ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 11.08.2016
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 21.03.12
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUL-2016
DURATA: 4 nopți
prieteni
PREȚ SEJUR 1000lei ?
FĂRĂ transport
REGIM MASĂ DP
"ECHIPA" A INCLUS:
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTA MEDIE REZULTATĂ
51.50%
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 28 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

Bulevard Hotel3

încărcat de pe telefon!

Scump si problematic

TIPĂREȘTE

Am ajuns la hotel printr-o agentie de turism care abia dupa foarte multe insistente si telefoane si de partea mea si a hotelului a binevoit sa vireze banii in contul hotelului doar cu o zi inainte de check-in.

O data ajunsa, dupa ora 12, receptionista a avut o atitudine sfidatoare spunandu-mi sec ca check-inul era dupa ora 14, cu toate ca o informasem in prealabil ca venim de departe de la peste 6 ore distanta (impreuna cu mama varstnica), check-outul era de la 11 si mai mult ca sigur aveau cel putin o camera gata cand am ajuns. Cu toate astea, m-a invitat sa lasam bagajele la receptie si sa ne facem de treaba pana la ora 14. Obosite si neavand optiuni, ne-am hotarat sa luam pranzul la restaurantul de la subsol.

La restaurant nu era nimeni, nici macar ospatarul care dupa minute bune de asteptare si dupa ce receptionista l-a cautat peste tot a aparut intr-un sfarsit fara sa salute sau sa-si ceara scuze. Am comandat doar mâncare vegetariana, care a durat o vesnicie pana a fost adusa timp in care o musca ne-a tinut companie. Cand i-am atras atentia ospatarului cu privire la musca, a ras si si-a vazut de treaba.

In sfarsit, cu toata asteptarea, am terminat prânzul chiar la ora 14 si ne-am intors la receptie. Am solicitat o camera pe spate, mai putin zgomotoasă, dar am fost refuzate. Angajata avea o camera gata, dar a tinut sa ne spuna ca mocheta abia ce fusese spalata si nu se uscase inca. Evident ca mocheta nu era o problema la acea ora si ne-am instalat imediat. Camera am gasit-o curata si spatioasa, dar baia foarte ingusta si aproape inconfortabilă. Pe timpul noptii, zgomotul de la masini era destul de puternic si cu greu puteam adormi.

Dupa cateva ore de odihna, am plecat prin Predeal, iar la intoarcere mocheta cu pricina incepuse sa miroasa cu toate ca tinusem geamul deschis. A doua zi, mirosul era si mai greoi, dar am decis sa lasam geamul deschis in continuare si am plecat la micul dejun. Mancarea era destul de variata, nu foarte prezentabila si cu etichetele amestecate. Fiind primul mic dejun am trecut insa cu vederea. In zilele urmatoare, ne-au fost servite absolut aceleasi feluri de mancare la masa de dimineata, care chiar daca se terminau destul de repede, nu toate erau inlocuite.

Pranzul, care ne fusese vandut fortat de agentie, s-a dovedit foarte limitat si costisitor. Multe feluri lipseau din meniu, iar cele disponibile durau cel putin jumatate de ora sa fie aduse cu toate ca eram in continuare singurele cliente la ora pranzului. Mesele erau cu firimituri, iar tacamurile erau aduse doar la cerere. Ospatarul nu cunostea bine nici meniul, nici alte informatii pe care i le ceream si ne-a poftit sa ne adresam receptiei. La receptie, ne-am confruntat cu aceeasi atitudine, receptionera invitandu-ne sa trecem mai tarziu pentru răspunsuri.

Spa-ul e o singura incapere pentru masaj, sauna, salina si cromoterapia sunt in aceeasi camera, salina insemnand doar doi pereti ticsiti cu bucati de sare, iar cromoterapia - cateva mici tablouri pictate abstract pe o jumatate de perete.

In ziua plecarii, am anuntat la receptie ca urma sa plecam in 10 minute pentru a le oferi timp sa verifice camera si minibarul si ca aveam un microbuz de prins, deci nu aveam timp de pierdut. Cand ne-am intors cu bagajele, nu mai era nimeni la receptie si a trebuit sa ma adresez restaurantului pentru a-l gasi pe individul de serviciu. Cand a aparut, ne-a solicitat sa achitam taxa obligatorie de salvamont, dar ca nu poate sa ne dea si bonul fiscal intrucat nu stia sa opereze casa de marcat. S-a oferit in schimb sa ni-l trimita pe e-mail si cand am acceptat, a sunat pe altcineva sa-l instruiasca sa scoata bonul singur. Toata operatiunea a durat cateva minute bune cand noi trebuia sa fi plecat deja.

In concluzie, nu vom reveni la acest hotel care e destul de cochet si bine amplasat, dar e foarte costisitor, iar personalul e lipsit de amabilitate si bun gust.


---
Trimis de Kaiiria in 11.08.16 18:03:50
Validat / Publicat: 11.08.16 21:17:02
VIZUALIZĂRI: 1894INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în ROMÂNIA.

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Kaiiria); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4950 PMA (din 7 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 28.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂ:
    NOTĂ: Recomandările evidențiate (pe fond galben) aparțin unor autori cu statut membru GOLD sau superior


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

    [C] Copyright 2008-2020 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
    pagină generată în 0.0595049858093 sec
    ecranul dvs: 1 x 1