ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 22.08.2018
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: ploiesti
ÎNSCRIS: 27.06.09
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
AUG-2018
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii
PREȚ SEJUR 1200 ?
cu AVIONUL (toate taxele incluse)
REGIM MASĂ AI
"ECHIPA" A INCLUS:
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTA MEDIE REZULTATĂ
84.00%
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

Bosphorus Sorgun Hotel [Titreyengol]5

Calitate preț TURCIA ca de obicei peste tot ce înseamnă ALL INCLUSIVE... însă cu limitări...

TIPĂREȘTE

Nu am mai scris de ceva timp aici, insa acum nu ma pot abtine, proaspat intoarsa de la Bosphorus Sorgun Hotel.

Cum am mai spus si in titlu conceptul de ALL INCLUSIVE in Turcia, este aproape peste tot in lume calitate/ pret sa spunem pentru segmentul de mediu sau poate ceva mai sus.

Dar asta nu inseamna ca exista si o CALITATE pentru un hotel de 5 * asa cum se vrea in descrierea acestui hotel.

Da, este un hotel nou, este curat inca, ingrijit... insa nu da pe spate. Este un hotel NORMAL!!!

Mincarea nu este una deosebita, ba din contra personal am avut ceva probleme cu stomacul in ultimile 3 zile!!! Mancarea, sincer nu mi s-a parut diversificata. Si aici nu ma refer la salatele acelea resapate, reconditionte si... recondimentate... Insa gaseai sa maninci. Au existat in anumite seri si "specialitati" pregatite.

Bauturile alcoolice si nonalcoolice nu poti obiecta asupra lor. Berea parea a fi Efes. Cel putin asa scria pe butoaie.

Curatenia in camere (vorbesc exclusiv despre camera mea!) s-a facut DOAR de 2 ori la inceputul sejurului!!! Chiar daca am solicitat acest lucru prin afisajul aferent camerei noastre! Si bacsisul lasat pe pat.

Nu vreau sa ma pling insa, va povestesc strict ce am gasit eu acolo!

Bun, reprezentantul roman in Turcia.

Aici este o problema.

Daca il intrebi pe el, iti va spune ca nu are nicio treaba cu agentia de unde ai achizitionat tu biletul de vacanta. Daca intrebi la agentie iti va spune deasemeni la fel ca nu are nicio treaba cu serviciile "oferite" de catre "partenerul" din Turcia.

Si intrebarea se pune firesc in cazul in care vrei sa faci o sesizare catre cine o faci? Si unde? Pe teritoriul Turciei deoarece agentia partenerului este de acolo sau In Romania de unde ai achizitionat sejurul?

Mi-ar face mare placere ca cineva sa imi poata raspunde pertinent la aceasta intrebare!!!

Dupa cum stiti probabil si voi, ajunsi acolo principala grija a lor este... de a achizitiona excursiile si... gata. Restul detaliilor asupra lor nu mai conteaza.

Si ca tot veni vorba de agentie (nu voi pronunta nici un nume!) am achizitionat sejurul in luna februarie la targ. Super discount 40% reducere pe perioada targului. Nici vorba!!! Aproape aceasi reducere pana in iunie -iulie!

Si asta se intampla la o agentie cu staif, nemteasca. Aia cu zambetul.

In cine sa mai incredere in Romania? De la cine sa mai achizitionezi sejur? Am ales aceasta agentie, recunosc pentru nume!

A, si sa nu uit charterul a fost efectuat, (nici macar in colaborere!) de catre o alta agentie! Este vorba de catre cea autohtona (probabil cea mai renumita!).

Nu ma deranjeaza acest lucru... insa am sperat sa gasesc alt ceva ata timp cat nu am ales agentia din Romania! Daca si ei au ajuns sa foloseasca astfel de tertipuri...

Cam asta ar fi.

Asta nu inseamna ca nu am avut un sejur placut!!!


---
Trimis de cameluta in 22.08.18 12:53:30
Validat / Publicat: 22.08.18 14:11:21
VIZUALIZĂRI: 3825INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: KUSADASI, MARMARIS
13 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cameluta); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6750 PMA (din 9 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com
  • INFO: membrii AmFostAcolo beneficiază - in cadrul sistemului de Privilegii - de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii sau cu proprietarii.
  • Verifică: solicită o ofertă personalizată

  • ECOURI la acest review

    13 ecouri scrise, până acum

    webmaster87 [22.08.18 13:33:46] »

    @cameluta:

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 05&ridAnt=88871

    nrs [23.08.18 08:11:40] »

    ai pus multe intrebari.

    eu incerc sa iti raspund la cateva:

    -discountul este in functie de vnzari, probabil la acest hotel nu au fost vanzari de aceea a fost pastrat in continuare discountul. anul trecut am achizitionat sejurul in ianuarie cu 30% discount prin martie a fost o perioada cu 40% discount apoi a fost cam 25% discount pana in august. anul acesta am luat in noiembrie cu 50% in februarie si mai apoi nu mai era nici un discount. ce vreau sa spun e ca nu a incercat nimeni sa te insele dar probabil vanzarile nu au mers asa cum doareau

    - agentia de la care ai luat nu prea are chartere asa ca de cele mai multe ori colaboreaza cu cei rosii sau cu cei albastri

    fra [24.08.18 08:40:16] »

    Am identificat două din trei agenții 😂 Tare curioasă sunt care sunt albaștrii...

    Legat de hotel, mi se pare într-adevăr un preț "normal" dacă nu chiar mic, pentru un hotel normal, în plin sezon. Nu mă pot afirma în ce privește calitatea, că încă nu am fost în Turcia, dar am citit atât și am verificat atâtea prețuri, că măcar asta am înțeles.

    Mă bucur că ați scris totuși despre experiența dumneavoastră, ca măcar alții să nu plece cu cine știe ce idei și așteptări. Aș fi vrut să vă mai întreb de plajă, de piscine sau alte minuni, dar știu că au mai scris alții și bănuiesc că nici dumneavoastră tot de asta nu ați scris...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    cameluta [25.08.18 11:12:34] »

    @fra:

    Daca vreti sa ma intrebati ceva punctual va raspund cu mare placere.

    Piscina e ok... insa nu bat atat drum pana in acolo... pentru a sta la piscina. Evident, e un punct de vedere.

    Marea se afla cam la 250-300 metri, exista si 2 masinute care te duc catre plaja...si te si aduc daca vrei

    Plaja e destul de lata, locuri sunt destule pe seslong (cum spuneam hotelul este aprox. nou, nu arata rau!) nu exixta umbrelute ci niste prelate care cred ca sunt mai mult decat ok. Iti poti muta chiar sezlongul la soare daca doresti asta. Sau pe malul apei .

    La intrarea in apa exista cateva pietricele, micute dar nederanjabile in mare masura. Apa un pic cam abrupta la vre-o 2-3 metri de mal... insa daca nu sunt probleme cu valurile e ok.

    Mie mi-a placuta marea. Calda si curata.

    cameluta [25.08.18 11:33:53] »

    @nrs:

    Multumesc ca mi-ai raspuns!

    Legat de explicatia ta cu discount-ul:

    -nu mi se pare normal, ca atunci, pe perioada targului sa se "strige in gura mare" ca este oferta DOAR pe perioada targului.

    Tu ca turist, mergi acolo, la targ, evident sa iti achizitionezi, ce este mai convenabil, evident pentru tine.

    Poate ca te uiti la o suta doua de euro sau nu... dar, dupa cum sti sunt multi factori care sunt decisivi pentru fiecare cand se hotarasc asupra destinatiei.

    Evident nu stiu cine are puterea de a "verifica" toate ofertele de la toate firmele.

    Eu am ales sa am "incredere" doar in cele consacrate.

    Dar sti cum e vorba aia: fereste-ma de prieten ca de dusman...

    De la agentia de la care am achizitionat am avut pretentii. Se da a fi o agentie cu pretentii.

    "Albastrii", cu aceasta ocazie, mi-au aratat ca sunt sub "rosii" ca oferta. Cel putin pe Turcia. Si atunci de ce m-as mai duce, spre exemplu la ei?

    Sau mai bine spus (nu ca as avea ceva cu rosii!), de ce nu mi-as achizitiona DIRECT la turoperatorii din Germania.

    Aici vrem sa ajungem? In asta consta turismul oferit in Romania de catre altii?

    Da, e o tema de cercetare pe viitor.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [25.08.18 11:57:03] »

    @fra:

    Am identificat două din trei agenții 😂 Tare curioasă sunt care sunt albaștrii...

    Exceptând exerciţiul gen "ghici ghicitoarea mea" , identificarea agenţiilor respective nu mi se pare deloc relevantă, cât timp acest hotel este vândut de toată lumea, iar serviciile oferite de reprezentanţii locali sunt cvasisimilare, indiferent de touroperatorul de la care se achiziţionează sejurul, direct sau prin intermediari.

    Legat de hotel, mi se pare într-adevăr un preț "normal" dacă nu chiar mic, pentru un hotel normal, în plin sezon.

    Pentru perioada respectivă şi mie preţul mie mi se pare mai degrabă unul mic, dar corect pentru un hotel nou, foarte modern, însă cu două inconveniente majore în opinia mea: distanţa mare faţă de plajă şi proximitatea Râului Manavgat.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    cameluta [25.08.18 12:16:10] »

    @nicole33:

    In acea zona majoritatea hotelurilor au cam aceeasi distanta fata de mare.

    Raul din apropiere nu este urat. Se fac plimbari pe el cu fel de fel de ambarcatiuni, mai vechi, mai noi.

    Nu sunt tantari, in zona, broaste... sau alte lighioane daca la asta te refereai.

    Se varsa intradeavar in mare insa la o distanta (nu stiu daca apreciez corect!) de aprox. 1 Km cred.

    Apa in mare, acolo unde se afla plaja hotelului este curata. Si foarte sarata.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [25.08.18 12:17:13] »

    @cameluta:

    Legat de explicatia ta cu discount-ul:

    -nu mi se pare normal, ca atunci, pe perioada targului sa se "strige in gura mare" ca este oferta DOAR pe perioada targului.

    Tu ca turist, mergi acolo, la targ, evident sa iti achizitionezi, ce este mai convenabil, evident pentru tine.

    Colegul NRS ţi-a dat o explicaţie corectă.

    Nu am fost la târgul de anul acesta, dar din experienţele altor târguri similare din alţi ani, sunt convinsă că, la momentul respectiv, hotelul acesta a avut cea mai bună ofertă. De obicei toate agenţiile acordă un discount suplimentar, micuţ, de 5% maxim 10% în cazuri rare, pentru sejururile achiziţionate pe perioada târgului, discount care se cumulează cu reducerea de early booking deja existentă.

    Eu îmi fac rezervările încă din ianuarie, dar cei care au răbdare până la sfârşitul lunii februarie când este TTR au avantajul că găsesc în acelaşi loc cele mai importante agenţii de la noi, pot compara cu mare uşurinţă ofertele acestora şi pot solicita informaţii suplimentare, adesea foarte utile, chiar de la reprezentanţii unor hoteluri de top prezenţi la târg.

    Afirmaţia expozanţilor că oferta lor este "de nerefuzat" este în mare măsură adevărată la momentul respectiv.

    În funcţie de evoluţia ulterioară a vânzărilor, pe care agenţiile de la noi nu prea au cum să o poată prevedea, reducerile pot continua şi în lunile următoare, de obicei scad sau se anulează, dar pot şi creşte în cazul în care vânzările nu merg cum s-a sperat, aceste reduceri fiind acordate de hoteluri, diferite şi în funcţie de perioada sejurului şi sunt dictate de gradul de umplere al hotelului.

    "Vânarea" ofertelor cu reduceri cât mai substanţiale este o artă, dar şi o loterie. Mi s-a întâmplat să rezerv în ianuarie la un preţ foarte ok, iar la început de iunie, când m-am cazat la hotelul respectiv să constat că în acel moment preţul era chiar cu 5% mai mic decât plătisem eu din iarnă. M-am supărat puţin, dar m-am resemnat. Uneori câştigi, alteori pierzi, asta este regula jocului.

    Anul acesta am fost la un pas de a rezerva un alt hotel pentru septembrie, cu o reducere de doar 10%, însă am renunţat, chiar dacă preţul era încă unul accesibil pentru mine, doar la gândul că m-aş putea întâlni acolo cu vreun compatriot care a cumpărat din iarnă cu 40% cât fusese reducerea la acelaşi hotel şi care, pe bună dreptate, ar fi avut toate motivele să râdă de mine.

    cameluta [25.08.18 12:26:06] »

    @nicole33:

    Multumesc pentru raspuns.

    Concluzia ar fi cam urmatoarea:

    Nu va incredeti in ofertele care apar la targ!!!

    In spatele acestor "oferte limitate" pot aparea fel de fel de "capcane" venite din partea agentiilor!

    Pentru aprox 25% cat ar fi reducerea stati si analizati ce va "prinde" mai bine. Nu intra zilele in sac. Si nici hotelurile nu se inchid!

    Poate in alte tari, la targuri de turism o fi altceva...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [25.08.18 12:39:11] »

    @cameluta:

    Si intrebarea se pune firesc in cazul in care vrei sa faci o sesizare catre cine o faci? Si unde? Pe teritoriul Turciei deoarece agentia partenerului este de acolo sau In Romania de unde ai achizitionat sejurul?

    Depinde de tipul sesizării, de motivele nemulţumirii.

    Dacă nemulţumirile sunt legate de cazare, de primirea unei camere neconforme cu cea plătită, în primă fază poţi rezolva problema direct la recepţie, mergând până la managerul hotelului dacă nu găseşti înţelegere.

    Pentru alte sesizări abordezi reprezentatul local al agenţiei partenere - există un număr de telefon pe voucherul primit şi abia în ultimă instanţă agenţia din ţară cu care ai semnat contractul.

    Am fost în Turcia de foarte multe ori, dar doar de două ori am sunat la agenţia din ţară. Prima dată am solicitat relocarea la un alt hotel, dar ofertele primite au fost mult prea scumpe şi dezavantajoase, astfel că am renunţat. A doua oară, a fost o greşeală a mea, am făcut o confuzie, iar reclamaţia nu era întemeiată şi am realizat abia a doua zi confuzia făcută. Restul problemelor le-am rezolvat cu mare succes direct la recepţie, chiar fără a plăti nimic în plus.

    Dupa cum stiti probabil si voi, ajunsi acolo principala grija a lor este... de a achizitiona excursiile si... gata. Restul detaliilor asupra lor nu mai conteaza.

    Din păcate, aşa procedează marea majoritate, chiar dacă asistenţa turistică în ţara de destinaţie este inclusă în preţul pachetului turistic achiziţionat.

    Reprezentanţii locali tocmai din vânzarea acestor excursii trăiesc. Este de notorietate faptul că excursiile vândute de ei au cele mai mari preţuri, că se fac opriri la magazine de tot felul, cu preţuri mai mari decât media, de unde ghizii au comision din vânzări, singurul avantaj fiind ghidajul în limba română - util doar celor care nu se descurcă într-o altă limbă de circulaţie internaţională.

    Eu merg în Turcia cu maşina personală, am libertate deplină de mişcare, iar aceşti reprezentanţi locali adesea mă ignoră, deşi şi eu am plătit la rândul meu pentru serviciile de asistenţă turistică, însă nu-mi pare rău deloc .

    Sau mai bine spus (nu ca as avea ceva cu rosii!), de ce nu mi-as achizitiona DIRECT la turoperatorii din Germania.

    Crezi că alţii nu au încercat acelaşi lucru înaintea ta?

    Am depăşit dificultatea accesării unor site-uri exclusiv în limba germană, am făcut cerere de rezervare şi, surpriză: unii mi-au răspuns că nu pot rezerva prin ei nefiind rezidentă în Germania, iar alţii mi-au redirectat solicitarea către reprezentantul din România de la care am primit răspuns, oferta fiind, evident, la preţuri "româneşti"

    cameluta [25.08.18 12:57:37] »

    @nicole33:

    Imi face mie impresia sau... pe alocuri " ți cu ursul "?

    Tu incerci sa ma convingi pe mine ce?

    Ca totul este o loterie?

    Sau ca agentiile de turism fac tot posibilul pentru noi turistii sa fim multumiti?

    Tu vrei sa imi spui ca nu exista situatii in care NU AI efectiv cu cine sta de vorba cu personalul de la agenti?

    Si il iau pe NU STIU in brate? Personal fara nicio pregatire, care nu cunosc nici macar din descriere locatiile unde pleci? Ce sa mai vorbim de sfaturi.

    Sa iti mai spun ca anul trecut am ramas fara transfer in aeroport, in Malaga , pe considerentul ca, o anumita persoana de la o agentie, a fost data afara si nu a mai avut cine sa se ocupe de aceasta problema ?

    Sa iti mai spun ca am sunat la nr. de "urgenta ", acolo din aeroport si evident ca nu mi-a raspuns nimeni? Si da, problema nu era la ei la agentie... ci la fatuca care plecase/fusese data afara?

    Poi despre ce vorbim?

    Sa iti mai dau exemple? Exista destule!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    stocos [16.12.18 21:55:27] »

    @cameluta: Prea multe pretențiile pt un sejur de 600euro persoană, avion inclus și transferul.

    Legat de cost, la o foarte cunoscuta agenție din Romania, prețul pt 2 adulți și copil de 11 ani, era de 2400euro... la o alta agenție mai puțin mediatizata a fost de 1800euro.

    Noi am fost mulțumiți de condițiile de la hotel și de acel reprezentat al agenției, mare lucru nu putea face, doar să vorbească la recepție pt a rezolva o eventuala nemulțumire. Noua ne-a schimbat camera a doua zi, de la parter unde era gălăgie, la etajul 3 sau 4.

    Sunt sigur că dacă s&ar fi platit doar jumătate de preț, tot ar exista nemulțumiți

    Concluzia... un hotel super cu facilități multe la un super preț

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    webmasterX [16.12.18 22:33:14] »

    @stocos: Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    cameluta, fra, stocos
    Alte impresii din această RUBRICĂ:
    NOTĂ: Recomandările evidențiate (pe fond galben) aparțin unor autori cu statut membru GOLD sau superior

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

    [C] Copyright 2008-2020 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
    pagină generată în 0.0682919025421 sec
    ecranul dvs: 1 x 1