ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.01.2020
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Târgovişte [DB]
ÎNSCRIS: 16.08.16
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUN-2018
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
PREȚ SEJUR 8400 LEI ?
cu AVIONUL (toate taxele incluse)
REGIM MASĂ All Exclusive & AIl Inclusive
"ECHIPA" A INCLUS:
4 AD. + 2 COPII -- v: 5 si 11

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTA MEDIE REZULTATĂ
99.00%
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 96 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

Rixos Sungate Resort [Beldibi]5

Rixos Sungate - Mare, impunator, luxos! De vis!

TIPĂREȘTE

Am fost la acest Resort in anul 2018 in perioada 25 iunie - 2 iulie.

Am platit 8400 lei de familie. Am luat biletele la Targul de Turism din noiembrie 2017. [...] -editat WM

Am avut conform voucher-ului All Inclusive & All Exclusive.

Compania aeriana TA _ _ OM.

Doua familii cu cate un copil fiecare.

Chiar daca a trecut mai mult de un an de atunci vreau sa scriu acest review deoarece cred ca este un loc despre care merita sa scriu absolut tot cu bune dar si cu mai putin bune.

Review-ul o sa fie insotit de poze personale si poze din pliantul lor de concept pe care il gasiti oricand pe net si poate fi consultat de oricine gratuit.

Pozele din concept o sa le pun pentru a se putea vedea ce este inclus in pret la acest resort si sa puteti compara fata de ce mizerii au romanii pe litoralul nostru la all inclusive-ul nostru mioritic dar la niste preturi mult mai mari decat turcii.

Rixos Sungate – Este in Beldibi, Kemer / Provincia Antalya si este plasat intre Muntii Taurus si Marea Mediterana dand impresia unui peisaj din Hawaii.

Inaugurat in 2005 si renovat in 2012 asa zic ei.

Resortul Rixos Sungate Impunator, luxuriant, o splendoare, un oras as putea spune.

Portile uriase de acces in resort avand cascade de apa si un peisaj care iti taie rasuflarea.

Este un resort foarte bine intretinut, plin de verdeata si umbra la tot pasul.

Umbra deasa este de la palmieri sau de la padurea de conifere. Nimic neglijat totul aranjat la milimetru fara frunze pe gazon, fara ace de la conifere... Cum or face asta nu stiu.

Gazon la milimetru. Alei impecabile. Sageti de directionare ca altfel te rataceai.

Aplicatie Android sau IOS pentru directionare. Cel putin in prima zi pana iti invatai cararea.

La receptie primirea a fost OK dar receptionerii si personalul Guests Relations inteleg foarte putin spre deloc engleza.

Limba oficiala fiind rusa. Ei fiind de origine rusofona.

Dar... Chiar si asa nu o sa intampinati nicio problema. Daca nu inteleg ce spuneti macar zambesc frumos. :))

E putin frustrant sa incerci sa porti o convorbire ca sa lamuresti unele aspecte iar ei sa tot cheme in ajutor tot felul de “prieteni” care la randul lor cand se murdaresc la gura de engleza cheama un prieten turc sa vorbeasca engleza in locul lor.

Concluzie personala e ca cel mai bine inteleg si vorbesc engleza personalul de origine turca. Dar si acela e limitat, ca numar.

Am avut o situatie in care am cerut informatii la Guests Relations siii... Panica mareee!

Ei nestiind engleza spuneau NU la tot ce ii intrebam.

Eram in mana cu pliantul de concept al resortului si le aratam ce vroiam si ei ziceau Nu si NU.

Ne venea rau. Am crezut ca ni s-a tras teapa.

Am sunat in Romania la consultantul nostru domnisoara Alexandra de la [...] asa se numea atunci agentia si ne-a lamurit dumneaei.

Apoi am gasit din intamplare pe seful de la barurile din resort, asa s-a prezentat dumnealui, un domn de origine turca si ne-a descurcat omul imediat in doi timpi si trei miscari. Ne-am lecuit de Guests Relations :))

Atat de mare este ca suprafata acestui resort ca la sosire am fost dusi la locatia unde ne-au cazat cu o masinuta de golf, un trancarici siiii....

Ne-am pierdut... :))

Am fost cazati la parter in camere standard cu vederea spre gradina pe partea cu marea. Family Terrace sau cam asa ceva. Doua camere alaturate.

Camerele...

Foarte mari cele mai mari vazute pana acum la vreun hotel de 5 *****, curate, elegante dar cam sobre pentru gustul meu.

Mobilierul nu pare a fi nou dupa design dar bine intretinut, nezgariat, nederiorat.

Pe jos este o mocheta foarte groasa, bine intretinuta si ea.

Niciun miros suspect.

Aceste aspecte le-am verificat prima data pentru ca eram cu ala mic de 5 ani dupa noi.

Asternuturi imacurate si saltele foarte, foarte bune si confortabile exact ce astepti la acest nivel.

Patul imens. Atat de mare incat poti sa stai doi adulti si doi copii confortabil sau doi adulti nu se vor intalni decat daca se straduiesc foarte mult. :))

Asternuturi schimbate zilnic si tot timpul gaseam aranjamente pe pat din prosoape sau cearceafuri facute de personalul de la curatenie fara sa fie conditionate de bacsis.

Bacsis am lasat pe pat abia din a doua sau a treia zi cate 5 euro zilnic.

Intocmeau tricourile lasate imprastiate pe pat sau pe fotolii desi nu era treaba lor. Efectiv ne uimeau cu ce gaseam in camera si pe pat de fiecare data cand faceau curat. Lasam ceva imprastiat si il gaseam strans, impachetat frumos in troller.

Camerele aveau loc suficient sa gazduiasca pana si un birou dotat cu tot ce trebuie pentru cei care doresc sa ia munca cu ei in vacanta.

Minibarul era la mare pret in mijlocul camerei. Alimentat in fiecare zi.

Deasupra mai gaseai si o vitrina de sticla cu diverse lucruri pe care le puteai lua contra cost.

Minibarul este mai mult decat suficient si incarcat.

Televizor LCD cu diagonala mare. Se receptioneaza posturi in diverse limbi (turcesti marea majoritate, italiene, rusesti, romanesti – cateva, englezesti, nemtesti).

Spre balcon aveam o zona in care era pus un al doilea pat sub un acoperis de sticla si o priveliste splendida spre gradina si padurea de conifere.

Acolo s-a relaxat si a dormit fiul meu. A ochit acest loc imediat. A intrat in camera la ochit si l-a confiscat. :))

Balconul era suficient de mare cat sa gazduiasca o masa cu doua scaune un uscator de rufe si sa mai ramana spatiu de cel putin un sezlong sau de ring de dans.

Baia foarte mare cu 4 zone, incaperi.

Ca un apartament in miniatura: zona toaletei cu bideu incorporat, zona dusului cu usa din geam de sticla, zona cazii cu geam de sticla si zona de make-up unde era chiuveta cu uscator de par, priza pentru alte aparate electrice, oglinda mare si oglinda de curtoazie.

Trebuie sa recunosc ca este mai mare baie vazuta la un hotel de 5 *****. Pana acum.

Prosoape schimbate zilnic, produse cosmetice bune personalizate Rixos, seturi pentru demachiat, casca de dus, seturi pentru ingrijire corporala, unghii si picioare. Reinnoite zilnic.

Peretele ce da spre camera este din sticla mata care lasa sa se vada lumina din baie in camera. Placut, interesant.

In dulap, pe hol erau papuci de baie, halate albe, sacosa de plaja, seturi de lustruit pantofii, seturi de cusut si mini safe-ul.

Camera si baia respecta trend-ul de mare, de impunator, de luxos pe care il regasesti peste tot in Rixos Sungate.

Nu stiu ce sa mai zic despre cazare. Daca vedeam ceva suspect as fi fotografiat si denuntat in review.

Aaaa pe hol la una dintre clădiri am vazut peretele julit un pic de un troller cred si... Am mai vazut undeva afara spre gradina pe unde stropeau cred aspersoarele putina tencuiala umflata la o cladire secundara. Sunt zeci de holuri si de cladiri in acest resort nu pot sa bag in seama asa ceva.

Nu mi s-a parut ca pe vreunul din turisti adulti sau copii, ii interesa sa pastreze, sa protejeze, sa menajeze vreuna din dotarile resortului.

Pur si simplu toti trageau, impingeau, buseau fara menajamente dotarile puse la dispozitie de resort. Pe principiul "Dupa noi potopu’ ".

Cu toate astea nu am vazut aspecte grave si care sa nu se incadreze in ceea ce am cumparat !

Ceea ce ne-au oferit oamenii care ne-au gazduit a fost ceea ce stiam. Nicio “surpriza” neplacuta. Totul la superlativ.

Oamenii de la curatenie abia faceau fata la ce puteau sa faca unii copii sau unii adulti.

Dar cu toate astea toaletele "comune" erau curate, impecabile mai tot timpul cu mici exceptii... perioadele meselor cand venea multimea puhoi la toaleta si nu faceau fata, debarasarea era prompta, geamuri curate, mese curate, mobilier de gradina curat, gunoaie stranse, toate in ordine. Cum au putut sa faca asta nu stiu.

Nu contest!

Pot fi altii care au avut “norocul” sa pateasca sau sa traiasca alte aventuri nefericite.

Nu pot decat sa sper ca sunt cazuri izolate.

Sa revenim la camera...

Aerul conditionat centralizat in camera. Cu panou de control in fiecare camera.

Era functional, facea fata cu brio si fara mirosuri suspecte. A fost pornit doar o seara pana ne-am dat seama ca nu sunt insecte, tantari deloc in zona resortului.

Nu am vazut “picior” de tantar, viespe sau alta insecta zburatoare pe perioada sejurului atat in camera, plaja, piscina si nici la masa sau terasa.

Apoi am lasat usa la balcon deschisa. Pe perioada sejurului nu prea am avut senzatia de caldura, de sufocare nici la plaja, nici la piscina.

In camera era chiar bine de tot de la umbra padurii de pini.

Wi-Fi gratuit, nelimitat cu semnal destul de puternic cam peste tot in resort inclusiv pe plajele de la mare si pe pontoanele destul de lungi de pe mare.

Cum a decurs sejurul...

Nici nu stiu cu ce sa incep sa nu ratez nimic... Sa fiu cat mai detaliat dar sa intelegeti ceva pentru a va putea face o impresie.

Mentionez ca nu suntem turisti cu fite si “rashini” la cap.

Suntem oameni normali si de aceea o sa fac aprecierea a tot ce am vazut, trait si simtit ca niste oameni normali.

Totul in acest resort este intimidant la prima vedere dar apoi constati ca e o situatie de o absoluta normalitate care nu te poate deranja cu nimic. Si te relaxezi si te imbie sa te relaxezi...

Vii cu creierii pe moatze si pleci destresat, odihnit si complet refacut.

Trebuie sa recunosc ca acesta e resortul in care m-am relaxat cel mai mult si a fost cel mai confortabil si relaxant.

Totul... La superlativ. Asta e parerea mea si o sustin pentru ca asa am perceput noi acest sejur. De vis!!!

8 zile (7 nopti) este destul de putin timp pentru vacanta. :))

Ca sa poti beneficia pe larg de tot ce poate sa ofere resortul iti trebuie minim 14 zile de vacanta.

Tineti cont ca oaspetii lantului Rixos beneficiaza si de intrare gratuita la The Land Of Legend cel mai mare parc de distractii din Turcia un fel de Disney Land al lor.

Cel putin o zi o sa petreceti acolo pentru ca merita toti banii.

O gramada de distractii, de piscine cu valuri, de carusele, delfinariu cu spectacole minunate, mall-uri...

Iti trebuie sa aloci cel putin 3 zile ca sa poti petrece un rezonabil timp de 10 de minute la fiecare punct de interes.

In alta zi am fost in Antalya la celebrul lor Aquarium care merita toti banii si in centrul lor vechi care are la intrare celebrul vestigiu antic Poarta lui Hadrian sau Uckapilar (Cele trei porti).

Superb orasul, curat si colorat. Centrul vechi bine pastrat, curat si primitor. O splendoare!

PARANTEZA

Aici in Antalya am vizitat de nevoie si vazut in detaliu ceva ce nu ar trebui sa relatez dar... la ei se poate la noi nu.

O “umila” toaleta publica.

Mergand cu un copil mic se mai intampla si evenimente grave. Ce sa fac?

A trebuit sa mergem si la “vot”. Toaleta era la demisol. Am coborat scarile... Am intrat si am iesit. Am crezut ca am intrat in biroul cuiva. Am urcat scarile. Copilul nu mai putea, era sub presiune. Am intrebat. Unde e toaleta toaleta? Ni s-a spus si aratat ca acolo este. Am intrat smeriti. Na! Ca omu’ de la tara care n-a vazut asa ceva la el in “civilizatie”. Aici semi intuneric cu lumini ambientale, muzica in surdina, aer conditionat de paralizai si miros de parfum si cand zic parfum nu ma refer la solutiile si fasurile de la noi din comertul socialist. Dupa ce s-au obisnuit ochii cu lumina slaba am vazut si toaleta in ansamblu. Marmura si granit pe podea si pereti. Cabine de “vot” impecabil de curate cu folie care se punea automat pe colac. Dozator automat de parfum in fiecare cabina si dispenser de hartie plin. Nici nu ziceai ca a fost cineva pe acolo. A terminat copilul cu cabina de vot si am trecut la chiuvete. Oglinzi impecabile. Totul automat (bateria de chiuveta, dozatorul de spuma, dispenser de hartie sau uscatorul de maini la alegere, dozatorul de alcool). Nu era nevoie sa atingi nimic. Ca sa ramai curat pe maini.

Cand sa plecam a aparut un nenishor cu o laveta, cu un fas si un teu si a trecut pe la chiuveta, a dat cu teul pe jos pana la cabina si ne-a salutat, cu zambetul pe buze la plecare si asta doar pentru ca am “facut” ceva in munca lui. Asa ceva nu credeam ca o sa vad pe undeva. Clar nu in Romania!

Sa ma indrept spre resort acum.

E mare. E luxos. E elegant si totusi relaxant. Nimic apasator.

La piscina principala sau la mare unde mergeam noi nu a fost niciodata nevoie sa fac rezervare la vreun sezlong sau sa las vreun prosop de pe o zi pe alta cum se practica la noi in “turismul socialist”.

Nu parea aglomerat. Deh... 1094 de camere...

Cand ajungeam la piscina atunci ocupam sezlongurile. Adica dupa masa de dimineata.

Nu ne-am batut pe sezlonguri sau paturi albe ce or fi fost. Nu era nevoie. Erau libere...

Mergeam la una din multele cabinele de prosoape ca sa luam prosop de plaja curat apoi ne indreptam spre piscina sau spre mare dupa preferinte. Prosoapele puteau fi schimbate ori de cate ori doreai pe parcursul zilei pe baza cardurilor de prosoape primite.

Stateam la piscina din dreptul barului principal ca sa ne “hidratam” cat mai bine.

La piscina din dreptul rinocerului roz. (Se serveau bauturi fine internationale scumpe si foarte scumpe le-am recunoscut la baruri dupa etichetele de la sticle. La ce m-am priceput si eu...cognac, whiskey, gin, rom.

Nu stiu daca erau originale dar erau cu picurator cu bila. Bere internationala a la Mexican pentru cunoscatori deoarece nu pot sa spun firmele in postare.

Nu cred ca statea turcu’ in spate sa umple sticlele cu furtunu’ din damigeana...

Oricum tot ce era pe baza de rom batea la gust cu ce stiam.

Restul de bauturi alcoolice nu am servit cat am stat acolo si imi pare rau.)

Aici la piscina servirea a fost impecabila, imperiala. Apa calda la piscina. Semnal Wi-Fi super. Prize de inacarcare a telefonului la fiecare doua sezlonguri.

Veneau chelnerii si luau comenzile de la fiecare sezlong in permanenta.

Culmea ei faceau fata cu brio si tineau minte toate comenzile fara sa noteze pe ceva.

Pe la 10 jumate sau 11 ne aduceau si niste prosopele albe pe tavi cu gheata la fiecare sezlong.

Erau reci si parfumate cu ceva mentol, lime, ierburi aromate ca sa pui pe frunte sa te racoresti. Asa e si in Romania! :))

Cocktail-uri cu si fara alcool, bere la sticla, fistic, alune, rontaieli la discretie, fresh-uri de fructe si smoothie-uri la discretie. Orice iti dorea sufletelul. Toate aduse de chelneri la sezlonguri pe tava nu in mana si in pahare de sticla nu de unica folosinta. Rasfat.

Piscine kilometrice si cu forme diferite. Cu apa mai calda sau mai rece dupa preferinte.

La fiecare piscina erau si vitrine frigorifice asezate in perechi. Una pentru apa si una pentru racoritoare la doza.

Plaja...

Plaja lor avea mai multe tipuri de nisip si era delimitata de 3 pontoane si un dig la care erau ancorate ambarcatiuni de lux private.

Aveau atat plaja cu nisip fin in dreptul digului, cu nisip mai putin fin sau cu pietricele la pontoane.

Apa marii era limpede cristal la plajele cu pietricele si nisip mai putin fin.

In apa cu nisip mai putin fin la mal sunt pietre deci va trebuiesc incaltari speciale daca sunteti mai sensibili.

Dar acele pietre fac ca apa sa nu se tulbure aproape niciodata de la curentii marini.

Atat de limpede este apa ca se vedeau toti pestii.

Daca stateai pe loc veneau si te ciuguleau de picioare.

Excelenta apa pentru snorkeling atat pe langa mal cat si de la pontoane.

La pontoane sunt bancuri intregi de pesti colorat is de toate marimile care sunt foarte curiosi si vin spre tine. Ai impresia ca inoti impreuna cu ei. Este o senzatie de relaxare, de pace, de liniste sufleteasca, zici ca inoti cu ingerii.

Plajele sunt cu paviloane albe sub care incap doua sezlonguri. Totul este aerisit.

Apa marii in luna iunie este foarte calda si nu este arsita ziua.

Nici nu se simte efectul acela de sufocare seara.

Locuri libere suficiente oricand pe parcursul zilei la plaja de la mare.

Plaja cu nisip fin era preferata de cei cu copii mici dar apa era tulbure de la nisipul fin care era si in mare. Intrarea in apa foarte lina pe distanta mare de la mal spre larg.

Pontoanele sunt cu sezlonguri sau baldachine. Baldachinele pentru clientii premium sau cost suplimentar. Frumos, elegant. Au baruri aproape de plaja pentru hidratare (orice bautura, inghetata).

Vreo 11 baruri si cafenele fiecare cu tematica lui. La care sa te duci mai intai? :))

Aqua parcul...

Doar l-am bifat pe lista deoarece nu am interactionat cu el.

Exista destule tobogane cu apa. Parca au si un program de functionare. De la distanta erau ok si aveau destui turisti entuziasti de astfel de distractii.

Parc de distractie pentru copii ...

Rixy Kids parca se cheama. Se afla intr-o zona impadurita cu multa umbra protejata de razele solare puternice si imprejmuita cu gard. Portile de acces in parcul copiilor au yala electromagnetica ca niciun copil sa nu poata iesi.

Au amfiteatru pentru spectacole de copii, bufet sau bar de unde se puteau lua apa, sucuri si gustari pentru copii, piscina pentru copii cu apa calda, tobogane in apa si ceva amenajari prin copaci, locuri de joaca destul de multe.

Copii puteau sa invete sa faca pizza. Apoi erau ajutati sa o orneze si sa o coaca la cuptor apoi sa o manance in restaurantul lor, al copiilor.

Fimiu nu a fost interesat decat o ora de acest loc desi eu ca adult m-am cam uitat atent in aceasta zona si parea destul de ok.

Personal tanar destul de mult ca numar care se ocupau de grupulete de copii sa le faca activitati.

Altceva nu pot sa va confirm deoarece al nostru copil nu a vrut sa stea acolo prea mult.

Club-ul, discoteca...

Aproape de plaja, imens sonorizare buna, lumini, spuma, atmosfera super in fiecare seara, lume multa.

Au invitati multi artisti internationali printre care si INA a noastra.

Nu stiu cum faceau dar sunetul de la discoteca desi era in aer liber nu se auzea foarte puternic in afara discotecii. Nu se auzea din camera noastra desi dormeam cu usa deschisa la balcon.

Pentru cei care doresc sa faca sport.

Langa piscina centrala erau aparate dedicate atat afara cat si in aer liber destul de multe ca sa nu te inghesuie nimeni.

Teren de fotbal klumea.

Tiroliana de pe cladirea cea mai inalta pana in mijlocul resortului si perete de excaladare pentru cei interesati.

Multe sporturi poti practica, aveau dotari klumea dar sincer... Noi nu am avut timp sa vedem tot intr-o saptamana atat de mare este resortul.

Spa si Wellness se taxa separat.

Aveau si cinematograf. Rulau in fiecare seara filme destul de noi.

Locatii cu delicii pentru copii mici si mari atat afara cat si in hotel. Inghetate de toate felurile ambalate si manufacturate, prajituri, delicii turcesti.

Tot felul de baruri si cafenele. Cu pian si fara pian. In interior sau in aer liber. cu arhitectura si design atat clasica, eleganta cat si moderna.

Peste tot gaseai mereu boluri mari cu geata pe care tronau doze de orange si cola. La discretie.

Terase peste terase cu canapele confortabile.

Magazine gen mall in interiorul resortului. Nu ma apuc eu sa categorisesc fiecare magazin sau sa critic preturile mari dar erau destui “fraieri”. Probabil rusi. Sala de jocuri electronice si nu numai pentru copii mici si mari aici se platea.

Restaurante...

Veranda, Turcuaz si mai era unul in total 3. Cu program doua dintre ele iar unul dar nu stiu care avea program pana dimineata pentru cei care sunt infometati mereu. Sa isi ia omul cate o gustarica, sa nu-i cada "glicimia" pe jos. :))

Sunt situate la etaje diferite. Luai liftul sau scarile rulante ca sa ajungi in locatie.

Racoroase, aerisite, niciodata nu dadeau senzatia de supraaglomerat, de calcat in picioare, foarte curate.

Bine, Bine! Dimineata erau curate lifturile de la restaurante. Sclipeau!

Dupa masa, dupa ce treceau "turcii si tatarii" erau vai de ele. Murdareee intr-un mare hal.

Situatia se repeta la fiecare masa.

Cooperativa - Munca in zadar. Saracii oameni de la curatenie... Ei zambeau mereu!

Spre deosebire de alte resorturi de lux cica... Aici nu am vazut vesela ciobita si pahare de unica folosinta.

O fi bine!? O fi rau!?

Mancare calitativa, proaspata si care avea gust bun. Unele chiar senzationale.Curcubeu pe cerul gurii.

Nu prea se repeta mancarea. Ma refer la specialitati.

Alimentele de baza erau aceleasi zilnic ca la toate resorturile.

Salate, branzeturi, mancaruri gatite ca la mama acasa o mare varietate. Numai supe creme gaseai si doar cateva feluri.

Aveau atat sortimente sofisticate cat si traditionale, diferite tipuri de fructe de mare zilnic, sortimente de peste zilnic, fripturi din carne de vita, oaie atat la gratar cat si la tava, pui, curcan.

Dulciuri traditionale, torturi o mare varietale si multe alte feluri de prajituri, inghetata, ambalata si manufacturata.

Fructe proaspete mereu o mare varietate.

Mancaruri pentru cei cu alergii spun ei. Nu am avut cum sa verific daca faceai alergie la ea dar era prezenta.

Mancare pentru bebei. Scaune pentru bebelusi. Tacamuri si vesela pentru ei.

Branzeturi, iaurturi si alte lactate, cereale, fructe confiate.

Restaurante tip bufet suedez, mancaruri bine aranjate, aprovizionate mereu fara sa existe riscul sa ramana cineva nemancat daca ajunge pe la sfarsitul programului de masa.

Bauturi la doza din gama cola si orange sau la dozator pentru a fi racit era suc de portocale. Natural deoarece avea si pulpa.

Cafea si derivate la dozator sau facuta proaspat si pusa calda in niste vase de inox sa stea la temperatura.

Apa calda pentru ceai la dozator si diferite tipuri de arome la plic se gaseau pentru toate gusturile.

Daca vroiai ceva calitate premium mergeai la barurile, cafenelele dedicate si te desfatai acolo.

Pe aceste restaurante erau doua tipuri de personal.

Cei care debarasau pe care puteai sa ii mai rogi sa-ti mai aduca apa, doze de suc, fresh de portocale.

Destul de prompti, zambitori mereu si nu foarte milogi dupa bacsis.

Si niste “somelieri” ceva de genul care iti serveau ceva tarii sau vinuri.

Ambalate la sticle.

Nu vrac, nu de la dozator.

Mai aveau si restaurante A la Carte vreo 8 sau 9 la numar trebuia sa te programezi la ele si sa ai tinuta.

Marele regret este ca n-am avut timp sa merg nici 50% unde as fi vrut in acest resort. Atat de mare este.

Am uitat sa specific ceva.

Langa resort peste drum este un bazar cu magazine in care se pot lua cadouri si chilipiruri, te poti tocmi cu negustorii.

Cam asta este in mareeee experienta noastra proprie si personala cu acest resort RIXOS SUNGATE.

Noi am visat un vis frumos din care din pacate a trebuit sa ne trezim cam brusc si in suturi acasa, adica in tara!


---
Trimis de bigam21 in 17.01.20 19:44:32
Validat / Publicat: 18.01.20 08:48:57
VIZUALIZĂRI: 1540INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: ANTALYA, ALANIA
SESIZEAZĂ
greșeală / conținut, limbaj
Adn. FAVORIT
18 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (bigam21); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 20000 PMA (din 20 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 96.00 EUR pe cameră
  • INFO: membrii AmFostAcolo beneficiază - in cadrul sistemului de Privilegii - de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii sau cu proprietarii.
  • Verifică: solicită o ofertă personalizată

  • ECOURI la acest review

    18 ecouri scrise, până acum

    webmasterX [18.01.20 08:34:39] »

    ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE

    Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
    Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

    calincheita [18.01.20 09:20:35] »

    Confirm toate cele prezentate de dumneavoastră. Acum doi ani l-am prins la un super preț (1870 euro) pentru o familie formată din doi adulți și un copil de 6 ani. Acum nu l-am văzut sub 2200 euro.

    L.E. Are cineva vreo explicație pentru creșterea accelerată a prețurilor în Antalya pentru 2020 în afară de un aflux mai mare de turiști ?

    nrs [18.01.20 09:54:35] »

    felicitari! de mult nu am mai citit un articol asa detaliat despre un resort

    bigam21 [18.01.20 10:01:39] »

    @webmasterX: Buna ziua!

    Entitatea comerciala care a fost editata de dumneavoastra in acest review nu mai are activitate in Romania deci nu cred ca se mai poate numi reclama...

    Daca se poate reface mesajul asa cum a fost v-as fi recunoscator.

    Mi-a luat destul de mult timp fizic sa scriu acest review!

    Nu cred ca numele la care au fost trecute prima si ultima litera iar in rest linie punctata pot constitui reclama.

    Cred ca oamenii au nevoie sa stie tot in detaliu... Pe cat se poate.

    Multumesc!

    iulianic [18.01.20 10:35:59] »

    @bigam21: Din cele 43 de poze pe care le-ai atașat, 25 sunt cu măști roșii pe figură. Știu, o faci pentru protecția persoanelor surprinse în fotografie, dar, de ce ții neapărat să ne prezinți și acele fotografii? Cred că era suficient restul de 18 fotografii care prezintă locația la care faci referire în text, iar pe celelalte – nemutilate – să le păstrezi pentru colecția personală.

    Și eu fac fotografii și cu membrii familiei mele sau cu prietenii cu care merg în vacanțe, dar evit să le postez pe site. Mie chiar mi s-a reproșat că nu pun poze și cu mine pentru a mă cunoaște lumea. De atunci, când și când, mai pun câte una, dar fără să abuzez.

    bigam21 [18.01.20 14:47:14] »

    @iulianic:

    Am inteles punctul tau de vedere.

    Dar am intalnit oameni care au spus ca nu am fost niciodata in locatiile respective.

    Pozele de acest fel dovedesc prezenta noastra in locatiile respective.

    Eu nu ma duc in vacante sa fac poze pentru review-uri.

    Eu fac poze cu ai mei.

    Peisajele si alte detalii te asigur ca sunt rare la mine.

    Doar daca surprind ceva wow sau urat fac poze fara persoane.

    Eu nu traiesc din review-uri.

    Am facut review-uri mereu la ce nu am gasit suficiente informatii cand am cautat si eu ca turist adica Rixos Sungate spre exemplu.

    Am fost la Sungate dar informatiile erau aproape incomplete cand am fost eu.

    Erau de genul... O vacanta de vis! Multumesc RS! sau Nu mi-a placut! Nu recomand!

    Am fost pe riscul nostru sa zicem...

    Am facut acest review sa-i ajut pe oameni.

    nrs [18.01.20 15:50:59] »

    sa stii ca nimeni de pe aici nu traieste din reviewuri, mai mult nu castiga nimic. putini sunt cei care au beneficiat de vouchere si oricum nu iti asigura nici macar o vacanta acele premii cu atat mai putin traiul

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [18.01.20 17:37:42] »

    @bigam21:

    Am facut review-uri mereu la ce nu am gasit suficiente informatii cand am cautat si eu ca turist adica Rixos Sungate spre exemplu.

    Am fost la Sungate dar informatiile erau aproape incomplete cand am fost eu.

    Cred că puţină modestie nu ar dăuna nimănui .

    Întâmplarea face că am fost şi eu acolo, cu vreo două săptămâni înaintea ta şi destule dintre aspectele semnalate de tine îmi par simple fabulaţii, asta pentru a mă exprima elegant .

    Despre faptul că nu ai găsit suficiente informaţii despre Sungate, chiar nu ştiu ce să mai zic. Dar ai întrebat aici pe site şi nu ai primit răspuns?

    Am fost de trei ori la acest hotel, ultima dată tot în iunie 2018 ca şi tine şi am scris pe AFA un review suficient de complet, în opinia mea, de la prima mea vizită acolo, am postat şi fotografii de acolo, cu aspectele de interes, nu cu familionul pentru că AFA nu este FB şi nici album de familie. Puţine lucruri s-au schimbat de atunci, deci pot considera că articolul meu încă poate fi util.

    Colega @Cris a scris un articol superb despre Rixos Sungate, un adevărat ghid, extrem de util celor interesaţi, cu muuulte fotografii foarte bine realizate, dar nici pe acesta nu l-ai văzut, nu-i aşa?

    bigam21 [18.01.20 22:55:30] »

    @nrs: Scuze! Scopul meu e sa incerc sa ajut nu sa jignesc si nici macar sa intru in polemica. Nu asta mi-a fost intentia.

    bigam21 [19.01.20 00:15:58] »

    @nicole33:

    Doamnei nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA.

    Sunt de acord! Modestia nu strica!

    Imi cer scuze ca am indraznit sa inoportunez " titanii" , " zeii" atotstiutorii, atottiitorii si detinatorii adevarului absolut de la AFA !

    Imi cer scuze ca v-ati stricat vederea sau ati facut cataracta uitandu-va la pozele mele cu familia si nefotoshopate pe deasupra !

    Nici nu stiu cum am indraznit sa pun poze cu ei.

    Blasfemie!!!

    Oare trebuia sa va cer voie?

    Am confundat AFA cu Tripadviser ma iertati inca odata!

    Si punctual vorbind ati citit review-ul?

    Sa va raspund. E parerea mea si nu conteaza altceva.

    Stiu aici se practica. Vii cu ideea ta si pleci cu a altora.

    Ups! Mi-a scapat!

    Un review care are mai mult de 3 ani nu il citesc al tau a fost in 2013.

    Consider ca de la un an la altul conditiile de sedere la un resort se pot schimba.

    Dar dupa 5 ani?

    Resortul se deterioreaza, serviciile la fel. Nu ne asteapta pe noi ca o floricica.

    De ce crezi ca apreciem toti informatii ca data de inaugurare a resortului si data cand s-a renovat ultima oara?

    De ce crezi? Nimeni nu vrea sa mearga intr-o darapanatura.

    Cum aflam asta?

    Din review-uri detaliate chiar si asa prost scrise si impanate de poze cu familionu'.

    Mai putin de la agentii. Si mai putin spre deloc de pe site-urile resorturilor !

    Eu cautam ajutor in noiembrie 2018 inainte de targul de turism ca sa stiu ce sa cumpar.

    Deci... Merci de nimic doctore...

    Colega @Cris a scris un articol superb despre Rixos Sungate, un adevărat ghid...

    Sunt de acord si pe Dumneaei o felicit fara malitie chiar cu respect!

    Pe 26 iunie 2018 cand a aparut review-ul Dumneaei noi deja eram de o zi in resort.

    Nu cred ca e cazul sa ne punem poalele in cap si sa ne umflam muschii capului.

    Hai mai bine sa fim constructivi si sa ajutam cat putem nu sa dam cu bata in nefericitii care nu au atata talent la scris ca altii.

    Dar care macar... au curaj si pe deasupra isi rup din putinul timp sa scrie un amarat de review.

    Cine a scris un review si are familie si serviciu stie cam cat timp ocupa un review mediu ca si consistenta. Nu ma victimizez doar punctam acest aspect.

    Stiu va roade! Vreti sa raspundeti! Abtineti-va!

    AFA nu e nici despre mine, nici despre tine!

    E despre ei.

    Da-da! Ei...

    Cei care furnizeaza servicii in turism pe banii nostri.

    Agentii de turism, Resorturi, Hoteluri, Transportatori, Asiguratori in turism... Exista vreo limita de dezbatere!?

    AFA nu e despre useri si... USERI, despre ce prost scrie un review ala si aia.

    Sa nu indrazneasca cineva aici sa se mai ia de vreun user care vine cu dovezi ca "a fost acolo" nu cu cu poze de pe net si ca a avut incredere sa scrie, sa impartaseasca trairile lui asa naive si lipsite de geniu scriitoricesc!!!

    Si mai ales sa nu-i rastignim pe cei care au uitat familia in poze sau nu au talent la fotografie.

    Asta e!

    Unii sunt mai talentati altii nu.

    Fericiti sunt cei cu multe " talenturi" sau " talente" !?

    Inchei amintindu-va si rugandu-va sa nu transformati acest site in scoala de corectie... Sau mai rau in facebuce unde daca parerile personale nu "corespund" e vai si amar de tine.

    De poze va luati, de ce scrie omul in parerea, review-ul lui va luati, de ortografie si caligrafie mai aveti sa va luati.

    In rest... le-ati facut pe toate.

    Atentie va rog!!!

    NU vorbesc la general de toti userii de buna credinta ci de " dirigintii de santier" de pe AFA stiu ei care sunt.

    Cei care vor tabara pe mine dupa aceasta replica la postarea lui nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA.

    Apropou... Asa se scrie?

    " Ezista" ADMIN la acest AFA?

    Intrebare pentru Domnul ADMIN. Nu-l cunosc personal nici dumnealui pe mine.

    Ce conteaza pe AFA?

    Ca sa stim si noi userii. Ca USERII stiu acest raspuns deja.

    Ca oamenii de buna credinta scriu review-uri sau cum scriu? E cenaclu literar aici si ne scot la tabla niste academicieni ?

    Frumusetea fotografiilor sau realitatea pe care le arata ele?

    Sa auzim de bine! Nu mai sper asta!

    bigam21 [19.01.20 10:07:01] »

    @nicole33:

    Rectificare...

    Era vorba de targul de turism din noiembrie 2017 si nu 2018 cum am scris.

    Sejurul a fost in iunie 2018.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [19.01.20 15:26:11] »

    @bigam21:

    Niciodată nu comentez fără a citi înainte, dovadă ecoul meu:

    La receptie primirea a fost OK dar receptionerii si personalul Guests Relations inteleg foarte putin spre deloc engleza.

    Poate ai avut tu ghinion

    Am fost de trei ori la Sungate şi de fiecare dată comunicarea în limba engleză cu recepţionerii şi cu cei de la Guest Relation a fost perfectă, aceştia vorbind chiar foarte bine, mult peste medie, această limbă.

    Limba oficiala fiind rusa. Ei fiind de origine rusofona.

    Dar... Chiar si asa nu o sa intampinati nicio problema. Daca nu inteleg ce spuneti macar zambesc frumos.

    E putin frustrant sa incerci sa porti o convorbire ca sa lamuresti unele aspecte iar ei sa tot cheme in ajutor tot felul de “prieteni” care la randul lor cand se murdaresc la gura de engleza cheama un prieten turc sa vorbeasca engleza in locul lor.

    Chestia cu originea rusofonă a fost tare amuzantă . În realitate, existau şi angajaţi ai hotelului ruşi şi atât! , ceea ce mi se pare absolut firesc şi normal într-un hotel populat permanent de către turişti vorbitori de limbă rusă într-o proporţie de peste 95%. Chiar şi cu aceştia eu am reuşit să mă înţeleg foarte bine în engleză, fără să fiu nevoită să vorbesc ruseşte sau să dau din mâini la greu.

    Trebuie să te mai şi orientezi în spaţiu . Dacă vezi un angajat cu prenume clar rusesc pe ecuson, te adresezi celuilalt, turc, şi ai rezolvat problema foarte simplu.

    Este greu de crezut că TOŢI angajaţii buni vorbitori de engleză au fost daţi afară în cele două săptămâni care au trecut între sejururile noastre în acelaşi hotel şi înlocuiţi cu habarnişti, aşa că eu contest cu tărie „informaţia” ta referitoare la necunoaşterea limbii engleze la nivelul recepţiei şi al relaţiilor cu publicul, o informaţie eronată care poate crea confuzii.

    Apoi am gasit din intamplare pe seful de la barurile din resort, asa s-a prezentat dumnealui, un domn de origine turca si ne-a descurcat omul imediat in doi timpi si trei miscari.

    Pe şeful barurilor l-am cunoscut şi eu în 2013. Un turc amabil, chiar dacă nu vorbea strălucit engleza. L-am reîntâlnit cinci ani mai târziu în iunie 2018, el m-a recunoscut, iar conversaţia cu el mi-a asigurat servicii mai prompte la barul meu preferat .

    Am fost cazati la parter in camere standard cu vederea spre gradina pe partea cu marea. Family Terrace sau cam asa ceva.

    De fapt, corpul în care ai fost cazat se numeşte Terrace House . Scrie şi în concept şi îl găseşti şi pe harta resortului

    Chestia cu „Family” este altceva şi sigur nu te-ai tu cazat acolo.

    Foarte mari cele mai mari vazute pana acum la vreun hotel de 5 *****, curate, elegante dar cam sobre pentru gustul meu.

    Camerele standard de la Sungate au 38 metri pătraţi. Sunt suficient de spaţioase pentru cazarea a doi adulţi şi un copil. Tu ai fost impresionat de mărimea camerei, dar cei cu ceva mai multă experienţă în ale resorturilor turceşti vor aprecia camera ca fiind ok şi atât.

    Stilul mai sobru este caracteristic hotelurilor lanţului Rixos. Nu a fost tocmai pe gustul meu, dar, cu timpul, m-am obişnuit.

    Intocmeau tricourile lasate imprastiate pe pat sau pe fotolii desi nu era treaba lor. Efectiv ne uimeau cu ce gaseam in camera si pe pat de fiecare data cand faceau curat. Lasam ceva imprastiat si il gaseam strans, impachetat frumos in troller.

    Nu am prea înţeles eu ce făceau cu tricourile tale împrăştiate peste tot, dar te asigur că era treaba lor să facă şi ordine în cameră, fiind verificaţi atent de către supraveghetori. Ce nu mi se pare prea ok este că au umblat în trollerele tale.

    Camerele aveau loc suficient sa gazduiasca pana si un birou dotat cu tot ce trebuie pentru cei care doresc sa ia munca cu ei in vacanta.

    Biroul mai avea şi o altă utilizare, dar văd că nu te-ai prins . Putea fi utilizat cu succes ca masă de machiaj de către doamne prin simpla ridicare a blatului care „ascundea” o oglindă.

    Aaaa pe hol la una dintre clădiri am vazut peretele julit un pic de un troller cred si... Am mai vazut undeva afara spre gradina pe unde stropeau cred aspersoarele putina tencuiala umflata la o cladire secundara.

    Uite că pe astea eu le-am ratat. Diferenţa între noi este că eu plec în vacanţă, nu în inspecţie .

    Tineti cont ca oaspetii lantului Rixos beneficiaza si de intrare gratuita la The Land Of Legend cel mai mare parc de distractii din Turcia un fel de Disney Land al lor.

    Informaţia completă ar fi fost aceea că turiştii Rixos beneficiază de transport şi intrare gratuite la Legends cu o simplă rezervare la Guest Relation cu o zi înainte, numărul vizitelor nefiind limitat decât, eventual, de durata sejurului.

    Cel putin o zi o sa petreceti acolo pentru ca merita toti banii.

    De meritat, categoric, merită, dar care bani, că totul a fost gratuit pentru tine?

    PARANTEZA

    Aici in Antalya am vizitat de nevoie si vazut in detaliu ceva ce nu ar trebui sa relatez dar... la ei se poate la noi nu.

    O “umila” toaleta publica.

    Trec peste faptul că nu văd ce legătură are buda vizitată de tine în Antalya cu prezentarea hotelului Rixos Sungate, dar ai tu certitudinea că TOATE budele din Antalya sunt precum cea vizitată de tine??? Îţi spun tot eu că NU este deloc aşa, o nouă dovadă că generalizările sunt cel puţin periculoase.

    La piscina din dreptul rinocerului roz. (Se serveau bauturi fine internationale scumpe si foarte scumpe le-am recunoscut la baruri dupa etichetele de la sticle. La ce m-am priceput si eu... cognac, whiskey, gin, rom.

    Nu stiu daca erau originale dar erau cu picurator cu bila.

    La barul respectiv, la fel ca şi la restul barurilor din resort şi erau vreo 18 parcă, existau şi băuturi de import, dar şi băuturi locale. Dacă doreai să bei ceva original trebuia doar să precizezi exact marca dorită, nu generic pe tip de băutură.

    Toate aduse de chelneri la sezlonguri pe tava nu in mana si in pahare de sticla nu de unica folosinta. Rasfat.

    Chestie de interpretare .

    Ceea ce tu apreciezi şi numeşti „răsfăţ”, eu consider „inconştienţă şi iresponsabilitate”, o bilă neagră pentru hotel, dacă au procedat aşa. Pe plajă şi la piscine este periculoasă folosirea paharelor de sticlă care se pot sparge cu uşurinţă, cioburile rezultate putând cauza rănirea turiştilor.

    Excelenta apa pentru snorkeling atat pe langa mal cat si de la pontoane.

    La pontoane sunt bancuri intregi de pesti colorat is de toate marimile care sunt foarte curiosi si vin spre tine. Ai impresia ca inoti impreuna cu ei. Este o senzatie de relaxare, de pace, de liniste sufleteasca, zici ca inoti cu ingerii.

    Snorkeling-ul la Sungate poate fi o opţiune doar pentru cine nu are termen de comparaţie. După ce faci snorkeling adevărat în Egipt la Marea Roşie, de exemplu, sigur nu vei mai face măcar efortul de a-ţi căra cu tine masca în Turcia.

    Fimiu nu a fost interesat decat o ora de acest loc...

    Cineee???

    Clubul pentru copii de la Rixos oferea multe activităţi interesante şi atractive pentru copii, cu animatori tineri şi dedicaţi. Probabil şi aici bariera lingvistică a fost imposibil de depăşit .

    Nu stiu cum faceau dar sunetul de la discoteca desi era in aer liber nu se auzea foarte puternic in afara discotecii. Nu se auzea din camera noastra desi dormeam cu usa deschisa la balcon.

    Muzica de la Alara Snow Center nu se aude până în camerele de la Terrace House, dar cei cazaţi în clădirea principală pot fi deranjaţi de aceasta, însă doar până la miezul nopţii. La Terrace House eu auzeam din balcon muzica de la Amara Club Marine care are amfiteatrul pe partea spre Sungate.

    Muzica de la Chaos Disco nu se aude nicăieri.

    Teren de fotbal klumea.

    Recunosc, exprimări de genul celei subliniate mai sus, repetate, îmi zgârie retina, dar sper să supravieţuiesc fără daune majore .

    Tiroliana de pe cladirea cea mai inalta pana in mijlocul resortului si perete de excaladare pentru cei interesati.

    Aici ai omis să precizezi esenţialul: preţul sau măcar faptul că acestea se plătesc, informaţie extrem de utilă celor interesaţi.

    Spa si Wellness se taxa separat.

    Eşti tu sigur?

    Eu îţi spun că multe „chestii” din zona de SPA sunt gratuite, gen piscina interioară, bănuiesc că ştii şi că sunt două situate în locaţii diferite , saune de tot felul. Doar masajele şi tratamentele sunt contra cost.

    Magazine gen mall in interiorul resortului. Nu ma apuc eu sa categorisesc fiecare magazin sau sa critic preturile mari dar erau destui “fraieri”.

    Corect ar fi fost să precizezi că este vorba de magazine de firmă, multe oferind produse de super calitate, nu genul produselor pe care le întâlneşti în bazar. Cumpărători erau ruşii care aveau o altă putere financiară decât noi şi care îşi permiteau să plătească acele preţuri care şi mie mi s-au părut foarte mari.

    Veranda, Turcuaz si mai era unul in total 3.

    Al treilea restaurant principal se numeşte Pino. Se află la parterul clădirii principale în apropierea cofetăriei-patiseriei, dar a fost închis pe perioada sejurului meu. L-am frecventat în cea de a doua mea vizită la Sungate când am avut cazare în Main Building şi îmi era la îndemână pentru micul dejun, coborând la restaurant, direct, cu liftul.

    Cu program doua dintre ele iar unul dar nu stiu care avea program pana dimineata pentru cei care sunt infometati mereu. Sa isi ia omul cate o gustarica, sa nu-i cada " glicimia" pe jos.

    O informaţie potenţial utilă, aceea că există un restaurant deschis toată noaptea, pierdută într-un comentariu ironic, o ironie gratuită, probabil din răutate sau ignoranţă, nu ştiu.

    Nu te-ai gândit vreo secundă că restaurantul respectiv poate fi extrem de util celor care ajung la hotel seara după cină sau pleacă acasă dimineaţa foarte devreme şi au şi aceia dreptul să mănânce ceva, că doar au plătit şi ei.

    Întâmplarea face ca în ultima mea seară petrecută la Sungate să mă întâlnesc cu doi amici, amândoi membri AFA, care au avut zbor după amiaza, charterul lor a avut întârziere încă de la plecare şi aşa au ajuns în resort după terminarea cinei. Până s-au cazat, până au făcut un duş şi s-au acomodat, deja era târziu. Ne-am bucurat de revedere la Lotus Bar la o bere, doar şi berea este aliment, nu-i aşa? , am mai băut ceva la Piano Bar, dar oamenilor chiar le era foame, fiind destule ore de când plecaseră de acasă şi atunci i-am îndrumat spre Night Buffet să ciugulească totuşi ceva înainte de culcare.

    În astfel de cazuri un asemenea restaurant este util şi nu ar fi fost rău dacă te gândeai de două ori înainte de a-i acuza pe cei „mereu înfometaţi” sau pe cei cărora „le-a căzut glicemia pe jos” (ce glumă proastă!), nefiind tu în măsură să-i judeci.

    Mancaruri pentru cei cu alergii spun ei. Nu am avut cum sa verific daca faceai alergie la ea dar era prezenta.

    Nici aici nu ai înţeles absolut nimic, dar nu ar trebui să mă mai mir .

    De fapt este taman pe dos decât ai priceput tu. Persoanele care suferă de diferite alergii trebuie să consume doar o mâncare specială, FĂRĂ ALERGENI, pentru a nu avea probleme de sănătate, iar pentru faptul că restaurantul oferă o asemenea mâncare are o bilă albă.

    Bauturi la doza din gama cola si orange sau la dozator pentru a fi racit era suc de portocale. Natural deoarece avea si pulpa.

    În restaurantul principal eu nu am băut Coca Cola la doză, ci doar la sticlă de sticlă, iar sucul de portocale, chiar dacă avea pulpă, nu era tocmai natural şi nici fresh, ci conţinea şi destui conservanţi. Era ceva în genul sucului Cappy la cutie, nici TEC, dar nici fresh.

    Cafea si derivate la dozator sau facuta proaspat si pusa calda in niste vase de inox sa stea la temperatura.

    Pentru corecta informare a celor interesaţi, voi preciza că la dozator erau diverse sortimente de cafea, dar doar cafea instant, deloc pe gustul meu.

    Dar la Dem Cafe puteai bea super cafele şi specialităţi.

    Pe aceste restaurante erau doua tipuri de personal.

    Cei care debarasau pe care puteai sa ii mai rogi sa-ti mai aduca apa, doze de suc, fresh de portocale.

    ...

    Si niste “somelieri” ceva de genul care iti serveau ceva tarii sau vinuri.

    Ambalate la sticle.

    Nu vrac, nu de la dozator.

    O altă poveste amuzantă dacă nu ar fi incompletă şi destul de departe de adevăr.

    În realitate, ospătarilor, aceeaşi care şi debarasau mesele, le comandai nu doar apă şi suc, ci şi bere, vin, cocktailuri simple sau şampanie, ceai sau cafea şi erai servit cu promptitudine la masă, băuturile fiindu-ţi servite la pahar, cam ca la orice all inclusive. Pentru mine era suficient un pahar maxim două de „ceva”, o sticlă întreagă ar fi fost prea mult.

    Povestea cu „somelierii”, ce glumă bună! , era cu totul alta. Respectivii plimbau nişte cărucioare cu vinuri mai speciale şi cu băuturi premium de import, în cazul tăriilor, dar cel mai important aspect este acela că toate cele de pe cărucior erau CONTRA COST, dar tu, din nou, ai ratat esenţialul . Evident, nici preţul acestora nu era mic deloc, alcoolul fiind oricum scump oriunde în Turcia şi cu atât mai mult în restaurantul unui hotel de 5 stele de lanţ internaţional. Însă dacă te ţinea buzunarul şi îţi doreai cu orice preţ, nimeni nu te împiedica să-ţi comanzi de la aceştia o sticlă de vin mai bun sau o tărie mai specială. Eu nu am văzut mulţi doritori.

    Noi am visat un vis frumos din care din pacate a trebuit sa ne trezim cam brusc si in suturi acasa, adica in tara!

    Trezirea prea bruscă dintr-un vis frumos poate fi amânată/evitată prin prelungirea sejurului cu una două săptămâni.

    =

    Probabil timpul alocat acestui comentariu putea fi utilizat mai bine pentru scrierea unui propriu articol de acolo, dar am vrut şi eu să ajut cititorii interesaţi de un sejur la Sungate cu informaţii corecte şi mult mai complete .

    De răspuns acuzaţiilor lansate prin ecou voi răspunde mai târziu.

    Să nu crezi că-ţi voi trece cu vederea impertinenţa...

    SUFLETEL [19.01.20 20:31:21] »

    @bigam21:

    Hmmm...

    Prea multe inadvertente, prea multe informatii eronate sau incomplete, prea multe adevaruri spuse doar pe jumatate. Toate acestea scad drastic credibilitatea reviewului tau, cel putin in ochii mei, deoarece pentru mine acuratetea informatiilor este importanta.

    Despre poze, ce sa mai zic si eu? Cele facute dupa conceptul hotelului sunt oricum ilizibile din cauza rezolutiei slabe, iar conceptul din 2018 nu este obligatoriu sa mai fie valabil si in 2020. Cele cu familia, dar blurate sunt si mai putin de folos, tu nu poti dovedi ca este familia ta cea din poze. Si eu fac in vacante poze cu familia, dar niciodata nu voi posta pe internet poze cu copilul meu!

    Nu contest efortul depus pentru scrierea reviewului, dar apreciez ca total deplasata reactia ta la adresa tuturor, incepand cu webul cu care te certi desi tu esti cel care nu a respectat regulamentul, cu alti useri care te-au sfatuit sa eviti postarea de foto personale cu familia in prin plan si mai nimic in rest, tocmai acel rest care nu mai incape in poza fiind de interes pentru noi toti.

    Despre agresivitatea cu care i-ai raspuns lui Nicolle33 nici nu mai comentez. Ma mir doar ca nu ai fost inca sanctionat. Atacul la persoana nu este acceptat de regulament, dar vad ca si respectarea acestuia este optionala pentru unii.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [19.01.20 23:57:48] »

    @bigam21:

    Imi cer scuze ca am indraznit sa inoportunez " titanii" , " zeii" atotstiutorii, atottiitorii si detinatorii adevarului absolut de la AFA!

    Ironie gratuită, poate invidie, nu ştiu. Dar ştiu că statutul pe acest site se câştigă prin muncă, multă muncă, perseverenţă, timp răpit familiei. Nimeni nu s-a născut TITAN şi nici nu a devenit peste noapte.

    Imi cer scuze ca v-ati stricat vederea sau ati facut cataracta uitandu-va la pozele mele cu familia si nefotoshopate pe deasupra!

    Din fericire, am supravieţuit, lămurindu-mă repede că nu merită nici efortul şi nici timpul pierdut.

    Insinuezi cumva că eu am postat vreodată vreo poză „prelucrată”? Dacă da, te somez public să spui care este aceea/acelea sau să-ţi ceri tot public scuze pentru impertinenţă.

    Nici nu stiu cum am indraznit sa pun poze cu ei. Blasfemie!!!

    Dacă plăcerea vieţii tale este să–ţi expui familionul pe net, eu nu mă pot opune , dar dacă tu crezi că îşi va alege cineva viitorul hotel ghidându-se după poze extrem de sugestive precum P22 cu picioarele nevestei tale şi o parte din posterior, atât şi nimic altceva, îţi spun sigur că te înşeli.

    Un review care are mai mult de 3 ani nu il citesc al tau a fost in 2013.

    Să fii sănătos! Ştii cât de tare sufăr că nu mi-ai citit tu articolul?

    Au fost suficienţi cei care l-au citit, apreciat şi cărora ştiu sigur că le-a fost de folos, aşa vechi cum este.

    Însă nu accept minciuna că nu ai găsit informaţii suficiente şi complete pe site.

    Consider ca de la un an la altul conditiile de sedere la un resort se pot schimba.

    Posibil, dar nu obligatoriu. Atunci tu de ce ai postat după aproape doi ani de la sejur?

    Eu am fost prima dată la Rixos Sungate în 2013, în primul an după renovare, am revenit în 2014 şi apoi în 2018. Am sesizat diferenţe, dar nimic extraordinar de important, în cei patru ani şi jumătate scurşi între prima şi a treia vizită la Sungate, aşa că nu mă plictisi cu poveşti. Oricum nu eşti tu în măsură să mă contrazici pentru că nu ai termen de comparaţie , iar eu am suficiente poze şi filme în sprijinul afirmaţiilor mele.

    Hotelul are aceeaşi localizare, tot acelaşi număr de camere, uzura mobilierului din camere se mai vede pe alocuri, plaja şi piscinele sunt tot acolo, la fel şi aquaparkul, pinii au mai crescut puţin, vechiul far a fost demolat pentru a lăsa locul liber pentru un heliport, un rând de magazine din cele scumpe a fost demolat pentru a construi o sală de fitness ultramodernă dotată cu aparate de ultimă generaţie, au grupat toate facilităţile pentru copii în partea stângă a resortului, aproape de Terrace House şi au dărâmat „castelul de nisip” de pe babies beach. Pe partea de servicii nu am sesizat decât o reducere a numărului şi calităţii felurilor de mâncare oferite, rămânând însă suficiente variante pentru orice gust, precum şi o reducere a numărului băuturilor de import incluse în concept, dar şi o scădere pe partea de spectacole şi concerte la care Sungate excela în trecut. Singurul aspect cu plus a fost internetul wireless de mare viteză disponibil acum pe întreg teritoriul resortului. Personal nu consider că toate cele menţionate mai sus ar influenţa semnificativ decizia alegerii acestui hotel.

    Pe 26 iunie 2018 cand a aparut review-ul Dumneaei noi deja eram de o zi in resort.

    Corect. Cris a fost acolo la sfârşit de mai 2018 şi a postat la scurt timp de la revenirea acasă. Articolul ei le-a fost cu siguranţă util celor care au dorit să meargă acolo în 2019 şi, de ce nu şi în 2020. Iar despre fotografii... Nici nu se compară.

    Cine a scris un review si are familie si serviciu stie cam cat timp ocupa un review mediu ca si consistenta. Nu ma victimizez doar punctam acest aspect.

    Câte articole ai scris tu pe AFA? Fix trei în trei ani şi jumătate de la înscriere, mai puţin de un review pe an. Tu ai impresia că numai tu ai familie şi serviciu şi toţi ceilalţi sunt şomeri sau ce???

    Stiu va roade! Vreti sa raspundeti! Abtineti-va!

    S-o crezi tu că poţi să mă bălăcăreşti cum vrei tu şi să nu-ţi dau replica!

    Inchei amintindu-va si rugandu-va sa nu transformati acest site in scoala de corectie...

    Eu îţi reamintesc că AFA este în primul rând un site de informare turistică, iar eu voi interveni ori de câte ori sesizez informaţii eronate sau incomplete, care pot deruta cititorii, iar în articolul tău au fost destule . Fair play ar fi fost să-mi mulţumeşti pentru intervenţii, completări şi clarificări, dar tu ai ales o altă variantă, cea a jignirilor, insinuărilor şi acuzaţiilor nefondate. Asta este, atâta poţi.

    Desigur, şi cei care vor alege „inspiraţi” de articolul tău, îţi vor „mulţumi” la rândul lor pentru „ajutor”. Mai ales când vor constata singuri că nu prea seamănă cele expuse de tine cu realitatea de la Sungate

    tm67bru CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [20.01.20 08:23:45] »

    se dă și pâine pe aici? că circ văd că e deja

    Se va forma sigur coadă, dacă vreți tai eu bilete și-i ordonez frumos la rând

    -

    Oameni cu probleme, o grămadă. Dacă n-au, și le inventează.

    andreeapreda01 [02.02.20 13:12:45] »

    @tm67bru: Buna Ziua

    Nu vreau sa fiu rautacios, dar Nicole33 cam are dreptate. Daca cititi toate postarile facute de ea in timp, o sa vedeti ca au fost de mare ajutor pentru cei care sunt membrii si vor sa se posteze corect toate informatiile despre resorturile vizitate.

    Pe mine unul m-a ajutat in alegerea unui resort. Eu personal sunt fan Turcia, am la activ ceva vacante la diferite resorturi si sunt corect in comentariile pe care le fac. Nu le fac de dragul de a le face, sau sa duc in eroare alti turisti care isi aleg vacanta pe postarile noastre.

    Ce ar fi daca turistul care a citit acel rewiew merge numai pe acea caracterizare???

    Apropo, am fost si eu in iunie 2019 (vezi impresii) si nu prea au fost toate asa cum au fost spuse de Bigam21.

    Sa revenim si la discutia cu preturile pt Turcia, care de la an la an se maresc fara sa stim de ce anume, mai mult decat atat ca la unele resorturi mai scad si serviciile.

    In fine eu zic sa fim corecti, sa avem vacante reusite si sa colaboram spre binele tuturor, doar acest site pentru asta a fost facut

    Yoda [02.02.20 15:18:25] »

    @andreeapreda01:

    Sa revenim si la discutia cu preturile pt Turcia, care de la an la an se maresc fara sa stim de ce anume, mai mult decat atat ca la unele resorturi mai scad si serviciile.

    Preturile cresc pentru ca exista cerere, hotelurile sunt pline, si atunci, de ce sa nu le creasca? Este legea cererii si a ofertei.

    frascris / TELEFON [27.04.20 14:58:51] »

    @andreeapreda01:  simpatic ecoul. Vin doar cu o completare, că văd că e modest userul și s-a abținut de la comentarii suplimentare. " nenea" @tm67bru e cam cel mai omniprezent pe site și nu cred că există articol necitit de dânsul. De fapt e cam primul care votează orice articol (bineînțeles, dacă merită votat). Nu am nicio îndoială că știe exact cine e @nicole33, chiar personal. Iar ca să mă înțelegi mai bine, eu cred că e chiar contul de user al adminului cel mai admin, dar în calitate de utilizator de rând (domnul ... (nu știu cât de public e numele său și nu vreau să mă dau în spectacol acum) care a înființat site-ul acesta). Iar intervenția sa avea menirea de a calma spiritele 😉

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    7 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    andreeapreda01, bigam21, calincheita, fra, iulianic, SUFLETEL, Yoda
    Alte impresii din această RUBRICĂ:
    NOTĂ: Recomandările evidențiate (pe fond galben) aparțin unor autori cu statut membru GOLD sau superior

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

    [C] Copyright 2008-2020 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
    pagină generată în 0.117905855179 sec
    ecranul dvs: 1 x 1