ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 27.08.2012
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: tg-mures
ÎNSCRIS: 18.08.10
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2012
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 8ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
45.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Foarte, foarte, foarte dezamagit!!!

TIPĂREȘTE

De la inceput vreau sa va spun ca e al treilea an la rand ca mergem la acest hotel, dar ca anul acesta nu am patit niciodata.

Am ajuns in data de 19.08.2012 la ora 15 la receptia hotelului, am dat voucherele, am fost 3 familii, 2 dintre familii am fost pe acelas voucher, si i-am rugat pe cei de la receptie sa ne dea camere aproximativ in acelas corp, fiind cu copii si sa se poata juca impreuna. Ia ghiciti, noua ne da in corpul A3 LA ETAJUL 5, celorlati cu copii in corpul B2 ETAJUL 4, iar la cei fara copil le da in corpul B3 LA PARTER!!!

OK, urcam la etajul 5 si se strica liftul, copilul imi plange ca el nu mai urca la etaj cu liftul, aia insemna ca 7 zile sa urcam pe scari la etajul 5, asa ca mergem din nou la receptie si ii spunem situatia dar ei nu vor sa inteleaga. Ne aude un domn din Buzau ca ne certam cu managerul si apare si el ca are o problema cum ca a platit camera cu vedere la mare si i s-a oferit un apartament cu 2 dormitoare la parter cu vedere la munte, in corpul G, ULTIMUL CORP, dar dansu nu vroia sa preia camera, si manageru zice ca nu mai are camere cu vedere la mare. Ne intelegem noi intre noi ramanii sa facem schimb de camere, le spunem la cei de la receptie si face schimbul. Ne luam bagajele si ne mutam in corpul G. In sfarsit la ora 18 stam si noi linititi. Totul e bine pana marti, cand avem o defectiune tehnica la curent si iarasi ne muta, de data asta in corpul B3, unde era si restul gastii, dar dupa 2 ore dupa ce ne muta pe noi, se cazeaza deja o alta familie in acea camera. Adica, venise cineva care luase apartament cu 2 dormitoare si nu mai aveau disponibile, si atunci ce au zis, lasa ca ii mutam pe astia care au luat oricum cu un dormitor si ii bagam pe astialalti. Ghinionul lor a fost ca erau romani cei care au luat camera si am discutat cu ei si am aflat ca facusera si ei scandal la receptie.

Acuma incepe distractia, dupa mancarea variata de dimineata care continea aproape numa oua, oua fierte, paparaie, paine cu ou, incepe sa avem diaree, sa vomitam tot cate unu. Am inceput sa auzim la masa ca vorbea lumea ca la cate unu din familia lor le merge burta si vomita. Am anuntat si la agentia cu care am plecat si si-au cerut scuze dar au zis ca anu acesta s-a schimbat managementul hotelului, numai sunt NEMTI ca sunt BULGARI. Atunci am inteles care era cauza debandadei din hotel, habar nu aveau cine vine, cine pleaca, cine are un dormitor, cine are 2 dormitoare vedere la mare, la munte, nimic.

Din punctul de vedere al curateniei din camere nu avem ce sa le reprosam, se facea curat in fiecare zi.

Asta a fost concediul nostru, am ajuns acasa sambata noaptea cu gandul ca la anu vom nimeri un hotel mai bun si oamnei mai ospitalieri.

Plaja murdara, cu mucuri de tigari, nu mai existau tractorasele de anu trecut care curatau plaja.

DEZAMGIRE TOTALA!!!


[fb]
---
Trimis de sorina_soso in 27.08.12 15:39:16
Validat / Publicat: 27.08.12 18:02:05
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: OBZOR, HOTEL SUNRISE
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4094 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

10 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (sorina_soso); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1800 PMA (din 4 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    10 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [27.08.12 18:00:42]
    »

    @sorina_soso: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo.

    Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

    radu_sergiu*
    [03.09.12 13:50:14]
    »

    Si noi am fost in aceeasi perioada. Am rezervat prin booking si totul a fost perfect. Ne-au dat camera la parter in corp C, cu acces direct la piscina si vedere la mare. Nu am mancat niciodata la restaurant (de frica un pic) ci numai "inhouse", preparat de noi. Plaja in dreptul sezlongurilor era curatica. Marea impecabila. La fel si piscinele.

    Ceea ce nu prea mi-a placut a fost parcarea. Se parca direct in strada, daca gaseai loc si acolo. Pe paznici nu-i prea interesa. In rest nu au fost probleme.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmaster
    [03.09.12 13:54:36]
    »

    @radu_sergiu: asteptam impresiile tale de acolo scrise ca review nou. Procedand astfel, ai ocazia ca prin notele si evaluarile proprii sa contribui la o medie mai reprezentativa a acestei destinatii. Daca doresti, copiaza textul de mai sus si reincarca-l - cu eventuale ajustari, completari etc - folosind linkul ADAUGA IMPRESII NOI (vezi imediat mai jos)

    Stiu ca mai ai un review de acolo din 2010, insa ar fi interesanta o comparatie 2010 vs 2012.

    radu_sergiu*
    [03.09.12 13:58:11]
    »

    @webmaster: review-ul din 2010 este de la club miramar.

    o sa deschid atunci un nou post.

    multumesc.

    sorina_sosoAUTOR REVIEW
    [03.09.12 14:00:17]
    »

    @radu_sergiu: probabil voi ati fost o singura familie, dar, noi fiind 3 familii vroiam putina intelegere din partea lor, sa nea dea camere in acelasi corp. Asta e!!!

    radu_sergiu*
    [03.09.12 14:29:49]
    »

    am observat ca ansamblul era full, deci probabilitatea de a gasi 3 apartamente in acelasi bloc este destul de redusa. Oricum, fata de alti ani, si noi sesizam o scadere de calitate a serviciilor. In ceea ce priveste comunicarea, intotdeauna bulgarii nu mi s-au parut ca exceleaza. Desi credeam ca ne asemanam mult cu ei (practic am preluat enorm de la bulgari, nu intru in detalii acum) este o diferenta uriasa intre ei si noi ca spirit.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    sorina_sosoAUTOR REVIEW
    [03.09.12 15:36:58]
    »

    @radu_sergiu: Ok, era full, am inteles, dar in holul receptiei cand ne certam noi cu managerul, vine o gasca tot din mures, si primesc camere in corpul unde a primit unul dintre noi, deci, nu e rea vointa? Clar nu vroiau sa ne ajute!!!

    Asta, dupa ce era al treilea an in care mergeam la ei.

    radu_sergiu*
    [03.09.12 15:51:06]
    »

    Nu stiu ce sa zic, nu cred ca e rea vointa. Cin stie ce socoteli aveau ei in calendar (ma refer ca zile de sjur, etc etc) Nu vad care ar fi fost scopul. Dar stiu un lucru, daca bulgarului i-a intrat in cap o idee, nu poti sa o mai scoti, orice ai face.

    CHARIS*
    [29.05.13 13:32:56]
    »

    La sfarsitul lunii iunie 2010, am fost cazati si noi in acest ''resort". Micul dejun il luam pe terasa (la parter terasele apartamentelor sunt mari si au vedere spre mare sau partiala spre mare) iar masa de pranz si cina in oras. Uneori cina o peregateam noi, avand in vedere faptul ca apartamentul era prevazut cu un bufet de bucatarie dotata cu tot ce este necesar. Pana in Obzor, pe jos, faceam maxim 10 minute. Ne mai aprovizionam si din supermarketul din centru (deschis doar in perioada sezonului estival). Sunt numerose taverne in Obzor unde se poate manca bine, la un pret acceptabil. Dupa ce-am luat si noi "teapa" cu all-inclusiv la un alt hotel din Bulgaria, recomand sa se opteze pentru cel mult mic dejun avand in vedere ca tavernele la ei au mancaruri bune, cu meniuri scrise in limba romana, si unde pana la urma poti refuza mancarea in cazul in care nu-ti convine cum e facuta (Noi am patit-o cu niste frigarui care nu erau bine facute, carnea fiind cruda in interior). In perioada in care am fost noi ansambul era ocupat in proportie de maxim 30% din capacitate si ne-au lasat sa alegem unde dorim sa fie situat apartamentul.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    webmaster
    [29.05.13 14:25:17]
    »

    @CHARIS: ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul "ADAUGĂ IMPRESII NOI"

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    CHARIS*, radu_sergiu*, sorina_soso
    Alte impresii din această RUBRICĂObzor Beach Resort:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.035925149917603 sec
    ecranul dvs: 1 x 1