ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 20.08.2009
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: Romania
    ÎNSCRIS: 09.08.09
    STATUS: UCENIC
    DATE SEJUR
    JUL-2009
    DURATA: 8 nopți
    familie cu copii
    [?] AD. + 1 COPII

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    0.00%
    Sub orice critică
    CAZARE [camere etc]:
    12.50%
    Extrem de nemulțumit
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    0.00%
    Sub orice critică
    PLAJA şi MAREA:
    25.00%
    Foarte nemulțumit
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    0.00%
    Sub orice critică

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    7.50%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    TIMP CITIRE: 3 MIN

    Dezastru! Nu va puneti in pericol sanatatea si siguranta!

    TIPĂREȘTE

    1. Parcarea NU este gratuita. In parcarea din fata hotelului era loc numai pentru anumite persoane, care "cotizau" in acest sens cu 50-60 de euro. Mi s-a "indicat" de la receptie sa parchez intr-o parcare aflata la 5 minute de mers pe jos de hotel, unde am fost obligat sa platesc 56 de leva, contravaloarea a 7 nopti de parcare. In caz contrar - si asta tot de la receptie mi s-a sugerat - era posibil sa "am probleme" cu masina. Adica era posibil sa fie ridicata si sa mai si platesc 80 de euro pentru acest "serviciu". La plecare am uitat sa mai arat talonul pentru cele 8 zile de parcare gratuita si mi s-au cerut, in caz ca nu reuseam sa dovedesc ca am stat la hotel, inca 56 de leva!

    2. Conceptul de all inclusive este foarte relativ. Din numeroasele baruri ale hotelului (5 sau 6), DOAR UNUL este inclus in regimul de all inclusive (care continea inghetata la cornet, bere si doua feluri de sucuri), toate celelalte fiind contra cost.

    3. Serviciul de masa lasa enorm de dorit. In restaurant nu exista aer conditionat, deci in timpul mesei aveam sauna gratis. Pe jos - mancare in permanenta (era sa alunec zdravan de vreo cateva ori). La intrarea in restaurant - un miros de-ti intorcea matele pe dos. Dintre "variatele" meniuri care ni se ofereau nu lipseau niciodată omleta si ouăle ochiuri (la micul dejun), respectiv cartofii prajiti (la pranz si cina), iar cum acestea erau in cantitati foarte mici, inevitabil se formau cozi interminabile. Am mai avut si surpriza sa primim si alimente gatite insuficient (copan de pui practic crud) sau incropite (supa "la plic" dreasa cu ceva macaroane). Lingurite - inexistente (asta daca nu te multumeai cu lingurite de plastic care se rupeau rapid). Meniurile pentru copii lipseau cu desavarsire. Iar personalul se "incapatana" sa nu priceapa romaneste, in conditiile in care peste 75% din hotel era ocupat de romani.

    4. Apropo de personal, au existat si cazuri de incaierari intre personal si turisti, din cauza tupeului primilor. De asemenea, persoana care colecta cei 15 leva pe zi pentru umbrelele si sezlongurile de pe plaja (foarte scumpe, ca si pretul cocktailurilor de la bar) se comporta foarte nepoliticos cu turistii, mergand pana la aruncatul hainelor acestora de pe sezlong.

    5. Tot despre aerul conditionat: acesta nu exista nici in lift (spun lift fiindca, in cele 8 zile ale sejurului, au functionat maximum 2 lifturi din cele 4 ale hotelului, lifturi care, bineinteles, erau pline ochi).

    6. Minibarul este inexistent, iar cei de la receptie s-au mirat copios cand m-am interesat de aceasta problema. Patul suplimentar pentru copil nu avea lenjerie si nici nu a avut pe toata durata sejurului, fapt care ne-a obligat sa dormim trei insi in doua paturi. Lenjeria de pat nu a fost schimbata si nu s-a folosit aspiratorul. Intre balcoane nu exista nici urma de intimitate, practic putandu-se sari foarte usor parleazul intre doua camere, asa cum foarte plastic s-a exprimat chiar camerista. Din spirit "practic", pentru uscarea hainelor si a prosoapelor se foloseste o singura franghie de rufe, de fapt o ata legata intre doua balcoane alaturate. Asta pentru norocosi. Ceilalti nici macar asta nu aveau.

    Am decis sa reclam agentia care m-a trimis acolo, ba chiar sa o dau in judecata daca este cazul, si sunt dispus sa apar ca martor in orice proces intentat impotriva hotelului!


    [fb]
    ---
    Trimis de miky71* in 20.08.09 19:38:14
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Albena (hotelurile Gergana si Kaliakra)
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 960 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (miky71*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)

    ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    miky71*
    Alte impresii din această RUBRICĂVictoria Palace Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043632984161377 sec
    ecranul dvs: 1 x 1