ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 21.03.2019
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 22.04.12
STATUS: TITAN
DATE SEJUR
MAR-2019
DURATA: 1 nopți
single
PREȚ SEJUR 83 eur ?
FĂRĂ transport
REGIM MASĂ md
"ECHIPA" A INCLUS:
1 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTA MEDIE REZULTATĂ
100.00%
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 67 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

International Hotel4

International Hotel din Iasi – Top hotel - nota 10 +++

TIPĂREȘTE URM de aici

Adresa, parcarea

Str. Palat 5A, in apropiere de mall. Pentru parcare eu am procedat dupa cum urmeaza: in fata intrarii este un scuar semicircular pentru oprire pe termen scurt a vehiculelor. Am oprit masina acolo, am fost la receptie, am aflat ca parcarea este in parcarea mall-ului la 100 metri distanta cu intrare din Str. Palas, in subteran. Am facut check-in, am dus bagajul in camera (cu ajutorul valetului prompt sa isi faca datoria), am coborit la masina, am mutat-I in parcarea indicate, acces cu bariera si cartela, care se duce pentru iesire din parcare la receptie, sa fie deescarcata de sold (nu se plateste), revenit la hotel.

Hotelul

Standard de top am scris in titlu. Daca la Chisinau am laudat hotelul si l-am notat cu 9,9, aici la International Hotel in Iasi, am gasit un hotel de mare, mare calitate, de nota 99,5.

Patru stele, 11 etaje, renovat, impecabil in toate ungherele si din toate unghiurile pot observa standardul foarte ridicat al dotarilor. Spatiile sunt foarte generoase si luminoase, curatenie impecabila.

Si da, exista un valet, care ii preia personal pe toti clientiisi ii conduce la camera. Imbracat, chipes, educat.

La parter este receptia si un spatiu imens de primire / acomodare cu o masa incarcata de flori impresionante. 6 lifturi cu comanda centralizata conduc pe etaje.

La etajul 1 se gaseste restaurantul unde se pot servi toate cele trei mese ale zilei, la 2 este spa-ul, la 11 un bar sky lounge, la -1 si -2 Sali de training, colocviu, etc.

Spa-ul are o piscine superba cu multe sezlonguri confortabile pe margine, un Jacuzzi superb, sala de fitness, sauna umeda si uscata, camere de masaj care ofera o paleta variata de servicii de masaj.

Accesul pe etaje si in lift se face cu cartel primita la receptie.

Camera 420

Camera unda am stat cazat pentru o noapte a aratat de exceptie. Culoarea dominanta alb – crem. Dulapul din hol foarte aratos si modern includea si seiful si minibarul arhiplin cu produse.

Pe peretele din camera era o automatizare moderna care comaanda temperature, aerul conditionat, functia nu deranjati, solicitare curantenie.

Patul foarte confortabil era incadrat de doua noptiere cu veioze inalte de calitate cu picior si abajur, albe, iar deasupra capului patului erau applicate trei tablouri de dimensiuni medii – maricele. Un birou cu telefin, un TV, un lampadar cu picior inalt, o masa mica rotunda si doua fotolii superbe.

Pentru autoservire in camera, ceaiuri, cafele, uscatele. Nota 10 plus plus pentru camera.

Baia

Nota 10 plus plus pentru baie deasemenea. Spatiu semideschis pentru dus cu doua pere, accesoriile necesare cosmetice, uscator, prosoape multe si curate, radiator de prosoape functional, 2 halate. Curat, bec.

Micul dejun si final de articol

Intr-o sala luxoasa la etajul 1, in care esti intrebat la intrare de numarul camerei se serveste micul dejun tip buffet. Pentru o hotel la standardul descris pana acum, 4 stele mai mult decat meritate, 11 etaje, care pune mare pret pe servicii, imaginati-va aproximativ 10 angajati care aveau diferite roluri in acest tablou astfela ca permanent sa fie mancare si bauturi la buffet, sa fie mesele debarasate si curate, iar pentru cafele era un barulet care onora individual toate comenzile facand cafele cu inimioare, cu spuma etc. NU descriu meniul in detaliu, este pur si simplu complet. Si sala de mese era aproape full in ciuda dimensiunilor considerabile pe care le avea, hotelul avand un grad de ocupare ridicat chiar si la tarifele practicate (peste 100 eur camera single, tariff de receptie).

Numai de bine!


---
Trimis de Dan&Ema in 21.03.19 17:02:46
Validat / Publicat: 21.03.19 18:10:06
VIZUALIZĂRI: 749
8 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Dan&Ema); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 43850 PMA (din 47 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 67.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    8 ecouri scrise, până acum

    kmy [21.03.19 20:18:42] »

    Acest hotel a fost pentru mine in topul topurilor privind cazarea.

    După ce am trecut de ușa camerei am rămas fără cuvinte… Atîta lux si frumusețe nu am am mai intîlnit în România la nici un alt hotel unde am mai stat. Totul era de un alb desăvîrșit, iar culoarea mobilierului era de o noblețe aparte. Tot ce vedeam în fața ochilor era la standardele cele mai inalte.

    Deși hotelul are 4 stele eu i-aș da cu mult mai multe de 5.

    Dan&Ema [22.03.19 00:04:02] »

    @kmy:

    Subscriu deplon!

    Si eu i-as da peste cele 4 stele afisate. Este cel mai bun hotel din Romania unde am fost cazat sub aspectul calitatii si serviciilor.

    Cel mai bun!

    Si mult peste ce am intalnit eu la unele de asa zis 5 stele.

    Si stii ce este fain! Nu este in vest sau in State! Este la noi si aizi vorbind limba romana. Dar si alte cateva limbi ale turistilor cazati aici.

    De exceptie!

    Multumesc de ecou! Numai de bine!

    DOINITA [22.03.19 20:11:04] »

    Subscriu la cele spuse referitor la numarul de stele, la conditiile din camere, la calitatea si diversitatea micului dejun.

    Am insa o remarca de facut privind calitatea unor salariati, mai exact unul care era de serviciu la zona spa la cea de a doua vizita a nosra in acest hotel. Desi era prezent la post, era doar prezent si atat! Sauna uscata era rece, pe jos apa zacea nestingherita pe marginea piscinei si nu numai. Am solicitat sa faca ceva pentru a creste temperatura in sauna, dar am rmas doar cu solicitarea.

    Cu toate astea hotelul ramane in top. Nu dai cojocul pe foc pentru un paduche!

    Dan&Ema [22.03.19 21:02:17] »

    @DOINITA:

    Multumesc pentru completari.

    Eu doar am trecut en passant pe la SpA ca sa scriu aici 2 vorbe. Recunosc, nu am probat niciunul din serviciile sau niciuna din optiunile existente la SPA-ul Hotelului International din Iasi.

    Am fost surprins ce multi clienti avea in ciuda preturilor de peste 100 eur camera.

    Daca e sa gasesc si eu un nod in papura este cafeaua care nu mi-a placut deloc in ciuda inimioarelor desenate in spuma de la suprafata. Dar parerea mea in aceasta privinta este nerelevanta caci mie in general nu-mi place cafeaua. 😃

    makuy [22.03.19 21:52:48] »

    Eu zic, totusi, ca hotelul are un minus. Parcarea.

    Nu e normal sa blochezi locuri de parcare dintr-un mall. Adica nu e in regula pentru clientii mall-ului si nici elegant pentru un hotel cu n stele.

    Dan&Ema [22.03.19 22:02:18] »

    @makuy:

    Am cumpanit la acest aspect. Si da. Este un dezavantaj. Pe de alta parte nu e departe si te ajuta un valet.

    Cu siguranta hotelul plateste locurile alea. Pentru proprietarul parcatii sigur e avantajos sa ia bani garantat pe x locuri de la hotel decat de la clientii mallului care probabil nu ocupa permanent locurile oricat de multi vizitatori ar avea mallul. In aceeasi parcare sunt inchiriate si locuri pentru bancile din zona. Afirmatia ca e in detrimentul clientilor mallului este corecta.

    Ca sa revin la hotel, dupa ce am cumpanit si datorita parerii generale excelente cu care am ramas despre hotel, am considerat ca nu trebuie depunctat din aceasta cauza.

    Multumesc de lectura si ecou. Numai bine!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    DOINITA [23.03.19 00:05:28] »

    @Dan&Ema: Eu nu am ținut să-i găsesc "un nod în papură", prima dată a fost în regulă și la Spa, a două oară...

    Dan&Ema [23.03.19 09:19:33] »

    @DOINITA:

    Nici macar nu aveau papura! 😏

    Nu mi-am gasit eu cuvintele potrivite😏

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Dan&Ema, DOINITA, kmy, makuy, Zoazore
    Alte impresii din această RUBRICĂ:
    NOTĂ: Recomandările evidențiate (pe fond galben) aparțin unor autori cu statut membru GOLD sau superior


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

    [C] Copyright 2008-2020 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
    pagină generată în 0.101506948471 sec
    ecranul dvs: 1 x 1