ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 22.07.2016
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Otopeni [IF]
ÎNSCRIS: 22.07.16
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2016
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 2 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
60.00%
Către satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
59.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 1 MIN

Dezamagire totala

TIPĂREȘTE

Dupa 4 zile de sedere la Mera Resort Venus constatam cu dezamagire ca nu se schimba nimic in mentalitatea furnizorilor romani de servicii turistice.

Am fost placut impresionati in primele zile si chiar aveam sentimentul ca putem fi respectati si la noi in tara.

Insa in realitate lucrurile stau cam asa: azi 22 iulie 2016 la cabinetul medicului din hotel asteapta 15 copii cu simptome de enterocolita printre care si micuta noastra de 2 ani. La receptie ni se spune ca medicul ajunge dupa ora 8... intr-adevar ora 12 (ora la care a sosit) este dupa ora 8...

am inteles ca problemele au aparut de marti 19 iulie si ca deja au fost controlati de OPC, gasind hotelul cu apx 50 kg carne expirata...

TRIST si Revoltator in conditiile in care pt 7 nopti an achitat suma de 4400 Ron (early booking) 2 adulti si un copil 2 ani.

Adiacent acestui subiect, in ziua de marti 19 iulie, au fost accidentati pe plaja 3 pers deoarece umbrelele firave au cedat vantului (n-as spune ca a vant puternic).

Feriti-va copiii de asa ceva!


[fb]
---
Trimis de meela in 22.07.16 13:00:51
Validat / Publicat: 22.07.16 14:30:46
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VENUS. A mai fost în/la: Mamaia
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1814 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (meela); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5850 PMA (din 9 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [22.07.16 14:29:53]
    »

    @meela: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    -

    Deşi de multe ori nu publicăm impresiile scrise "live" din sejur, în cazul de faţă vom face o excepţie, în scopul facilitării luării legăturii cu voi — de către alţi turişti, care probabil vor ajunge acolo, unii în scurt timp! — cât sunteţi încă în sejur, pentru posibile "Q&A" (întrebări şi răspunsuri), de multe ori foarte utile, în direct, de la "faţa locului".

    Completări, ajustări (inclusiv în privinţa notelor şi calificativelor acordate) — pot fi aduse prin rubrica ecouri, la finalul sejurului.

    -

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 46&ridAnt=70676

    Djbobo*
    [22.07.16 16:56:22]
    »

    Ca in Romania, orice minune nu tine decat 3 zile.

    Este grav ca se intampla asa ceva, am citit in presa ce s-a intamplat, prb cea mai grava este ca toate aceste infectii alimentare au ca si cauza consumul de carne stricata cu care hotelul se aprovizioneaza, in nici un caz cauze uman e, deci un lucru facut cu intentie, astfel ca ar trebui modificata leagea iar cei gasiti cu asa ceva sa li se inchida locatia definitiv plus amenzi grase ptr care sa faca credite bancare sa le poata plati si daca nu le platesc, sa fie executati silit, cu siguranta nu s-ar mai intampla asa ceva :

    http://www.cugetliber.ro/stiri-social-toxiinfectii-alimentare-pe-litoral-complexul-mera-resort-depistat-cu-produse-stricate-si-expirate-294707

    Storia
    [22.07.16 19:42:53]
    »

    Din pacate si noi am avut ghinionul sa ne imbolnavim la Mera. Noi ne-am intors aseara de la ei si inca nu am apucat sa-mi scriu review-ul, urmeaza sa o fac.

    Desi am avut mici probleme intestinale inca din a doua zi (12 iulie) problemele mari au aparut de duminica, 17 iulie, nu de marti. Fetita noastra a facut prima dintre noi enterocolita si de luni dimineata i s-au declansat toate simptomele, pe care nu le voi detalia aici. A urmat apoi sotul, iar la o zi distanta eu.

    Ultimele patru zile la Mera au fost pe ceai de menta si putina branza telemea si orez. La all inclusive!

    Noi nu am fost informati la receptie ca exista cabinet medical, si nu scria in nici un material dat de ei. Am luat legatura telefonic cu pediatrul din Bucuresti si am respectat toate recomandarile.

    In zilele urmatoare vorbind cu alti turisti am aflat ca au probleme similare, unii dintre ei au solicitat ambulanta pentru ca aveau si alte afectiuni cronice, febra inalta etc.

    Daca a fost carnea sigur a fost un lot mult mai mare de 50 kg, la ce rulaj au ei acolo.

    As mai vrea sa atrag atentia asupra unui alt aspect, anume la alimentele incercate cu mana de alti turisti pana sa se hotarasca ce sa aleaga, in special acum cand este foarte aglomerat la restaurant.

    As recomanda atentie la paine, mai ales chifle (sunt incercate cu mana mai multe, sa verifice daca sunt proaspete), fructe, mini-deserturi si gustari. Atentie de asemenea la fructe carora nu stiu daca li se spala coaja inainte sa fie servite, cum sunt lamaile (servite la ceai), pepene, banane, portocale, care sunt manevrate de multe maini pana ajung in bolul de servire.

    Atentie de asemena si la tacamurile si clestii de servire de la platouri, personal preferam sa iau lingura si furculita individuala curate si ma serveam cu ele din platou.

    Imi este clar ca sursa enterocolitei este Mera, in conditiile in care noi nu am mancat altundeva nici macar o inghetata. Nu imi explic de ce au preferat sa riste astfel, in special in primii ani de functionare si in plina extindere.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    neimportant
    [23.07.16 15:23:21]
    »

    După întoarcerea de pe plaiurile de la sud de Dunăre, alături de un grup de muzicanți de strânsură, intenționam să ne cazăm aci la Hotel Cocorul (Mera ski mi se pare că aduce cu povestea aceea din strămoși cum că ”lupu-și schimba blana, dar apucătura ba”), unde pe timpuri am petrecutără multe clipe minunate (O tempora!...). Ne făceam griji cum că n-am găsi loc de soileală, dar după cele prezentate de dvs. suntem convinși că vom avea locuri berechet, chiar credem că ne vom putea mări și echipa de cântăreți talentați adunați de pe litoral.

    Nu suntem pretențioși la potol, avem o rezistență biologică mare la bacterii, bacili și alte asemenea microorganisme, astfel încât ne vom mulțumi și cu meniurile servite aci la Cocorul. În cazuri extreme (”meditații transcedentale” în exces pe buda; ”transpirații reci” de compoziție; ”vocalize” dureros-odorizante), ne vom deda la acte numite de unii reprobabile, de alții lăudabile.

    Astfel, ne vom procura cele necesare subzistenței prin mijloacele ancestrale oferite de vânătoarea la praștie și pescuitul la prosop. Bineînțeles, că ne așteptăm ca și prețul cazării la H. Cocorul să ajungă la valoarea adevărată (raportat la stelele pe care le avea înainte de văcsuirea anglicizată), în așa fel încât să se permită sălășuirea colectivului de artiști pe durata câtorva zile bune pentru delectarea urechilor amatoare de muzichie.

    Instrumentele muzicale sperăm să ne fie lăsate în apropiere, în vreuna din camerele care vor fi, sperăm cât mai multe, libere...

    Cu stimă!

    Z

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Djbobo*
    [23.07.16 17:33:31]
    »

    @zapacitu - Cu siguranta nu veti gasi loc nici ptr voi, nici ptr instrumente, poate mai catre iarna, cat despre scaderea preturilor, doar in vise...

    In rest, Vacante placute!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Djbobo*, neimportant, Storia
    Alte impresii din această RUBRICĂMera Resort:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045247793197632 sec
    ecranul dvs: 1 x 1