ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.11.2013
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 03.11.13
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
OCT-2013
DURATA: 1 nopți
prieteni

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
31.25%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 38 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 1 MIN

Proprietari de pensiune nepoliticoși

TIPĂREȘTE

Am sosit pentru o noapte la Pensiunea Mora, impreuna cu o colega de serviciu, cu rezervare prin telefon.

Am ajuns seara si am constatat ca dusul era stricat. Am reusit sa-l folosesc, insa spre final a inceput sa curga doar apa rece. Colega mea s-a dus la receptie si a cerut ca dusul sa fie reparat. Doamna de la receptie, foarte amabila, a facut tot posibilul sa il repare, timp de vreo ora, insa nu a reusit. A ramas ca dimineata sa vina seful sa-l repare, dupa ce avea sa cumpere ce avea nevoie pentru a repara/schimba dusul. Colega mea nu a mai putut sa faca dus in acea seara, iar dimineata aveam treaba, caci eram in delegatie.

A doua zi dimineata s-a rezolvat problema si colega mea a cerut despagubiri. Proprietarul pensiunii s-a enervat si dupa ce ne-a facut "moldovence" si "bucurestence cu pretentii", i-a inapoiat 20 de lei.

Cand m-am dus sa-i las cheia, i-am spus ca nu mi se pare normala atitudinea lui si ca daca dusul era stricat, asta putea insemna si ca baia nu fusese spalata inainte de inchirierea camerei, caci altfel menajera putea observa defectiunea. I-am spus ca la standarde europene trebuia sa ne inapoieze toti banii si atunci a intervenit sotia lui care ne-a jignit (...) El a mai spus ca daca am avut nemultumiri, de ce nu am plecat la alt hotel. Apoi s-a dus sa verifice camera ca nu cumva sa fi furat ceva de acolo si cand a iesit ne-a acuzat ca am stricat usa frigiderului. Noi nu am folosit deloc frigiderul, deci n-am stricat nimic. I-am spus ca nu stie sa-si respecte clientii si ca voi scrie pe internet despre intamplarea asta si el a raspuns ca va da o replica. Succes!


[fb]
---
Trimis de ramonas in 03.11.13 21:40:10
Validat / Publicat: 03.11.13 23:08:23
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1756 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ramonas); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2700 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 38.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    vila_mora_cj*
    [26.11.13 00:18:43]
    »

    CLIENTE SANTAJISTE,

    Comentariul pe care dvs l-ati postat nu corespunde realitatii. Realitatea este urmatoarea:

    V-ati cazat in jurul orelor 20:00 si nu ati semnalat nici o defectiune. Totodata ati relatat ca ati facut dus dupa care ati plecat in oras. La intoarcere in jurul orei 24:30 ati semnalat la receptie ca nu functioneaza dusul.

    Daca dusul era defect nu puteati sa-l folositi nici la orele cand v-ati cazat, iar boilerul de stocare a apei calde are capacitatea de 500 litri, deci nu avea cum sa curga doar apa rece. Concluzia este ca l-ati stricat intentionat pentru a putea cere despagubiri, deoarece sesizarea ati facut-o noaptea tarziu, orele 24:30, fiind imposibil de remediat la acea ora. Ati vorbit cu receptionera si ati spus ca e in regula daca se repara a doua zi dimineata la ora 7:00, ceea ce sa si intamplat, iar ulterior ati folosit dusul. Daca dusul era stricat cand v-ati cazat aveati posibilitatea sa refuzati camera insa nu ati facut-o in ideea de a obtine inapoi banii in totalitate pentru cazare.

    Normele europene nu prevad restituirea integrala a sumei daca ati beneficiat de servicii. Ar trebui sa va informati inainte de a face afirmatii care nu corespund realitatii. Una dintre voi a doua zi, a venit la receptie si a cerut despagubiri, iar cand a fost intrebata ce pretentii are a spus ca nu stie. M-am oferit sa le restitui 20 lei (tariful pe camera fiind de 110 lei) si am intrebat-o daca e in regula. A spus ca da. A fost greseala mea deoarece sa dus in camera si a discutat cu cealalta colega, iar la check out au solicitat sa li se restituie toata suma. Atunci mi-am dat seama ca sunt niste santajiste, intrebandu-le de unde sunt, raspunzand ca sunt din Bucuresti, dar dupa accent si felul in care au pus problema mi-am dat seama ca sunt din Moldova si anume din Bacau.

    La verificarea camerei manerul de la frigider era rupt insa de aceasta data nu au considerat ca trebuie anuntata receptia. Discutia a fost auzita si de niste clienti care le cunosteau, si au spus sa nu imi fac probleme deoarece e plin Bucurestiul de asemenea fite.

    Ar fi bine sa cititi si celelalte 2 comentarii postate pe acest site, speram ca cititorii sa-si dea seama de realitate.

    Proprietar,

    Iacob Mora


    NB vila_mora_cj* este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    ramonasAUTOR REVIEW
    [26.11.13 12:42:21]
    »

    @vila_mora_cj: Quod erat demonstrandum. Ca o persoana ce activeaza in turism, cum este cazul dumneavoastra, ar fi trebuit sa stiti pana acum ca referirile negative la adresa oamenilor din alte zone ale tarii/lumii sunt o dovada de diletantism. Acest lucru este demonstrat si de usurinta cu care treceti cu vederea faptul ca inainte de predarea unei camere catre un client nu stiti ca anumite lucruri din incapere sunt stricate: dusul si manerul de la frigider.

    V-as fi felicitat pentru competentele lingvistice prin care identificati provenienta unei persoane printr-o conversatie, dar adevarul este ca informatia aceasta ati avut-o din buletinul pe care l-am lasat la receptie

    Daca n-ar fi trist, ar fi chiar amuzant.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    ramonas, vila_mora_cj*
    Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea Mora:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.040641069412231 sec
    ecranul dvs: 1 x 1