ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.07.2020
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • --- F ---
    GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: -
    ÎNSCRIS: 04.07.20
    STATUS: UCENIC
    DATE SEJUR
    JUL-2020
    DURATA: 2 nopți
    Cuplu
    2 ADULȚI
    Raport PREȚ/CALITATE:
    DEZASTRU

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    100.00%
    Încântat, fără reproș
    CAZARE [camere etc]:
    0.00%
    Sub orice critică
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții
    CADRUL NATURAL:
    70.00%
    Satisfăcător
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    70.00%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    la PMM* = 27 EUR
    *PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

    încărcat de pe telefon!
    TIMP CITIRE: 5 MIN

    O experiență de neuitat... din pacate!

    TIPĂREȘTE

    O locație superbă... păcat că este administrată de români!

    Ținând cont de prețul peste medie practicat de aceasta unitate de cazare te face să te găndești la o calitate superioară a serviciilor, dar din păcate în Romania aceste cerințe minime lipsesc cu desăvârșire. Îmi pare rău să spun asta pentru că sunt româncă, însă în nicio țară pe care am vizitat-o nu am fost tratată mai urât ca la mine acasă.

    Încă de la cazare am întâmpinat mici inconveniente și disfuncționalități peste care am ales în primă fază să trecem cu vederea, ținând cont că am plecat în vacanță să ne relaxam și nu să ne enervăm:

    1. Am fost cazați într-o cameră dublă care era atât de mică că nu aveai aer sa respiri (hotel de 4 stele) ce pretenții să mai ai de spațiu de mișcare.

    2. Toaleta localizată atât de aproape de cabina de duș încât trebuia să stai cu genunchii la piept pentru a o putea utiliza. (imaginați-vă o femeie însărcinată în ultimul trimiestru, încercând să utilizeze toaleta).

    3. Cabina de duș mare și spațioasă se afla într-o continuă mișcare, astfel încât te întrebai la fiecare miscare dacă nu cumva vei ajunge în camera sau pe holul hotelului, cu tot cu ea.

    4. Datorită nefuncționarii cartelei de la ușa, ba am ramas blocați afară, ba am rămas cu ușa deschisă. Și că să fie totul de basm, într-o etapă de nefunctionare când ușa putea fi deschisă din exterior deși aceasta ar fi trebuit sa fie blocata (așa am văzut eu prin alte locuri), ne-am trezit în cameră cu vecinul de lângă camera cu pricina (204) care greșise ușa. Bineînteles că a trebuit să coborâm la fiecare inconvenient să solicitam cheia. Cheie care nu a putut fi lăsată în posesia noastră. Așadar făceam cam 5-6 drumuri pe zi la recepție doar pentru cheie.

    Și peste toate aceste mici aspecte peste care spuneam ca ne-am decis să trecem cu vederea, a venit cea mai minunată surpriză:

    5.32 de grade afară, umiditate din cauza piscinei, aproximativ 30 de grade în interior și un aparat de aer condiționat care sufla aer cald, desi era setat pe 18° temperatură. (și din nou vă rog să vă imaginați o femeie însărcinată în ultimul trimestru dormind în acea cameră).

    Și distracția abia acum începe...

    Anunțăm situația la recepție. Rămânem calmi. Ne continuăm vacanța. Revenim în cameră și constatăm că situația nu a fost remediată. Mergem din nou la recepție să vedem ce s-a întâmplat. Revenim în cameră pentru a ne schimba, în așteptarea unui răspuns de la firma care se ocupa cu mentenanța aparatului de aer condiționat. Ușa nu se deschide. Întoarce-te la recepție să ceri cheia. Revino în cameră și fă duș la 30° în cabina mișcătoare. Coboară la cină, în speranța unei remedieri. Ajungi la resturantul hotelului și constată că nu sunt mese libere. Așteaptă eliberarea unei mese ocupată de oameni veniți din afara locației să servească masa. Cei care sunt cazați în hotel nu au prioritate la nimic, este pe principiul cine ajunge primul... (parcare, șezlong, loc la masa, etc.). Așteaptă administratorul să constate nefuncționarea aparatului de aer condiționat și să vină cu o soluție. Soluția a fost relocarea, doar pe timp de noapte, într-o camera cu aer condiționat funcționabil, spațioasă și cu vedere în curtea din fața hotelului, care era cu 20 de euro mai scumpă ca și cea în care noi am fost cazați. În următoarea zi repetă experiența primei zile, întocmai. A doua noapte mută-te din nou în camera cu clima, cu 20 de euro mai scumpă, în care nu am putut sa ne mutăm definitiv pentru ca se va remedia situația din camera 204.

    ???????????? Singurul plus pe care îl pot oferi din toată inima este pentru personalul deosebit de amabil care a depășit orice așteptare. Felicitări tuturor, de la oamenii de la recepție, până la ospătari, barmani, bucătari, cameriste, toți au fost exemplari. Din păcate lucreaza pentru niște patroni care nu îi merită. Datorită lor aceasta unitate merge. ????????????

    În cea de-a treia zi ne-am trezit, am revenit în camera 204 a cărei ușă era larg deschisă și în care se perindau domnii responsabili cu remedierea situației aparatului de climă. Așadar am coborât la micul dejun și am decis să părăsim locația. Am anunțat la recepție că dorim restituirea sumei de bani plătită în avans pe tot sejurul (așa s-a perceput la check-in) și compensarea din acea sumă a consumației făcute în cele două zile de ședere. Prin intermediul recepției am fost anunțați că politica hotelului nu permite o asemenea solicitare.

    Am revenit în camera 204, ne-am facut bagajele, le-am dus rând pe rând la mașină, timp în care am primit un telefon de la doamna căreia îi aparține unitatea de cazare. În discuțiile cu dumneaei ne-a transmis că a pierdut suficienți bani cu pandemia și că nu își permite să mai piardă în continuare motiv pentru care ne oferă camera de lux, ce cu 20 de euro mai scumpă, fără sa plătim vreo diferență, doar să ne terminăm sejurul la ei. Măi cucoană, păi până acum nu s-a putut, a trebuit să ne tot plimbăm de colo colo. I-am mulțumit frumos pentru amabilitate și i-am transmis că ținând cont de faptul că vacanța noastră a fost stricată, preferăm să ne vedem fiecare de drumul său. Ajunși la recepție pentru check-out, ni s-a transmis că nu vom primi banii plătiți pe nopțile în avans și ca trebuie să achităm și costumația. De acord cu toate, dacă aș fi întrerupt sejurul din motive personale. Așadar am solicitat să se faca check-out-ul fără să mai achităm vreun ban. În acel moment a început nebunia. Telefoane de amenințare din partea doamnei, că va chema poliția, amenințări la adresa recepției că îi va reține banii din salariu, o adevărată țigănie.

    Cum s-a terminat? Cu plângere la DSP pentru nerespectarea normelor Covid 19, cu plângere la OPC pentru nerespectare normelor turistice și în așteptarea unei soluționări din partea organelor competente.

    Acesta a fost cu siguranță ultimul concediu un România! ????


    [fb]
    ---
    Trimis de ux115860* in 04.07.20 04:23:51
    Validat / Publicat: 19.07.20 19:45:57

    VIZUALIZĂRI: 978 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ux115860*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3150 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 27.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [04.07.20 11:35:49]
    »

    @ux115860: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.

    Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    -

    @ux115860: te rugăm să faci totuși un efort și să scrii (și) în română, nu de alta, dar suntem un sait românesc, având 99,99% utilizatori români. Mulți nu vorbesc limba în care ai scris impresiile, iar dintre cei care totuși o vorbesc, și mai puțini o pot citi (sau scrie).

    În forma în care se prezintă acum, articolul nu poate fi publicat.

    Mulțumim

    PS: Poţi înlocui textul cu traducerea în limba română folosind butonul EDIT IMPRESII.

    Scrie te rog un ecou când ai terminat.​​

    webmasterX
    [13.07.20 23:13:20]
    »

    În lipsa oricărui răspuns din partea autorului (sau din cauza răspunsului neconcludent), acest articol este declarat incert / inacceptabil, fiind astfel marcat pentru retragerea de pe sait.

    Retragerea va fi făcută peste 24 de ore începând din acest moment, timp în care autorul încă mai poate răspunde solicitărilor echipei de moderare.

    webmasterX
    [19.07.20 19:45:17]
    »

    Mulțumiri pentru traducere

    ​Recomandările vor fi publicate în scurt timp 

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂCastel Transilvania Hotel:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.033735990524292 sec
    ecranul dvs: 1 x 1