ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 16.12.2014
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 11.03.11
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
DEC-2014
DURATA: 3 nopți
team-building

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
91.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 50 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 1 MIN

Decembrie 2014

TIPĂREȘTE

Am fost la acest hotel impreuna cu colegii de la serviciu iar costurile au fost suportate de firma asa ca o sa fiu bland cu ei.

Hotelul este amenajat frumos si se simt cele 4 stele. Camera este ok, mie nu mi-a placut perna care era foarte tare dar am avut colegi care au spus ca perna a fost punctul forte al spatiului de dormit :).

Micul dejun a fost variat dar fara gust, preturile acceptabile avand in vedere ca este un hotel de 4 stele (8 lei berea, 55 lei sticla de vin, 25 - 30 lei un fel principal de mancare), mancarea comandata seara si facuta pe loc avea un gust foarte bun.

Am avut colegi care au folosit piscina si TOTI erau cu ochii rosii (probabil prea mult clor).

## end review sc

[fb]
---
Trimis de meghido in 16.12.14 09:30:40
Validat / Publicat: 16.12.14 10:44:47
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în POIANA BRAŞOV. A mai fost în/la: Poiana Brasov, Hotel Sport
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2114 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (meghido); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2250 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 50.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmaster26
    [16.12.14 11:20:47]
    »

    @meghido: Te-am ruga să (re)verifici coordonatele GPS, mai precis localizarea acestei unități pe harta interactivă AFA. Ne poți spune dacă-i ok? (mărește zoom-ul cât e necesar, până la afișarea la nivel de stradă - dacă-i posibil)

    Mulțumesc.

    abancor CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [16.12.14 12:20:33]
    »

    De fapt, ochii roșii nu sînt de la prea mult clor, ci de la prea multe substanțe pe care clorul trebuie să le neutralizeze. Adică: creme de corp, de soare, alte cosmetice, transpirație și alte produse umane, bacterii. Ochii se mai pot irita și de la un pH prea acid (aproape pe fiecare ne deranjeaza șă ținem ochii deschiși sub apă fără ochelari), dar principala cauză este igiena persoanelor care fac baie în piscină. Probabil o mare parte din cei care au folosit piscina (sau care o folosiseră anterior) nu au făcut duș temeinic înainte. Pe scurt: clorul pur și simplu din apă nu miroase puternic și nu irită ochii. Abia combinat cu bacterii devine supărător. Asta se observă cel mai evident la marile ștranduri: cu cît bazinele sînt frecventate de mai multe persoane, cu atît miroase mai tare a clor și ai șanse să ieși cu ochii roșii.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    meghidoAUTOR REVIEW
    [16.12.14 16:10:30]
    »

    @webmaster26 - Salut, mi se pare ok, eu am ajuns cu ajutorul google maps - e exact acolo unde arata pe google maps.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    abancor, meghido
    Alte impresii din această RUBRICĂThe Rizzo Boutique Hotel & Spa:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.048110008239746 sec
    ecranul dvs: 1 x 1