ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 14.04.2010
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 22.04.09
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
APR-2010
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
PREȚ SEJUR 750 ?
FĂRĂ transport
"ECHIPA" A INCLUS:
2 AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTA MEDIE REZULTATĂ
100.00%
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

Alexandros Hotel3

Un Paste fericit si linistit alaturi de cei dragi

TIPĂREȘTE

Pentru ca a trecut ceva timp de la sarbatoarea sfanta a Pastelui, timp in care mi-am propus sa las "la dospit" impresiile din ultima vacanta petrecuta la hotel Alexandros din Busteni, azi am sa incerc sa va impartasesc unele dintre aceste impresii.

In primul rand, vreau sa spun ca inainte de a hotari daca alegem sau nu aceasta locatie ne-am facut lectiile, in sensul ca am citit impresiile de pe site (mii de multumiri, din nou, celor care au scris). Ca urmare, am hotarat sa mergem mai ales ca oferta de Pasti ni s-a parut foarte avantajoasa (in pretul afisat in stanga au intrat 3 nopti de cazare cu MD, dejun pascal in noaptea de Inviere si masa festiva). O sa incerc sa punctez toate aspectele, in dorinta de a explicita cat mai bine notele acordate.

Ca si localizare, hotelul este foarte bine asezat fiind departe de strada principala (pentru familiile cu copii acesta este un plus, deoarece este linistitor gandul ca juniorii ies din hotel si nu ajung direct in strada) si beneficiaza de o curte interioara superba formata dintr-o parcare suficient de mare, un parc propriu, terenuri de fotbal, de tenis si bineinteles de aleea care face legatura intre hotel si strada principala, alee pe care pot fi admirate celebrele steaguri de care s-a mai vorbit pe site. Totul debordeaza de eleganta si frumusete. De remarcat si scara principala impodobita de o parte si de alta cu ghivece de panselute superbe care parca iti zambeau. Hotelul are 3 etaje si nu are lift insa acest lucru nu reprezinta un inconvenient deoarece hotelul dispune de MAJORDOM, lucru care pe sotul meu l-a multumit foarte mult. In momentul in care am ajuns si a observat scara principala si-a pus problema de bagaje, lucru care s-a rezolvat instantaneu prin aparitia unui domn care ne-a explicat ca politica hotelului este de a ajuta turistul la dus bagajele in camera. Nu va pot spune decat ca am ramas uimiti, stare ce am experimentat-o si in alte momente ale sejurului.

Urmatorul contact a fost receptia, unde o doamna foarte draguta ne-a dat cheia de la camera si, culmea, dupa ce a auzit cum ne cheama si-a amintit de mail-urile trimise in momentul rezervarii, mail-uri la care, recunosc, de fiecare data am primit raspuns imediat.

In camera a urmat o alta surpriza: pe masuta de cafea am gasit un cadou din partea hotelului cu ocazia Pastelui. Acesta a constat intr-o sticla de vin alb si un iepuras de ciocolata, care a facut un baietel foarte fericit. In ceea ce priveste camera aceasta este foarte frumoasa si primitoare. Totul, de la mobila noua, mocheta foarte groasa, lenjeria si draperiile, era in nuante calde de albastru. In camera exista minibar, telefon, un filtru mic de facut cafea, iar pe hol exista un dispozitiv automat de facut pantofii, lucru pe care eu nu l-am mai intalnit pana acum la un hotel de 3 stele. Nu va spun bucuria barbatilor din familie in momentul in care ieseau din camera si se duceau la lustruit pantofii:). Am inteles de la doamna de la receptie ca exista si camere unde culoarea dominanta este maro. De punctat un minus, in ceea ce priveste camera, toate camerele duble sunt twin (nu stiu nimic de apartamente). Este adevarat ca patul este suficient de mare pentru a dormi un adult si un copil mai micut motiv pentru care noi nu am incercat sa unim cele doua paturi. In camera se face curat zilnic, se aspira, se sterge praful si se parfumeaza mocheta, iar in baie se schimba prosoapele (toate, zilnic) si se inlocuiesc cosmeticele consumate...

Restaurantul, intr-o nota de eleganta data de mesele si scaunele imbracate in saten (modelul ca la nunta), era foarte primitor, iar pentru faptul ca in perioada Pastelui numarul de masini din parcare nu a depasit 15, nu a fost aglumerat deloc. La micul dejun am avut bufet suedez, unde, credeti-ma, nu am nimic de reprosat, desi eu sunt foarte pretentioasa la mancare datorita copilului. Au existat mezeluri, salate, oua, lactate, diverse produse pe baza de peste (icre, macrou marinat, hamsie afumata) sucuri foarte bune, ceai, cafea... La celelalte mese am mancat à la carte, iar mancarea a fost peste asteptari (cred ca am mancat cei mai buni papanasi de pana acum), chelnerii ne-au lasat impresia ca nu sunt romani datorita profesionalismului, iar cand a venit nota de plata nu ne-a luat inima (la o masa cu 2 ciorbe, tochitura, gratar cu garnitura, papanasi, 1 bere, 1 apa plata, 1 prigat am platit 70 RON cu tot cu bacsis). Din dimineata zilei de Pasti la micul dejun au aparut si produsele traditionale ca drobul, ouale rosii, cozonac. In nici o dimineata din cele 3 nu s-a intamplat sa se termine vreun fel de mancare, deoarece de fiecare data se completa tava inainte de a se intampla acest lucru. Despre masa festiva nu va spun pe larg, vreau sa exprim numai punctul de vedere al unei mamici care de sarbatori gateste si serveste musafirii: a fost o incantare sa stau la masa timp de 3 ore, sa fiu servita de un chelner foarte atent la tot ce aveam nevoie, sa pot purta o conversatie cu sotul fara intreruperi (acasa fac drumuri bucatarie-sufragerie), copilul sa se joace cu alti copii, iar la final sa nu fiu nevoita sa spal vase:). Revin, pentru ca mi se pare important: chelnerii au fost de nota 10. Felicitari intregului personal!!!

La parter exista un bar pe care insa nu l-am frecventat.

In ceea ce priveste relaxarea, noi am profitat de terenul de fotbal unde am jucat adevarate partide cu ceilalti copii si parinti din hotel, iar ceea ce a fost interesant este faptul ca terenurile dispun de tribune unde mamicile care nu doreau sa participe la meci stateau si faceau galerie. Un minus reprezinta faptul ca nu au amenajat un parc cu topogane si leagane pentru copii, dar cum stiti ca in Busteni, langa primarie, exista un parc public foarte mare, am suplinit repede lipsa acestuia de la hotel. Ne-am plimbat foarte mult spre telecabina Busteni, unde in ziua de Pasti era o coada imensa, asa ca nu am urcat la Babele (ramane pe data viitoare, cand mergem la Vila Laura multumita webmaster-ului acestui site), la manastirea Caraiman, unde am gasit liniste sufleteasca (aceasta manastire este monumental descrisa pe acest site), la primarie am vizitat o expozitie de goblenuri in ton cu sarbatoarea Pastelui (intitulata “Icoane si Flori”), si pentru 3 zile a fost suficient.

Ca si concluzie, vreau sa spun ca in sejururile unde lucrurile nu merg bine, in familia noastra domneste o stare de nervozitate (e adevarat nu foarte accentuata ca doar suntem in vacanta), motiv pentru care suntem foarte agitati sa facem cat mai multe lucruri. Acest sejur este primul in care ne-am odihnit foarte mult datorita starii de bine pe care ne-a dat-o hotelul si oamenii care au avut grija sa avem unul dintre cele mai frumoase sejururi.

Datorita experientei de turisti pe Valea Prahovei pot spune cu mana pe inima ca se poate sa te simti bine si respectat ca turist si aici, insa trebuie sa gasesti locul potrivit. In acest sejur noi am gasit acest loc si Am_Fost_Acolo!

Va multumesc!


---
Trimis de danaches2003 in 14.04.10 12:26:53
VIZUALIZĂRI: 2845
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)
SESIZEAZĂ
greșeală / conținut, limbaj
Adn. FAVORIT
14 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (danaches2003); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 7800 PMA (din 16 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

14 ecouri scrise, până acum

Sanziana [14.04.10 12:33:28] »

@danaches e un loc de tinut minte pentru mine, tocmai pentru avanatajele pe care le-ai expus in special ca nu e la strada si ca pot sta linistita. primul vot e de la mine

creivean [14.04.10 12:42:32] »

@danaches2003

Mă bucur că ţi-a plăcut la Alexandros.

Într-adevăr partea de gastronomie şi servicii este bună spre f. bună.

După cum poţi vedea în review-ul meu, la acelaşi hotel, eu fiind în interes de serviciu, m-am cam plictisit, lipsindu-mi familia.

Din păcate, la nivel de camere, hotelul nu este complet modernizat, nu are mobilier nou peste tot, dar pentru 3 stele este mai mult decât ok.

Ai un vot şi de la mine.

mirelab [14.04.10 12:46:00] »

...si uite asa se adevereste ca un turist de Romania poate fi fericit daca se documenteaza. Felicitari si multam pentru pontul vandut...cine stie cand avem nevoie de un popas in Busteni?!?! si o sa mergem la tinta de acuma

danaches2003 [14.04.10 12:50:45] »

@creivean

Eu nu am vazut alte camere, motiv pentru care iti dau dreptate. Mobilierul din camera unde am stat noi a fost in regula, in sensul ca nu era nimic deslipit sau rupt, iar ca estetic mie mi-a placut.

@ sanziana_m

La finalul sejurului am fost rugati (ca in multe locuri) sa completam un formular iar la sugestii am scris ca nu ar fi lipsit de importanta amenajarea unui parc cu tobogane, leagane pentru copii. Ni s-a spus ca activitatea hotelului este concentrata pe organizarea de conferinte si cursuri de specializare, de aceea lipseste aceasta facilitate.

P.S: Dupa postarea impresiilor am constat ca review-ul este putin cam lung; sper sa nu fi fost plictisitor, insa am vrut sa nu para ca notele si parerile formate sunt nejustificate. Multumesc!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
danaches2003 [14.04.10 12:58:34] »

Draga mirelab,

si daca nu intentionati sa stati la hotel, merita o masa la restaurant pentru calitatea mancarii si profesionalismul personalului. Noi cand aveam drum de intoarcere pe Valea Prahovei mancam intotdeauna la Irish House in Sinaia, insa de acum cu siguranta vom schimba locatia.

Ah, si este una dintre putinele dati cand expresia "turist de Romania" ma face sa ma simt bine si sa nu am complexe fata de colegii de comunitate care calatoresc si prin alte locuri.

Multumesc tuturor pentru voturi.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
mirelab [14.04.10 13:16:04] »

Complexe??? Bineinteles ca trebuie sa te simti bine cand ne prezinti astfel de destinatii.

Nu, nici pe departe nu ar tb sa ai astfel de ganduri... mai repede as spune ca tb sa se simta complexati cei care nu se pot simti bine niciunde in Romania si pentru care orice piatra de peste horare este un obiectiv turistic in sine.

Din punctul meu de vedere ar tb sa existe un echilibru intre cele doua destinatii: intern si extern, ATUNCI cand se poate (excluzand cauze materiale, medicale, etc).

Sa privim cu optimism si sunt convinsa ca vor veni si vremurile in care ne vei bucura si cu reviews-uri externe

Gata cu off topicul

danaches2003 [14.04.10 13:21:32] »

M-ai facut sa zambesc. Multumesc. Culmea este ca eu am calatorit si calatoresc in strainatate, datorita serviciului, insa nu pot posta acele impresii pentru ca sunt deficitare la capitole precum distractie, plaja, partie, restaurante, etc., asa ca pe site prefer sa fiu "turist de Romania" (vai ce imi place expresia asta! ), pentru ca sunt locurile unde merg cu familia.

"Gata cu off topicul"

Andox [14.04.10 13:33:52] »

Un sincer BRAVO pentru aceste impresii

danaches2003 [14.04.10 13:38:44] »

@Andox

Cel mai sincer MULTUMESC. Prin impresiile de pe acest site incerc 2 lucruri: sa multumesc indirect celor care scriu despre anumite locatii si care sunt, pentru noi, un GPS virtual in gasirea de locatii superbe in Romania si sa ajut si alti turisti de Romani (mirelab ar trebui sa patentezi aceasta expresie sa fie multumiti, pentru ca numarul lor sa fie cat mai mare.

Multumesc din nou.

pepsi70ro [14.04.10 16:47:30] »

Stiam ca Alexandros este un hotel bun, insa am descoperit din randurile tale ca este unul chiar deosebit. Demn de retinut pentru cand voi ajunge in Busteni. Felicitari pentru modul in care ai punctat calitatile hotelului.

danaches2003 [14.04.10 16:55:15] »

Multumesc foarte mult pepsi70ro. Am putut puncta calitatile hotelului pentru ca ele exista si atunci munca mea a fost foarte usoara.

magdalena [14.04.10 20:57:09] »

Excelent, excelent, excelent! Nici nu stiam ca exista asa ceva si in Busteni, ca totusi de Sinaia am inceput sa ne plictisim...

cc_iordachescu [15.04.10 00:24:11] »

Sunt încântată să aflu că un hotel care în urmă cu aprox. 10 ani m-a dejamăgit total (costuri f. mari, personal ce tindea spre necivilizat), a avut o evoluţie spre f. bine.

Bravo lor!

Deci se poate şi la noi!

danaches2003 [15.04.10 09:19:26] »

Eu cred ca lucrurile se prezinta foarte bine si sper sa nu fi cazut in pacatul de a vedea lucruri bune acolo unde ele nu sunt. Tind sa cred ca acest lucru nu mi s-a intamplat tinand cont de experienta de turist in Romania, unde am avut si vacante ratate in totalitate.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
creivean, danaches2003, domidoc, magdalena
Alte impresii din această RUBRICĂ:
NOTĂ: Recomandările evidențiate (pe fond galben) aparțin unor autori cu statut membru GOLD sau superior


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

[C] Copyright 2008-2020 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
pagină generată în 0.0938339233398 sec
ecranul dvs: 1 x 1