ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.08.2017
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Cluj-Napoca
ÎNSCRIS: 29.08.16
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2017
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
53.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

E nevoie de asteptari realiste

TIPĂREȘTE

Plusuri:

Pesonal zambitor, nu neaparat eficient dar cu siguranta zambitor.

Locatia frumoasa, inconjurat de gradini relativ ingrijite, priveliste frumoasa pentru litoralul romanesc

Linistit

Multe lifturi (patru)

Aparat de AC nou si frigider nou in camera

Relativ curat pentru un hotel cu aer comunist din Romania.

La masa se servesc sucuri din gama Pespi la dozator

Minusuri

Toaleta de la parterul hotelului neingrijita, adeseori fara hartie si cu mirosuri neplacute

Pe jos in camere este o mocheta care nu a fost aspirata deloc pe durata celor 8 zile cat am stat

Baia din camera extrem de mica, maxim 3mp nerenovata de la constructia hotelului

Dupa 3 zile de cazare am intrebat femeia de serviciu cand se schimba prosoapele si mi-a zis ca azi nu are prosoape ca are 5 cazari (nu inteleg de ce m-ar interesa pe mine ca turist. Cand mi au luat banii nu s-au gandit ca nu fac fata cererii?). Le-a schimbat a 4-a zi de la cazare cand a schimbat si patul.

Singura "curatenie" ce se face zilnic e ridicarea cosului de gunoi

Camerele sunt mici

Balconul este foarte mic

Am cerut ca in prima zi sa servesc pranzul la sosire intrucat urma sa ma decazez cu o zi mai repede si sa pierd un mic dejun si un pranz din ultima zi de cazare, mi s-a spus ca nu se poate.

Masa cuprinde putine feluri de mancare. Cele mai amuzante feluri pe care le am vazut:

-o tava plina exclusiv cu frunze de salata verde in contextul in care nu exista niciun condiment inafara de sare si piper si niciun sos inafara de mustar si ketchup. Ma intreb cum isi imagina bucatarul ca vor manca turistii acele frunze, clar erau puse doar sa umple o noua tava cu mancare.

-O tava plina cu smantana in alta zi, in contextul in care in orice hotel care se respecta smantana aparea intrun bol alaturi de 4-5 alte dressinguri si sosusi. Aici tinea locul uni fel principal... smantana goala.

- aici am vazut cele mai mici hamsii din viata mea

-la cina un fel de mancare era intro zi compus din branza telemea data pe razatoare, umplea o tava intreaga.

Adeseori dublau acelasi fel de mancare in 2 tavi diferite pentru a masca lipsa de diversitate a meniului.

Nu era niciun condiment inafara de sare si piper si niciun sos inafara de mustar si ketchup.

Cartofi prajiti serviti la fiecare pranz si cina se bucurau de un succes nebun din partea publicului larg.

Meniu bogat in carbohidrati ieftini: orez, paste, cartofi si legume congelate. Proteine de calitate slaba: singurul peste erau hamsiile (care costa 5 lei kg) multe paneuri congelate, pui si preparate din carne tocata. Cred ca cei de la aprovizionare aveau un top al celor mai ieftine materii prime din care se poate incropi un meniu.

Mic dejunul era evaluat la 25 de lei iar pranzul si cina la 45 de lei fiecare, mi se parea mult prea mult pentru ce ofereau.


[fb]
---
Trimis de h_andreea in 01.08.17 10:20:57
Validat / Publicat: 01.08.17 12:02:42
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în JUPITER / AURORA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2622 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (h_andreea); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5850 PMA (din 8 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmaster26
    [01.08.17 10:41:00]
    »

    @h_andreea: Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 16&ridAnt=79965

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂOpal Hotel [Cap Aurora]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.033169984817505 sec
    ecranul dvs: 1 x 1