ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.09.2016
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Vaslui
ÎNSCRIS: 22.06.12
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
AUG-2016
DURATA: 4 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 1

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
12.50%
Extrem de nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
7.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Deplorabil

TIPĂREȘTE

Hotel? Mai degraba o cladire parasita, fara personal si fara viata. Doar moarte, la fel ca si craniul care te intampina la intrare, chipurile pirati, sanki, ar vrea ei. Usile obosite automate de la intrare iti declanseaza din pacate prima si ultima impresie a unei vacante pierdute (...)

Dupa cazarea care a decurs firesc "asta.i camera nu dai spaga nu avem alta" te cazezi amarat de alegerea proasta pe care ai facut-o si de gramada de bani pe care nejustificat i-ai pierdut (...)

Pentru a ajunge la camera trebuie sa urcam cu caruciorul copilului o panta foarte aprupta pentru asa ceva demna de un barbat fortzos.

Mobilierul obosit din camera, bateriile de la baie scorojite, cada de baie inegrita la rostul cu faianta, obiectele igienico sanitare in general obosite si imbatranite te sokeaza si mai tare. Noaptea petrecuta intre bubuituri de muzica infundata iti vesteste un rasarit de soare placut.

Ajuns pe plaja constati cu uimire ca sezlongul este 20 lei si ca bineinteles nu se elibereaza bon fiscal.

Micul dejun suntem nevoiti sa il servim la ora 8:30, (intervalul de servire!!! 7-10), ca si animalele intr-o sala de mese murdara cu mese nedebarasate de la predecesorii clienti, cu lipsa la farfurii, tacamuri, apa fierbinte pentru ceai, intr-o vanzoleala si bataie de joc fantastica demn de povesti cu... pirati. WC-ul de la restaurant in tonul salii de restaurant de un jeg incredibil pentru un hotel, necuratat frecvent si cu un miros imbietor pe care il simti chiar de la intrare in restaurant ca sa ai pofta buna!

Mancarea? Vai voua oameni care-si bat joc de oameni. Foarte slaba calitativ. Probabil cele mai pline de Euri mezeluri, carnati din pasta de oase si cremvursti, telemea din lapte praf, cascaval imputit probabil expirat, omleta tare din prafuri de ou, oua de la gaini foarte stresate, si cafea cu gust de pipi.

Cu un gust amar, ne intoarcem pe plaja hotelului, aglomerata, umbrela langa umbrela, sezlong langa sezlong sa nu se piarda banu!!! Ne punem prosoapele curate de acasa peste jegurile de saltele din dotare. Soare, apa nefiind de la hotel au fost foarte apreciate. Dar setea pune stapanire pe noi. O bere la dozator, la barul de pe plaja al hotelului este tot scutita de taxe si impozite si se vinde tot fara bon fiscal. O inghetata la fel! Probabil aici la Hotelul Bicaz este un fel de duty free.

Pranzul in ideea de calitate ieftina a micului dejun incercam sa il luam tot la Bicaz Hotel. Apare insa un ospatar pe la 60 de ani, mai tuciuriu, de parca ar fi dintr-o formatie de muzica lautareasca. Preturile insa la restaurantul hotelului erau de foarte buna calitate, asa ca am renuntat la acest serviciu cu plata al Hotelului, care probabil era tot scutit de taxe si impozite. A doua zi de dimineata la micul dejun am observat ca pe langa ospatar, mai era si un sefulet de sala dar si un bodyguard care ne aducea paine, toti cam tuciurii. Probabil ca locul lor de munca este toata ziua in soare si erau bronzati!!!

Una peste alta serviciile nu exista, bon fiscal nu se emite, mancarea ma stricat la stomac, mizerie in sala de mese, WC-uri care put de la distanta, personal colorat, mobilier si camera jalnica si o caruta de bani aruncati pe geam. Multumim... cui, caci practic este mai bine sa nu va constientizam existenta (...)


[fb]
---
Trimis de danmlb in 06.09.16 14:28:11
Validat / Publicat: 06.09.16 15:15:15
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.

VIZUALIZĂRI: 2842 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

11 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (danmlb); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 894 PMA (din 8 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    11 ecouri scrise, până acum

    webmaster9
    [06.09.16 14:41:09]
    »

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 49&ridAnt=73294

    cloverina
    [06.09.16 15:37:47]
    »

    Eu înțeleg toate problemele dumneavoastră, expuse cu patimă. Nici nu contest, căci nu am mai fost de ani de zile la fostul Bicaz.

    Însă vi se pare normal în 2016, într-o țară europeană (de aproape 10 ani!), într-un stat în care solicităm din toți rărunchii respectarea drepturilor, să judecați câțiva oameni pentru că sunt - citez - tuciurii? V-au deranjat cu ceva? Servirea a fost execrabilă? Erau nespălați pe mâini? Dacă da, criticați-i pentru asta. Dar nu pentru simplu fapt că... sunt

    cris1982 CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [06.09.16 16:33:42]
    »

    Doamne, câte nemulţumiri am putut să citesc pe ,,metru pătrat"! Chiar nimic nu v-a plăcut la acest hotel? Am nişte cunoştinţe care merg la acest hotel de 4 ani şi sunt mulţumiţi, s-ar întoarce mereu. Plus că este o opţiune viabilă şi pentru mine.

    Am şi eu nişte nelămuriri şi aş aprecia dacă m-aţi lămuri:

    - De ce nu v-aţi dus la o altă plajă, mai la stânga sau mai la dreapta, dacă nu v-a plăcut plaja hotelului? Că aceiaşi bani îi plăteaţi şi în altă parte.

    - După ce criterii v-aţi dat seama de aceste aspecte:

    carnati din pasta de oase... telemea din lapte praf, ..., omleta tare din prafuri de ou, oua de la gaini foarte stresate, si cafea cu gust de pipi

    Explicaţi-mi şi mie, vă rog, ca să ştiu şi eu să fac diferenţa pe viitor: cum îţi dai seama că cârnaţii sunt din pastă de oase, că telemeaua este din lapte praf, că omleta este din prafuri de ou şi că găinile au fost foarte stresate? Referitor la gustul cafelei, îmi imaginez cum trebuie procedat ca să distingi acest gust...

    Păcat că nu au dat bonuri fiscale, că poate dacă primeaţi bonuri fiscale se mai compensau restul nemulţumirilor.

    Referitor la problema cu tuciurii, a spus @cloverina tot ce era de zis.

    danmlbAUTOR REVIEW
    [08.09.16 12:46:52]
    »

    @cloverina:

    nu am mai fost de ani de zile la fostul Bicaz.

    Atunci despre ce vorbim? Mergi, arunca bani si apoi ai dreptul la comentarii.

    In anul 2016 voi lua atitudine fata de orice este nefiresc si in defavoarea omului. Bataia de joc, nesimtirea, lipsa de profesionalism le voi trata ca atare. Bodyguardul nu are ce cauta in bucataria restaurantului, aici fiind si o lipsa totala de protectie igienica. sefuletul de sala taraia scaunele si mesele in timpul micului dejun scrajelindu-ne creierii iar ospatarul avea o tinuta neglijenta. Asta este lipsa de profesionalism. Sa lipesti denumirea de "hotel" pe o cladire care nu respecta primul principiu al oricarui agent turistic, CURATENIA, este o lipsa de respect la adresa omenirii si trebuie tratata ca atare. Te-as ruga sa iti pastrezi comentariile pentru locatiile vizitate de tine. Multumesc.

    NU MERGETI LA BICAZ!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    danmlbAUTOR REVIEW
    [08.09.16 12:56:53]
    »

    @cris1982: Domnu cristi! Esti platit sa comentezi despre locatii unde nu ai fost?

    Referitor la gustul cafelei, îmi imaginez cum trebuie procedat ca să distingi acest gust...

    Rog webmaster-ul sa ia atitudine pentru ca asemenea elemente, certate cu limba romana sa nu mai activeze pe acest site. Multumesc.

    Sau sa il lasam, sa scrie in continuare poate asa invata limba romana, care poate ca nu ii este materna, cine stie! . Si asa o sa invete ce inseamna o cacofonie, un pleonasm, o cratima etc

    cris1982 CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [08.09.16 13:27:30]
    »

    @danmlb:

    Domnu cristi! Esti platit sa comentezi despre locatii unde nu ai fost?

    Nu, nu mă plăteşte nimeni pentru a comenta! Şi pot comenta despre ce vreau pentru că nu-mi interzice regulamentul site-ului acest lucru. Iar dvs., cu atât mai mult nu-mi puteţi interzice.

    Rog webmaster-ul sa ia atitudine pentru ca asemenea elemente, certate cu limba romana sa nu mai activeze pe acest site.

    Eu? Certată cu limba română? Mă scuzaţi, dar nu înţeleg de unde aţi tras această concluzie. Eu îmi pot imagina ce vreau pentru că am o imaginaţie bogată, dar asta nu înseamnă că nu ştiu să vorbesc sau să scriu româneşte!

    Şi nu înţeleg de ce v-aţi supărat, de aţi ajuns să cereţi webmasterului să ia măsuri împotriva mea. Imi imaginez că din aceleaşi motive pentru care v-aţi supărat şi pe ,,tuciurii", pe bodygard, pe ,,şefuleţul de sală", pe ospătar şi pe restul personalului amintit pe aici. Încă o dată, vă rog să nu vă supăraţi că am o imaginaţie bogată!

    cris1982 CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [08.09.16 13:31:18]
    »

    @danmlb:

    Sau sa il lasam, sa scrie in continuare poate asa invata limba romana, care poate ca nu ii este materna, cine stie! . Si asa o sa invete ce inseamna o cacofonie, un pleonasm, o cratima etc

    Suntem pe un site de turism, unde se apreciază informaţiile turistice şi discuţiile despre acestea, în niciun caz nu suntem la şcoală la ora de gramatică pentru a fi taxată pentru eventuale greşeli gramaticale.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    cloverina
    [08.09.16 13:40:09]
    »

    @danmlb: Vorbim despre respect, discriminare, rasism, educație și toate astea adunate în ură Greu să vă explic!

    webmasterX
    [08.09.16 14:51:33]
    »

    @@all: rog purtați discuțiile nonturistice prin mesaje private!

    danmlbAUTOR REVIEW
    [08.09.16 14:55:51]
    »

    @cloverina: Scriam despre lipsa de respect fata de om, lipsa de profesionalism, evaziune fiscala, posibile focare de infectie, adica criticam. Criticam pentru ca cei responsabili sa isi asume critica si sa ii determin sa isi indrepte multimea de nereguli. Persoana este cea importanta, nu banu! Despre asta scriam eu. Despre ce scriu altii nu este problema mea.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Iulian Tenie
    [13.09.16 18:32:12]
    »

    Draga domnule "danmlb"

    Imi pare sincer rau ca nu v-ati simtit confortabil la hotelul nostru. Nu stiu ce standarde de performanta aveti d-vs in privinta calitatii serviciilor insa eu personal consider ca personalul acestui hotel s-a straduit sa ofere pe cat posibil servicii de calitate...

    Ceva de spus ..despre curatenia din camere sau din hotel... despre varietatea si prospetimea produselor de la mic dejun?! Despre programul zilnic de animatie din miniclub... sau despre programele de muzica live si dans din fiecare seara de pe terasa?! chiar nimic pozitiv de remarcat?!?! Ati remarcat in schimb ca nu vi s-a emis bon fiscal ?!?! Sunt primul care va rog sa sesizati ANAF ul daca in acest hotel se intampla asa ceva !

    Din punctul meu de vedere imaginea pe care ne-ati zugravit-o in culori... sinistre este departe de adevar si intr-o nota extrem de tendentioasa!

    Multumesc celor care in mod obiectiv si dezinteresat au reactionat la aceasta postare.

    Iulian Tenie

    general manager

    Bicaz Pirates Resort


    NB Iulian Tenie este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][2 voturi]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    cloverina, cris1982, danmlb, Iulian Tenie, King Tut*
    Alte impresii din această RUBRICĂBicaz Pirates Resort Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.037244081497192 sec
    ecranul dvs: 1 x 1