn81 [înc. în 03.10.20]
[P17] Exponat din seria CFU 29. S-au fabricat doar 7 locomotive de acest tip la Reșița, în anul 1952.
## @Muzeul locomotivelor cu abur / REȘIȚA
foto by Floryn81 [înc. în 03.10.20]
[P16] Locomotivă din seria 50.000, respectiv modelul 50.025, a reprezentat cea mai comună locomotivă din parcul CFR, fiind destinată remorcării trenurilor de marfă. Aceste locomotive s-au aflat în serviciu între anii 1919 - 1980 pe aproape toate liniile din țara noastră
## @Muzeul locomotivelor cu abur / REȘIȚA
foto by Floryn81 [înc. în 03.10.20]
[P15] Modelul 230.128 ni s-a părut o locomotivă suplă, mai elegantă decât celelalte exponate de mari dimensiuni din jur. Având peste 18 metri lungime, această locomotivă fabricată la Reșița în anul 1932 avea un consum mai redus și atingea 100 kilometri/oră.
## @Muzeul locomotivelor cu abur / REȘIȚA
foto by Floryn81 [înc. în 03.10.20]
[P14] La pas printre frumoasele locomotive de la Reșița.
## @Muzeul locomotivelor cu abur / REȘIȚA
foto by Floryn81 [înc. în 03.10.20]
[P13] Locomotiva cu seria 142.072 are dimensiuni la fel de generoase ca alte surate din jur.
## @Muzeul locomotivelor cu abur / REȘIȚA
foto by Floryn81 [înc. în 03.10.20]
[P12] Informații prezentate pe locomotiva expusă.
## @Muzeul locomotivelor cu abur / REȘIȚA
foto by Floryn81 [înc. în 03.10.20]
[P11] Următorul exponat admirat a fost locomotiva 150.038. Această locomotivă fabricată în anul 1955 are peste 22 de metri lungime, a fost prevăzută cu frână automată Knorr și utiliza un sistem de ardere mixtă, bazată pe cărbune și păcură.
## @Muzeul locomotivelor cu abur / REȘIȚA
foto by Floryn81 [înc. în 03.10.20]
[P10] La pas printre locomotivele cu abur. Am ajuns în dreptul unui adevărat ”monstru” în ceea ce privește dimensiunile - este vorba despre modelul 50.115.
## @Muzeul locomotivelor cu abur / REȘIȚA
foto by Floryn81 [înc. în 03.10.20]
[P09] Locomotiva având seria 131.003 - au fost realizate 67 astfel de exemplare, exclusiv în uzina de la Reșița.
## @Muzeul locomotivelor cu abur / REȘIȚA
foto by Floryn81 [înc. în 03.10.20]
[P08] Modelul CFU 28 este o locomotivă fabricată de către MAV Budapesta în anul 1900. Locomotiva aceasta este singura care s-a păstrat dintre cele 41 de exemplare produse în perioada 1896-1901.
## @Muzeul locomotivelor cu abur / REȘIȚA
foto by Floryn81 [înc. în 03.10.20]
[P07] Exponatele văzute din alt unghi.
## @Muzeul locomotivelor cu abur / REȘIȚA
foto by Floryn81 [înc. în 03.10.20]
[P06] La pas printre frumoasele locomotive de la Reșița.
## @Muzeul locomotivelor cu abur / REȘIȚA
foto by Floryn81 [înc. în 03.10.20]
[P05] Modelul cu seria 704.209 se află în apropiere.
## @Muzeul locomotivelor cu abur / REȘIȚA
foto by Floryn81 [înc. în 03.10.20]
[P04] Ne-am îndreptat privirile către locomotiva Principesa Elena.
## @Muzeul locomotivelor cu abur / REȘIȚA
foto by Floryn81 [înc. în 03.10.20]
[P03] Informații despre modelul expus.
## @Muzeul locomotivelor cu abur / REȘIȚA
foto by Floryn81 [înc. în 03.10.20]
[P02] Vedeta expoziției în aer liber este locomotiva Resicza 2. Aceasta este prima locomotivă cu abur construită în sud-estul Europei. Au mai existat alte două locomotive la fel, respectiv modelele Bocsan 3 și Hungaria 4.
## @Muzeul locomotivelor cu abur / REȘIȚA
foto by Floryn81 [înc. în 03.10.20]
[P01] Am ajuns la Muzeul locomotivelor de la Reșița. Privire din lateral asupra câtorva exponate.
## @Muzeul locomotivelor cu abur / REȘIȚA
foto by Floryn81 [înc. în 03.10.20]