ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.05.2013
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Timisoara
ÎNSCRIS: 07.05.13
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2012
DURATA: 1 nopți
prieteni
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CADRUL NATURAL:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
43.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Poti trece peste orice neplacere, mai putin peste ''patroana"

TIPĂREȘTE

Citind unele dintre impresiile de mai jos am avut senzatia ca citesc comentarii scrise de catre insasi "patroana" acestei mizere unitati de cazare. Nu am avut de la inceput prea multe asteptari, asa ca nu am fost atat de dezamagiti de conditii. Poate ca mirosul de prajeala care intra din bucatarie, amestecat cu mirosul de vechi preexistent in camera, aspectul general de unitate de cazare din perioada pionierilor si asternuturile care pareau neschimbate tot de atunci, nu ne-ar fi deranjat atat de mult daca atitudinea doamnei "patroane" nu ar fi lasat atat de mult de dorit.

Pe scurt: datorita unor probleme am pierdut "singura" cheie a camerei. Pregatitia fiind sa platesc pentru o cheie de rezerva, am fost directionata de catre baiatul de la receptie catre doamna patroana (dupa cum avea dumneaei sa se recomande mai tarziu). Solicitand posibilitatea de a beneficia totusi de serviciile acestei unitati de cazare (pe care le platisem in avans), mi s-a spus ca e vina mea ca am pierdut cheia si ca pot sa dorm unde vreau... (adresandu-mi-se in acelasi timp cateva injurii, care datorita limbajului nu pot fi mentionate aici). Dupa jumatate de ora de injurii, smuls telefonul cu care incercam sa sun la protectia consumatorului si alte reactii demne de o adevarata "patroana", se pare ca a aparut o cheie (contra sumei de 15 lei). Precizez ca aceasta cheie nu mi-a fost oferita in schimbul sumei, ci doar mi s-a deschis camera, cheia ramanand in continuare in posesia onorabilei doamne.

Nu am inteles si nu voi intelege de ce a fost nevoi de tot acest spectacol de prost gust (la care si personalul hotelului asista ingrozit; fac o scurta paranteza pentru a mentiona ca personalul hotelului era chiar era ok.)

Nu am inteles de ce nu se putea rezolva aceasta situatie in modul cel mai civilizat cu putinta.

Se pare ca acesta este modul in care se rezolva problemele clientilor la aceasta minunata si deosebita unitate de cazare. Poate daca acesta era comportamentul unui angajat, nu as fi fost atat de revoltata, dar chiar din partea "doamnei" Mihaela, mi se pare o gafa enorma si care spune multe despre modul in care se face inca turismul in aceasta tara.

Dupa aproape un an, nu inteleg cum astfel de persoane pot conduce unitati de cazare.

Trista situatie, trista pensiune...


[fb]
---
Trimis de uoannnna in 07.05.13 17:46:48
Validat / Publicat: 08.05.13 22:06:09
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VĂLIUG & CRIVAIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2988 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (uoannnna); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2250 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [08.05.13 22:07:56]
    »

    @uoannnna: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    hotelclaris*
    [04.06.13 13:30:36]
    »

    @uoannnna: Buna ziua domnisoara Oana si multumesc pentru impresiile adresate.

    Domnisoara draguta de mai sus nu are cum sa inteleaga aceasta problema deoarece ea insasi avea o problema... Din motive de respect a sit-ului nu am sa incep sa povestesc adevarata varianta deoarece ar trebui sa folosesc cuvinte urate care din pacate tocmai de domnisoara de mai sus au fost rostite si nu de mine. Imi pare rau ca se pot publica si pareri neadevarate... tot cea ce pot face ca si proprietar este sa rog lumea care este multumita sa nu imi mai trimita mie mail-uri de multumire ci sa le posteze direct pe acest sit... abea atunci se va vedea care este de fapt adevarul...

    Inca o data mi de scuze pentru ,,neplacerile” pe care vi le-am pricinuit iar pe cititori ii rog personal sa ne viziteze si sa se convinga de varianta adevarului.

    Va multumim frumos tuturor.

    Mihaela


    NB hotelclaris* este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    hotelclaris*
    Alte impresii din această RUBRICĂClaris Hotel [Valiug]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.03577709197998 sec
    ecranul dvs: 1 x 1