ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.04.2014
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 07.04.14
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
APR-2014
DURATA: 1 nopți
team-building
78 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CADRUL NATURAL:
60.00%
Către satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
43.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 40 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Complexul in reorganizare juridica...

TIPĂREȘTE

Am fost la Wolf 2 (cotat 4 stele) cu un teambuliding, deci aspectul legat de costuri nu il pot comenta. In schimb, este evidenta starea de degradare continua a complexului (am mai stat si acum 3 ani aici), ca urmare a intrarii in procedura de reorganizare juridica: camerele mari, insa cu mobila ieftina si de o curatentie indoielnica, holuri intunecoase si nearisite, mocheta patata, baile au canalizare defecta si zgomoasa (unele dispun de halat, altele nu), mancarea de cantina - fara re-fill la micul dejun - deci treziti-va devreme!, jocurile din sala de bowling stricate si prafuite, gradina neingrijita, paraul care curge in spatele hotelului plin de deseuri, piscina duhneste a clor... Insa unde sta cel mai prost Complexul este atitudinea personalului, probabil direct raspunzatoare pentru situatia in care a ajuns hotelul.

Am avut de altfel un incident neplacut: am deteriorat (evident, neintentionat) cardul de acces in camera. Cardurile folosite de hotel sunt extrem de subtiri, fragile, fara insemne speciale sau numar de inventar pe ele. Cand ma duc la receptie sa il schimb, nu inainte de a-mi cere scuze, doamna manager explodeaza ca un tun si imi spune ca pentru paguba provocata complexului trebuie sa platesc 50 de RON. Imi arata si o cutie de carton goala si carpita, explicandu-mi pe un ton intepat ca nu mai au carduri (fapt cel putin straniu, pentru ca noi nu ocupasem intreg hotelul, deci daca mai veneau turisti, acestia cum intrau in camere?). Lasand la o parte suma complet aberanta ceruta, m-a deranjat foarte tare atitudinea oribila a acestei persoane, care m-a tratat in cel mai abject mod, comparand incidenul cu acela de a sparge un geam sau o oglinda, de parca ar fi fost un adevarat act de vandalism.

Managerul ne-a reprosat, cu o atitudine de superioritate, ca nu cunoastem 'procedurile de inventar' ale unei companii, incercand sa ne insulte capacitatea noastra profesionala - desi era evident ca nu tineau inventarul cardurilor, acestea neavand nici un insemn pe ele. Avand in vedere ca grupul nostru ocupase 40 de camere, o procedura fireasca a unui hotel cotat la '4 stele' era sa accepte un card sau 2 pierdute sau deteriorate, acesta fiind un risc pe care orice complex de categoria sa ar trebui sa si-l asume.

Nu recomand nimanui acest complex, si presimt ca nu va trece cu succes etapa reorganizarii judiciare, mai ales datorita personalului si a atitudinii fata de client a managementului.


[fb]
---
Trimis de Roundtheworld in 07.04.14 12:15:35
Validat / Publicat: 07.04.14 13:19:12
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BRAN. A mai fost în/la: Brasov, Valea Prahovei, Sighisoara, Sibiu, Delta Dunarii, Bucovina, Constanta, Mamaia, Iasi, Timisoara, Arad...
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1974 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Roundtheworld); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3600 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 40.50 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [07.04.14 13:14:53]
    »

    @Roundtheworld: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    Zara
    [15.04.14 10:48:23]
    »

    Stimata domnisoara/doamna,

    In primul rand doresc sa va multumesc pentru comentariul postat, indiferent daca este pozitiv sau negativ orice feedback transmis de turistii cazati la noi este o modalitate de a ne imbunatati serviciile.

    In al doilea rand as dori sa ofer tuturor celor care citesc acest site si punctul nostru de vedere. Am mentional si in trecut aprecierea noastra pentru administratorii acestui site care ne permit si noua hotelierilor sa raspundem comentariilor postate de oaspetii nostri.

    Voi lua pe rand comentariile dumneavoastra astfel incat sa nu plictisesc pe nimeni:

    1. referitor la reorganizarea juridica - ca si reprezentant al acestei companii as aprecia daca nu ati face comentarii nefondate pe aceasta tema. Motivele pentru care aceasta companie se afla in reorganizare nu privesc pe nimeni, clientii care ne cunosc si ne-au trecut pragul stiu foarte bine motivele acestei proceduri, care nu sunt nicidecum lipsa clientilor sau serviciile de proasta calitate asa cum specificati dumneavoastra. Atunci cand se face o afirmatie trebuie si sustinuta de dovezi

    2. am observat din comentariul dumneavoastra ca nici unul dintre serviciile oferite nu a fost pe placul dumneavoastra, surprinzator este faptul ca la decazare nu ne-ati comunicat acest lucru. Dupa cum stiti aveti tot dreptul sa inaintati o plangere catre organele competente de control care sa verifice situatia celor prezentate. De aceea exista Protectia Consumatorului. Oricine poate scrie pe un site orice vrea despre o locatie si sa denigreze imaginea acesteia, dar afirmatiile trebuie si sustinute. In caz contrar este o defaimare si nu este corect.

    3. mentionati lipsa halatelor in unele camere. Acest lucru se intampla oricui, pot exista scapari, dar sunt sigura ca daca a lipsit vreun halat in momentul in care ati anuntat receptia l-ati si primit cu scuzele de rigoare pentru omisiune

    4. mentionati mirosul de clor de la piscina. Este adevarat ca miroase a clor, nu "duhneste" insa, e normal sa se resimta miros de clor, fiind vorba de o temperatura in aer de 30 grade si in apa de 29 grade. Ca toate piscinele aceasta este asistata de un sistem automatizat de dozare a clorului care nu se opreste niciodata si care este verificat conform unui contract de catre o societate autorizata. De asemenea, conform legislatiei in vigoare, apa din piscina este prelevata lunar pentru analize. Daca s-ar sesiza chiar si cea mai mica supradozare de clor atunci piscina nu ar mai fi autorizata sa functioneze. Apa este prelevata de catre un reprezentant al DSP, lunar, nu de catre noi.

    5. referitor la mobila ieftina, probabil nu este permis sa dau nume, dar o voi face asumandu-mi orice penalizare daca va fi cazul; mobila a fost executata pe comanda de catre o societate numita Larix. Daca intrati pe site-ul lor veti putea constata daaca este ieftina sau nu, de asemenea din fotografiile afisate aici de catre alti clienti se vede clar ca aceasta nu este ieftina. Nu s-a facut rabat de la pret atunci cand s-a construit acest hotel, tocmai pentru ca ne dorim sa asiguram lucruri de calitate pentru clientii care ne trec pragul

    6. ati mentionat gradina neingrijita - noi nu avem gradina, avem spatii verzi, prevazute cu gazon, acesta se tunde si este curatat saptamanal si nu cred ca ati vazut chiar si cea mai mica urma de neingrijire a acestor spatii verzi.

    7. referitor la raul Turcu care margineste complexul in spatele hotelului Wolf2, acesta este curatat in mod periodic, dar este vorba de o apa curgatoare si din pacate apa aduce destule deseuri. Nu exista baraje intr-adevar pentru ca nu este admis sa le construim. Oricat am curata raul la cinci minute dupa ce este in ordine mai apare cate un pet sau o cutie de carton. Plin de deseuri insa nu este, exista controale periodice efectuate de Garda de mediu, procesele verbale fiind dovada ca nu este vorba de poluare sau dezinteres, din contra, avem foarte mare grija de acest rau.

    8. referitor la cardul rupt - conform legislatiei in vigoare orice paguba produsa voluntar sau involuntar de un turist cazat se imputa acestuia. Aici vorbim de ruperea unui card magnetic. Nu exista numar de inventar pe el deoarece aceste carduri se predau pe fise de magazie. Daca am lipi ceva pe el nu ar mai functiona. Aceasta politica de plata a deteriorarii sau pierderii cardurilor de acces la camera se practica la nivel international si national. Costul de 50 ron pentru acest card este contravaloarea efectiva a cardului. In mapa din camera in care ati fost cazata aveati un inventar al bunurilor care se afla in camera si costurile aferente.

    9. referitor la atitudinea jignitoare pe care spuneti ca am avut-o v-am explicat si atunci va explic si acum. Ati venit la receptie si intamplator eram acolo. Mi-ati spus ca v-ati asezat pe card si s-a rupt si ati solicitat alt card. Nu v-am refuzat, nu am tipat, v-am emis alt card si v-am informat ca trebuie sa achitati cardul rupt. De asemenea v-am spus ca nu trebuie sa il achitati pe loc ci la check-out, eu doar v-am informat. Tonul meu a fost civilizat, v-am respectat, nu am tipat, nu v-am jignit cu nimic. Cand mi-ati spus ca nu intelegeti de ce trebuie sa il achitati v-am explicat ca asa este politica companiei noastre, ca sunt obiecte de inventar. Noi l-am predat in buna regula asa trebuie sa il si primim inapoi. V-am dat exemplul cu geamul intr-adevar, care nu inteleg de ce vi se pare un exemplu aberant, era un exemplu ca sa intelegeti ca e vorba de o paguba si e normal sa o achitati chiar daca nu ati avut intentia de a-l rupe. Si atunci mi-ati spus ca am o atitudine jignitoare si v-am repetat in fata colegei mele si a colegei dumneavoastra ca intelegeti gresit. Nu v-am jignit cu absolut nimic, nu am ridicat vocea, doar v-am informat de un lucru. Daca considerati insa in continuare ca v-am ofensat cu ceva imi cer scuze, eu cred in continuare ca v-am informat pe un ton civilizat si respectuos.

    10. ca si hotelier, cred ca exprim gandurile tuturor colegilor mei, cand spun ca va rugam pe dumneavoastra oaspetii nostri ca atunci cand faceti afirmatii despre un lucru sa il si sustineti. Este pacat sa defaimezi imaginea unei locatii atunci cand lucrurile sunt nefondate. Toti suntem de acord ca atunci cand gresim este normal sa ne cerem scuze si sa ne asumam responsabilitatea greselilor noastre. Complexul Wolf este o afacere orientata catre client, intotdeauna a fost asa, nu ne jignim clientii, nu ii tratam de sus. Pentru linistea oaspetilor nostri chiar si cand nu suntem noi vinovati ne cerem scuze si acestea nu sunt doar vorbe goale, pot fi dovedite. Dar cand apare o astfel de situatie in care cineva ne ataca nefondat trebuie sa luam atitudine.

    Ar mai fi multe de spus ca raspuns la comentariile facute de dumneavoastra dar si asa cred ca am plictisit pe toata lumea cu lungimea raspunsului, nu vreau sa devin enervanta.

    Va rog sa nu considerati acest raspuns ca o explicatie, este doar punctul nostru de vedere. De asemenea va rog in nume personal dar si al companiei pe care o reprezint sa ne scuzati daca involuntar v-am ofensat.

    Va dorim un Paste fericit si numai bine!

    Cu stima,

    I. C.


    NB Zara este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][2 voturi]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Zara
    Alte impresii din această RUBRICĂComplex Turistic Wolf [Wolf 1, Wolf 2]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.036880970001221 sec
    ecranul dvs: 1 x 1