ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 02.06.2014
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 02.06.14
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
SEP-2013
DURATA: 9 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
12.50%
Extrem de nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
7.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Groaznic

TIPĂREȘTE

Nu recomand nimanui acest hotel. Am fost acolo anul trecut in septembrie, dupa ce am citit review-uri pozitive la adresa acestui hotel-care de altfel arata bine in poze...

Am fost cazata la parter - intr-o camera intunecata, fara balcon - unde nu puteai lasa geamul deschis atunci cand plecai din camera de frica sa nu intre cineva. Erai obligat sa tii draperiile trase, altfel toata lumea care trecea pe trotuar se uita in camera ta. Nu aveai unde sa iti intinzi un prosop la uscat, curatenia lipsea cu desavarsire.

Prosoapele le-au schimbat doar a doua zi, apoi daca le lasai pe jos - semn ca doresti sa se chimbe, iti erau puse la loc pe suport.

In urma sesizarilor la receptie s-a indurat cineva sa dea cu mopul - asa de ochii lumii si sa duca gunoiul. A treia zi la fel - nici paturile nu le faceau - in fiecare zi era nevoie sa merg la receptie sa cer sa se faca curat - absurd.

De asemenea, am dorit schimbarea camerei - mi s-a raspuns ca nu se poate - sub pretextul ca nu sunt camere libere - poate doar daca renunta cineva la camera in mijlocul sezonului. La intrebarea mea - dar de ce ar renunta cineva - mi s-a raspuns foarte serios - pai poate moare - INCREDIBIL RASPUNS al unei domnisoare care se dorea receptionera...

Personalul este sub orice crititca - nu ai cu cine discuta - daca doresti sa discuti cu un superior NU EXISTA.

Galagie cat cuprinde - dar nu de la copii mici - care sunt extraoridnar de multi - acest hotel fiind preferat de parintii cu copii mici - ci de la personal - La parter se da trezirea in jurul orei 7 cand personalul incepe sa asculte muzica si sa se strige pe hol - aici nu s-a auzit de respectul pentru client, pentru banul lui - toata lumea are impresia ca ti-a facut o favoare ca te-au cazat acolo.

La micul dejun trebuie sa pandesti - la propriu o masa - hotelul neavand restaurant - ci un cort folosit pe post de restaurant...

In concluzie - NU EXISTA CUSTOMER SERVICE, nu exista respect pentru client, curatenia LIPSESTE CU DESAVARSIRE, iar de personal serviabil, politicos si cu bun simt nici nu poate fi vorba.

Va recomand cu drag un sejur in afara tarii - ex Turcia - unde se respecta din plin notiunea de client service - unde clientii sunt tratati cu respect si bun simt.


[fb]
---
Trimis de irinar in 02.06.14 22:22:10
Validat / Publicat: 02.06.14 23:32:39
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în NEPTUN / OLIMP.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2438 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (irinar); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2248 PMA (din 6 voturi)

ECOURI la acest review

4 ecouri scrise, până acum

webmaster
[02.06.14 23:35:23]
»

@irinar: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

alexia01
[12.07.14 15:31:29]
»

Draga turistule/a, parererea mea este ca ori ai avut tu un ghinion nemasurat, ori esti rautacios/oasa. In primul rand, este stiut faptul ca parterul este problematic la ORICE hotel, de-asta si pretul mai mic.

In al doilea rand, nu stiu cat sa cred din mizeria pe care o descrii tu, intrucat in camera noastra situata la et 3 se facea curatenie zilnic, prosoapele de pe jos, cos de gunoi, aspirator. Pentru facutul patului si aranjatul hainelor, trebuia sa alegi intr-adevar, Turcia!!!

Sa spui ca este un hotel "groaznic" cand toti ceilalti nu au avut nicio problema e cam... nu vreau sa jignesc!!!

Asteptam cu interes review-urile tale din Turcia!!!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
comisarul
[06.08.14 11:33:40]
»

@alexia01: din cate vad eu sejurul lui irinar este de acum 1 an, deci de atunci poate s-au schimbat lucrurile in bina sau rau!

Reviewul tau la acelasi hotel de nota 8.6 nu inseamna ca ai neaparat dreptate!

Se pare ca in 2014 2 din 4 reviewuri sunt negative!

Ce ti se pare ciudat ca sa ti se aranjeze patul?! Tie ti-ar conveni sa iti gasesti prosoapele aruncate pe jos in baie sa le gasesti inapoi puse ca si cand ar fi spalate si noi?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
alexia01
[06.08.14 13:51:19]
»

@comisarul: nu are ABSOLUT niciun rost sa iti mai raspund ceva. Tu ai fost la acest hotel?

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
alexia01, comisarul
Alte impresii din această RUBRICĂSara Hotel (ex Midia) [Neptun]:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.041416883468628 sec
    ecranul dvs: 1 x 1