ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 18.01.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Oradea
ÎNSCRIS: 18.01.15
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JAN-2015
DURATA: 1 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 4

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
TIMP CITIRE: 1 MIN

Atitudine mizerabila fata de clienti

TIPĂREȘTE

Chiar daca, conditiile de cazare nu au fost la nivelul celor 3 stele afisate si nu isi justifica pretul, totusi pot spune ca nu am mari obiectii fata de hotel in sine.

Camera in care am stat pot spune ca a fost la un nivel acceptabil.

In principal nemultumirea mea se leaga de atitudinea conducerii acestui hotel fata de clientii lor. Practic te fac sa te simti ca esti in plus acolo, ca ii deranjezi prin prezenta ta in hotelul lor. Pentru ei cel mai bun lucru ar fi daca platesti la ei si mergi si dormi altundeva ca sa nu-i deranjezi cu pretentiile de a putea folosi vreo facilitate pe care in mod teoretic hotelul le ofera. Se ajunge pana inclusiv la a te jigni si a ti se spune sa nu le mai calci pragul niciodata.

Sper din tot sufletul ca cei care citesc aici sa ia in considerare ceea ce am scris si sa nu le calce pragul pentru ca nu merita.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de adrian_c34 in 18.01.15 11:09:55
Validat / Publicat: 18.01.15 12:36:49
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1558 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (adrian_c34); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3149 PMA (din 7 voturi)

ECOURI la acest review

9 ecouri scrise, până acum

webmaster
[18.01.15 11:59:04]
»

@adrian_c34: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare - sperăm mai generoase în ce priveşte nivelul de detaliere oferit, pe viitor.

Pentru eventuale completări, adăugiri, corecturi poţi folosi linkul EDIT IMPRESII, afişat cu roşu sub textul trimis - permanent până la publicarea articolului. După publicare, completările se pot aduce prin rubrica ECOURI (cea de faţă); eventualele erori se pot corecta prin folosirea funcţiei "Sesizează...", afişată (cu roşu) dedesubtul textelor sau fotografiilor încărcate..

iulian68
[18.01.15 16:22:04]
»

@adrian_c34 - Daca ai fi putut sa dezvolti putin, poate am fi inteles si noi, cititorii cate ceva... Asa...

luciaoradea
[19.01.15 01:30:23]
»

Dar de ce s-a ajuns la jigniri și cuvinte atât de grele?

papone
[19.01.15 03:47:50]
»

Ai dat nota generala 3.10 unei locatii si nu am inteles de ce. Pentru camera ai dat 60%, dar nu ai mari obiectii. Bucatarie&masa: ai dat 25%, dar nu ai spus un cuvant.

Poti da mai multe detalii? Altfel pare un review scris la suparare... si daca mai scriu eu ceva, devine mai lung ecoul meu decat impresiile postate de tine

adrian_c34AUTOR REVIEW
[20.01.15 08:00:30]
»

@papone: Am spus si in post ca nu camera a fost problema mare ci atitudinea fata de clienti. Am intrebat telefonic cand am facut rezervarea daca functioneaza sauna si mi s-a spus ca functioneaza. Am vrut sa facem sauna seara si am cerut sa o porneasca. Dupa 40 de minute cand am coborat sauna nu era pornita si nu ni s-a dat o explicate doar ca au uitat. Eu am vorbit direct cu doamna de la receptie care inteleg ca este sefa. Despre mancare; am asteptat aproape 1 ora pentru 1 gratar seara, iar un ceai initial nu am putut primi pentru ca ar fi fost solicata prea mult reteaua electrica daca s-ar fi facut. Asa ni s-a spus. Dimineata la micul dejut salata de vinete era deja acrisoara, cafeaua se platea in plus painea era putin uscata, iaurturile fusesera tinule la cald si erau umflate... Cat despre jigniri nici eu nu inteleg de ce ni s-a spus sa nu mai mergem vreodata acolo. Asta trebuie intrebat patronul. Am uitat sa mentionez ca nici factura nu am primit desi am lasat datele acolo. Nu au vrut pur si simplu. Concluziile te rog sa le tragi.

papone
[20.01.15 12:59:43]
»

@adrian_c34 - gata, multumesc de lamuriri.

totusi, exact ce spui tu acum am mai citit odata, in impresiile postate de @christianp, ai linkul mai jos. ati fost impreuna?

vezi impresii

adrian_c34AUTOR REVIEW
[20.01.15 18:09:54]
»

@papone: Da, am fost impreuna.

webmasterX
[20.01.15 18:27:47]
»

@adrian_c34 - Conform regulamentului B. 7. Nota3

NOTA 3: [adăugată în 1.06.2014] chiar dacă acceptăm publicarea mai multor articole scrise de membrii unui grup, despre o cazare comună, un singur articol dintre acestea va purta note, restul se publică fără note.....

Prin urmare am retras notele acordate unitatii de cazare.

alinfz6
[29.01.15 20:35:25]
»

Buna seara.

ne cerem scuze daca am gresit

Daca ar fi fost o problema de la inceput trebuia sa ne sesizati de la inceput si am fi luat masuri vi-am fi schimbat camera astfel incat sa fie ok pentru dvs.

Si cred ca am luat masuri pentru dvs. din cate imi aduc amintesc vi-am rezolvat orice neplacere cat mai repede posibil vi-am oferit si o alta camera, dar ati refuzat, v-am ajutat sa puteti pleca cu masina, vi-am curatat si drumul public pe cheltuiala noastra si nu a statului român. Mi-ati spus ca nu aveti sapun de maini si dvs nu stiati unde sa apasati sa iasa sapunul. Chiar am fost intelegator cu dvs si am umblat dupa dvs astfel incat sa va fie cat mai buna sederea. Nu eram obligat sa va curat drumul si sa nu va ajut nici la plecare, aceasta ce fel de atitudine este?

Clienti ca dvs. distrug camerele ca si cum ar fi proprietatea lor, ard mocheta si scrie clar la receptie caci nu e voie sa se fumeze in camere, intra cu clapari si scrie clar pe usa ca nu au voie cu acestea in incinta restaurantului, aduc pe ascuns animale de companie fara sa stim, distrug cabine de dus, fac o mizerie de nedescris oara asa fac si acasa.

Va multumim si va dorim toate cele bune.


NB alinfz6 este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
adrian_c34, alinfz6, iulian68, luciaoradea
Alte impresii din această RUBRICĂCristalin Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 1.5337860584259 sec
    ecranul dvs: 1 x 1