ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.08.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Hunedoara
ÎNSCRIS: 16.07.13
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2015
DURATA: 10 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
60.00%
Către satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
38.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Romania, te iubesc!

TIPĂREȘTE

Este a patra oara cand merg la acest hotel - prima data dupa renovare - si de fiecare data am fost multumit de ceea ce am gasit acolo. Hotelul este amplasat pe plaja si asta ar fi unul din motivele pentru care l-am ales.

Insa, cand intri in acest hotel, esti intampinat cu traditionalul, de acum, "nu avem camere". Pardon???

Am rezervare platita integral din luna februarie si tu imi spui ca nu ai camere??? Doamna de la receptie, numita in continuare "acritura" incearca sa te faca sa accepti cazarea intr-un alt hotel din Venus, Saturn sau Neptun. Ghinion! Nu accept. OK poftiti o camera la parter!

Asta pe scurt despre formalitatile de cazare - nu mai mentionez ca se statea la receptie de la ora 7 dimineata si abia in jurul orelor 15 te caza. Probleme cu cazarea erau in fiecare zi. Cei de la hotel faceau abstractie de rezervari si cazau cu cash. In fiecare zi aceleasi probleme, scandaluri amenintari, PROTV, NTV, ANPC...

Cum am spus, am fost cazati la parter - cu toate rugamintile si insistentele noastre de a fi mutati chiar si in zilele urmatoare la etaj - ne-am consolat cu situatia.

Camerele sunt OK, renovate, baile relativ ok nu prea te poti plange. Insa serviciile sunt deplorabile. Curatenie inseamna a da cu mopul pe gresie si de a goli punga din cosul de la baie. Proasoape, asternuturi, schimbate nici vorba. Am intrebat doamna "acritura" de la receptie cand se schimba prosoapele si asternuturile. Raspuns: prosoapele la 3 zile si asternuturile la 5 zile, daca stati 10 zile. OK, deschid netul, caut si ce sa vezi? Legea spune ca la un hotel de 2 stele prosoapele se schimba la 3 zile si asternuturile la 4 zile. Ma intorc la doamna "acritura" si o rog respectuos sa trimita pe cineva sa schimbe cearceafurile si prosoapele, conform legii. Vazand ca o iau cu legea, a mormait ceva de genul ca ce fac ei daca trebuie sa schimbe cearceafurile asa de des, dar nu a avut de ales. Si am repetat faza asta de 2 ori. A, si ce spuneau ceilalti despre un sapun si o hartie igienica este perfect adevarat - cate una pe sejur.

Ajutoarele "acriturii" dragute si atat. Ca fapt divers, intr-o zi nu gaseau cheia camerei, desi o lasasem la ele cu cateva ore inainte, in alta zi mi-a dat alta cheie decat cea solicitata...

Despre masa nu prea am ce sa va spun pentru ca biletul meu a fost fara masa - stiam din anii anteriori ca mancarea aici e proasta. Se mananca foarte bine si ieftin la terasa "Larisa" care este foarte aproape de hotel.

Ca si o concluzie, nu as recomanda acest hotel decat daca doamna "acritura" va disparea din peisaj si mai ales daca vor avea preturi diferentiate parter - etaj.


[fb]
---
Trimis de otto77 in 13.08.15 04:09:41
Validat / Publicat: 13.08.15 04:54:23
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1456 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (otto77); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1349 PMA (din 4 voturi)

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[13.08.15 04:53:03]
»

@otto77 - După un an de chibițat,

@otto77: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

Kamelutza155
[15.08.15 21:47:12]
»

Mulțumim pt. impresii, urmează să merg și eu acolo și cred ca acum știu cum voi proceda și ce am de făcut dacă voi fi întâmpinată cu tradiționalul "nu avem camere"!

otto77AUTOR REVIEW
[15.08.15 22:09:51]
»

Ma bucur ca am fost de folos. Forteaza-i sa schimba așternuturile la 4 zile

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Kamelutza155, otto77
Alte impresii din această RUBRICĂCarmen Azzuro Hotel (ex Lidia) :

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.036044836044312 sec
    ecranul dvs: 1 x 1