ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 27.06.2015
Avatar damiza
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Câmpulung [AG]
ÎNSCRIS: 28.06.10
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUN-2015
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii
REGIM MASĂ AI
PREŢ SEJUR: 752 euro
cu transport AUTOCAR
"ECHIPA" A INCLUS:
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTA MEDIE REZULTATĂ
84.00%
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

Gelina Village Resort & Spa5

Surprinzătoarea Gelina

TIPĂREȘTE

Căutând un loc pentru concediu anual cu soare, mare, peisaje frumoase, servicii bune şi preţ convenabil am ajuns să aleg Gelina Village Hotels & Spa din Insula Corfu/ Kerkira in greacă.

Şi pentru că informaţiile găsite pe diferite siteuri inclusiv cel oficial erau laconice şi uneori contradictorii m-am hotărât să împărtăşesc tuturor impresiile obținute chiar de la faţa locului.

Resortul, că astfel se poate descrie cel mai bine acest loc, este categorisit de unii cu 5 stele de alţii cu 4. Incinta, clădirile, spaţiile verzi, piscinele, restaurantele, barurile şi parcul acvatic (Hydropolis) fac cele 5 stele. Serviciile din restaurantul principal, schimbarea prosoapelor şi lipsa internetului (wifi free în zonele publice) îi scad din valoare. La cazare primești pentru completare un formular în engleză (cam ilizibil) și apoi odată cu cheia camerei un pliant cu harta resortului. Peste tot sunt indicatoare și nu ai cum să te rătăcești, cu timpul înveți și scurtăturile.

Am să detaliez pe larg diversele ,,şocuri ,,experimentate aici petru ca alţii să ştie ce-i aşteaptă.

La ora 15.45 camera ce ne-a fost repartizată nu era gata (nu schimbaseră lenjeria, prosoapele şi nici curăţenie nu făcuseră). Am refuzat-o şi ni s-a repartizat alta în altă clădire. Aici nu aveam prosoape de niciun fel, expicându-ni-se că le vom primi a doua zi pentru că se terminaseră. Ca o paranteză marţea se schimbă seriile şi e o întreagă nebunie datorată personalului insuficient şi managementului deficitar. Am primit o sticlă de apă de 1,5 litri în primele 2 zile apoi abia în ultima. A treia zi ni s-a adus fierbătorul de apă pe care nu l-am folosit niciodată. Duminica nu se schimbă nimic, nu se face curăţenie, doar se goleşte coşul de gunoi.

În multiplele clădiri din incinta hotelului - 13 la număr, toate cu nume grecești - camerele sunt de mai multe tipuri. Standard – cu 2 paturi şi fără balcon, studio – are în plus o canapea extensibilă într-un fel de hol, duble – 2 camere standard ce comunică între ele printr-un mic hol şi au balcon sau o mică terasă şi chicinetă. Cu toate că am insistat să ni se dea o cameră cu balcon (cele cu litera A din clădirile cu camere standard) nu am primit fiind doar 2 persoane (explicaţia aparţine celor de la recepţie).

În restaurantul principal sala de mese, terasa şi personalul ce le deservesc sunt insuficiente pentru numărul mare de turişti cazaţi în resort. Aşa că la masa de seară în principal apar situaţii în care nu găseşti mese disponibile în primele 30 minute ale programului, cele care au fost folosite înainte nu au tacâmuri sau şerveţele sau sunt murdare. Lipsa personalului se simte şi prin conceptul de self service adoptat la restaurantul de lângă piscina principală, cel de la Hydropolos, sau la barurile Odysseus – Beach Bar şi la automatele de bere şi vin din restaurantul principal.

Lipsa de comunicare şi de informaţii duce uneori la situaţii hilare sau chiar de neînţeles. Aerul condiţionat din camera are un mod de control mai ciudat – se scoate un grilaj de plastic sub care are comenzile manuale. Când am reclamat nefuncţionalitatea acestuia, recepţia ne-a comunicat să închidem toate ferestrele şi uşile şi va funcţiona. Fals. Ac merge şi cu ele deschise, doar că nimeni nu-ţi spune de unde să-l reglezi (eu unul nu am modelul respectiv acasă şi nici pe unde am fost nu l-am întâlnit). Aqua parcul – Hydropolis se poate folosi de oricine este cazat în resort, dar la intrarea dinspre Gelina (mai are o intrare şi la stradă) sunt afişate preţurile de acces şi nu se specifică posibilitatea folosirii acestuia de rezidenţi. De la recepţie nu primeşti astfel de informaţii pe pliantele repartizate şi nici la cazare decât dacă întrebi despre aceasta.

Camerele sunt frumos decorate dar cu siguranţă nu-s de 5 stele. La tv sunt câteva canale, din cele free, neinteresante. L-am deschis o singură dată pentru a vedea ce programe conţine, apoi a rămas închis tot sejurul. Animaţia este slăbuţă şi, în mod ciudat, seara spectacolele se ţin în sala de conferinţe de la subsol deşi au un teatru în aer liber în Hydropolis. Când spun spectacole mă refer la kids disco şi diverse chestii ,,uşurele ,,pentru adulţi. Internetul se poate obţine prin folosirea desk topurilor din lobby prin introducerea monedelor de 1 euro sau prin achiziţionarea unor cartele gen celor telefonice şi accesarea unui site grecesc. Pe cartelă există un username şi o parolă. 5 euro 90 minute, 10 euro 200 minute. Funcţionează ca un wifi dar se poate folosi doarîn resort iar semnalul e foarte prost în cameră (doar la fereastră, cel puţin în clădirea în care am fost cazaţi – Calypso). Prosoapele de baie se pot achiziţiona plătind un depozit de 5 euro la recepţie şi se ridică de la beach bar (parcă, noi le-am folosit pe cele personale).

Mâncarea este ok, cam repetitivă şi cam rece. Supe/ciorbe fără nume, doar creme subţiri şi cam ciudate; un singur recipient care nu se reîncarcă la terminare. Prăjituri acceptabile, îngheţată banală calitativ, fructe subţirele – pepene, portocale, grepfruit roşu, mere verzi/ toate tăiate felii, niciodată fruct întreg. Băuturile locale, mai bune calitativ în barul din lobby. Berea şi vinul ţi le iei singur, băuturile alcoolice sunt puse de barmani – la barul din lobby şi la Odysseus – Beach bar; barurile de la relax pool şi din Hydropolis nu au decât bere şi vin cu self service.

Piscinele sunt curate şi drăguţe, înconjurate de palmieri; la central pool sunt locuri umbrite de palmieri dimineaţa, iar după amiaza se face rocada funcţie de locul şezlonguului. Piscina din spatele clădirilor Calypso –Thetis dispune de soare toată ziua, dar nu are bar, muzică sau entertaiment. Este mai liniştită şi mai liberă.

Plaja dispune de suficiente şezlonguri şi umbrele, are compoziţie de nisip cu pietricele; la intrarea în apă există o porţiune de aproximativ 3 metri cu sol tare şi aproape compact, apoi e doar nisip. Se adânceşte treptat iar după aproximativ 5 metri apa devine iar mică. În zonă există doar ambarcaţiuni de apă fără motor, contra cost.

În resort majoritatea turiştilor sunt polonezi, câţiva germani, ruşi şi români. Sunt foarte multe familii poloneze cu 1,2 sau chiar 3 copii cu vârste uneori extrem de mici care cară cărucioare, biberoane şi tot trusoul necesar acesora. Resortul le oferă multe facilităţi şi de aceea atmosfera nu e prielnică celor tineri dornici de distracţie. Datorită numeroaselor clădiri din resort se pot observa foarte multe culori de brăţări. Bleu şi roz pentru gelina village, galbene şi roz pentru cei cazaţi la Basilica, Nostos paradise hotel, Gelina Mare

Opţionale oferite de agenția parteneră din Grecia

Excursiile opționale sunt cele care sunt afișate pe site și au un preț standard de 38 euro (dacă se achiziționează una singură, 35 pentru 2 excursii, 33 euro pentru 3) cu excepția scubadivingului și Waterparkului care au prețuri fixe. La agențiile care lucrează cu turiștii polonezi și germani din incintă prețurile sunt cu 5 euro mai mari la fiecare. Nu știu cât sunt prețurile la agențiile locale pentru că nu am căutat în stațiune.

Noi am făcut 3 – Marele tur al insulei; Croaziera peșterilor albastrei Paxi-Antipaxi și Perithia Pantokrator (puțin schimbată față de pliant) - deși ne propusesem să ne odihnim la all. Au fost interesante, cu locuri și priveliști extraordinare. Excursia la Paxos, Antipaxos și peșterile albastre e foarte obositoare (aproximativ 5 – 6 ore doar pe vapor), iar locurile bune pe navă sunt foarte puține. Marele tur merită pe deplin banii. Paleokastrita este minunată, cu golfurile ei văzute de la înălțime. Păcat că nu a fost program de paljă și înot acolo. Canal d‘Amour a fost o dezamăgire din cauza valurilor care făceau înotul periculos, dar Sidari este o stațiune interesantă – plajă lungă, nisipoasă, intrare lină în apă.

NOTĂ

Datorită unui conflict pe care nu-l cunoaștem există o lipsă de înțelegere între agențiile românești/reprezentanții acestora pe insulă și managerii/lucrătorii de la recepție. Datorită acestui fapt este posibil să pierdeți masa de seară dacă una dintre excursii depășește ora 21.30 (la celălalte hoteluri turiștii puteau mânca și după ora de închidere dacă ghidul anunța din timp întârzierea). În plus chiar dacă sunteți la all și nu mâncați masa de dimineață și seară în cazul unor excursii nu veți primi pachet gratuit de la hotel ci cel mult un sandwich contra a 5 euro. Nu știu dacă la fel procedează și cu turiștii de alte naționalități, dar sigur există un diferend între români și managerii hotelului ceea ce ne dezavantajează pe noi, turiștii.

Concluzii

Indiferent de micile neajunsuri constatate mie unul mi-a plăcut. Insula are locuri minunate și e păcat să nu le vedeți. Poate că ar fi mai convenabil, dacă vă hotărâți la excursii să alegeți o locație cu demipensiune. Dacă vă doriți distracție, cluburi și atmosferă tinerească alegeți alt hotel și sigur altă stațiune. Aici e doar de odihnă și stat cu burta la soare la mare/piscină. Doar aquaparcul ajută la puțin antren


---
Trimis de damiza in 27.06.15 17:58:49
Validat / Publicat: 27.06.15 19:53:40
VIZUALIZĂRI: 2682INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în GRECIA. A mai fost în/la: Rodos - Hotel Virginia, Gerakini - Sithonia
  • Alte destinații turistice prin care a fost: Bulgaria, Turcia, Cehia, Belgia, Franţa, Luxemburg
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)
13 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (damiza); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 17750 PMA (din 20 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
INFO: membrii AmFostAcolo beneficiază - in cadrul sistemului de Privilegii - de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii sau cu proprietarii.
  • Verifică: solicită o ofertă personalizată

  • ECOURI la acest review

    13 ecouri scrise, până acum

    webmasterX [27.06.15 18:30:09] »

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    Mulţumesc.

    adryana [27.06.15 21:50:16] »

    foarte bun articol pentru care te felicit. Il asteptam, mai ales ca cineva apropiat mie va merge la toamna la Gelina Village si nu stia detalii deoarece nu s-a scris pana acum mai nimic. Vom tine minte si pontul cu camerele cu balcon. Poti sa imi spui in ce corp de cladire sunt camerele standard cu balcon? Vacante frumoase in continuare!

    damiza [27.06.15 21:55:13] »

    @adryana: multumesc pentru aprecieri. Ma bucur sa fiu de folos chiar daca in unele lucruri apare inevitabil subiectivismul. Incerc intotdeauna sa fiu obiectiv, dar fiecare vedea lucrurile diferit. Vacante placute si tie

    calatorul [28.06.15 00:19:48] »

    Frumoasa locatia si bun pretul vacantei la conditiile oferite de hotel scl. Inteleg din explicatiile foto si din cateva imagini ca au fost si zile cu nori sau furtuna. S/a repetat des vremea asta, apa a fost buna de baie etc. ? Intreb pentru ca am mai vazut sau auzit asemenea vreme si am patit/o si eu asta toamna in Lefkada, adica tot in zona Marii Ionice, cu 2 zile ploioase din 10 dar cu apa calda si apoi vreme buna si plaje frumoase. A fost pentru prima data in 10 ani cand m/a plouat in Grecia, si am fost din Corfu si Creta in Thassos si Pelopones. Am ramas si eu cu aceleasi impresii frumoase despre fiecare vacanta greceasca, dar am preferat sa devin tot mai independent si am renuntat la demipensiune si uneori la mic dejun daca vila avea bucatarie. Ar mai fi interesant de stiut cum e anul asta la greci, cu toate agitatiile financiare pe care le vedem la televizor. Sunt preturi mai mari prin magazine, la taverne sau alte greutati aparute fata de atmosfera linistita si placuta de pana acum? Felicitari pentru vacanta reusita.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    damiza [28.06.15 07:28:11] »

    @calatorul50: A plouat doar intr-o seara putin, noaptea respectiva torential. Apoi deloc. Vantul in schimb a batut zilnic iar valuri au fost si de 2 metri. Ghizii ne-au spus ca am avut ghinion. De regula nu bate vantul decat cand e vremea proasta in Italia. Preturile mi s-au parut cam maricele fata de Rodos sau continent. Atmosfera era calma si relaxata, dar asa e mereu pe insule. Pe continent deja e deranj

    calatorul [28.06.15 18:29:24] »

    @damiza - Multumesc pentru raspuns. E firesc sa fie mai maricele preturile in insulele ionice caci sunt aproape de vest, altadata erau pline cu nemti si englezi, imi povestea patronul Spiros de la o taverna din Dassia. Si in Lefkada se plangeau de turistii ieftini rasariteni, iar pe Kefalonia isi aminteau de vanzarile de altadata in lire sterline si marci germane. Kerkira town era capitala bijuteriilor de unde nemtoaicele si englezoaicele isi cumparau aur si argint pentru acasa, magazinele inca se mai vad prin oras.

    De deranj ma tem si eu, am trecut acum cativa ani prin Athena printre demonstratii dar nu ne/au afectat nicicum, anul asta sunt in dubiu, o sa aleg o destinatie cat mai apropiata de Romania si pe continent, sa ma pot misca in voie, eventual cu rezervorul plin si ceva bani in buzunar, cine stie ce greve or mai veni.

    FElicitari pentru vacanta frumoasa.

    laura_m [22.07.15 14:21:15] »

    Noi am fost la sf lunii iunie 2015, cu bilete luate prin agentie, early booking in februarie... Surpriza totala cand am ajuns cu autocarul: PENTRU ROMANI NU AVEAU CAMERE LIBERE... Toate familiile care isi achitasera biletele pentru Gelina au fost repartizate in alte resorturi. Dezamagire totala...

    Managementul si receptia hotelului s-au comportat sub orice critica cu noi. Au fost aroganti si flegmatici, si nu numai cu noi, la fel au patit si niste familii de israelieni ajunsi a doua zi dupa noi la resort.

    Hotelul nu merita cele 5 stele primite.

    Am fost cazati in alta parte, la doar 4 stele, Acharavi Beach Hotel, dar serviciile au fost net superioare celor de la Gelina.

    Pot face comparatie, deoarece Acharavi Beach Hotel nu oferea decat DP, asa ca vrand - nevrand faceam naveta intre resorturi, pranzul si uneori cina le luam la Gelina - net inferioara dpdv calitativ.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    webmaster [22.07.15 14:41:56] »

    @laura_m

    Am fost cazati in alta parte, la doar 4 stele, Acharavi Beach Hotel, dar serviciile au fost net superioare celor de la Gelina.

    ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    [În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc) ]

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

    -

    În altă ordine de idei: rog trimiteţi dovezi ale rezervării (copie după doc. de plată avans, schimbul de mailuri referitor la rezervare etc) prin email, pe adresa webmaster[@]amfostacolo[.]ro.

    După verificarea acestor documente, unitatea va fi inclusă pe Lista Neagră AmFostAcolo - unităţi care nu respectă rezervările.

    adryana [22.07.15 22:08:55] »

    @laura_m, ecoul tau ma pune serios pe ganduri, rog detalii prin mesaj privat, cu ce agentie ai mers si eventual sa aflam cine a gresit si nu a respectat rezervarea-touroperatorul sau cei de la hotel. Este foarte grav ce s-a intamplat, este ca si cum ai merge la piata sa cumperi rosii si ti se dau morcovi. Ma intreb cum de autoarea articolului nu a avut probleme cu cazarea si ce s-a intamplat cu rezervarea voastra.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    laura_m [24.07.15 08:31:53] »

    @adryana - Hotelul a recunoscut ca e vina lor, am primit si o hartie in scris din partea lor.

    Ghizii de pe insula au facut ce au putut, dar, cum am spus, cei de la receptie si managementul sunt sub orice critica - s-au comportat de parca ei ne-au facut o favoare ca ne-au luat banii pe sejur si nu invers. Cand au inceput sa curga reclamatiile din partea noastra (inclusiv ale ghizilor) pur si simplu au chemat paza, iar reprezentantul Gelina s-a facut nevazut.

    Reprezentantul agentiei din Bucuresti - nr. de contact de pe voucher - nu mi-a raspuns nici macar odata la telefon, si am sunat de nenumarate ori - din nou -nu m-am gandit ca poate fi asa o lipsa de respect fata de clienti, mai ales ca nu a fost prima data cand am ales aceasta agentie de turism, dar a fost prima data cand ni s-a intamplat asa ceva.

    laura_m [04.08.15 14:28:57] »

    @webmaster - voi scrie un review după ce voi descărca şi fotografiile făcute acolo.

    adryana [10.09.15 06:25:27] »

    webmaster, din pacate ceea ce a patit @laura_m a patit si fiica mea, exact cu aceeasi agentie a plecat, tot cu autocarul si nici fiica mea nu a fost primita la acest hotel pt. care a platit sejur. Avea rezervare facuta din martie pentru 1-8 sept 2015. Fiindca de 2 zile m-am intors din Corfu, in curand imi voi face timp sa spun mai multe. RUSINE celor de la Gelina Village ca nu se respecta rezervarile! Am sa solicit includerea acestui hotel pe lista neagra, am toate documentele doveditoare in acest scop. Pe drept cuvant ,,surprinzatoarea Gelina ''.Rusine !

    webmaster [15.09.15 13:17:50] »

    În 24.07.2015 am primit şi verificat documentele ce dovedesc, fără putinţă de tăgadă, nerespectarea rezervării (am primit inclusiv o recunoaştere oficială în acest sens, din partea hotelului)

    Hotelierul a fost contactat pentru pentru a i se solicita un punct de vedere / drept la replică.

    Nu am primit răspuns într-un interval rezonabil de timp, astfel că unitatea a fost inclusă pe Lista Neagră AmFostAcolo - unităţi de cazare care nu respectă rezervările — pentru o perioadă de 6 luni (până în 15.03.2016)

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    adryana, calatorul, damiza, laura_m
    Alte impresii din această RUBRICĂ:
    NOTĂ: Recomandările evidențiate (pe fond galben) aparțin unor autori cu statut membru GOLD sau superior
    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

    [C] Copyright 2008-2020 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
    pagină generată în 0.104502916336 sec
    ecranul dvs: 1 x 1