ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 20.03.2013
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Pitesti
ÎNSCRIS: 26.07.10
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
MAR-2013
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
[?] AD. + 1 COPII -- v: 6

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
CADRUL NATURAL:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
58.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 66 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Nu se merita

TIPĂREȘTE

Am fost la acest hotel cu ocazia un curs, in luna martie 2013

Prima impresie, inainte sa intru in hotel, a fost amplasarea hotelului... total neadecvata, inconjurat de benzinarii, santiere de constructii si o poiana plina de ciulini. Pentru un hotel de 4 stele, este un mare minus.

Interiorul hotelului mi a lasat o impresie foarte placuta. Este cu gust, receptionerele dragute, check-in ul a durat mai putin de 30 de secunde. Liftul cam micut.

Camera foarte frumoasa, cu mobilier placut, lcd, un pat mare si confortabil. Baia la fel de frumoasa, dus cu cada, uscator, etc.

Camerele sunt fara balcon. Curatenia impecabila.

Privelistea... un imens minus... cand ma uitam pe geam, vedeam un panou mare pe care scria "de vanzare 12 000 mp", o benzinarie, calea ferata si cam atat.

Restaurantul este placut amenajat, dar foarte frig in incapere. Mancarea este foarte buna, meniu cam saracacios cu preturi cam piperate. Personalul este foarte jalnic, ca sa ma exprim frumos. Am avut parte de un domn Constantin si o domnisoara Cristiana (care mai avea 4 reclamatii de la alti clienti nemultumiti) care inca nu stiu ce inseamna respectul fata de clienti. Felul in care iti vorbeau, in sictir, uitau sa ti aduca comanda, comportamentul sub orice critica... lasa de dorit.

Dupa masa te puteai relaxa la bar... foarte cochet. Intr o zi am avut noroc sa prindem un barman care parca ne ura de moarte. Era o zi de sambata si erau meciuri de fotbal la tv... barul era gol, eram doar eu si 2 prieteni care consumam la bar, si l am rugat sa comute pe meci. A refuzat, motivand ca asta este regula la bar, desi in celelalte 2 zile (in care au fost alti barmani) TV ul se putea comuta unde dorea clientul. Dupa o scurta discutie cu seful de sala, domnul barman a dat curs doleantei noastre. Pe la ora 23:20, am vrut sa comandam de la bar, dar acelasi barman ne a refuzat, argumentand ca barul s a inchis, desi scria clar ca are program pana la ora 24:00. Se pare ca barul se inchidea cand avea barmanul chef de pelcat acasa. Am facut o noua reclamatia la receptie si la seful de sala si barmanul ne a preluat comanda fara sa mai comenteze.

Nu inteleg acest comportament fata de clienti. Am observat ca se comporta intr un fel cu clientii straini, erau foarte amabili, iar cu romanii aveau un alt comportament, mai rece. Pacat.

Avand in vedere pretul, amplasarea (este la distanta de 25-30 de minute cu masina fata de centrul orasului) si comportamentul unei anumite parti a personalului (cele 3 persoane mentionate mai sus), nu se merita deloc sa te cazezi la acest hotel


[fb]
---
Trimis de bullterier in 20.03.13 15:05:06
Validat / Publicat: 20.03.13 16:07:53
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SĂCELE [BV].

VIZUALIZĂRI: 1594 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (bullterier); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Hotel Ramada
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5400 PMA (din 9 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 66.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂRamada Brașov Hotel:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.044636964797974 sec
    ecranul dvs: 1 x 1