ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.11.2014
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: tg jiu
ÎNSCRIS: 07.11.14
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2014
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 11

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
32.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

[hotel Delfinul] Cantina all inclusive

TIPĂREȘTE

Am rezervat acest hotel cu 5 luni inainte l-am achitat integral si pe 20 iulie am pornit voios catre litoralul romanesc dornic de vacanta de vis.

Ddupa 600 km ajung la celebrul hotel delfinul si ce sa vezi? mi sa spus la receptie ca vom fi cazati in jur de ora 12. dar de unde, dupa vreo trei amanari am fost cazati pe la ora 15.30 la et. 9 camera 901.

Locatia interioara a hotelului este ok este bine ingrijit si foarte curat, cameristele isi fac treaba.

Masa in sistem all inclusive la acest hotel este jalnica in sensul ca era servita ca la cantina iar timp de 7 zile am avut aceleasi feluri de mancare {proasta} seful de sala este un neprofesionist un tip nervos care daca il intreb-ai ceva sau ii spune-ai o nemultumire incepea sa tipe la tine.

In sala de mese era o caldura insuportabila la pranz si seara face-ai sauna gratis.

Bauturile din timpul meselor ca si cele de la piscina erau deplorabile suc la dozator si bere la butoi ieftina si amara.

Prajiturile erau vre-o 3 feluri de cofetarie pe care se batea toata lumea si care se terminau imediat pt ca erau foarte putine.

La piscina trebuia sa te trezesti pe la 5 ca sa prinzi sezlong iar pe plaja sezlongul era cu bani nu gratuit cum scrie in oferta; mentionez ca erau tot sezlongurile hotelului dar sau mai gandit sa faca un ban. Piscina este destul de mica pt doua hoteluri cu 13 etaje si 17 camere pe etaj.

O alta problema mare o reprezinta lifturile - am petrecut zilnic minim 1 ora asteptand liftul.

Singurul lucru minunat este barul panorama de la etajul 14, in rest a fost un concediu incordat datorita faptului ca nu stiu ce inseamna conceptul de all inclusive.

Domnilor sa va fie rusine deoarece va-ti jucat cu nervii mei; sunteti neprofesionisti nu mai revin niciodata la dv. Nerecomandabil acest hotel


[fb]
---
Trimis de mashu in 07.11.14 01:08:59
Validat / Publicat: 07.11.14 07:48:21
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în EFORIE NORD. A mai fost în/la: mamaia neptun jupiter eforie n
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4097 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

16 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mashu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4049 PMA (din 9 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    16 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [07.11.14 07:48:11]
    »

    @mashu: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    pepsi70ro CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [07.11.14 09:22:46]
    »

    ca nu stiu ce inseamna conceptul de all inclusive.

    Cu siguranță nu cunoașteți conceptul de all inclusive, nimeni nu vă servește la masă cu farfurii pline cu mâncare și nimeni nu vă oferă băuturi la doză sau sticlă.

    Sunt curios pe unde ati mai călătorit pentru a putea face o comparație cu litoralul românesc?

    În așteptarea acestui răspuns, vă doresc vacanțe cât mai frumoase, oriunde în lume!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    lady_anca81
    [07.11.14 12:15:13]
    »

    Draga Mashu.

    De obicei nu intervin, dar acum... sa zicem ca am o zi mai proasta...

    Deci:

    Erai fericit ca ai platit cu multe luni inainte pentru concediu IN MIJLOCUL SEZONULUI, dar te-ai gandit ca atunci cand vei ajunge pe langa tine vor fi si alti zeci de mii de oameni? In conditiile astea poate s-ar reduce si o parte din plangerile tale.

    1. te plangi ca ai primit cazare la 15:30 in loc de 12.

    Ce zici de faptul ca, desi check out se face pana in ora x, au existat O GRAMADA care au mers pe principiu "daca mai intarzii putin sa eliberez camera nu au ce sa imi faca oricum la receptie". si astfel tot hotelul era plin iar tu plangeai ca nu ai primit cazare la timp.

    2. Te plangi ca nu ai avut loc la piscina pe sezlong. Banuiesc ca stiai de la inceput ca hotelul are o capacitate de cazare de multe sute de persone si are O PISCINA, nu mai multe, de dimensiuni medii Ce crezi ca se intampla daca multi oameni vin aici in acelasi timp?

    3. te plangi ca asteptai mult la lift. Din nou: hotel de minim 9 etaje plin si probabil un singur lift. Spre deosebire de bloc in oras, la mare, cam toti avem acelasi orar. Deci exista perioade cand toata lumea merge la masa de exemplu. Ce te astepti sa se intample cu acel lift?

    4. Din descrierea ta inteleg ca te-a deranjat mancarea proasta si aceeasi. POate poti sa fii mai précis: Ce ai primit ca si feluri de mancare si ce nu ti-a placut la ele exact.

    Pe aceeasi tema: te plangi ca s-au terminat prajiturile imediat. Ce raspuns ai primit de la seful de sala cand ai semnalat acest lucru exact? (faptul ca a ridicat vocea, mie personal nu imi da suficiente informatii)

    NU vreau sa fiu rautacioasa, dar poate data viitoare cand iti planifici vacanta, ai in vedere neplacerile "inerente" ale unei sederi in plin sezon intr-un hotel plin.

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [07.11.14 12:46:21]
    »

    @mashu -

    D(d)upa 600 km ajung la celebrul hotel delfinul si ce sa vezi? mi s(-)a spus la receptie ca vom fi cazati in jur de ora 12. dar de unde, dupa vreo trei amanari am fost cazati pe la ora 15.30

    Şi totuşi...

    Politicile hotelului: Check-in - orele 18:00 - 21:00

    ai primit camera de fapt cu 2 ore jumate mai devreme decât ar fi trebuit! De ce oare cred unii turişti că ar fi cazul să găsească o cameră liberă indiferent de ora la care ajung ei la hotel?!?

    mashuAUTOR REVIEW
    [09.11.14 01:28:18]
    »

    @lady_anca81 - stunci cand te trezesti in fiecare dimineata la 5 ca sa prinzi un sezlong timp de 7 zile. si ai platit 3200 lei cu cinci luni in avans pe all inclusive, romanesc iar altii se imbogatesc desi ti sa spus ca ai acest serviciu inclus

    F2A1C
    [09.11.14 10:38:27]
    »

    @mashu - Avantajele pentru care majoritatea turistilor cauta all-inclusive ar fi: ieftin, mult si bun. Referitor la mincare, adica.

    Problemele pe care le sesizeaza "dupa" sint si ele aceleasi: nu toate cele 3 avantaje sint disponibile simultan.

    Conform celor de mai sus, ce trebuie sa se intrebe un turist inainte de a alege un pachet ar fi: "ma incadrez in profilul turistului all-inclusive? imi doresc cele 3 avantaje? sint dispus sa renunt la 1-2 din ele, la alegerea hotelierului? "

    Daca raspunsul nu e "da" peste tot, atunci cel mai probabil ar fi bine sa cautati altceva.

    Eu, unul, nu-mi doresc "mult" cind e vorba de mincare, si nu sint dispus sa renunt la "bun". Asa ca n-am ajuns niciodata la all-inclusive si sansele sint in scadere cu fiecare nou concediu. Ce am vazut, prin oferte, cu "bun", de obicei nu era si "ieftin". Ambele criterii fiind extrem de subiective, imi rezerv si dreptul de a nu fi de acord cu oricine ar sustine opusul

    andrei2
    [10.11.14 16:43:15]
    »

    @lady_anca81 -

    Este evident ca omul a fost nemultumit.

    Nu cred ca l-ar fi deranjat sa fi primit camera la sase. Ce l-a deranjat a fost ca i s-a dat un termen si dupa aia a asteptat ca popandaul (scuze), sa se tina receptionerul de cuvant.

    Iar celelalte consideratii, hm...

    Spargeti doua mii de Euro la Eforie ca sa va simtiti bine?

    Nu mi se pare de loc putin 750 de Euro pentru doi adulti si un copil, fara transport, 7 zile.

    Eu zic ca este JAF, sa dai atatia bani si mancare proasta si coada la lifturi si piscina fara sezlonguri si mai ales sa mai si platesti plaja. Ai 100 de sezlonguri, maxim 120 de locuri AI. Cine le da licenta acestor hoteluri? Nu ar trebui sa le spuna: Prietene ai doar un lift, PA! AI cu organizare si mancare de cantina? Nici gand...

    Sunt suparat pentru ca Delfinul era visul meu cand eram tanar. M-am zbatut sa stau si eu la Steaua de mare sau Delfinul, dar n-am reusit... O sa ma duc acum, sa dau 800 de Euro si sa-si bata joc de mine cum si-au batut de Mashu? Nici gand...

    Sper sa fie cat mai multe review-uri cinstite ca alui Mashu care sa ne ajute sa ocolim hotelierii care nu-si merita rangul.

    F2A1C
    [10.11.14 21:16:47]
    »

    Nu mi se pare de loc putin 750 de Euro pentru doi adulti si un copil, fara transport, 7 zile

    @andrei2 - Pretul e echivalentul unui 3 stele in Albena (se pot gasi exemple chiar in reviews pe AFA).

    Litoralul bulgaresc e mai ieftin decit cel romanesc pentru servicii similare, in concluzie nu as putea afirma cu atita usurinta ca "nu e deloc putin" 750 E. E putin.

    Ce vreau sa zic, ca sa nu se interpreteze altfel: nu spun ca omul trebuia sa cheltuiasca mai mult, ci doar ca nu trebuia sa se astepte la mai mult pentru banii astia.

    Ca sa fie comentariul si constructiv, nu doar mustrator, imi permit si un sfat, asa cum ma pricep si eu, asa cum procedez de obicei cind aleg unde sa ma duc: nu plecati de la ofertele lor, ci de la buget si cerintele proprii. Taiati apoi de pe lista tot ce nu corespunde bugetului sau cerintelor, si alegeti intre ce ramine. Daca nu ramine nimic, atunci ati exagerat cu cerintele, sau ati fost prea optimisti cu bugetul, sau ati gresit localitatea/tara. Schimbati cerintele/bugetul/localitatea si luati-o de la capat.

    andrei2
    [10.11.14 22:30:01]
    »

    @F2A1C -

    Tocmai asta zic. Este mult. Mai adauga 105 Euro sezlongurile si iese 850. Piata o formam noi, clientii, nu niste oameni de afaceri care au pus mana aproape gratis pe hoteluri.

    Complexul Steaua de Mare cuprinde trei hoteluri, care cumulează 700 de camere, trei restaurante, o sală de conferinţe, braserie, cofetărie şi piscină, având o suprafaţă totală construită de aproape 30.000 de metri pătraţi. Cat a costat? Doar 4 milioane de Euro. Vine vreo 130 Euro metrul patrat construit. Fara sa evaluez terenul. Noi daca ne luam un apartament la bloc costa vreo 700 E/mp, in marginea Bucurestiului, nu la 100 de metri de malul marii. Superafacere. Daca merge la cumparat, sa mearga si la servicii.

    Am fost la hoteluri in Romania cu preturi decente si servicii ireprosabile. De ce trebuie sa accepti ca un afacerist sa-ti mai ia banii pe sezlong cand te duci acolo? All inseamna tot, nu-i asa? Plus ca, platind cu cinci luni inainte, astea au fost preturi de earlybooking presupun. Si nu te astepti sa stai intr-un picior pe plaja, pentru ca ala care a concesionat plaja nu e in stare sau nu vrea sa faca niste lucrari.

    Daca o sa comparam preturile cu alte tari, da, este ieftin, dar ei nu platesc cameristele cu 1000 de euro pe luna... si nici nu cumpara un asemenea complex cu 4, poate cu 50 de milioane. Iar costul la mancarea all inclusive este cam 40% din pretul ala carte (chiar daca omul mananca doua tavi in primele zile, dupa aia i se face rau si o lasa moale), asa ca e mare taranie sa faci economie la mancare. Si nu va inteleg atitudinea. Cum adica trebuia sa te astepti? Repet, cine da licentele?

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [10.11.14 22:54:18]
    »

    @andrei2 -

    All inseamna tot, nu-i asa?

    Ei, uite de unde pornește totul pentru a avea o impresie proastă și un sejur ratat!

    Conceptul AI (și derivatele) NU e ceva standard și NICIODATĂ nu presupune chiar „totul” moka. Sau nu la prețuri pe care ni le-am putea noi permite.

    Iată mai jos ceea ce oferă H. Delfinul pentru tariful pretins:

    ALL INCLUSIVE.

    Toate mesele se vor servi in sistem bufet in restaurantele Delfinul si Meduza, fiecare cu o capacitate de 450 de locuri.

    Restaurantele va stau la dispozitie cu un meniu variat din bucataria traditionala si internationala care vor satisface orice preferinta gastronomica: supe, ciorbe, gustari, salate speciale, garnituri, bucate la gratar, peste, etc.

    Nu ezitam sa ne indulcim oaspetii cu diferite deserturi : prajituri, tortul casei, etc.

    Bauturile alcoolice/non-alcoolice se servesc in restaurant in timpul meselor: bauturi alcoolice (bere la draft, selectie de vinuri, bauturi traditionale romanesti), bauturi racoritoare (sucuri – acidulate si neacidulate), cafea, ceai, apa plata, apa minerala.

    Bauturile alcoolice se servesc doar in timpul meselor in restaurant.

    Micul dejun se serveste intre orele 7:30 - 9:30

    Pranzul va fi servit intre orele 12:30 - 15:00

    Cina se serveste intre orele 19:00 - 21:00

    Snack-uri intre orele 16.00 – 18.00, acestea se vor servi la piscina in locuri special amenajate sub forma de mini-pizza, produse de patiserie.

    Bauturi la piscina intre orele 09-19:00 (apa, cafea, racoritoare)

    A! plus astea, oricăror dintre clienți (nu doar pentru AI):

    Servicii gratuite: parcare, internet, comunicare corespondenta, trezire la ora solicitata, transmitere mesaje telefonice, camera bagaje, pastrare valori

    Nimic altceva. Atunci, de unde alte așteptări?!?

    Nu scrie nicăieri că are plajă proprie, că oferă fiecărui client câte un șezlong la piscină sau alte farafastâcuri!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    F2A1C
    [10.11.14 23:02:43]
    »

    @andrei2 - (off-topic: minusul nu vi l-am dat eu )

    Investitia nu e si nu trebuie sa fie direct corelata cu pretul. E corelata doar cu cererea si oferta.

    "All inclusive" inseamna doar ceea ce e definit in contract ca fiind "all inclusive". Daca in contract scrie ca "all inclusive" inseamna ca privitul pe geam si statul pe pat sint incluse in pret, atunci asta e "all inclusive".

    A, nu vi se pare corect? nici mie. De-aia nici nu m-as duce acolo

    Pentru ca noi, clientii, sa formam piata (tocmai v-am citat), mi se pare mai potrivit sa ignoram ofertele "rele" decit sa le platim si apoi sa spunem "ok, am platit, dar n-a fost pretul corect". Pretul si serviciile vor fi asa cum sint atit timp cit va fi cineva dispus sa cumpere.

    Asteptarile au fost altele decit realitatea? atunci problema e in alta parte, iar AFA e o parte a solutiei. Cel putin asa vad eu situatia si, de cind citesc pe-aici, am avut parte doar de vacante reusite si aventuri extraordinare. Si nu, nu ma joc cu cuvintele

    andrei2
    [11.11.14 12:27:56]
    »

    @Dragos -

    M-am uitat un pic pe net.

    Am stat la un hotel al proprietarului lui Steaua de mare. La Cupidon in Saturn. Cea mai mare porcarie si ratare a vietii mele. Chiar voi scrie un review despre aventurile mele. Asa ca nu le mai luati apararea. Nu suntem la vandut masini sh. In logica: nu scrie ca e gratuit, se inscrie si liftul. Ma mir ca nu cere 5 lei de urcat si 10 de coborat.

    Cat priveste statul la hotel, stiu ce este AI, stiu sa citesc o oferta, cu asta ma ocup. Am stat de la cele mai modeste de exemplu Bod Peter in Targu Mures la hoteluri de cinci stele in mari capitale europene, si nu am comentat niciodata preturile, cata vreme sunt corelate cu serviciile. Numai ca nu te gandesti ca sezlongul de la piscina este farafastac. Sau o bucata de plaja. Daca nu are plaja, sa scrie in oferta ca este contra cost. Asa, prin omisiune, ajungem sa platim mai mult. Ceea ce se numeste teapa.

    Ar trebui sa ocolim tepuitorii, nu sa le cautam scuze.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [11.11.14 12:34:58]
    »

    @andrei2 - nu le-am luat apărarea. Sincer, aș vrea și eu să dispară din țară astfel de „oferte” (multe „otrăvite”).

    Dar asta nu înseamnă că turistul e dator să înghită cu ochii închiși și fără să pună întrebări clare și să ceară lămuriri precise de la hotel / agenție revânzătoare mizând doar pe „ambalajul și eticheta” frumoase. Și pe urmă tot el să plângă că a luat țeapă.

    Mai bine hai să învățăm mai întâi oamenii cum să evite astfel de țepe (eu asta încerc aici, împreună cu mulți alții) și poate astfel cei care „le produc”, ori își vor revizui atitudinea, ori vor dispărea din lipsă de alți fraieri pe care să-i mai păcălească.

    andrei2
    [11.11.14 12:40:48]
    »

    @F2A1C -

    De acord ca pretul nu este neaparat corelat cu investitia, ci cu serviciile sau cererea. Dar au aparut Smecheri care nu vand servicii, ci discounturi. Si nu c-au aparut, dar sunt circa 30% din fauna investitorilor in turism. Te imbie cu un pret modest si dupa aia te pacalesc. Din punctul asta de vedere, imi pare bine ca exista AFA. Nu avem cultura sa reclamam la cel mai mic inconvenient.

    De-aia am si intrat pe acest forum, de-aia am si trimis review-uri, pentru ca am observat ca in turism au intrat ca si patroni, oameni ce in loc de scoala (de turism) au calificare la locul de munca in gasca lui Ali Baba.

    Si de aceea, de cate ori voi sta la un hotel ce-si baga mainile-n buzunarele clientilor voi scrie un review.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    abancor CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [11.11.14 14:37:02]
    »

    Aici se vede foarte bine cum s-au contaminat gusturile și așteptările românilor din pricina turismului din Turcia.

    Cel mai evident aspect este căutarea regimului AI cu orice preț, situarea sa ca criteriu principal în alegerea vacanței. De fapt, AI nu ar trebui să fie important per se, nu are valoare de sine stătătoare ci ca o completare a ofertei în anumite situații: hoteluri izolate sau țări slab dezvoltate sau care, din alte motive, nu pot oferi maree lucru în afara hotelului. În rest, este un sistem care nu își are sensul. În condițiile în care poți alege dintre mai multe plaje, mai multe cîrciumi, mai multe feluri de a petrece timpul liber, să te izolezi în același hotel și pe aceeași plajă, încredințînd tot bugetul tău unui singur agent turistic, de la care aștepți totul, este un gest de un optimism gigantic. Pentru că, are dreptate F2A1C, sigur trebuie să renunți la unul dintre atributele: ieftin, bun, destul. De aceea, apreciam în altă discuție, că și dacă aș fi nevoit să apelez la AI, aș alege 5 stele sau deloc, ca măcar să știu că beau și mănînc ce aș bea și mînca dacă aș alege singur cîrciuma și meniul. Cu alte cuvinte, aș renunța la atributul „ieftin”.

    Opțiunea pentru AI de dragul AI (adică în locuri unde o asemenea ofertă nu are sens) o pun pe seama iluziei de belșug: plătim banul odată, dar mîncăm și bem la discreție! Ei bine, de fapt de aceeași sumă vei observa că îți poți alege singur cazarea și masa, la cel puțin același nivel calitativ. Ești în cîștig cert dacă îți „compui” singur AI, alegînd un hotel cu mic dejun, mîncînd prînzul și cina la cîrciumi diverse, unde îți comanzi exact ce bere sau vodcă dorești, mergînd pe ce plajă vrei etc.

    Alt reflex dobîndit în ultimii ani este așteptarea ca hotelul să aibă o plajă. Asta nu face decît să mai adauge un criteriu la căutarea cazării optime, adică să sporească numărul de combinații potențial nasoale și să micșoreze numărul de opțiuni. După ce că ai de cîntărit calitatea cazării, amplasamentul, restaurantul, adaugi la toate astea și pretenții cu privire la plajă. Evident, cresc șansele de a fi dezamăgit.

    Dar, evident, din moment ce românii cer, hotelierii oferă.

    În cazul de față, sînt convins că de aceiași bani se putea găsi o cazare undeva pe faleza principală, cu destule crîșme în jur de unde să poți alege și cu acces la întreaga plajă a stațiunii.

    Andox
    [11.11.14 15:09:48]
    »

    @andrei2 -

    Dar au aparut Smecheri care nu vand servicii, ci discounturi... Te imbie cu un pret modest si dupa aia te pacalesc.

    Si atunci te intreb: de ce cumparati astfel de oferte. Chiar nu poti sa-ti dai seama ca pentru un pret modest nu poti sa ai servicii de calitate?

    Mai ales in Romania unde TVA-ul la mancare este 24% si este clar ca oricat s-ar stradui hotelierul respectiv nu o sa poata sa-ti ofere ceva bun la un pret de nimic.

    Chiar crezi ca in anul de gratie 2014 mai este cineva sa-ti faca favoruri? Ideea este simpla si ar trebui sa inteleaga toti cei care cauta chilipiruri: Ieftin si bun NU exista!!!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    abancor, andrei2, F2A1C, lady_anca81, mashu
    Alte impresii din această RUBRICĂSteaua de Mare, complex hotelier:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.042497873306274 sec
    ecranul dvs: 1 x 1