ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.02.2016
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 12.02.16
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
FEB-2016
DURATA: 0 nopți
familie cu copii
6 AD. + 2 COPII -- v: 2 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 2 MIN

Loc de evitat - Euro Park Fundata

TIPĂREȘTE

COMPLEX EURO PARK FUNDATA BRASOV

Am avut o rezervare pe 2 zile pentru 3 camere cu 2 copii de 2 ani si 6 adulti. Am platit 50% avans, iar cand am ajuns acolo, ne-au fost date 2 camere intr-un corp si a treia in alt corp. Am cerut sa ni se dea camere alaturare si am fost izbiti de un refuz categorit din partea administratorului, desi eram singuriii din tot complexul.

Ulterior dupa insistente am discutat cu proprietarul ca dorim sa plecam si ne vrem banii inapoi intru-cat nu suntem multumiti de felul in care suntem tratati si primiti. (Nu mai vorbim de faptul ca complexul este amplasat in panta si trebuie sa ai conditie fizica sa urci de la cladirea unde este amplasat restaurantul pana la camere. Un miros insuportabil de mucegai ce venea de la piscina etc.).

Proprietarul a fost de acord in prima instanta sa stam doar o noapte pentru care deja platisem, dar dupa ce a inchis telefonul, a revenit cu un apel si ne-a cerut si bani pentru cei 2 copii, pentru care initial nu ne ceruse nimic si ca fara sa platim acei bani nu putem ramane.

Am insistat ca nu dorim sa mai ramanem datorita conditiilor si felului in care suntem primiti, dar raspunsul acestuia a fost ca daca nu platim ne " evacueaza".

L-am anuntat ca vom face sesizare la ANPC, insa nu l-a interesat in plus cand am fost sa predam cheile la camere am fost intampinati din nou cu ostilitate de catre administrator care ne-a blestemat copii si ne-a amenintat "sa aveti grija cum conduceti, ca aveti copii mici si se pot intampla atatea pana acasa", in urma remarcii venite de la noi" sa va bucurati de banii nostrii".

Bucataria lasa de dorit (ne era frica sa mancam acolo) si conditiile din tot complexul nu sunt de 5 stele, ci de cel mult 3 stele cu indulgenta, nu mai vorbim de personal care nu are pregatire in domeniul turismului si impertinenta cu care sunt tratati turistii, daca nu sunt de acord cu parerile lor. Am plecat fara sa primim nici un ban inapoi.

Nu merita sa functioneze, nu fac decat sa insele si sa pacaleasca, jegmaneasca turistii.


[fb]
---
Trimis de Dumitru C in 13.02.16 00:06:10
Validat / Publicat: 16.02.16 18:38:33
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în FUNDATA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2611 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

8 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Dumitru C); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2250 PMA (din 3 voturi)

ECOURI la acest review

8 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[13.02.16 09:59:13]
»

Până la urmă aţi stat doar o noapte şi aţi primit banii pentru a doua înapoi? Sau nu aţi mai rămas, deloc?

webmasterX
[16.02.16 18:37:19]
»

În lipsa oricărui răspuns şi în condiţiile unor note oricum "spre zero absolut" - articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE (măsură prevăzută de Regulament atât în cazul în care nu s-a stat măcar o noapte, cât şi în cazul notelor "zero peste tot")

Dumitru CAUTOR REVIEW
[18.02.16 09:27:13]
»

@webmasterX - Nu am mai ramas acolo si nici nu am primit banii inapoi.

Euro-Park
[05.04.16 16:18:25]
»

@webmasterX - Referitor la aceasta postare, banii au fost returnati in termen de 30 zile, turistii au refuzat cazarea, masa nu au servit-o desi fac referire la bucatarie, si fel si fel de "nemultumiri" pentru care ne vom adresa justitiei impotriva doamnei pentru calomnie, defaimare si insulta in spatiul public.

De asemenea, la noi in unitate conform termenilor si conditiilor de cazare, care de asemenea sunt informatii publice toti copii platesc. Fiecare unitate are dreptul de de a-si impune propriile politici de cazare.

De asemenea trebuie mentionat faptul ca in perioada in care doamna a facut rezervare, a achizitionat un pachet special de valentine's day in care tariful era per/persoana. In momentul de fata se poate verifica oferta pe site-ul nostru la sectiunea oferte sarbatori "Oferta Sfantul Valentin". Nu se specifica nicaieri faptul ca se va achita acest tarif promotional de persoana cu ocazia zilei indragostitilor si acesta include accesul gratuit al unui numar de copii!! Daca dansa avea de gand sa vina cu acesti copii si era de buna credinta trebuia sa anunte acest fapt in momentul rezervarii.

De asemenea, Complexul Turistic Euro-Park este un complex de vile clasificate la pensiune de 5 margarete situate in aceeasi incinta (curte) informatie de asemenea publica! Nu suntem hotel de 5 stele, suntem Pensiune de 5 margarete la munte, iar panta mentionta vine odata cu muntele.


NB Euro-Park este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][3 voturi]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
Dumitru CAUTOR REVIEW
[06.04.16 14:27:01]
»

@Dumitru C - In urma sesizarii la ANPC s-au primit banii inapoi.

Restul aspectelor raman neschimbate si nu am "calomniat, defaimat si insultat in spatiul public", ci doar am prezentat o situatie si o experienta pe care am avut-o in pensiunea respectiva.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Euro-Park
[07.04.16 12:30:19]
»

Stimata doamna, nu avem de gand sa facem cu dumneavoastra pe acest website acelasi circ, pe care prin aceeasi experienta a situatiei ne-a fost oferit de dumneavoastra, din punctul nostru de vedere.

Totodata modul tendentios de expunere a "experientei" dvs. atat pe acest website cat si pe nenumarate altele (le-am listat pe toate) ne aduce prejudicii de imagine, si se incadraza la calomnie, insulta, defaimare, iar pentru o mai buna informare a dvs nu Anpc decide asupra contului unei societati ci o instanta.

Iar cand afirmi despre o societate in spatiul public ca "inseala, pacaleste, jegmaneste", fara ca o instanta sa se pronunte in acest sens, trebuie sa ai proprietatea termenilor si sa fi pregatit sa-ti asumi legal responsabilitatea.


NB Euro-Park este (sau a fost) reprezentant al unității
rentea
[07.06.20 14:43:17]
»

@Euro-Park: Ce reactie "dubioasa"din partea managementului unui resort. cu pretentii. Mai rar am vazut asa ceva. Chiar voiam sa rezerv aici si citem review-urile, insa raspunsul acesta cu "datul in judecata pentru defaimare"este de-a dreptul socant... Acum, sper sa nu ma dati si pe mine in judecata ca m-am socat.

Chiar daca turistii respectivi ar fi fost cei mai rai din lume (stati linistiti, peste tot se poate intampla sa ai clienti pretentiosi, nemultumiti, mofturosi, mai ales cand vindeti ceva de 5 stele, margarete sau ce vrei voi), un profesionist ar fi incercat sa isi expuna punctual parerea, eventual sa dea asigurari restului turistiilor (viitori) ca ceea ce spun ei nu este chiar real. Si, eventual, sa isi ceara scuze ca nu au putut indeplini cerintele turistilor.

EuroPark vor sa ii dea in judecata pentru defaimare deoarece clientii au considerat ca se simt "furati si fecmaniti"... Pai, mai expertilor in turism, pe care sper ca va paste falimentul... sunteti normali?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Euro-Park
[09.06.20 14:37:06]
»

Stimata Doamna,

Discutiile anterioare sunt din anul 2016, insa, incepand cu anul 2019 complexul a fost preluat in administrare si gestiune de catre grupul francez CN2I, important grup de investitii imobiliare si hoteliere. In acest sens, politicile si managementul este schimbat, grupul promovand o strategie de servicii turistice personalizate;ospitalitatea reprezentand un atuu pe care il promovam. In ceea ce priveste clasificarea, Euro Park este clasificat la 5 margarete.

Puteti regasi mai multe informatii despre noul management in comunicatul de mai jos

comunicatedepresa.ro/ingr ... ro-park-fundata


NB Euro-Park este (sau a fost) reprezentant al unității
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Dumitru C, Euro-Park, rentea
Alte impresii din această RUBRICĂComplex Turistic Euro Park:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.03691291809082 sec
    ecranul dvs: 1 x 1