ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.09.2012
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 09.08.10
STATUS: PARTENER
LUNA
AUG-2012

Drumul spre Kusadasi

Drumul cu masina Bucuresti - Kusadasi

TIPĂREȘTE

In fiecare an mergem in Turcia cu auto din dotare, anul acesta am ajuns in Kusadasi si in Turgutreis (Bodrum).

Am ales doua variante de traseu.

1. La dus (aprox. 1.100 km pana la Kusadasi, durata: aprox. 14 h, viteza medie 80 km/h, doua cazari intermediare).

[ROMANIA - aprox. 75 km] Bucuresti – Oinacu - Vama.

[BULGARIA – aprox. 330 km ] Vama - Ruse - Byala - Veliko Tarnovo - Panicherevo - Nova Zagora - Radevo - Mlekarevo - Novoseleţ - Radeţki - Polski Gradeţ (drumul este stricat ~ 2 km), Madreţ - Glăvan - Dripcevo - Mladinovo - Pastrogor - Svilengrad - Kapitan Andreevo

[TURCIA aprox. 670 km] Kapıkule – Edirne – Eceabat - Kilitbahir (ferry) – Canakkale – Menemen - Ayvacik – Kucukkuyu (oprire intermediara) – Edremit – Ayvalik – Izmir – Selcuk (oprire intermediara) – Kusadasi...

Peste 7 zile, am continuat spre Bodrum, astfel: Kusadasi – Soke – Milas – Bodrum – Turgutreis (aprox. 230 Km., durata: 3h)

2. La intoarcere (aprox. 1.150 km de la Kusadasi, aproximativ 13 h, viteza medie 90 km/h, fara oprire intermediara):

[TURCIA] Am plecat din Turgutreis / Bodrum dar am facut o cazare intermediara in Kusadasi /(Selcuk ) – Izmir – Ayvalik – Edermit – Kucukkuyu – Ayvacik – Lapseki (ferry) – Gelibolu – Kesan - Uzunkoptu – Havsa – Edirne – Kapikule. Distanta afisata este exact din parcarea hotelului Fantasia pana in centrul capitalei.

[BUGARIA] Kapitan Andreevo - Svilengrad - Pastrogor - Mladinovo - Glavan - Mradets - Polski Gradtes - Radetski - Radeva - Nova Zagora - Panicherevo - Gurkovo - Veliko Tarnovo - Byala - Vama

[ROMANIA] Vama - Oinacu – Bucuresti

Traseul 1 - dus

Pentru bucata parcursa din Bucuresti pana in Oinacu s I apoi Vama, nu am prea multe de spus pentru ca o stiti, se lucreaza la largirea drumului la cate 2 benzi pe sens aprox. 25 km, incepand de la Piata Progresului pana la Adunatii Copaceni. La Adunatii Copaceni, din sensul giratoriu, mergeti pe drumul care se face spre dreapta, cel cu doua benzi pe sens, separate, care seamana cu o autostrada, aceasta fiind de fapt o varianta de ocolire a localitatii. Celalalt drum, mai mic, respectiv drumul vechi, va duce prin localitate. Totusi recomand atentie marita pentru cei care calatoresc noaptea deoarece au aparut ceva “capcane” pe traseu destul de greu de evitat ziua (biciclisti, “betivi”, lucrari nesemnalizate si chiar carute - toate acestea le veti gasi pe carosabil). In Oinacu au aparut “valurile” de asfalt, din cauza camioanelor, asa ca rulati cu atentie. De gropile de pe Podul Prieteniiei (partea romana) nu va mai spun, cred ca le cunoasteti.

Am intrat in Bulgaria, pe la 4:00. dupa ce am achitat 27,5 lei pentru celebra taxa de pod, ... limba vorbita este romana la ambele vamii…... durata de trecere a vamii, maxim 10 minute. Nu te verifica nimeni la nimic, poate doar la cartile de indentitate. Am achizitionat clasica rovigneta cu 10 leva /o saptamana (se poate lua in lei, leva, euro) de la punctul de vigniete aflat la aprox. 4 km, pe partea dreapta via Ruse.

ATENTIE a se pastra bucata de “abtibild” ce ramane (cea cu cod de bare) dupa ce lipiti vignieta pe parbriz, ca e ceruta la iesirea din Bulgaria spre Turcia. Ce ma bucura este ca nu se mai elibereaza vignieta pe numarul masinii, asa ca o puteti vinde celor ce intra in Bulgaria (din Turcia), eu nu am facut-o.

Starea drumurilor pe ruta aleasa:

Toate drumurile parcurse in Bulgaria au cate o singura banda pe sens, pe alocuri cate 2 benzi doar la urcare sau coborare. Daca circulati noaptea, atentie marita pe toata ruta (suplimentara). Dar sa detailam pe tronsoane.

ATENTIE: In Bulgaria este obligatoriu folosirea luminilor de intilnire si ziua, ca si la noi dealtfel.

Drumul foarte bun pe portiunea Ruse – Veliko Tarnovo, urci /cobori, depasesti, etc. nu ai nici un fel de probleme.

De la Veliko Târnovo pana la Nova Zagora ai parte de un drum fain, prin munţi, mi s-a părut destul de liber, unde se poate merge frumos dacă îţi place să conduci mai sportiv…. poti face acest lucru…. Am rulat cu peste 140……. îl recomand!

ATENTIE: La Panicherevo sunt 2,8 km cu piatra cubica, dar nu sunt de speriat, se merge cu 50 si e OK.

De la Nova Zagora pana la Radeţki drumul este per ansamblu foarte bun cu asfalt impecabil, insa sunt portiuni cu asfalt lasat sau cu o groapa ici-colo.

La iesirea din Radeţki faceti stanga catre Polski Gradtes, nu exista indicator. Inainte sa ajungeti in Polski Gradtes …. incep gropile…atentie foarte marita si reduceti viteza.

Imediat dupa ce ati trecut de termocentrala (pe partea dreapta) nu veti mai intalni nici un obstacol pana la Svilengrad.

În apropiere de Svilengrad, recomand sa alimentati in acest oras, dupa drumul serpuit ce iese din Pastrogor, veţi trece pe sub un pod (fac o paranteza: podul respectiv este parte componenta din autostrada ce duce la punctul vamal Kapikule, via Edirne), ajungeţi la o intersecţie şi, după ea, pe partea stângă, este o benzinărie unde puteti alimenta. După umplerea rezervorului, trebuie să vă întoarceţi înapoi, la pod şi să urcaţi pe el, pe autostradă cu destinatia Kapikule.

Am alimentat (motorina) la un pret de 2,79 leva/l de la aceasta statie iar la intoarcere, am alimentat din partea opusa a orasului Svilengrad acolo unde este o alta statie de combustibil la unde pretul la motorina este 2,72, leva/l. Achitati cu card sau leva. Nu stiu daca accepta Euro.

Exista si statie de incarcat cu GPL, aviz amatorilor.

Am ajuns in punctul vamal Kapitan Andreevo pe la 9:00 (dupa 2 pauze a cate 25 minute pentru dezmortire), inainte de vama este cate o statie peco Lukoil si una de Shell, de unde nu recomand sa alimentati deoarece in 2 ani consecutivi am avut probleme (atat eu cat si inca 4 masini de generatie noua) majore cu ambele tipuri de combustibili (benzina si motorina). Procedura in vama bulgara este simpla: Demonstrezi ca ai platit vignieta, le prezinti pasapoartele, raspunzi la intrebarea: scopul calatoriei - vacanta, gata ai trecut. Nu se verifica auto din dotare, in schimb la intoarcere DRAMA. Apoi rulezi cu 10 km/h, conform indicatoarelor, spre vama turca, aici ai parte de multe gisee si bineinteles cozile arhicunoscute, recomand multa rabdare.

Procedura vamala in vama Kapikule este urmatoarea: ghiseul 1 - STINGI FARURILE si stai la poza de masina, ghiseul 2 - control pasapoarte, ghiseul 3 – control acte masina, trecut masina in pasaport sofer, ghiseul 4 – STINGI FARURILE daca l-ai aprins intre timp si stai iar la poza. Recomandad a se opri motorul intre aceste ghisee, durata de asteptare este foarte mare (minim 30 minute).

Conform legislatiei turcesti, daca masina nu e pe numele soferului, trebuie procura, sau contract de comodat tradus in limba turca, legalizat, si APOSTILAT. Procedeul ce trebuie efectuat in tara consta in:

1. data certa la notariat (pe procura de la leasing sau de la persoana juridica);

2. traducere efectuata de traducator autorizat;

3. legalizare notariala a traducerii;

4. apostilare la Tribunal a traducerii.

Daca masina se afla pe alt nume (sotia, copilul, soacra, etc.) decat al soferului, dar aceasta se afla in masina, nu trebuie sa aveti aceasta procura. Este indicat sa aveti o asigurare incheiata in Romania in momentul cand ajungeti in Turcia (raspunderea civila - Cartea Verde - este obligatorie). Nu o aveti, va trebui sa o achitati integral la ghiseul 92. Asigurarea medicala nu este obligatorie in Turcia, dar recomand ca fiecare participant la calatorie sa se asigure de minim 10.000 eur/pers.

Dupa ce ai trecut de cel de al 3 lea ghiseu de verificare a actelor vei trece la verificarea amanuntita sau sumara a autoturismului precum si a bagajelor, dupa cum iti e norocul sau cat de vigilent este vamesul. Daca autoturismul este “suspect”, din punctul lor de vedere, vei face o alta verificare mai amanuntita a masinii si a bagajelor la razele X situat intr-un hangar pe partea dreapta in imediata grupurilor sanitare. Folosirea grupurilor sanitare costa 1 lira/pers.

Daca cumva ai combustibil in plus, in afara capacitatii rezervorului si acesta este descoperit/gasit de catre vamesi, esti obligat sa: il golesti in rezervor; il faci cadou, lasi, versi, smd. Daca doresti sa iti ramana / opresti atunci trebuie sa platesti o taxa de 1,9 lire /l (tot la ghiseul 92), eu am platit ~ 60 de lire pentru 30 de litri, i-am dat 60 nu am asteptat restul, oricum nu avea. Durata trecerii punctului vamal dureaza ~ 1h (implica: cozile, verificarile si platile ulterioare). Limba vorbita este engleza si turca…. germana nu stiau.

Pe tot teritorulul Turciei nu se plateste vre-o taxa gen vignieta pentru circulatia autovehiculelor pe drumurile nationale, in schimb daca parasesti aceste drumuri si accesezi autostrazile (pe care le recomand) trebuie sa platesti o anumita taxa in functie de km parcursi.

Viteza maxima admisa pe aceste autostrazi este de 120 km/h., jumatate dintre participanti respecta acest lucru, cealalta jumatate nu. Se circula haotic, “sahisti” cat cuprinde (regula de baza este: s-a bagat, lasa-l), viteza de croaziera este undeva la 140- 160 km/h, recomand atentie.

Taxa auto de autostrada se putea plati cash pana acum 2 ani, in aceast an nu, de aceea trebuie sa achizitionati un card KGS. Acest card se poate procura de la ghiseele autoritatilor turce aflate in apropierea barierelor sau de la benzinariile Shell. Cardurile respective au culori diferite si se poate (re) incarca diferit. Cel de la autoritati este de culoare verde (vezi poza) iar cel de la Shell este de culoare rosie cu albastru (vezi poza).

Cel de la Shell se poate incarca cu cate lire doresti si costa 3 lire (plasticul) iar cel de la autoritati costa 50 de lire din care puteti utiliza doar 45 de lire, restul de 5 lire e contravaloarea cardului (plasticul). Avantajul major pentru cardul de la Shell este ca: le spui/scrii vânzătorilor pe ce autostrăzi ai de gând să mergi şi îţi zic ei cu cât să încarci, nici nu trebuie să şti engleză.

Drumul, pe autostrada (O-3) spre Instanbul, pana la Gelibolu este foarte bun unde se pot atinge viteze extreme, foarte multe auto (X6, ML – uri, etc.) cu numere de Romania faceau acest lucru, viteza de croaziera 140/160.

Drumul de la Gelibolu la Eceabat sau Kilitbahir este ingust, doar o banda pe sens cu trafic intens si numeroase curbe destul de stranse.

Traversarea cu feryyboat-ul: se poate face prin trei “puncte de lucru”, si anume

1. In localitatea (de/la) Gelibolu – Lapseki, programul de trecere este din ora-n ora, 24 ore pe zi si costa 29 de lire (verificat de mine). Timpul de traversare pana la Lapseki este cam de 60 minute

2. In localitatea (de/la) Eceabat - Canakkale, programul de trecere este din jumate-n jumate de ora 7.00 -24.00, dupa aceste ore nu sunt decat 3 treceri (la 2 la 4 noaptea si la 6 dimineata), costa 29 de lire. Timpul de traversare pana la Canakkale este de 30 minute

3. In localitatea (de/la) Kilitbahir - Canakkale, programul de trecere este din jumate-n jumate de ora 7.00 -24.00, dupa aceste ore nu sunt decat 3 treceri (la 2 la 4 noaptea si la 6 dimineata), costa 29 de lire. Timpul de traversare pana la Canakkale este de 15 minute.

Pentru consultari dati clik aici

sau

Click aici

Nicaieri nu se plateste om si masina, ci doar masina.

Dacă alegeti sa traversati pe la Gelibolu, veti rula o distanţă de 40 km pe un drum bun cu cate 2 benzi pe sens, care va va scoate în afara oraşului Canakkale, direct pe drumul către Kucukkuyu, Ayvalik. Există si un mare avantaj: veti evita aglomeraţia din Canakkale.

Dacă traversezi pe la Eceabat cu destinatia Canakkale (pentru a face o cazare intermediara) poti admira orasul in liniste si face o baie in mare la Marina Canakkale, poti alimenta, vizita, servi masa la una dintre tavernele situate pe faleza din Canakkale şi câte altele... Puteti vizita locul renumitei batalii navale (18 Martie 1915), dintre armata Turca si armata aliata (Anglia, Austria, Noua Zelanda), puteti vedea Monumentele si Muzeul dedicat soldatilor cazuti in lupta... Recomand cazare intermediara aici.

Cand plecati din Canakkale spre Kusadasi neaparat sa va opriti la “belvedere” de unde vedeti toata splendoarea Stramtorii Dardanele, pentru foto, evident.

Eu am ales traversarea la dus prin Kilitbahir iar la intoarcere prin Lapseki, de curiozitate si informarea dvs.

Dupa ce coborati de pe feryy o tineti tot inainte cu destinatia Edremit, la un moment dat in Canakkale dupa mai multe stopuri si o aglomeratie destul de mare va trebui sa faceti stanga (la un stop) cu destinatia Bergama.

Obiective turisti aflate pe drum: puteti sa vizitati orasul antic Troia, faimos prin legenda Calului Troian din timpul frumoasei Helena regina Spartei si printul Troiei, Paris.

Assos-ul, un alt oras antic, unde renumitul filozof, Aristo, acesta a infiintat prima scoala de filozofie. Vizitati Cetatea Assos si ruinele Templului dedicat Zeitei Atena. Inainte de a ajunge la Izmir puteti vizita Bergama (Pergamum), deasemenea un oras antic important, cunoscut si dupa faptul ca aici a fost descoperit "pergamentul". Aici se va vizita centrul antic de medicina Aesculapium construit in cinstea lui Aesculapis, parintele medicinei, dupa care vizitam Acropolisul Templul Athena, Templul lui Zeus, Templul lui Dionysos, Gimnasiumul lui Yoth, Odeonul, Bibleoteca, Agora, Marele Teatru si Baile Romane.

Atentie la traseul de la Ezine la Ayvacik si apoi spre Küçukkuyu, care este un traseu montam de dificultate medie, dar care devine brusc de dificultate foarte mare din cauza asfaltului. Portiunea grea este in zona muntoasa deoarece este doar o singura banda pe sens (nu e chiar uşor) iar autovehiculele circula cu maxim 40 km /h. Sunt blocaje pe toti cei 40 km şi e preferabil să-l faci dimineaţa, cu rabdare.

Pe bucata Canakkale – Ayvacik - Ayvalik – Izmir, predonimina doua benzi pe sens, insa sunt si bucati unde se circula pe o singura banda (deoarece celalalt sens este in reabilitare).

Dar, atenţie, de la Menemen, va trebui să intrati pe autostradă (Otoyol O-30, O-31). De la Menemen, va trebui să alegi Çığlı, adică să faci la dreapta, după care, să alegi drumul spre Aydin (O-31)... La un moment dat o sa vedeti indicatorul spre Aydin si cel de autostrada (semnalata cu verde ca la noi), pentru care trebuie sa va incadreti pe prima banda, treceti pe sub pasaj, apoi faceti dreapta si urcati pe pasaj. Dupa cateva sute de metri aveti din nou indicator catre autostrada si Aydin, urmariti-l

Pe autostrada se merge aprox 100 km cu vitezele mentionate mai sus, urmariti indicatorul spre Selçuk. La iesirea de pe autostrada se plateste 2,75 lire, platibil cu cardul KGS.

La Selçuk, drumul spre Kusadasi se poate parcurge pe doua trasee distincte. Pentru primul traseu faci dreapta imediat din centru, la stop, pe directia Efes, unde drumul este preponderent pe coasta, iar pentru al doilea traseu mergi inainte. Inainte de localitatea Çamlik faceti dreapta. Ambele trasee sunt foarte bune si toate semnalizate corespunzator.

In Turcia am alimentat cu motorina la pretul de 3,89 lire/ litru, benzina depasea 4,10 lire/litru Toate statiile peco au personal de deservire, se introduce nr. auto iar la final se elibereaza bon fiscal. Se ploate plati cu toate modalitatile de plata cash (lire, dolari, euro) sau electronic (card). Recomand sa aveti lire turcesti la dvs., sa alimentati numai la pompele unde alimenteaza si cetatenii turci, daca va face semn la va duceti la alta pompa, ignoratii.

Pe toata durata traseului am folosit doar harti rutiere in format letric este de recomandat sa le aveti si pe suport electonic (GPS).

Radare am intalnit mai peste tot, toate semnalizate de catre participantii in trafic. Amenzile de orice fel se pot plati cu reducere in 48 de ore, nu le platiti in acest termen le veti plati la vama, atunci cand veti parasi Turcia.

Cam asta ar fi despre dus. Drumuri bune sa aveti si mult soare. Vaya con dios.

Va urma.

selectat ca MiniGhid AmFostAcolo

---
Trimis de RossoNerro in 07.09.12 12:34:06
Validat / Publicat: 07.09.12 13:38:03
VIZUALIZĂRI: 7270
10 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (RossoNerro); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 24500 PMA (din 27 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest articol

10 ecouri scrise, până acum

webmaster [07.09.12 13:41:38] »

Articolul a fost selectat ca MiniGhid AmFostAcolo pentru aceasta destinatie.

maria55 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [07.09.12 14:29:23] »

@Rosso Nerro, mai mult decat atat nici nu se putea...

Informatii de ultima ora, complete, utile, la obiect!

Multumim si felicitari!

P. S Atat de mult costa ferry in acest an?

In sept. 2011 era fix 10/euro. Asta e... pe 14/09 plecam si noi... bine ca citesc tot ce apare nou pe AFA!

Nasshu [07.09.12 14:41:02] »

'

2. In localitatea (de/la) Eceabat - Canakkale, programul de trecere este din jumate-n jumate de ora 7.00 -24.00, dupa aceste ore nu sunt decat 3 treceri (la 2 la 4 noaptea si la 6 dimineata), costa 29 de lire. Timpul de traversare pana la Canakkale este de 30 minute

din momentul cand se pune in miscare ferry si pina opreste 15-20 min maxim. (si la dus si la intors verificat de mine in intervalul 7-24

al tau o fi facut pana 15 minute

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
RossoNerro [07.09.12 15:49:14] »

Nasshu, nu te contrazic. Nu am trecut pe la Ecebat, am ales Kilitbahir si da a "facut" exact 15 minute. Posibil sa fi costat 24 de lire, nu eu am platit (sotia), o sa verific. Daca reusesc sa verific o sa rectific suma.

Nasshu [07.09.12 16:00:36] »

@RossoNerro: pacat... aveai dreptate

am facut o eroare.

eu la dus am trecut Eceabat - Canakkale - si afacut undeva intre 20-30 minute (nu m-am uitat la ceas, dar am avut timp de o cafea, vreo doua tigari deci inclin spre cele 30 zise de tine), platind cele 29 lire.

la intoarcere acum realizez ca de unde m-am dat jos pina in eceabat am facut ceva, (fiind intuneric nu am vazut localitate, si am crezut ca sunt undeva la marginea Eceabat-ului, dar de fapt am fost la Kilitbahir.

aici ai dreptate pe ceas fix 15 minute.

Insa mie mi-au luat 24 lire, tin minte ca m-am mirat de ce e mai ieftin ca la dus.

scuze de confuzie, trecerile indicate de tine si timpi sunt corecte. la bani mai am dubii, mai ales ca am chitantele

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
maria55 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [07.09.12 16:56:21] »

@Nasshu: ai fumat pe ferry?! Sunt uimita, fumatoare fiind, stiu ca este interzis!

Nasshu [07.09.12 18:03:00] »

@maria55: da toti fumau... pe punte sus, afara binenteles.

nu am vazut nici un afis sa nu interzica.

wasi [07.09.12 21:19:29] »

Felicitari, abia astept sa pun in aplicare sfaturile, pacat ca abia la vara viitoare se va intampla asta. Un vot bine meritat si de la mine.

RossoNerro [07.09.12 22:36:16] »

Va multumesc tuturor pentru voturi.

Nasshu, se pare ca nimeni nu a pastrat bonul de la feryy (Kilitbahir), doar pe cel de la Gelibolu, in schimb toata lumea a precizat pretul corect, 24 lire exact cat ai spus tu.

Ma mir ca nu erau semne cu fumatul interzis, pe ambele feryyboturi (pe babord si pe tribord) existau aceste interdictii, din cand in cand se auzea la statie acelasi lucru "Fumatul pe parcursul calatoriei este interzis....bla, bla, bla.... Ce mi-a placut in schimb a fost ca in afara de mesaje de a nu face aia sau aialalta, "megafonul" povestea si istoria continentelor (tarmurilor), ce se vede pe malul celalalt, etc. Benefic pentru turistii "habarnisti".

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
Nasshu [07.09.12 23:00:40] »

@RossoNerro: eu am pastrat bonul ptr decontare

am spus ca nu am vazut semne de fumat interzis... nu ca nu existau. Insa nu eram singurul care polua aerul deasupra Marii Marmara.

chestia cu megafonul, la mine nu a functionat cred... la dus era pe 14, dar nu a vorbit nimeni, la intoarcere cred ca dormeau toti eram doar 5-6 masini pe ferry (vezi poza), si cred ca nu s-or mai fi deranjat.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
maria55, RossoNerro, wasi
Alte articole din această RUBRICĂ:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

[C] Copyright 2008-2020 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
pagină generată în 0.0737149715424 sec
ecranul dvs: 1 x 1