ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 11.09.2019
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Alba Iulia
ÎNSCRIS: 20.12.16
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
AUG-2019
DURATA: 5 nopți
familie cu copii
PREȚ SEJUR 1000 euro ?
FĂRĂ transport
REGIM MASĂ AI
"ECHIPA" A INCLUS:
2 AD. + 2 COPII -- v: 14,11

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTA MEDIE REZULTATĂ
80.00%
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

Atrium by the Blaxy Hotel Resort3

Atrium - sa incercam sa intelegem!

TIPĂREȘTE

Am achiziționat un sejur de 5 nopți la Atrium by the Blaxy în luna mai sau iunie 2019 și ulterior văzând impresiile care s-au scris, am crezut că va fi un rateu complet, fapt pentru care nu ne-am dus cu mari ațteptări. Poate și pentru acest ultim aspect, ne-am dus oarecum pregătiți să întâmpinăm sejurul cu o mare decepție...

Noi am ajuns la recepție în jurul orei 18:30, întrucât pe vouchere era trecut check-in după ora 18:00 și cum mereu am fost serioși cu acest aspect, nu am abuzat și nu am ajuns mai devreme.

Ni s-a repartizat cameră la etajul 9, penultimul etaj, din fericire cu vedere spre mare, altfel era o mare pustietate în partea opusă și nu știu sigur cum ar fi fost. Pe de altă parte, datorită spectacolelor din fiecare seară care durau până târziu, era mai dificil să dormi pe partea cu vedere la mare unde era și amfiteatrul, decât pe partea opusă.

Acum să începem pe rând:

- Camera, suficient de mare, de spațioasă, mobilier alb, nuanțe de alb și albastru-deschis în cameră. Practic, totul în regulă.

Curățenia în cameră, aici un aspect sensibil: cam lăsa de dorit. Nu s-a făcut curățenie în cameră (cum era la alte hoteluri din străinătate: aspirat, aranjat), în schimb se schimbau prosoapele zilnic (aveam doar 3 prosoape, 2 mici și unul mare, noroc că ne-am dus de acasă!), se goleau coșurile de gunoi zilnic și cam atât.

În rest, doar dacă cereai, mai primeai o hârtie igienică în plus, că de șampon sau săpun nici nu a fost vorba. Așa că în a doua seară ne-am dus în stațiunea Costinești și am achiziționat: hârtie igienică, săpun de mâini, apă plată la sticle de 0,5 l. Am luat apă întrucât aveam un mini frigider în cameră dar nu era aprovizionat cu nimic.

- Baia, mare, încăpătoare, cabina de duș generoasă, pe un perete întreg. Din păcate, aici cam lipsea aprovizionarea cu consumabile: hârtie igienică, șampon, săpun, etc. Și am primit doar 3 prosoape, din care 2 mici.

- Bucătăria, recunosc că ar fi multe de spus, nu suntem gurmanzi, nu am încercat multe feluri de mâncare, dar trebuie spus că cele gustate s-au dovedit a avea gust, ceea ce în alte părți nu s-a întâmplat.

În primele zile care au fost mai aglomerate de turiști, s-a văzut că s-a făcut greu față valului de turiști. În următoarele 3-4 zile, au fost mai puțini turiști, hotelul mai aerisit și acest aspect s-a văzut și la mare și la masă.

În fiecare zi la amiază erau 2 feluri de ciorbe/ supe și meritau încercate. Spre deosebire ce cele din Grecia, Turcia sau Bulgaria, simțeai că nu te balonezi și aveau și gust. Gust autentic, românesc.

Felul doi ne-am limitat la: cartofi piure sau copți și pilaf de orez cu piept de pui la grătar sau pulpe, asta pentru că acestea sunt mâncăruri cu gust asemănător cam peste tot spre deosebire de alte preparate care par interesante dar poate nu pe gustul nostru.

Să nu uit să precizez: murăturile (castraveți, gogonele, ardei) au fost formidabile. Am luat și ardei copt, ceea ce nu am prea găsit în multe hoteluri.

Se servea înghețată la amiază și aici un plus față de alte hoteluri, înghețata nu era vărsată, ci la cornet și în ambalaj sigilat. Această înghețată era disponibilă și la barul de la piscină. Băuturi la masă: sucuri la dozator, ceai, ceafea, etc... Apă caldă și apă rece de la dozator.

- Piscine și pool-bar. Piscinele întreținute, mari, am reușit să facem baie și la piscină deși marea ne-a cam acaparat pe timpul zilei.

La barul de la piscină se serveau în jurul orei 16,00 cred, mini-prăjiturele și puteai să ai noroc sau nu să prinzi, cert este că uneori când veneam de la plajă era un cuib de viespi care se aduna pentru a se ospăta în urma turiștilor care lăsau barul năclăit de dulciuri după consumarea acestor prăjiturele, gustoase dealtfel. Unii, posibil copii, mai și scăpau pe jos, și nu strângeau mizeria după ei. Practic, lipsa asta de bun simț era vizibilă nu numai la pool-bar, dar și pe plajă și o să scriu mai târziu despre acest aspect.

La pool-bar un mare plus: sucul servit (Pepsi, Prigat, apă plată și minerală, limonadă) totul era din sticle de plastic de la frigider (sticle din market și nu de la dozatoare).

- Drumul spre plajă: este o distanță nu foarte mare și nici apăsătoare, printr-o pădurice, pe o alee în zig-zag și se trece și linia ferată! Oricum este paznic în zonă care te atenționează la nevoie, iar mecanicii de locomotivă, obișnuiți probabil cu astfel de hoteluri în zonă, au inspirația să te avertizeze sonor că urmează să treacă trenul.

În partea dreaptă, pe drumul spre plajă, este o mini-grădină zoologică cu diverse păsări (bibilici, porumbei, etc.), cuști cu iepurași și un ponei.

- Plaja, cu tot ceea ce presupune, a fost în prima zi o mare dezamăgire. Asta pentru că am ajuns în jurul orei 8 dimineața cu tot calabalâcul pentru a sta o zi la malul mării și am constatat cu stupoare că (în partea stângă, umbrele galbene, destinate hotelului Atrium) toate șezlongurile erau ocupate... de prosoape, jucării de plajă, alte obiecte, dar nu de oameni. Am întrebat la bar și ni s-a comunicat că se ocupă de la ora 5 dimineața și poate chiar de seara. Astfel, că ne-am liniștit, doar nu ne-am dus în concediu să ne enervăm pentru șezlong și umbrelă și deși eram 4 persoane, ne erau suficiente 2 șezlonguri, am preferat să închiriem în partea dreaptă 2 șezlonguri cu 25 lei / bucată/ zi.

Doar în ultimele 2 zile ale șederii noastre am prins libere și fără plată în partea stângă, pentru că, așa cum am mai spus, deja erau mai puțini turiști în ultimele zile (29-31 august) decât înainte.

Nu a fost o tragedie că am închiriat, chiar nu îmi doream să alerg pe plajă sau să ocup șezlonguri pentru toată șederea (așa cum am văzut că s-a practicat la un hotel de 5* din Grecia și unde deși am desizat problema managerului general, am constatat că nu s-a luat nici o măsură... Deci, sunt și alte hoteluri cu pretenții unde situația nu este mai bună).

Plaja nu este tocmai curată, acest aspect se datorează în mare parte turiștilor care nu știu ce înseamnă să își arunce mizeria în tomberon și nu pe nisip, unde găseai: mucuri de țigară, pahare de plastic, paie de plastic, hârtii, pungi, știuleți de porumb fiert, etc...

Mai mult, datorită vremii și valurilor, au fost zile în care la mal era adus de valuri un șir întreg de alge printre care se găseau o grămadă de mizerii (produse ale omenirii nu ale mării, din păcate).

Am privit cu tristețe cum omul în loc să sfințească locul, își lasă amprenta lui deloc benefică asupra naturii. Algele, la plaja prijată de la Popasul pescarilor era greblată și curățată în fiecare zi, în schimb la noi, pe plaja noastră, turiștii erau aceia, care făceau culoar cu piciorul pentru ca de la șezlonguri, turiștii să ajungă la apa mării. Am participat la o astfel de acțiune și am văzut cum unii care se uitau indiferenți, la final nu au pășit peste și prin alge, ci tot pe culoarul dintre alge... Probabil că astfel au putut aprecia că li se cuvine acest serviciu, uitând că cei care le-au făcut sunt tot turiști.

Mai apoi, am constatat cu surpriză că doi turiști cu brățări ultra all inclusive (brățări portocalii, noi la all inclusive aveam brățări albastre), care la fel, nu au găsit șezlonguri libere, au stat pe nisip, pe prosoape și m-am întrebat la ce folosește ultra all inclusive...

Un aspect pozitiv pentru plajă: am stat 6 zile în care nu am văzut salvamar și nu ne-a fluierat nimeni să ieșim din apă, că am depășit distanța permisă, sau că sunt valuri și nu avem voie cu jucării gonflabile în apă (saltea, colac, etc.), sau când sunt valuri să scoată ca pe vite turiștii dibn apă că nu este voie nici măcar să stai cu picioarele în apă (cu regret spun că asta am văzut la hotel de 5* din străinătate și am rămas cu un gust amar...)

- Barul de pe plajă: ei, aici trebuie spus că sunt 2 baruri, unul al hotelului care oferă doar apă, cel puțin turiștilor la all inclusive și un altul care înțeleg că este tot al hotelului dar oferă băuturi și cipsuri pe bani și unde se închiriază și șezlonguri și umbrele pentru partea dreaptă, amenajată cu umbrele negre.

Într-o seară pentru că aveam la noi palete de tenis de masă și fileu, am cerut cheia de la sala de jocuri (știam că există așa ceva), la masa de tenis de masă, dar ni s-a comunicat că din păcate turiștii au devastat-o și este în renovare. Așa sau nu, nu am jucat tenis de masă.

Mai precizez că în partea stângă a plajei (spre stațiunea 23 August, ca reper) se putea mânca în două locuri pe plajă: Cherhana și Popasul pescarilor, care după numărul mare de clienți, bănuiesc că erau căutate pentru peștele proaspăt livrat de pescarii din zonă (noi nu am ajuns pentru că aveam masa asigurată la hotel și ne-a fost îndestulătoare). Asta, pentru că între cele două, amintite mai sus, erau câteva căsuțe sărăcăcioase de pescari, care în fiecare dimineață în jurul orei 5 dimineața, îi vedeam de pe balcon cum se întorc din larg, la o distanță vizibilă cu ochiul liber având întinse plase pescărești. Într-o singură zi am avut ocazia, ca după-amiază fiind și ieșind cu soțul meu la plimbare în direcția respectivă, să vedem cum ancorează barca la mal, o barcă goală dealtfel, cu 6 pescari, dar mare și grea. Am privit cum 2 pescari împingeau barca și ceilalți 4 roteau de o pârghie să o tragă, în schimb bărbații turiști fie se uitam fie filmau/ fotografiau, până când soțul meu mi-a spus: merg să îi ajut și eu. Și astfel și-au făcut și alții curaj și au pus umărul să ajute. Încă o dată am avut ocazia să constat câtă indiferență, nepăsare și mai ales dorință de a fi de ajutor din partea românilor. Dar, avem pretenții. Asta contează!

La plecare, după o săptămână în care am avut mașina parcată în parcarea hotelului, am recuperat o mașină total prăfuită, dar nu mai avea importanță, plecam spre casă, drumul era lung.

Referitor la acest hotel, fiind un hotel singuratic, este poziționat între 23 August și Olimp, o șosea asfaltată pe jumătate face accesul posibil până la hotel, așa că la întâlnirea a două mașini din sens opus, ar fi recomandabil fie să staționezi în afara carosabilului sau parțial pe carosabil, fie să riști a merge jumătate pe asflat și jumătate pe lângă. Aici am văzut turiști, poate și localnici care consideră că drumul le aparține numai lor, care au ocupat integral banda drumului, având pretenția ca ceilalți de pe contrasens să se retragă în decor. oare nu ține și asta de bunul simț?

Sunt aspecte care nu-mi mai vin acum în minte, poate ar merita să fie punctate sau amintite, dar așa cum am mai spus, mereu mai există acel CEVA care lipsește.

Noi am optat pentru all inclusive. Nu știu dacă avea rost să fi optat pentru Ultra All Inclusive.

Practic, totul ține de percepție zic eu, de așteptări și de ceea ce cauți. Iar punând în balanță raportul calitate-preț, cred că nu trebuie să scriem atât de urât despre acest hotel. Mereu vor exista aspecte de îmbunătățit, chiar și la hoteluri de 5*. Să fim serioși! Mai apoi, și nu în ultimul rând, bunul simț al cetățenilor noștri, care “lipsește cu desăvârșire”, dacă este să-l citez pe Caragiale, își lasă amprenta peste tot pe unde aceștia trec...

Eu zic că înainte de a avea pretenții, trebuie să ne uităm un pic și în jurul nostru.

Una peste alta, nu este chiar un dezastru așa cum se zice, păcat că nu pot face referire nominală în acest review la alte hoteluri de 5* din Bulgaria sau Grecia, sau Creta, unde experiența trăită a fost mult mai nasoală decât aici la Atrium...

selectat ca MiniGhid AmFostAcolo

---
Trimis de Ohrana in 11.09.19 15:28:42
Validat / Publicat: 11.09.19 15:59:52
VIZUALIZĂRI: 1160INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în NEPTUN / OLIMP. A mai fost în/la: Mamaia
SESIZEAZĂ
greșeală / conținut, limbaj
Adn. FAVORIT
15 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Ohrana); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 21800 PMA (din 22 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • sait oficial al acestei destinații:
INFO: membrii AmFostAcolo beneficiază - in cadrul sistemului de Privilegii - de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii sau cu proprietarii.
  • Verifică: solicită o ofertă personalizată

  • ECOURI la acest review

    15 ecouri scrise, până acum

    webmasterX [11.09.19 15:40:17] »

    Excelent review-ul

    webmaster [11.09.19 18:59:52] »

    Articolul a fost selectat ca MiniGhid AmFostAcolo pentru această destinaţie.

    krisstinna [11.09.19 19:09:38] »

    @Ohrana: Sincer?

    Te felicit pentru review daaaar parca am citit un scenariu de groază. Sunt toleranta de fel dar uite ca nu pot accepta multele lipsuri ale hotelului, umbra de respect pentru turiști lipsește cu desăvârșire. Pentru turiștii cu bun simt, ca voi. Ai plătit in plus h. ig, săpun, apa, șezlonguri, nu e normal.

    La bar trebuia sa curețe personalul după turiștii nesi, nu altcineva.

    Plaja e in administrarea lor, trebuia sa o curețe in fiecare dimineața.

    Cât despre ceilalți turiști, nici nu exista cuvinte pe care sa le pronunț, de-a lungul anilor m-am convins ca din cauza lor și a hotelierilor, litoralul românesc e jalnic.

    Și da, fiindcă suntem toleranți, hotelierii profita și se îmbogățesc an de an, asta e părerea mea.

    Vacanțe reușite vă doresc!

    rentea [11.09.19 20:50:54] »

    @Ohrana: Este bine ca macar bauturile racoritoare erau imbuteliate... in rest, dupa cum spui tu, era cam dezastru. Ca acst dezastru e generat si de clienti, pot fi de acord, bineinteles, dar nu este vina unui client nou, cam ai fost tu ca administratia hotelului nu poate corecta aceste neajunsuri.

    Ai un simt foarte dezvoltat al tolerantei si, daca e natural, te poate salva in multe cazuri Mie, de exemplu, mi se pare aiurea rau sa nu pot gasi un sezlong (pe care l-ai platit, nu auita asta) din cauza ca sunt 100 de needucati care se duc cu noaptea-n cap si isi lasa prosoapele acolo, apoi apar peste 5 ore fluierand.

    Eu, cu riscurile de rigoare, iau prosoapele plasate de smecherasii de plaja si ma asez pe sezlongul pe care vreau dimineata, dupa micul dejun, fireste informandu-l pe resonsabilul de plaja. Exista un regulament in care se spune ca NU se rezerva sezlonguri, da? Atunci, de ce acceptam aceasta?

    Ma rog, revenind la hotel, probabil ca este ok atat timp cat te pregatesti pentru ce e mai rau. " Rau" care este totusi relativ pentru fiecare...

    m liviu [11.09.19 22:36:40] »

    Ce bine ca au fost atâtea ecouri despre acest hotel. Și au dat și ei seama ca în secunda 59 trebuie sa îmbunătățească ceva... Cam târziu... Nu îl vad la anul în preferințele romanilor. Nu merita sa fie în preferințele romanilor. Sa ajungi sa cumperi hârtie igienica și apa plata asta nu s a întâmplat nici la hotelurile de 3 stele pe unde am fost...

    Au adus sucuri ambalate în ultima săptămână. Toată vara și apa plata ți o dădeau cu porția. Fac aceste comentarii și pot spune ca am stat de vorba cu un apropiat care a fost în august la acest hotel. A confirmat într totul ce

    tot ce au post ceilalți confrati ai noștrii. Nu vorbesc aiurea. Numai bine.

    Ohrana [12.09.19 08:40:29] »

    @krisstinna: Sincer, înainte de a pleca spre horel, citind și eu review-urile mă așteptam să găsesc un scenariu de groază în cameră, la masă, etc. În final, cred că putea să fie și mai rău de atât, nu a fost atât de nasol cum ne imaginam.

    Practic, eu cred că este un hotel unde ceri și ți se dă. Noi, oameni cu bun simț, pe oriunde am fost am încercat să nu ne supărăm în concediu pentru micile lipsuri. Am stat câteva zile nu au fost luni sau ani.

    Da, cu plaja sunt de acord, ar fi trebuit curățată, dar acest lucru s-a și întâmplat în final, marea fiinde cea care a curățat plaja... Trist, așa este.

    Ohrana [12.09.19 08:51:09] »

    @rentea: Din păcate, așa cum ziceam, acum 4-5 ani am fost în Creta la un hotel de 5*, însă, ceea ce m-a surprins acolo neplăcut a fost tot lipsa șezlongurilor: și la mare și la piscină.

    Am uitat să precizez că dacă la mare la Atrium erau ocupate în general, la piscine se găseau șezlonguri și nu erau o problemă.

    Ei bine, în Creta, hai că dau și nume, sper să nu mi-l cenzureze, păcat că nu am scris atunci la cald impresii, dar este vorba de Mitsis Rinella Beach - Creta, aici nu am găsit șezlonguri nici la mare nici la piscină.

    Mai mult, alte aspecte erau și mai deranjante și enumăr din ce îmi mai amintesc (au rămas amintiri urâte, credeți-mă): la amiază nu era apă caldă în cameră - mi s-a ciomunicat că asta era politica hotelului - așa că am culcat copiii de amiază cu nisip după ei că de la mare îi aduceam plini de nisip iar la piscine era apă rece la dușuri,

    apoi, la masă stăteam la coadă, nu ne lăsa să intrăm decât atunci când se elibera o masă și ne indica unde anume să ne așezăm, tot la masă, dacă aveai ghinion să stai afară, aveai pisici peste tot - pe scaun, masă, printre picioare și credeți-mă, mi se tăia tot elanul de a mai înghiți mâncarea,

    personalul angajat vorbea limba rusă și germană și cât de cât engleză, dar ni se adresau în rusă sau germană, nu engleză, până când soțul meu, supărat peste măsură, a zis că este în concediu și nu se mai preocupă dacă se face înțeles sau nu așa că se adresa numai în limba română spre disperarea personalului și deliciul nostru - un fel de mini - răzbunare din partea noastră.

    Hai că mai să fac un nou review și nu țin să mă ia de urechi WebmasterX... ))

    Vacanțe minunate tuturor!

    webmasterX [12.09.19 08:56:24] »

    @Ohrana:

    este vorba de Mitsis Rinella Beach - Creta

    Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă).

    NB: linkul poate fi găsit şi în pagina 1 a saitului - „SCRIE REVIEW”

    Ohrana [12.09.19 08:56:24] »

    @m liviu:

    Că va fi sau nu în preferințele românilor, rămâne de văzut. Eu țin să precizez că am primit tichete de vacanță - deși lucrez la o firmă privată - este primul an când am primit aceste tichete, însă pe viitor clar că nu le voi mai utiliza pe litoral.

    Mă gândesc că au fost și alții ca mine care au ales hotelul direct de la agenție, fără a verifica review sau așa cum am zis, până la urmă ce plătești și primești. Asta pentru că anul acesta am achitat 1000 euro la Atrium iar anul trecut 2000 euro la bulgari, hotel de 5* și chiar și acolo nu erau toate roz...

    Numai bine!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    webmasterX [12.09.19 08:57:25] »

    @Ohrana:

    iar anul trecut 2000 euro la bulgari, hotel de 5*

    Cum se numea hotelul?

    Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă).

    NB: linkul poate fi găsit şi în pagina 1 a saitului - „SCRIE REVIEW”

    Ohrana [12.09.19 12:29:49] »

    @webmasterX: Am scris deja:

    http://amfostacolo.ro/impresii9.php?iid=89451&d=astor-garden-hotel--sf-constantin-si-elena

    Nu suntem bugetari... din păcate... ))

    ovy2k5 [12.09.19 15:35:11] »

    @Ohrana: Eu nu accept orice, sunt cu bun simț și respect și asta și cer fie 1000 euro sau 5000 euro 3 sau 5 stele. Respectul lipsește cu desăvârșire în acest hotel!

    ovy2k5 [12.09.19 15:38:05] »

    @Ohrana: Dar de ce să nu fie foarte bine la noi, este chiar așa de greu să oferi niște servicii. Nu există implicare și dorința de a realiza ceva, nu numai un câștig de o vară! Eu am facut reclamații începând de la manager (greu de găsit), OPC, Ministerul Turismului.

    abancor CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA [12.09.19 22:02:13] »

    Bun review-ul, și foarte bună intenția din titlu.

    Aș zice că primul lucru de înțeles e că hotelul este izolat. Fiecare turist (potențial) e bine să știe asta, ca să decidă în funcție de acest amănunt.

    Izolat, adică nu e într-o stațiune, cum sîntem noi obișnuiți. Are alături 2 restaurante și încă ceva cazare și cam atît. Avînd în vedere că și stațiunile (mai ales săracu Olimp) sînt întreținute cu chiu cu vai, amplasarea unui hotel „pe cîmp” nu prea poate aduna vreo bilă albă. Ideea e că împrejurimile sînt aproape pustii, ceea ce pentru unii e un mare minus, nesistemarizate, neamenajate și fără cine știe ce facilități primprejur.

    Totuși e bine că există o plajă naturală frecventabilă. Iar acum cîțiva ani, s-a amenajat o alee pe faleză, spre Olimp, și niște diguri pentru plajă (nisipul e nsaol totuși). Amenajări care ținteau pesemne viitoare devoltări imobiliare, care de vreo 3 ani sînt în plină desfășurare pe faleză, la nord de Hotel Banat.

    Din cîte văd în poza 3, scrie că șezlongurile sînt incluse în preț „în funcție de disponibilitate”. Evident că nu au destul loc pe plajă pentru toți turiștii din hotel. Probabil ar trebui să nu permită rezervarea de pe o zi pe alta, cam asta mi se pare politica corectă în orice domeniu care depinde de disponibilitate: „primul venit, primul servit”.

    ovy2k5 [13.09.19 16:52:37] »

    @abancor: Eu cred că s-ar putea face ceva acolo cu un adevarat manager și o echipă bună. Nu a existat implicare și coordonare, totul era lăsat la voia întâmplării, inadmisibil!

    Dacă a fost acordată o clasificare, trebuie respectată! Nu mi-a venit să cred că nu aveam cu cine să discut din conducerea hotelului.

    Personalul foarte slab instruit, mulți tineri, dar nepregătiți de la servitul mesei la curățenia în camere!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    m liviu, Ohrana, ovy2k5, rentea
    Alte impresii din această RUBRICĂ:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

    [C] Copyright 2008-2020 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
    pagină generată în 0.0946531295776 sec
    ecranul dvs: 1 x 1