ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.08.2009
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: targu-jiu
ÎNSCRIS: 07.08.09
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUL-2009
DURATA: 8 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
60.00%
Către satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
78.50%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 999 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

ARTICOL ARHIVAT
TIMP CITIRE: 1 MIN

Aspecte negative

TIPĂREȘTE

Hotelul e O.K. Aspectele pozitive sunt multe. Cele negative cateva:

1.) Situat la 90 km aeroport, am mers peste 2 ore cu microbuzul, pentru ca a mai trebuit sa lasam alti turisti in Belek, plus oprirea "obligatorie" la un butic pe marginea drumului unde soferii mananca gratis daca opresc (oprire de 15 minute, pe o caldura groaznica!). In microbuz era cald, aerul conditionat nu mergea bine, am ajuns transpirati si nervosi.

2.) La hotel se poate comunica in rusa sau germana. Prea putini stiu cateva cuvinte in engleza. In rest, comunicati prin semne. Foarte enervant. La masa ceream "soda water" si de mai multe ori am primit Sprite!

3.) La ultimul mic dejun, am comandat o omleta. Cand am inceput sa mananc, am observat ca mezelul din ea era alterat evident (zone dubioase gri, ca niste membrane). M-am dus cu farfuria la seful de sala care s-a speriat cand a vazut, apoi mi-a smuls efectiv farfuria din mana si fara sa isi ceara scuze a zis ca se duce sa o arate bucatarului! Am cerut explicatii, mai ales ca apucasem sa iau cateva inghitituri din omleta respectiva, dar cazul a fost musamalizat. In plus, nici nu au oprit servirea acelei omlete facute cu acel mezel, desi sunt sigura ca mai existau si alte bucati alterate. Sa va mai spun ca am vomat o jumatate de ora apoi? ! Nu mi-a placut acest stil de a ascunde "gunoiul sub pres", cum se spune...

4.) Plaja e cu pietricele care zgarie rau si marea se adanceste brusc. E riscant sa intri in mare daca nu stii sa inoti!

In rest, vacanta a fost O.K.

Sfat: nu mancati la restaurantul cu specific chinezesc, mancarea e departe de a fi chinezeasca, si nici la cel japonez pentru ca riscati cel putin o indigestie zdravana!


[fb]
---
Trimis de bebica in 09.08.09 13:13:53
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Kusadasi, hotelul Ephessus Princess Club
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 5698 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (bebica); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 250 PMA (din 3 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 999.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    Agent turism [09.05.10 00:47:09] »

    Normal ca dureaza 2 ore drumul asta puteai afla din Romania ca 90 de km nu se fac in 10 mminute. Iar oprirea de care zici e obligatorie pentru o pauza de toaleta, orice autocar la interval de maxim 2 ore are obligatoriu o oprire. Statiunea Alanya in care ai fost e cea mai indepartata de aeroport ca atare si preturi mai mici la hotel. Asa ca eu zic k singura ta problema era omleta.

    mariusică [27.07.10 21:11:34] »

    Impresiile tale, după mine... sunt cam răutăcioase. Am fost la acest hotel în anul 2008. Personalul vorbeşte limba engleză, nu am avut nevoie de semne pentru a ne înţelege.

    La restaurant, calitatea şi prospeţimea mâncărurilor, era la ea acasă. Nu am văzut şi nu am gustat deloc mâncare stricată! Mâncarea era foarte aspectuoasă şi gustoasă - sunt un gurmand!

    Personalul hotelului era de înaltă clasă, erau răbdători, amabili şi zâmbitori (fără să fii nevoit să le bagi ciubucuri în buzunar - exista totuşi în restaurantul principal o cutie pentru ciubucuri), cu toate că munceau extraordinar de mult.

    De exemplu, după terminarea marelui spectacol de vineri seara, personalul care la ora 01. 30, încă făcea curăţenie... la ora 07. 00 dimineaţa, te aştepta zâmbitor la masă să te servească! Da, impresionant!!! Munceau toată ziua, cum românii noştrii nu vor munci niciodată şi nu se vor purta niciodată ca ei cu clienţii!!!

    Tot în acea seară, maeştrii bucătari ai hotelului s-au dat în spectacol culinar, pur şi simplu ne-au răsfăţat cu specialităţi de mâncăruri şi dulcegării (ei au spus că sărbătoreau ceva ani de la deschiderea hotelului, dar eu cred că făceau acest lucru în fiecare seară de vineri) !

    Într-o zi, după sosirea de la plajă în cameră, am mers pe balcon, unde am văzut că lipsea unul dintre prosoapele personale, lăsate la uscat. Am lăsat prosopul pe balustradă şi eram sigur că vântul era singurul vinovat. Camera era deasupra terasei principale. Am mers jos la restaurant şi l-am întrebat pe şeful de sală, dacă nu au găsit pe terasă acel prosop. Acesta a mers să discute cu personalul său, dar a revenit şi mi-a spus că nu au găsit nimic. Seara când am mers la cină, şeful de sală a venit la mine şi mi-a spus că mi-a lăsat prosopul la recepţie! Da, mi-a plăcut corectitudinea lor. Fără prosoapele puse la uscat am mai rămas şi în alte hoteluri, dar înapoi... nu mi-au mai fost aduse niciodată!

    Ţinând cont, că nu ai prezentat nici un aspect pozitiv al acestui hotel, cred că eşti răutăcioasă!

    M-aş întoarce cu plăcere la acest hotel, singurul lucru care nu mi-a plăcut aici, au fost pietrele de la intrare în mare şi din mare. Poate pe alţii nu-i deranjează aşa ceva.

    Pentru că mi-a plăcut atât de mult la acest, , Delphin", ... anul acesta, în august, voi merge la, , Delphin Diva Premiere", pentru că face parte din lanţul, , Delphin" şi pentru că cu, , Delphin" nu greşeşti!!!

    Ne mai auzim! pa... că decolează avionul!!

    stefanbuzatu [17.03.11 22:19:19] »

    Am si eu o precizare ref. la mezelu' stricat din omleta: in fiecare zi, la fiecare masa (dim. , pranz si seara), daca ai fi fost atenta ai fi vazut o doamna care lua probe din fiecare fel de mancare.

    deci, esti rautacioasa.

    Noi am fost in 2010 Aug - 7 nopti si nu ne-a placut deloc.

    De aceea, anul acesta vom merge 10 nopti... tot in Aug.

    Si nu in ultimul rand tin sa-ti spun ca pe culoarul spre piscina interioara aveau un perete cu Diplomele date de TUI (nu cred ca este cazul sa-ti spun cine sunt) si crede-ma ca si le merita pe deplin.

    Cu tot cu salamul ''stricat''.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    bebica [14.08.12 23:48:58] »

    @stefanbuzatu: probabil sunt rautacioasa, dar nici acum, dupa 3 ani, nu pot uita cum am vomitat. Iar referitor la luatul de probe din mancare, ati vazut dv. personal vreun rezultat al analizei lor? Poate le lua asa, de impresie artistica: -) Cat despre vacantele repetate la acest hotel, in aceeasi locatie, felicitari pentru fidelitatea de care dati dovada si va doresc si in viitor sejururi excelente acolo, pline de relaxare! Mie, in principiu, nu imi place sa merg de doua ori in acelasi loc, lumea e mare si frumoasa si incerc sa vad cat mai mult din ea, atat cat pot! Desigur, cele enuntate mai sus sunt opinii personale, trebuie luate ca atare!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    bebica, mariusică, stefanbuzatu
    Alte impresii din această RUBRICĂDelphin DeLuxe Resort [Okurcalar]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.052726030349731 sec
    ecranul dvs: 1 x 1