ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 10.09.2014
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: bacau
ÎNSCRIS: 29.11.09
STATUS: SENIOR
DATE SEJUR
SEP-2014
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 11
PREȚ SEJUR 350 eur ?
FĂRĂ transport
REGIM MASĂ MD

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTA MEDIE REZULTATĂ
98.75%
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

World Heritage Hotel3

încărcat de pe telefon!
[fb]
NOU TIMP CITIRE: 5 MIN

Excelent

TIPĂREȘTE

Adresa: Binbirdirek Mahallesi, Terzihane Sokak nr. 17 Sultanahmet

Hotarati ca la intoarcerea din Antalya sa ne oprim 3 nopti in Istanbul, trebuia sa identificam rapid un hotel care sa indeplineasca o serie de criterii. Drept pentru care am intrat pe principalul site strain "concurent", am vizualizat clasamentul celor peste 900 de hoteluri din Istanbul, le-am ales pe primele 10 si am inceput sa cautam oferte de pret pentru fiecare din ele. Singurul cu un pret rezonabil, o pozitie excelenta, parcare asigurata si referinte foarte bune a fost World Heritage.

Am trimis mail catre hotel solicitand o oferta de pret. Ni s-a raspuns imediat ca pretul pentru o tripla cu mic dejun bufet si parcare este 386 de eur daca platim cash. In plus pentru faptul ca vom sta 3 nopti ni se asigura un trasfer gratuit de la aeroportul Ataturk. Fiind cu masina proprie nu ne-a "aranjat" initial aceasta facilitate. Pentru garantarea rezervarii ni s-au cerut apoi datele unui card de debit sau credit, patronul hotelului asigurandu-ne ca in caz de neprezentare ne va retine doar costul primei nopti de cazare. Hotelul este amplasat excelent, in 3 minute ajungeam lejer in piata Sultanahmet, fara sa urcam sau sa coboram.

In ziua in care trebuia sa ne cazam trimitem dimineata mail din Izmit si anuntam ca vom ajunge spre seara. Primim mail inapoi cu un numar de telefon la care sa-i sunam daca nu gasim hotelul, cu o harta cu pozitionarea hotelului in zona si cu explicatii in engleza despre cum ajungem din partea asiatica la hotel. In fine, ajungem usor la hotel (situat langa hotelul Lady Diana), parcam in fata hotelului, intram in receptie unde suntem rugati sa servim ceai, cafea, suc, prajituri si bomboane. Formalitatile dureaza putin, ni se explica ca mini barul se reumple zilnic, ca micul dejun se serveste intre orele 8 si 10.30, ca orice doleanta avem sa ne adresam fara retineri, ca putem lua produse din receptie sa le consumam in camera. Alegem sa platim la check-in desi au spus ca putem plati la plecare. Un angajat al hotelului insista sa ne duca bagajele in camera 402 situata la etajul 2, cu vedere in spate.

Ajungem in camera, ne explica din nou ca minibarul este free si se reumple, cum se pune cifrul la seif, cum functioneaza ac centralizat si ne spune la plecare ca toti angajatii sunt la dispozitia noastra. Am coborat sa iesim in oras, la receptie primim 2 harti si ni se explica detaliat tot ce putem vedea, cum ajungem la fiecare obiectiv, care este orarul, cat costa intrarea, unde putem schimba avantajos valuta, etc. Nefiind prima data in Istanbul stiam unele lucruri, pe altele le citisem aici sau pe alte site-uri.

Hotelul are cate 4 camere pe nivel, in total 16 camere fara balcon, la etajul 5 este sala unde serveste micul dejun bufet, iar la parter este receptia. Este un hotel mic, cochet, foarte curat si cu un personal dedicat clientilor. Nu a fost data cand sa iesim sau sa intram in hotel fara sa fim intrebati daca totul este ok, daca avem nelamuriri, daca avem ceva de semnalat, daca vrem sa servim ceva de baut. Realmente nu am gasit hotel in Turcia in care toti angajatii sa iti zambeasca, sa te intrebe daca totul este in regula si daca te pot ajuta cu ceva.

Camera noastra tripla este de fapt o dubla cu 2 paturi twin unite pentru a face loc celui de-al treilea pat single si are o suprafata in nota majoritatii hotelurilor din Istanbul. Fiecare pat are cate 2 perne si o pilota, lenjeria este imaculata. In dulap se gaseste minibarul (2 ape plate, 2 ape minerale, 2 doze de fanta, 2 doze de cola, 3 doze de sprite si 1 doza de cola light), seif, 3 perechi papuci de baie, 3 pilote mai groase, umerase. Pe masuta se gaseste o cana electrica, 2 pahare, 2 cesti, 2 lingurite, pliculete cu ceai, pliculete cu cafea, pliculete cu zahar. In dreptul geamului este o canapea mica de 2 persoane.

Pe perete un led Vestel cu 200 de programe si panoul de comanda pentru ac centralizat care functiona excelent. Pe fiecare etaj exista router pentru wi-fi care functioneaza binisor si este cu parola (se primeste la check-in). In camera este parchet iar in baie gresie. Baia este de dimensiuni reduse, dotata cu cabina de dus, consumabile (sampon, gel de dus, crema de corp, balsam de par), uscator de par, sapun, prosoape. Aerisirea in baie se face cu un mic ventilator car porneste automat cand se aprinde lumina.

Micul dejun bufet care se servea la etajul 5 se compunea in principal din: fructe, legume, cereale, lapte, ceai, cafea turceasca, unt si margarina, 3 feluri de salam, 3 feluri de branza, paine, dulceata, cascaval, oua fierte, omleta, cremwursti, carnaciori, prajituri, placinta cu branza, suc. Desi se repeta in fiecare zi aveai de unde alege ca sa te ridici satul de la masa. Deplasarea in hotel se poate face atat cu liftul cat si pe scari. In receptie sunt doua canapele, o masuta cu reviste, un lcd mare, doua laptop-uri conectate la net care se pot utiliza de turisti, doua fotolii, umbrele (in dimineata plecarii ploua torential), o masuta cu dulciuri, ceai si suc.

In dimineata in care trebuia sa plecam l-am intrebam pe patron, dnul Yusuf (bun vorbitor de engleza), ce facem daca nu mai avem credit pe stick-ul HGS. Desi ne-a explicat ca nu vom avea probleme in vama i-am spus ca nu dorim sa mergem pana la punctul de vanzare HGS situat la iesirea de pe autostrada in Edirne. In acel moment si-a chemat un angajat si l-a rugat sa ne duca la cel mai apropiat punct postal pentru a ne reincarca creditul. Iar la plecare, pe langa faptul ca ne-a condus personal la masina, ne-a inapoiat 80 de lire deoarece nu am beneficiat de facilitatea cu transferul gratuit de la Ataturk la hotel. Un gest neasteptat! La doua zile dupa ce am ajuns acasa, ne-a trimis un mail in care ne-a intrebat daca am ajuns cu bine si daca avem macar o singura plangere referitoare la sejurul nostru sa o scriem pe mail pentru a indrepta lucrurile pe viitor.

Concluzionand, un hotel excelent pozitionat, cu personal deosebit de amabil si de orientat catre client si cu conditii de cazare foarte bune. Chiar au meritat fiecare euro platit. Pe de alta parte, pe acel site strain, in momentul in care am facut rezervarea, acest hotel era situat pe locul 9, iar in momentul cazarii ajunsese pe locul 6.


[fb]
---
Trimis de narcisa in 10.09.14 00:06:47
Validat / Publicat: 10.09.14 06:46:46
VIZUALIZĂRI: 1789
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)
SESIZEAZĂ
greșeală / conținut, limbaj
Adn. FAVORIT
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (narcisa); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 14150 PMA (din 16 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

4 ecouri scrise, până acum

webmasterX [10.09.14 06:46:09] »

Mutat în rubrica "World Heritage Hotel, ISTANBUL" (nou-creată pe sait)

_ _ _

Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

Mulţumesc.

narcisa [10.09.14 11:05:52] »

@webmasterX: este perfect.

ariella [07.06.21 12:08:49] »

Buna ziua, avem si noi rezervata cazarea la acest hotel la sfarsit de iunie, intrebarea este cum ati procedat cu parcarea masinii? Ati lasat-o pur si simplu tot sejurul in fata hotelului?

PovesteaYT [10.08.21 11:04:07] »

Si noi avem rezervare 1-6 Septembrie 2021. O sa revenim cu o impresie de la acest hotel. Sincer, am citit numai chestii bune despre el.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
ariella, narcisa, PovesteaYT, Yoda
Alte impresii din această RUBRICĂ:
NOTĂ: Recomandările evidențiate (pe fond galben) aparțin unor autori cu statut membru GOLD sau superior

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

[C] Copyright 2008-2022 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
pagină generată în 0.0511329174042 sec
ecranul dvs: 1 x 1