ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 21.05.2013
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Ploiesti
ÎNSCRIS: 19.07.11
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
MAY-2013
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 3

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
85.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

Hotel bun pentru categoria lui (2*)

TIPĂREȘTE

Mi-am propus sa scriu impresiile despre acest hotel, cat imi sunt inca proaspete.

Asadar, am fost cazati la acest hotel 3 nopti la jumatatea lunii Mai 2013.

Pot spune ca acest hotelul este un hotel bun pentru stelele lui.

Am experienta unor hoteluri de 2 stele (din Romania, Franta, Croatia), 3 stele (Romania, Franta, Italia) si 4 stele din Bulgaria. (E adevarat ca nu am facut recenzie aici decat celor din Bulgaria). In consecinta nu as zice ca sunt indulgent din cauza ca nu am avut grad de comparatie.

Concret:

Camera noastra situata la etajul 6: recent zugravita, pereti drepti frumos decorati, termopan (zgomotele exterioare – semnificativ diminuate), draperii noi, curate (in alta parte am avut parte de niste draperii jegoase, pline de praf), camera dispunea de mobilier nou, de AC functional (desi nu a fost nevoie, totusi l-am testat), multe prize (important plus), mocheta curata, baie curata, frigider mare, usa cu cartela.

Patul destul de mare dispunea de saltele noi (fara denivelari, gauri, nu scartia). Lenjeria sunt sigur ca era noua, arata impecabil. Prosoape noi, frumoase.

Totusi...

Camera mirosea. Nu stiu de la ce, dar mirosea. (cred ca de la canalizare sau poate camera nu fost inchiriata deloc anul aceasta si mirosul era greu de la aerul inchis). Oricum in cele 4 zile desi am lasat usa de la balcon deschisa mai mereu cand eram plecat, mirosul nu a disparut doar s-a diminuat.

Daca cineva din partea hotelul citeste acesta opinie, i-as transmite ca e pacat ca sa faci atat de multe eforturi care sunt de apreciat, ca sa imbunatatesti conditiile hotelului, dar sa oferi turistilor camere care put. Iar mirosul era intalnit si pe hol. E adevarat ca dupa 1-2 zile te obisnuiesti cu el si nu il mai simti (probabil ei s-au obisnuit asa de mult ca nu il mai sesizeaza deloc) dar prima impresie e nasoala din acest punct de vedere.

Apoi… Raman la parerea ca e un hotel bun pentru cele 2 stele ale lui, dar daca vreodata i se va da 3 stele (i se construia o piscina, avea amenajat deja loc de joaca pt copii, restaurant), o sa zic un NU hotarat.

Adica DA, duceti-va dragilor care ati ales un hotel de 2 stele pentru ca ofera conditii bune si foarte bune pentru stelele lui (si un pret pe masura) dar 2+ sau 3 stele mai moale nu de alta dar camera e cocheta dar mica (sa zicem ca trecem peste), iar baia mult prea mica pentru un standard mai ridicat. Abia daca aveai loc sa stai pe wc. Nu e vina lor ca au mostenit o constructie comunista, dar nici nu pot sa nu spun de acest lucru. Cine nu vrea sa dea banii pentru unul de 3 stele sa vina aici ca este foarte bine, dar sa constientizeze aceste minusuri si sa nu i sa para anormale si nici hotelul sa nu se vrea maine poimaine hotel mai tare decat este.

Alte sugestii:

Cand ma duc in Ro si cu prejudecata ca oricum va fi prost si constat ca totusi nu este rau, nu mai bag in seama urmatoarele aspecte dar daca vreodata, zic si eu asa, daca vreodata, vor sa se compare cu altii de pe alte plaiuri recomand:

-Lucrarile de constructie (amenajare piscina) sau micile reparatii de la Receptie sa nu se faca in luna Mai sau Iunie. Sa se faca in Martie – Aprilie sau oricand in extrasezon. Daca vin in minivacanta, nu vreau sa am impresia de extrasezon (chiar daca este) si ca alegerea perioadei este nefireasca , pentru ca in lobby se monteaza ziua in amiaza mare becuri, sau se repara birouri etc.

-Nu am vazut vreun bilet si vreun creion in care eram sa fiu rugat (daca sunt dispus) ca sa las un feedback.

-Personalul hotelul amabil, camera am gasit-o curata dar duminica nu s-a facut curatenie. Mie nu mi se pare normal. Daca a fost o scapare si doar eu am avut ‘ghinionul asta’ sau daca duminica nu se lucreaza, atunci sa fie si ‘ghinionul’ lor pentru ca aceasta critica va ramane scrisa aici.

Concluzie:

Am fost la mare la 2stele in conditii proaste si foarte proaste. Nu a fost cazul aici. Aici am avut AC, termopane, camera curata, lenjerie curata, pat mare, saltea buna. Se vedea ca a fost renovat.

Nu este hotel rau. Conditiile sunt bune.


[fb]
---
Trimis de kamath in 21.05.13 22:17:37
Validat / Publicat: 22.05.13 00:34:45
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.

VIZUALIZĂRI: 3008 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (kamath); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 8550 PMA (din 13 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [22.05.13 00:35:25]
    »

    La articolul de mai sus nu ai acordat note pentru "Plaja si marea" si "Distractie/relaxare". Dacă dorești, poti indica notele aici (ca grad satisfacție), sub formă de ecou.

    kamathAUTOR REVIEW
    [22.05.13 08:40:28]
    »

    @webmaster: Plaja si marea nu sunt ale hotelului si nici distractia si relaxarea nu a tinut de hotel care nu mi-a oferit nimic in acest sens (gen spectacole, animation team, kids corner, games) etc -> deci nu am ce sa notez.

    Nu o sa o imi notez propiul meu program de relaxare si distractie.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    kamath
    Alte impresii din această RUBRICĂAurora Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.042838096618652 sec
    ecranul dvs: 1 x 1